انتشار جزییات جدید از عنوان BlazBlue Cross Tag Battle
سایت ژاپنی فامیتسو به تازگی مصاحبهای با آقای توشیمیچی موری (Toshimichi Mori)، یکی از طراحان عناوین مبارزهای در استدیوی آرک سیستم ورکز (Arc System Works) داشته، که حاوی اطلاعات جالب و جدیدی از عنوان تازه معرفی شده BlazBlue Cross Tag Battle است.
در ادامه میتوانید اطلاعات کلیدی منتشر شده از عنوان BlazBlue Cross Tag Battle، در طول این مصاحبه را مشاهده کنید.
- برخلاف سخنان قبلی آقای موری در سال ۲۰۱۵، که نشان میداد ایشان دوست دارند مدتی از عناوین سبک مبارزهای دور باشند، به نظر میرسد آقای موری وظیفه تهیهکنندگی عنوان جدید BlazBlue Cross Tag Battle را، بر عهده خواهند داشت.
- برخلاف سایر عناوین مبارزهای شرکت آرک سیستم ورکز، که ابتدا بر روی دستگاههای آرکید منتشر شده و سپس به کنسولهای خانگی میآمدند، بازی BlazBlue Cross Tag Battle قرار است مستقیما برای کنسولهای خانگی طراحی و عرضه شود. (آرک سیستم ورکز هنوز پلتفرمهای این عنوان را مشخص نکرده است)
- BlazBlue Cross Tag Battle دنبالهای برای سری BlazBlue نبوده و داستان این سری عناوین را ادامه نخواهد داد.
- این عنوان گیمپلی مشابه با سری BlazBlue ندارد. به گفته آقای موری از آنجایی که BlazBlue Cross Tag Battle یک بازی کاملا جدید بوده، پس طبیعی است که سیستمهای آن نیز جدید باشند.
- از آنجایی که بازی بر روی کنسولهای خانگی تمرکز داشته، گیمپلی آن نیز با در نظر گرفتن D-Pad طراحی و برای آن بهینه شده است.
- BlazBlue Cross Tag Battle شامل یک بخش داستانی بوده، که تمرکز آن بر روی تقاطع میان دنیاهای مختلف موجود در این بازی است.
- آرک سیستم ورکز میگوید که دلیل رونمایی زود هنگام از بازی، این بوده که آنان بتوانند بازخوردهای بسیاری از سوی هواداران دریافت کنند. در این زمینه، آقای موری بیان میکند که آنان میخواهند بدانند که هواداران خواستار حضور چه شخصیتهای در این عنوان هستند.
- با وجود آنکه استدیوی آرک سیستم ورکز، از درخواستهای بسیار زیاد هواداران برای حضور شخصیتهای Guilty Gear در این عنوان آگاه است، در این لحظهای برنامهای برای اضافه کردن شخصیتهای این سری به عنوان BlazBlue Cross Tag Battle، وجود ندارد.
- در این لحظه تیم سازنده قصد ندارد بجز ۴ سری معرفی شده، دنیای دیگری را به این عنوان متقاطع اضافه کند. هرچند، اگر امکانش باشد ممکن است در آینده، سری عناوین بیشتری به BlazBlue Cross Tag Battle اضافه شوند.
- (در ادامه نکته بالا) البته اگر سری جدیدی به بازی افزوده شود، تیم سازنده مطمئنا میخواهد تا با نهایت احترام و دقت، با شخصیتها و دنیای آن سری رفتار نماید.
- (به دلیل متقاطع بودن بازی) مدل بسیاری از شخصیتها با یکدیگر هماهنگ نبوده (خصوصا شخصیتهای سری Under Night In-Birth)، از این رو تیم سازنده تغییراتی در بعضی از مدلهای دو بعدی بازی ایجاد خواهد کرد.
- اکثر شخصیتهای قابل بازی حاضر در این عنوان از قبل انتخاب شدهاند، هرچند همانطور که ذکر شد، تیم سازنده شدیدا به بازخورد هواداران اهمیت داده پس در صورت بالا بودن تقاضای هواداران، امکان اضافه شدن شخصیتهای جدید به بازی وجود دارد.
- مخاطب اصلی تیم سازنده به هنگام ساخت این عنوان، هواداران غربی این سری عناوین بوده و نه هواداران ژاپنی.
- آقای موری در انتها اعلام میکنند که داستان سری BlazBlue تمام نشده، و صرفا خط داستانی شخصیت Ragna به اتمام رسیده است.
عنوان مبارزهای متقاطع BlazBlue Cross Tag Battle، قرار است در زمان نامعلومی در سال ۲۰۱۸، بر روی کنسولهای خانگی عرضه شود.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات