شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا
شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا
شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا
شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا

شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید

محمود کاوش
۱۳:۳۲ ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا

میکامی معتقد است میدان باید در اختیار استعدادهای جوان قرار گیرد…

از زمانی که عنوان The Evil Within 2 در مراسم E3 امسال رونمایی شد، برای بسیاری از طرفداران این سوال پیش‌آمد که خالق سری یعنی آقای شیجی میکامی چه نقشی در ساخت این نسخه خواهد داشت. تائید شده که مرد افسانه‌ای سبک وحشت و بقا کارگردانی این نسخه را برعهده ندارد، اما بتسدا این اطمینان را به طرفداران داده که از ظرفیت‌های خلاقانه آقای میکامی در ساخت بازی استفاده خواهد شد. وب‌سایت IGN اخیرا طی مصاحبه‌ای از آقای میکامی در مورد نقششان در ساخت عنوان The Evil Within 2 سوال کرد، و بنظر می‌رسد ایشان تا آنجایی که امکان دارد خود را از دخالت در ساخت بازی دور کرده است. وی ترجیح می‌دهد که به استعدادهای جوان میدان داده شود…

شما نفوذ و تاثیر من را در بازی خواهید دید. این یک کار تیمی است، جان یوهانا (John Johanas) در سمت کارگردان و بنده بعنوان سرپرست در این پروژه حضور داریم. من مدیریت تمام بخش‌های استودیو را برعهده دارم. در نظر دارم تا Tango Gameworks به استودیویی بدل شود که در آن استعدادهای جوان فرصتی برای درخشش داشته باشند. جان استعدادهای بی‌شماری دارد. چنین موقعیتی برای او دیر یا زود اتفاق می‌افتاد.

در این پروژه آقای ایشیمین (Ishimine)، نویسنده سناریوی بازی، بیشترین دخل و تصرف را در داستان اصلی دارد. تفاوت میان داستان این نسخه و نسخه اول در این است که ما تلاش کردیم تا آن را ساده‌تر و مفهوم‌تر نمائیم. در مقایسه با نسخه اول که پروتاگونیست بازی ناخواسته در داستان بازی گرفتار می‌شود، در این نسخه او با خواست خود وارد دنیایی ترسناک و متوحش می‌شود تا دختر خود را نجات دهد.

نکته جالب مصاحبه این بود که وب‌سایت IGN نظر آقای میکامی را در مورد عناوین وحشت و بقای اخیرا عرضه شده، سوال کرد. ایشان از عنوان Resident Evil 7 تمجید کردند:

من نمی‌گویم در جریان تمامی مراحل ساخت این عناوین هستم. اما به‌مانند یک طرفدار سبک وحشت و بقا، عناوین این سبک را دنبال می‌کنم. در مورد عناوین اخیر باید بگویم که، Resident Evil 7 به زیبایی ساخته شده است.

عدم توافق میکامی و کپکام؛ و حق امتیاز عنوان Resident Evil در دستان ناشر، از همان ابتدا مسبب اصلی خلق عنوان The Evil Within بود. بنابراین بنظر می‌رسد آقای میکامی واقعا از تجربه عنوان Resident Evil 7 لذت برده که آن را مورد ستایش قرار داده است. 

عنوان The Evil Within 2 قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود. 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا
شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا
شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا
شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا
شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Last Of Us گفت:

    آقای کاوش ضمن تشکر از شما. بابت اسپم عذرخواهی میکنم. ولی میخوام همه این سیستم ۵۰۰ دلاری رو ببینند و دیگه هی نیان بگن کجاست این سیستم ۵۰۰ دلاری که میگی و من رو دروغگو جلوه بدن. خواهشا تائید کنید. چون ممکنه همه عزیزان پست مربوط به سونی و بازی لابرسکر رو نبینند. مرسی :rose:
    ********************
    سیستم ۵۰۰ دلار و ۴کی واقعی حتما بخونید ( نسخه متفاوت و مفیدتر. لطفا تائید کنید جدیده. )
    Really Pissed Really Pissed Really Pissed Really Pissed Really Pissed Really Pissed Really Pissed
    چندین نکته مهم رو قبل از خوندن مطلب به شما عزیزان بگم:
    ۱٫ بازی روی کنسول ها معمولا گرافیک های یا پایین تر و با کلی حذفیات و بهینه سازی هستش. و البته بازی های اوپن ورد به خاطر زیاد بودن مدل ها گرافیک روی مدیوم هستش.
    ۲٫فریم تو بازی ها روی کنسول ها ۳۰ فریم هستش. مخصوصا بازی های اوپن ورد
    ۳٫کنسول ها معمولا یک عمر ۵ یا ۶ ساله دارن . البته طبق نظر اقتصاد دانای دنیا ( مگر شما بیشتر میفهمید از اونا ) و با اومدن گرافیک ها و سی پی یو ها و کلا قطعات جدید عمر کنسول ها تا ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ به صورت ۱۰۰% تمام میشه و نسل جدید میاد.
    ۴٫بازی ها حتی روی وان ایکس به صورت رزولوشن ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم نمیان و نخواهند اومد
    ۵٫بازی فورتزا که ۴کی و ۶۰ فریم هستش به علت خطی بودن بازی ( نه اوپن ورد ) و جزئیات ( نه گرافیک ) پایین هستش که ۶۰ فریمه. شما بازی های ریسنیگ دیگه رو هم ببینید مثل پروجکت کارز داره ۶۰ فریم روی کنسول های معمولی هم میاد که حرف من رو ثابت میکنه. ولی بازی های دیگه مخصوصا اوپن ورد هیچ وقت شما ۶۰ فریم نمیبینی. یا بازی های با گرافیک بالا مثل آنچارتد ۴ و هرایزن و ….
    ۶٫این رو در نظر بگیرید تو بحث بهینه سازی همیشه بازی ها روی کنسول ها بهینه سازی بهتری داشتند. پس نگید اگر بازی ها روی وان ایکس مثلا ۶۰ فریم نیستند تقصیر سازندس یا بهینه سازی فلان نکردن. تازه خود بازی سازها که میگن کار روی این کنسول راحته و چند ساعت زمان میبره. پس بهونه دروغیه اگر تقصیر اونا بندازیم.
    ۷٫بازی های اوپن ورد سنگینن. و گفتم روی کنسول ها هم ۳۰ فریم. حالا روی این سیستمی که من دارم میزارم و روی تنظیمات وری های داره ۶۰ فریم به بالا اجرا میشه که خییییییلی حرفه. حتی روی وان ایکس که خیلی از این سیستم قوی تر به نظر میاد ( البته از نظر ترافلاپس ) بازی ها ۶۰ فریم نمیان
    ۸٫این آزمایش رو که میگم انجام بدید. مثلا یک بازی مثل بتل ۱ که تو کنسول ها ۶۰ فریم هستش رو ۲۰ دقیقه بازی کنید و بعد بازی آنچارتد ۴ با اون گرافیکش رو که ۳۰ فریمه بازی کنید. اینطوری راحت متوجه فرق فریم ۶۰ و ۳۰ میشید. واقعا ۶۰ فریم تو بازی یک چیزه دیگس. بازی خیلی روون تر هستش و حالش بیشتره.
    ۹٫تفاوت گرافیک ۴کی و ۱۰۸۰ کمی شارپ شدن تصویره که اونقدر که فکر میکنید تو لذت شما از بازی تاثیر نداره. مثلا من اگر بازی کال آف اینفیتی که تو فضاست رو بازی کنید. وقتی از داستان و گیم پلی بازی لذت نمیبرم
    این بازی ۱۰۰۰کی هم باشه به شما حال نمیده. برعکس همین کله فنجونی یا اوری در جنگل کور؟ بازی قشنگین یا نیستند؟ آیا این بازی ها با این گرافیک پایینشون ۴کی و ۱۰۰کی فرقی میکنند؟ گرافیکشون در حد آنچارتد ۴ میشه با ۴کی؟ نه ولی بازیش به شما حال خواهد داد. طوری که کال آف اینفیتی با اون گرافیکش نده.
    ۱۰٫شما با خرید یک کامپیوتر علاوه بر تجربه بازی های آفلاین و آنلاین انحصاری کامپیوتر مثل lol dota 2 و …. که مجانی هستند و سال ها شمارو سرگرم میکنند میتونید بازی های انحصاری کنسولی ایکس باکس و بعضی بازی های انحصاری کنسولی پلی ۴ مثل نیر آتوماتا و همینطور بازی های کنسول های نسل های قبل رو تجربه کنید. همینطور میتونید این نسل که تا یک یا دو سال آینده تموم شد بازی های نسل های آینده رو هم تجربه کنید.پس خرید کامپیوتر همیشه به صرفه تر هستش از این نظر.در کنارش میتونید به فیلم دیدن و موزیک گوش کردن و وب گردی و دانلود و هزاران هزار کار دیگه هم انجام بدید. حتی درآمد زایی داشته باشید.
    ۱۱٫یک بازی با تنظیمات الترا یا وری های با ۶۰ فریم و رزولوشن ۱۰۸۰ خیییییییییییییلی بهتر از یک بازی با تنظیمات مدیوم یا های با ۳۰ فریم و رزولوشن ۴کی هستش. ( بافت و تنظیمات وقتی پایین باشه اون رزولوشن جادو نمیتونه بکنه ) این رو میتونید از پی سی بازها بپرسید. میفهمن من چی میگم
    ۱۲٫شما حتی اگر با ۵۰۰ دلار یک سیستم ببندید که ۴کی هم اجرا نکنه ولی بازم راحت بازی رو با تنظیمات الترا یا وری های با رزولوشن ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم میاره. کاری که کنسول های هیچ شرکتی نمیتونه انجام بده و از نظر گرافیک و لذت بازی این ۶۰ فریم و تنظیمات الترا خیلی سرتر هستش از ۴کی .
    *********************
    و اما مشخصات سیستم ۴کی که توسط یک نفری ساخته میشه که ۴۲ هزار نفر زیرگروهش هستند و ویدئو هاش رو دنبال میکنند. البته این نکته رو فراموش نکنید که این ۴۲ هزار نفر اسکول هستند. چرا که اطلاعات سخت افزاری شما بیشتره و چون شما رو نمیشناسن ایشون رو دنبال میکنند. ROTFL
    ( البته این سیستم برای نوامبر ۲۰۱۶ هستش و قطعات تا الان ارزون تر شدن یا قطعات جدید تر و ارزون تر اومدن و تا زمانی که وان ایکس هم بخواد تو بازار بیاد ویدئو های جدید برای ساخت کامپیوتر ۵۰۰ دلاری و ۴کی میاد . همین الانشم باز ویدئو هستش. ولی اون موقع هم میاد. پس خیلی عجله نکنید.
    *******************
    i5 750 overclocked to 3.7 ghz
    Asus P7H55 LGA 1156 motherboard
    ۸GB DDR3 memory
    Gigabyte GTX 1060 6GB G1 Gaming
    ۳۲۰GB Samsung Spinpoint HDD
    Cooler Master Wavemaster Case
    Arctic Alpine 11 GT cpu cooler
    EVGA 430 watt PSU
    Logitech KB+M combo
    Windows 10 64-bit
    *****************
    و حالا بنچمارک ها تو بازی ها
    ***
    بازی جی تی ای وی که یک بازی اوپن ورد و گرافیک بالاست.
    رزولوشن ۱۰۸۰ تنظیمات روی های اف پی اس بالاترین ۱۴۹ و پایین ترین ۷۵
    رزولوشن ۴کی واقعی بالاترین ۵۸ پایین ترین ۳۸
    ***************
    بازی ویچر ۳ که یک بازی اوپن ورد و با گرافیک بالا هستش.
    رزولوشون ۱۰۸۰ و تنظیمات وری های
    ۶۹ بالاترین اف پی اس و پایین ترین ۴۲
    ۴کی واقعی رزولوشن بالاترین ۳۳ و پایین ترین ۲۶
    *************************
    بقیه بازی ها رو هم میتونید تو این لینک خودتون ببینید
    youtube.com/watch?v=ZcrotHUVFN0
    ****************
    در ضمن بای ویچر ۳ و جی تی ای جزو بازی هایی هستند که برای تست گرافیک ها و غیره تو بنچمارک ها به کار میرن. حالا غیر از این ۲بازی تو ویدئو بازی های دیگه مثل دوم و تیتان فال ۲ و کال آف و … هم هستش. خودتون زحمت بکشید ببینید
    *****************
    با توجه به توضیحاتی که دادم. اگر هنوز کسی اینقدر متعصب و بی سواد هستش که به جای قبول کردن این مطلب من میخواد بیاد تیکه بندازه؟ بگه طومار نوشتی؟ قبول نکنه؟ و ….. من خیلی خوشحال میشم این آدم ها برن همون وان ایکس رو برای یک یا ۲ سال آینده بخرن و یک ضرر مشتی مالی بکنند و سرشون تو سنگ بخوره. ولی این رو بفهمن کسی با تعصب کورکورانه تاحالا به جایی نرسیده و نمیرسه. شما هم هرکنسولی از هرشرکتی بخری برای من نه سود داره نه ضرر.نه خرید شما تو آمار فروش شرکت محبوب من تاثیر خاصی داره. فقط دلم میسوزه براتون که پول باباهه رو حروم نکنید.
    موفق باشید
    ( یک ماکرو فن میگه این سیستم تو ایران پولش بیشتر از ۵۰۰ دلاره. خوب پسر خوب. تو فکر کردی وقتی کنسول سوئیج که ۳۰۰ دلاره تو ایران باید ۲ میلیون میدادن؟ و الان بعد از ۵ ماه تازه شده ۱٫۵۰۰ با اینکه کم طرفداره نسبتا.
    وان ایکس بیاد تو ایران چقدره؟ بالای ۳ میلیون خواهد بود. تا ۵ ماه بعدش هم مثلا ۵۰۰ تومان ارزون تر شه میشه حدود ۲۸۰۰ یا ۲۷۰۰٫ خوب یعنی تا نسل بعد فقط ۱ سال یا ۱ سال نیم میمونه. یعنی تو میخوای برای ۱ سال نیم آیندش بخری؟ خوب بخر. مبارکت هم باشه. به ما چه.
    ولی پولت رو نگه دار. برای کنسول نسل بعد ماکروسافت. بهتر نیست؟ )

    • Ruby گفت:

      میشه نام مانیتور ۴کی این سیستم رو هم ذکر کنید؟حس نمیکنید سیستمی که ذکر کردید یکم با نتایجی که برای بنچمارک درج کردید ناخوانایی داره؟

      • Last Of Us گفت:

        سیستمی که نام بردم
        لینک ویدئوش در یوتیوب رو هم گذاشتم؟ و اونجا میتونی بنچمارکاش رو ببینی که ویچر و جی تی ای جزوشون هستش
        و اما بنچمارک های دیگه رو گذاشتم چون نوشتم آقای cuphead از متعصبین ماکرو فن فرمودن اصلا این گرافیک قابلیت اجرای بازی در رزولوشن ۲کی یا همون فول اچی دی خودمون رو به صورت ۶۰ فریم هم ندارن. جواب ایشون بود
        و اما در مورد مانیتور
        مگه شما وان ایکس ۵۰۰ دلار میخری؟ باهاش مانیتور یا تی وی ۴کی ۵۰۰ یا ۶۰۰ دلاری هم باهاش بهت میدن پسر خوب؟
        من نمیدونستم. منم فردا به خاطر گرفتن اون تلویزیون یک وان ایکس میخرم
        اگرم منظورت این هستش که طرف ۴کی تی وی داره ؟ و قرار یک کنسول ۵۰۰ دلاری رو برای یک یا ۲ سال بخره؟ پس خیلی وضع مالیش خوبه. پس میتونه یک کامپیوتر و مانیتور ۴کی هم بخره. تازه این کامپیوتر علاوه بر اجرای بازی های نسل های قبل از هرکنسول بازی های نسل های آینده رو هم اجرا میکنه و کلی صرفه جویی در هزینه هستش
        تازه تمام بازی های ایکس باکس هم روی ویندوز هستند و میان ( به غیر از هیلو که میره سر کوچه بازی میکنه )
        به اضافه فیلم دیدن موزیک وبگردی دانلود و هزاران کار دیگه

        • پنکه گفت:

          پسر خوب همین سیستمی که نوشتی قطعاتش رو جمع بزن نزدیک ۸۰۰ دلار قیمتشه و بماند اینکه طبق تحلیل دیجیتال فاندری قدرت وان ایکس نزدیک کارت ۱۰۷۰ هست نه ۱۰۶۰

          • Last Of Us گفت:

            خود بنده این سیستم رو قطعاتش رو جمع زدم بعد گذاشتم.
            به قیمت یک سایت هم اکتفا نکن چون سایت های مختلف قطعات قیمتشون فرق داره.
            شما همونی هستی که گفتی اصلا گرافیک ۱۰۶۰ نمیتونه بازی ها روی ۲کی هم ۶۰ فریم بیاره که بنچ مارکش رو برات گذاشتم.
            بعد من یک سوالی پرسیدم هیچ ماکرو فنی هیچ موقع جواب نداد. بنچمارک های این گرافیک رو گذاشتم و همونطور که میبینی بازی ها روی الترا ( بر خلاف کنسول ها که نهایت روی های هستش و تو بازی های اوپن ورد روی مدیوم و با کلی حذفیات و بهینه سازی ) داره بالای ۶۰ فریم میاره.
            این هیولای شما؟ که قدرت گرافیکش در حد ۱۰۷۰ هستش؟ چرا هیچ بازی ای ؟ مخصوصا بازی های جدید و یا حتی یک بازی قدیمی مثل ویچر و جی تی ای فلان رو نمیتونه ۶۰ فریم اجرا کنه؟ تازه با تنظیمات مدیوم و کلی بهینه سازی و حذفیات.
            گردن بهینه سازی ننداز که بهترین بهینه سازی ها همیشه برای کنسول ها بوده و هستش.
            در ضمن بعضی سازنده ها که میگفتن کار کردن با این کنسول خیلی راحته پس بهینه سازیش هم نباید زیاد طول بکشه.
            تازه اگر واقعا قدرتش در حد ۱۰۷۰ هستش؟ اصلا نیازی به بهینه سازی نیستش. چون ۱۰۶۰ بیچاره داره بازی جی تی ای رو روی رزولوشن ۱۰۸۰ یعنی فول اچ دی بالای ۱۰۰ فریم میاره. چرا هیولای شما نمیتونه هیچ بازی ای رو ۶۰ بیاره ؟
            حالا یک سوالی؟
            چرا نمیتونه بازی کرک دان ۳ با این گرافیک پایینش رو ۴کی و ۶۰ فریم بیاره؟
            چرا نمیتونه گیرز ۴ رو با رزولوشن ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم بیاره؟ مگه ملت ۵۰۰ دلار نمیدن که کیفیت بالاتر رو تجربه کنند؟ سینگل پلیر منظورمه ؟
            چرا کوانتوم بریک ۶۰ فریم نمیاره؟
            چرا رایز رو ۶۰ فریم نمیاره؟
            این بازی ها که برای خود ماکروسافته و بهونه بهینه سازی و موتور سازنده فلان شرکت نیستش.
            جواب = این کنسول اینقدر که میگن قوی نیست پسر خوب.

        • Last Of Us گفت:

          اون جا که گفتم بنچ مارک های دیگه منظورم یک لینک از بنچمارک گرافیک ۱۰۶۰ بود که تائید نشده
          نمیدونم چرا . آقای کاوش این بنچمارک گرافیک ۱۰۶۰ هستش که بعضی ها فکر میکنند قابلیت اجرای بازی ها روی ۲کی یا ۴کی رو نداره . لطفا این رو هم تائید کنید
          *************
          و اما بنچمارک های گرافیک ۱۰۶۰
          تو این سایت میتونی ببینی بازی ها رو بالای ۳۰ راحت داره ۴کی واقعی و تنظیمات الترا ( چیزی که کنسول ها تو خواب نمیبینند و همیشه روی های یا مدیوم یا رزولوشن ۹۰۰ پی هستند ) رو داره میاره. و حتی بازی بایو شاک اینفیتی ۵۰ فریم داره تو ۴کی
          https://www.extremetech.com/gaming/235690-gigabyte-gtx-1060-g1-gaming-6gb-review-one-of-the-best-midrange-gpus-you-can-buy-today
          و باز به یک سایت دیگه میریم
          تو این سایت مثلا بازی رایز آف تام رایدر با تنظیمات التراش رزولوشن ۱۰۸۰ داره فریم ۸۱ میاره و ۴کی واقعی داره اف پی اس ۲۷ و ۴کی واقعی میاره. حالا فرض کن همین بازی ها رو روی های بزاریم که شبیه کنسول وان ایکس بشه اف پی اس بالای ۳۵ ۴۵ میره.
          و بقیه بازی ها هم
          هیتمن تنظیمات الترا اف پی اس تو رزولوشن ۱۰۸۰ برابر است با ۶۷
          و تو ۴کی واقعی ۲۹
          بقیه رو هم ورق بزنید خوتون ببینید

          http://www.guru3d.com/articles_pages/gigabyte_geforce_gtx_1060_g1_gaming_review,13.html

          *******************
          این سایت هم دوست خوبمون کله فنجونی cuphead گذاشتن و میگن گرافیک ۱۰۶۰ تو اجرای بازی ها حتی ۲کی هم کم آورده یعنی همون فول اچ دی
          http://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-geforce-gtx-1060-graphics-card-roundup,4724-2.html
          اگر شما به همین سایت برید میبینید غیر از بازی گرافیک فوق العاده بالای ashes of singularity که کنسول ها تو خواب نمیبینند بقیه بازی ها روی تنظیمات الترا ( کنسول ها مدیوم یا های با کلی حذفیات و بهینگی ) رو داره بالای ۶۰ فریم میاره. حتی بازی جی تی ای کبیر رو داره فریم ۱۱۹ میاره.

          دیگه نیای بگی من اطلاعاتم غلطه یا دروغ میگما
          حالا صبر کن تا وان ایکس بخواد بیاد تو بازار کلی قطعات ارزون تر میشن و میشه سیستم های بهتری بست.

    • blackcity گفت:

      داداش گلم زیاد حرف زدی ولی حرفات بنظرم منطقی بود.
      ولی خوب باید یه نکته رو توجه داشته باشی بعضی ها هستند کلاً با بازی روی کنسول راحت ترند.
      و از طرفی بازی های انحصاری که کنسول ها دارند (xbox داره رو pc هم میاره) اکثراً روی pc نمیاد.
      و باید توجه کنی که خیلی مواقع نصب بازی ها روی pc دردسر داره و فضای زیادی از هارت رو میگیره !
      ولی کنسول فضای مخصوص خودش رو داره و خیالت از اون بابت راحته ، اینکه ویروس نمیگیره و بخاطرش برات مشکل پیش بیاد و…
      در مورد کنسول وان ایکس هم باهات موافقم ، بنظر منم اگه پولاشون اضافی نمیکنه بهتره که همین کنسولی که دارند رو استفاده کنند تا نسل جدید بیاد !
      از طرفی کسانی که تلوزیون ۴k دارند و کنسول ندارند اگه میخوان کنسول بخرند کنسول وان ایکس میتونه گزینه خوبی باشه به شرط اینکه این موضوع رو در نظر بگیرند که بازی های قبلی ایکس باکس باید آپدیت ۴k دریافت کنند تا ۴k نشون بده و این آپدیتا اصلاً حجم کمی ندارند ، پس بهتره این موضوع هم در نظر بگیرند !!!!

      • Last Of Us گفت:

        سلام بر شهر سیاه. خوبی؟
        اولا تمام بازی های درست درمون کنسول ایکس باکس روی پی سی هستش. به غیر از هیلو
        و حالا در مورد نصب. والا خدا شاهده من هربازی ای میاد راحت نصب میکنم. بعید میدونم کسی مشکلی داشته باشه؟ یک کرک هستش. محتویاتش رو میریزی تو فولدر بازی و اجرا میشه.
        دقیقا با چی چیه کنسول راحت ترند برای من با رسم شکل توضیح بده؟ اگر منظورت دسته هستش؟ که یک دسته ۳۰ تومانی میخری و وصل میکنی بازی میکنی. فوقش دسته ایکس باکس یا پلی ۴ میخری و وصل میکنی بازی میکنی. اگر منظورت مبل هستش؟ که باز با همون دسته میشینی روی مبل و بازی میکنی. تازه تراکم پیکسلی تو مانیتور بیشتره که باعث میشه کیفیت تصویر بهتر باشه. ولی تو کنتراست تلویزیون بهتره.
        در مورد ویروس . خداشاهده این همه سال کامپیوتر دارم. یعنی تقریبا فکر کنم ۲۰ سال بیشتره حالا یکمی این ور اون ور. هیچ وقت آنتی ویروس نصب نکردم . فوق فوقش اگر دیدم دستگاه ویروس گرفته؟ نصب کردم ویروس کشی کردم و سریعا بعدش ویروس کش رو پاک کردم. با اینکه همه جور ساتی هم میرم. مشکل کدومه شلوغش میکنی الکی. اصلا پی سی داری؟
        آپدیت رو خوب گفتی.
        در کل پول خودشونه. من میگم پول رو نگه دارن. کنسول نسل بعد ماکرو رو بخرن. بد میگم؟

        • crystal sky گفت:

          باو یکی دوست داره رو کنسول بازی کنه دیگه تموم شد و رفت چرا هی بحث را میندازی

        • blackcity گفت:

          مرسی داداش.
          حرفات رو کامل رد نمیکنم چون حرفات منطقی هم هست.
          در مورد ویروس باید بگم آدم خوش شانسی هستی که بخاطر ویروس هاردت نسوخته یا اینکه ویندوزت نپریده یا اینکه زیاد فایل از اینترنت دانلود نمیکنی.
          و اینکه دوباره خوش شانسی چون برای نصب بازی و… (اینکه کرک بازی مشکل داشته باشه) به مشکل برنخوردی.
          زمان نصب بازی روی ps4 فکر کنم حدو ۲۰ یا ۳۰ ثانیه هست غیر از بازی های خاص مثل horizon که یه ۲۰ دقیقه طول کشید.
          و باید بگم فکر نمیکنم که کسی باشه که کنسول داشته باشه ولی کامپیوتر نداشته باشه !
          و از طرفی خیلی بازی های کامپیوتر هست که واقعاً ارزشمند هستند ولی من به غیر از starcraft بازی های انحصاری کنسول ps4 رو ترجیه میدم و این یه نظریه شخصیه.
          ولی هنوز هم معقوله حافظه کامپیوتر هستش من با وجود اینکه یه هارت ۳ ترا و یه ۲ ترا اکسرنال دارم ولی فضایی برای نصب بازی نمیبینم !
          این خودش یه مشکل بزرگ هست.
          و در آخر سر همه چیز بر میگرده به لذت شخصی خود شخص.
          من با اینکه میدونم بازی های pc با کیفیت بالاتری هستند ولی هنوز هم دوست دارم که با کنسول بازی کنم.
          من حقیقتا زیاد اهل بحث کردن نیستم ولی چون دیدم هم خوب صحبت میکنید و هم اینکه منطق خودتون رو دارید من برای شما احترام قائلم و تا اونجایی که بتونم نظر خودم رو در مورد حرف هاتون میگم.

  • از معدود بازی های مولتی پلتفرمی که میخرمش!

  • amir2hashmati گفت:

    تا الان با عکس هایی که ازش دیدم گرافیکش خیلی خوب نبود امیدوارم حداقل گیم پلی مهیجی داشته باشه اون اره موتوری ام که نگو واقعا لرزه به تن مینداخت 😀

  • neroloveme گفت:

    بفرما خوده خالق وحشت و بقا و خالق رزیدنت اویل بازی رو مورد تحسین قرار داده و میگه به زیبایی ساخته شده است بعد بعضیا میان میگن این بازی خوبی نبود و میشه اونو به عنوان یه ریبوت از مجموعه رزیدنت اویل حساب کرد
    و اصلا در حد اسم رزیدنت اویل نبود

  • playdead1990 گفت:

    خب خداروشکر استاد میکامی نظارت داره رو پروژه و کارگردان بازی هم کاربلده فقط امیدوارم مشکلات فنی نداشته باشه و تاخیر نخوره چون یکی از معدود بازی های مولتی پلتفرمه که به شدت منتظرشم

  • babakfallah گفت:

    هرجا که میکامی باشه ترس هم همونجاس
    ببخشین این سوالو میپرسم کسی دلیل کیک پانک باستراز بتلاگ میدونه؟ باس چیکار کنم

  • soheilDRAGON گفت:

    من که با یکش حال کردم اینم بیاد میترکونه

  • joel گفت:

    یادم یه مصاحبه از شینجی خوندم که گفته بود من هیچوقت اویل ۵ بازی نکردم.پس علل قاعده نسخه ششم رو هم بازی نکرده به اکشنش ?:-) .و با توجه به تعریف پدر پسر زنده شده :yes:

شینجی‌ میکامی از نقش خود در ساخت The Evil Within 2 می‌گوید - گیمفا