بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا
بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا
بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا
بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا

بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact

مهیار امیدی
۱۷:۵۵ ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا

چندی پیش، کمپانی بزرگ ولو (Valve)، بازی کارتی عنوان مشهور DOTA 2 را با نام Artifact معرفی کرد. جزئیات بیشتر + تیزر بازی در ادامه قابل مشاهده است.

شاید بتوان گفت یکی از بزرگ ترین بازی‌های پلتفرم رایانه‌های شخصی و استیم، بازی DOTA 2 است که هر ساله مسابقات جهانی آن با استقبال پرشور بازیکنان برگزار می‌شود و به طور کلی برای کاربران این پلتفرم، یک رویداد بسیار بزرگ محسوب خواهد شد. این مسابقات که با نام The International Dota 2 شناخته می‌شود، هر ساله جایزه بسیار بزرگ و ارزش‌مندی را در اختیار تیم برنده این مسابقات جهانی، قرار می‌دهد که هر سال این جایزه افزایش می‌یابد و در سال جاری، تیم برنده می‌تواند به جایزه بزرگ ۲۰ میلیون دلاری دست پیدا کند!

به طور کلی، کمتر کسی است که بازی DOTA 2 یا سری معروف آن را نشناسند، عنوانی که روزانه سرور‌های میزبان تعداد بسیار زیادی از بازیکنان سراسر جهان است که در بازی‌های مختلف و در حالت‌های متفاوت، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. همچنین جالب است بدانید، بازی DOTA 2 در بین تمامی عناوین شبکه استیم، بیشترین بازیکنان را دارد و هنوز هیچ عنوانی به رکورد بازی مذکور نرسیده است.

حال به تازگی، خبری جدید در رابطه با بازی DOTA 2 منتشر شده است. چندی پیش، کمپانی ولو یعنی سازنده بازی مذکور، با انتشار تیزری کوتاه، عنوان جدید خود را با نام Artifact معرفی کرد. این بازی که در سبک عناوین کارتی قرار می‌گیرد و پیرامون قهرمانان بازی DOTA دنبال می‌شود ، قرار است با بازی‌های بزرگ در این سبک مانند Hearthstone، عنوان Gwent ساخته شده توسط CD Projekt Red، بازی The Elder Scrolls Legend طراحی شده توسط Bethesda و Fable Fortune رقابت کند.

همان طور که در تیزر کوتاه بازی مشاهده خواهید کرد، بازی Artifact در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و قرار است، عضو جدیدی از مجموعه بازی‌های DOTA باشد.

تیزر بازی Artifact در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود تیزر بازی Artifact

PC

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا
بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا
بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا
بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا
بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • xboxfanboy گفت:

    بیش از ۱ سال این بازیو تجربه کردم و فقط عمرم رو هدر داد :-((
    حیف عمرم که پای این بازی هدر شد 😥
    ۱ ساعت کمپین هیلو ۵ رو با ۶۰۰۰۰ ملیارد ساعت از این بازی عوض نمیکنم :no:

    • Metallove گفت:

      از کی تا حالا هیلو ۵ سبکش موبا شده ! :rotfl: :rotfl:
      ” کمی تامل, آنگاه تایپ ”

      رفع اسپم : واقعا جای تاسف داره که ولو فقط داره توی این چند سال از شرکت هایی مثل بلیزارد و … کپی میکنه.
      اون از دوتا که هیروهاش از کاراکترهای ورلد و وارکرافت هستش اینم از این بازی که میخواد یک کپی ناشیانه از hearthstone بشه. واقعا برای ولو متاسفم.

      • Tirbod گفت:

        پس همه بازی های کارتی کپی از هم هستن،شخصیت ها هم اگه واقعا کپی از هم باشن الان از ولو شکایت شده بود،توی دادگاه هم که ولو تونست حکم قانونی ساختن دوتا را بجای بلیزارد بگیره،شمام نمیخواد نگران باشی اگه کپی باشه حق ساخت بهش نمیدن،کتاب هایی که بلیزارد برای ساختن بازی هاش الهام گرفته مال خود بلیزارد نیست که کسی حق نداشته باشه ازشون الهام بگیره(کتاب های جدید دنیای وارکرفت منظورم نیست)،جمله ی خودتم برا خودت استفاده کن
        “کمی تامل،بعد تایپ”

        • farshadx گفت:

          کی میگه حق کامل به والو دادن؟!
          تمام طراحیهای هیروها و داستان و افکتهای لول ها و حتی صدای هیورها مال بلیزارد هست و والو مجبور شد همرو عوض کنه

        • Metallove گفت:

          دوست خوب بلیزارد نه ارث پدری من هستش نه ولو ارث شما پس دعوتتون میکنم به نوشیدن یک لیوان آب سرد برای کنترل اعصاب. 🙂
          گاهی وقتها قانون نمیتونه هر چیزی رو حل کنه و برای اینکه متوجه بشیم چه کسی داره به چه صورت محصولی که میسازه رو از روی محصولات بقیه کپی میکنه نیاز به یک قاضی برای حکم صادر کردن نیست.
          اسم چند کاراکتر داخل دوتا و وارکرافت رو براتون مینویسم تا بهتر بشه درک کرد کپی کردن چه معنی ای میده :
          Kunkka : Admiral Daelin Proudmoore
          Karroch the Beastmaster : Rexxar
          Elder Titan : Cairne Bloodhoof
          Windranger : Alleria Windrunner
          Nyx Assasin : Anub’arak
          Invoker : kael’thas
          و خیلی از کاراکتر های دیگه..
          در مورد سوالتون ” پس همه بازی های کارتی کپی از هم هستن ” وقتی یک بازی با ایده خاصی شروع به کار میکنه و بعدها چند بازی دیگه دقیقا همون رو کپی برداری میکنن چه اسمی میشه روش گذاشت؟
          بازی Battleborn نمونه ی یک کپی ناشیانه بود از Overwatch که خیلی ساده شکست خورد اما این اتفاق هیچوقت برای شرکتی مثل ولو نمیوفته چون خیلی جاها دستش بند هست که باعث میشه به سرنوشت کسایی مثل GS و امثالهوم دچار نشه.
          حرف من این نیست که دوتا بازی بدی هستش, حدود ۹۰۰ ساعت بازی کردم اما باز هم دلیل نمیشه از ” کپی ” بودن بازی چشم پوشی کنم. 🙂

          • mahdi7khe گفت:

            داداشم اگه با دوتا آشنا باشی می دونی که دوتا رو بلیزارد نساخت ، بلکه چند نفر مپ دوتا رو ساختن که تحت پلتفرم WC3 اجرا می شد( از اون چند نفر الآن فقط icefrog مونده که روی دوتا کار می کنه ، بقیه یا بیخیال شدن یا رو بازی های دیگه کار می کنن ) ، خوب اون موقع دوتا خیلی طرفدار پیدا کرد ولی با گذشت زمان WC3 قدیمی شد و دیگه کشش این رو نداشت که المان های هنری و گرافیکی جدید برای بازی به صورت آپدیت بیاد ، از طرفی Dota allstars واقعا بازی سختی بود من خودم یادمه وقتی می خواستم شروع کنم ۱ ماه فقط دنبال یاد گرفتن مبانی بازی بودم .
            این دلایل و برخی دلایل دیگه باعث شد که بازی های جدید مثل lol , HoN و … در ژانر moba ظاهر بشه و تونستن با تبلیغات زیادی که داشتن خیلی از بازکن های دوتا رو جذب کنن ، اون زمون بلیزارد حسابی سرگرم wow بود و اصلا حواسش به دوتا نبود .
            این بود که Valve یه جورایی زرنگی کرد و با icefrog وارد همکاری شد تا بتونن همون Dota allstars رو به صورت امروزی تر عرضه کنن که اینطوری DOTA2 ساخته شد .
            الآن هم اگه وجدانا بخوایم حساب کنیم دوتا مال icefrog هست که اون هم با valve همکاری می کنه ، اما از اونجایی که در dota allstars از هیرو ها و المان های WC3 استفاده شده بود ، به همین خاطر از زمان معرفی دوتا ۲ یه دعوای حقوقی بزرگ بین Valve و Blizzard در جریان است .

            • Metallove گفت:

              بله حرف شما درسته دوتا در اصل یک ماد بود روی بازی اصلی یعنی Warcraft ولی این دلیل نمیشه که کلیات بازی رو icefrog بزنه به اسم خودشو با valve همکاری کنه, در اصل باید ایده ی بازی رو با همکاری ولو میبرد جلو نه اینکه تمام کاراکترهای بازی کاراکتر های Warcraft و wow باشه و فقط اسمشون رو عوض کنه.
              شما فکر کن ماد سازهای gta فردا برن با یک کمپانی همکاری کنن و یک gta با همون تغییرات جزئی که روی مادهاشون درست میکردن منتشر کنن واقعا مسخرست 😉

            • h.ghost گفت:

              Metallove جان مثال GTA که زدی خیلی بی ربط بود دوتا به خاطر گیم پلیش تا این حد معروف شد کلا فاز بازی با وارکرافت زمین تا آسمون فرق داره. استفاده از اسمها و قیافه ها و لولها فقط برای این بود که این بازی قرار بود همون دوتا باشه متوجه ای! ولو شاهکارهایی مثل کانتر، هاف لایف، پورتال و تیم فورترس رو تو کارنامه اش داره بزرگترین استور بازی pc یعنی steam هم دستش هست. هر دو شرکت از بهترین ها هستن و خیلی مسخره است یه نفر خودش رو درگیر این مسائل بی ربط می کنه. شما از بازی لذت ببر چیکار دعوا حقوقی دوتا شرکت داری! 😉

            • Gul'dan گفت:

              والو یک کپی بردار بی مصرف است همین الانش Hots رو به dota 2 ترجیه میدم چون ساخته بلیزارد کبیر هستش نه والوی که جرعت ساخت Half life 3 هم نداره

        • Omid4041 گفت:

          داداش تو یه سریال یه جمله زیبا بود
          کسی که از دادگاه پیروز بیرون میاد به معنی این نیست که حق‌ با اون بود اون فقط دادگاه رو برده
          این که دوتا یه کپی از وارکرفت هست هیچ کس منکرر نمیشه
          اما دوتا خودش بازی شاهکاری هست حتی با این که کپی‌شده وارکرفت هست

    • aet گفت:

      وقتی با دوستات بازی کنی حال میده.
      ولی اگه معتاد بشی … یه زمانایی بود که هر روز از خواب بیدار میشدم ، تا شب بازی میکردم و میخوابیدم 😐

    • Soroosh0097 گفت:

      تو که گفتی pc نداری
      https://gamefa.com/411676/hellblade-senuas-sacrifice-will-delete-your-save-file-if-you-die-a-lot/

  • Alireza snake گفت:

    ای کاش half life 3 معرفی میشد 😥
    هرچند دیگه امیدی به ادامه half life نیست بهترین شوتر اول شخص تاریخه نسخه ۲ اش والو اگه جدا این ۱۰ سال رو (با hl episode 2حساب کردم)۵ سالش رو میزاشتی سر half life3 نه تنها ساخته بودیش بلکه دوباره یا حتی بهتر از قبل ظا هر شی و جوایز رو درو کنی 😥

  • soheilDRAGON گفت:

    من که فعلا qwent رو بازی میکنم دیگه حال بازی کارتی دیگه ای رو ندارم

  • alireza.fc گفت:

    انگار همون لوگو ANIMUS هستش فقط ۳۰ درجه چرخوندنش 😀

بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا
بازی کارتی عنوان DOTA معرفی شد | Artifact - گیمفا