تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا

تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد

نیما رضایی
۲۳:۱۴ ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا

۲k Sports به تازگی تریلر جدیدی از عنوان NBA 2K18 منتشر کرده است که در آن به جلوه‌های هنری این عنوان بیشتر تمرکز شده و ۲K سعی داشته است به نوعی بازی بازان را با این بخش بازی کمی بیشتر آشنا کند. تا به حال چندین تریلر از این عنوان مورد انتظار و محبوب منتشر شده است که بخش‌های مختلفی از بازی را به نمایش گذاشتند و حال نوبت به جنبه هنری بازی رسیده است که از نزدیک‌تر نگاهی به آن داشته باشیم. شایان ذکر است که در این تریلر خود کارگردان هنری عنوان NBA 2K18، آقای Joel Friesch، گویندگی کرده‌اند.

به نقل از آقای Joel Friesch تیم هنری بازی ساعت‌ها وقت صرف این قسمت از بازی کرده‌اند تا کار خود را به بهترین نحو انجام داده و NBA 2K18 را به زیباترین بازی بسکتبال حاضر در فروشگاه‌ها مبدل کنند. سازندگان سختی بسیاری کشیده‌اند تا این بازیکنان دیجیتالی را در NBA 2K18 هرچه بیشتر شبیه به بازیکنان اصلی در دنیای واقعی کنند. سیستم حرکات بدن در جدیدترین نسخه این بازی به کلی تغییر یافته و از نو طراحی شده است. این تغییر در سیستم بدن بازیکنان NBA 2K18 به این خاطر اعمال شده است تا سازندگان آزادی عمل بیشتری از پیش در ساخت آن‌ها داشته باشند. با تغییر سیستم این امکان برای تیم سازندگان فراهم شد که فیزیک تک تک بازیکنان حاضر در لیگ را دقیقاً شبیه به نمونه‌ی واقعی ساخته و تجربه بازی با هر بازیکن را از دیگری متفاوت کنند. اما سیستم بدن بازیکنان تنها چیزی نیست که از نو طراحی و ساخته شده است؛ علاوه بر این سیستم، چهره‌های تمامی بازیکنان نیز در NBA 2K18 از نو طراحی و ساخته شده است. همچنین چشم‌های بازیکنان و دندان‌ها در نسخه جدید جلوه بهتری نسبت به نور خواهند داشت. هر ساله در نسخه‌های جدیدتر بازی شاهد دقت بیشتر به جزئیات و خصوصیات ظاهری هستیم و امسال نیز در NBA 2K18 بیش از ۲K17 به این جزئیات توجه شده است و خال‌کوبی ها، زخم‌ها، و دیگر موارد این چنینی در ظاهر آن‌ها به خوبی نمایان است. لباس‌های تیم‌ها نیز بازسازی شده‌اند و تغییراتی چون شبیه سازی دقیق جنس پارچه‌ها اعمال شده است. همچنین تیم طراحی برای دقت و شباهت هر چه بیشتر به نمونه‌های واقعی لباس‌ها و وسایل تیم‌ها را اسکن کرده‌اند.

بخش ساخت شخصیت بازی (MyPlayer) نیز دستخوش تغییراتی شده است و نسبت به نسخه پیشین بهبود یافته است. این بهبود در بخش‌هایی چون اسکن صورت، مدل‌های مو، دقت در شبیه سازی وزن و قد و دیگر موارد اضافی این چنینی صورت گرفته است. NBA 2K18 در بیست و هشتم شهریورماه برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، اکس باکس وان، اکس باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ NBA 2K18 در روز عرضه دیگر پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت اما کاربران تنها می‌توانند نسخه دیجیتالی آن را خریداری کنند چرا که هنوز تاریخ انتشار نسخه فیزیکی این عنوان برای نینتدو سوییچ اعلام نشده است؛ گفته شده است که نسخه فیزیکی این عنوان برای سوییچ تا مدتی بعد از انتشار آن برای دیگر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را از گیمفا تماشا کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴k

دریافت ویدئو با کیفیت۱۰۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دریافت ویدئو با کیفیت۴۲۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alireza snake گفت:

    میدونم شاید نظرم تایید نشه شاید خیلیا گوش ندن شاید خیلیا بگن کی گوش میده از این جور حرفا اما به درک
    آقایان تمامی گیمر های عزیز گیمفا واقعا آدم بعضی از کامنت را میبینه نمیدونه چی بگه آخه اگر شما فردی را مجبور کنین که پلتفرم شما برتره چی به شما میدن فک میکنین این کار واقعا تاثیری تویه عوض شدن نظر مقابل داره بابا منم یه زمانی بود فن بازی در میاوردم تو آپارات واقعا الان از این رفتارم پشیمونم این وقتی رو که حروم فن بازی کردم رو الان میتونستم برم بازی کنم آقایون بیاین مودب باشید.وقتی بازی میکنید لذت ببرید نه اینکه لذت بازی رو فدای واژه ای مسخره و نفرین شده به نام ۴k کنید الان واقعا من نمیدونم فرق ۴k native با ۴k upscaleچیه ولی وقتی گرافیک یه بازی که رو one x اجرا میشه رو میبینم کیف میکنم(اگه .کسی هست که میخواد بگه من فن مایکروام که این حرفا رو میزنم باید عرض کنم که من فن سونی ام ودستگاه xbox one ندارم)دوستان واقعا میگم منم خودم حدود ۱ ماه در آپارات فن بازی میکردم ولی وقتی ولش کردم واقعا حس بهتری داشتم و ذهنم آزادتر بود . خیلی وقتا هم با خودم میگم چرا انقدر ما قدرت کنسولا رو بخش زیادیش رو حروم گرافیک میکنیم چرا نریم روی گیمپلی اپن ورد یا حتی موسیقی و داستان بازی صرف کنیم. جدا آرزو من اینه که تا این حد شور گرافیکو در نیارن و اینکه فن بازی هم تو گیمفا تموم شه

    • GeraltOfRivia گفت:

      بیخیال بعضی افراد که اکثرا زیر ۱۵ سال سن دارن و متاسفانه سنشون هم به بازی های انحصاری همه ی پلتفرم ها هم نمیرسه این بحث ها رو راه میندازن . اکثرا هم بری تو زندگیشون میبینی کنسول ندارن و میان اینجا عقده هاشونو خالی میکنن .

    • aref44 گفت:

      از عارف به تو اینگونه خطاب است … وضع اینجا خیلی وقته که خراب است
      ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
      حالا دور از شوخی واقعا نگران کننده میشه بعضی وقتا کل کلای آبدوخیاریه یه عده سر کنسول یا حتی دو بازی تقریبا همسان .. طرف یه جوری زنده باد PC ، XBOX و PS میکنه که یکی ندونه فک میکنه باباهای اینا رئیس شرکت های مذکور هستن .. یا چه میدونم اینا بازاریابای اون شرکتها هستن ..

  • لطفا تصحیح کنید،نام ویدئو با کیفیت ویدئو همخوانی ندارد،نام فایل ها از بالا به پایین اشتباهاً قرار داده شده.
    صحیح از بالا به پایین
    ۴K به جای ۴۸۰p
    ۱۰۸۰p به جای ۷۲۰p
    ۷۲۰p به جای ۱۰۸۰۰p
    ۴۸۰p به جای ۴K

  • Master Ezio گفت:

    شرمنده بابت اسپم
    یکی از دوستان گفت از مدیرای گیمفا درخواست جمعی بکنیم
    بنده شخصا از مدیران عزیز گیمفا درخواست دارم یا سیستم مثبت ومنفی حذف بشه یا هر اکانت بتونه یک مثبت یا منفی بده نه هر ای پی
    و درخواست دیگم هم اینه که یه بررسی درست حسابی روی کامنت ها باشه که هر کس اسپم داد یا باعث ایجاد هرج ومرج شد کامنتش تایید نشه و بن بشه والا همه دوستان دارن این سایت دوست داشتنی رو ترک میکنن وقتشه یه کار اساسی انجام بشه
    دوستان عزیز کامنت بنده رو ریپلی کنید و اگه موافقید اعلام کنید شاید رسیدگی شد

    • Last Of Us گفت:

      در مورد مثبت و منفی موافقم
      میشه مثل سایت همسایه کرد. تو سایت همسایه وقتی شما مثبت میدی مثلا. اسم کسانی که مثبت دادن میاد. که مثلا آقای ایکس به ارباب تاریکی مثبت داده. اینجوری بشه خیلی خوب میشه. بعضی ها هستند لامصب پشت ر نزاشته ۲۰تا مثبت خورده. کاربر مثلا قدیمی هم هستش.

      و اما در مورد بررسی
      اسپم از نظر شما یک چیزه. از نظر بعضی یک چیزه دیگه
      مثلا یک سری میان میگن Feel true power این اسپم هستش یا نه؟
      منم میام میگم آمار فروش کنسول ها که ۴تا اطلاعات شما بره بالا. حالا این وسط ممکنه کاربرانی جدید اومده باشن و ندونند. پس وقتی من این رو بزارم اطلاعات اونها میره بالا.یا میام میگم با ۵۰۰ دلار میشه یک کامپیوتر ۴کی خرید. خوب اینجا ممکنه خیلی هارو از حروم کردن پولشون بابت یک کنسول برای یک یا ۲ سال آینده نجات بدم. ولی به مزاج بعضی ها خوش نمیاد.
      یکی هم میاد هی میگه بنده حقیر این رو اینقدر میخرم. این اسپمه خدایی.
      *************
      و اما در مورد هرج و مرج
      اگر انتقاد از یک بازی و کنسول؟ اسمش هرج و مرج هستش؟
      انتقاد معمولا نکته مثبت و منفی داره. درسته. ولی من نظر شخصیم نکته مثبتی تو کنسول رقیب ندیدم وقتی با همون پول میشه یک کنسول بهتر خرید. و نکات منفیش رو میام میگم که اگر کسی خواست کنسول بخره یکمی قبلش فکر بکنه.
      اینجور که من میبینم کامنت ها باید مثل کره شمالی باشه و فقط قربون صدقه کیم اون جونگ اون بریم
      و هیچ حرفی نزنیم که خدایی نکرده یکی عصبانی نشه یا گریش نگیره
      شما وقت کردی یک سر سایت های خارجی و یوییییی توبببببب تشریف ببر. و ببین زیر پست های بازی ها و کنسول ها چه خبره. ملت میان با هم کل کل میکنند میگن میرن . اینقدر بچه و بی ظرفیت هم نیستند که بهشون بربخوره.
      هرجاش درسته؟ که درسته. هرجاش هم غلطه؟ که خوب غلطه نیازی به عصبانیت و تعصب نیست.
      ***********
      و اما در مورد بن شدن. به نظرم اگر یکمی چشمامون رو بهتر باز کنیم. میبینیم دوستانی هستند که از فوش ناموسی تا مسخره کردن رو میدن ولی چون دوستان آقای ایکس هستند هیچ وقت بن نشدن و نمیشن. تازه مایه دار هم هستند و هی میگن. حالا چه سودی برای ما نداره نمیدونم.
      و حتی خدا شاهده من چند روز بود پست کم میدادم. بعد پست اساسین یک سری خود شیرین و روشن فکر و شاعر اومدن به من و آقای پلی ۴ اکسکلوسیوز گیر دادن. جالبه این آقایون به اونهایی که فوش میدن و مسخره میکنند گیر نمیدن. اینش جالبه. بعد من اومدم از خودم دفاع کنم؟ ولی ادمین محترم نظرات بنده رو تائید نکردن. یعنی هرکی هرچی فوش و مسخره و توهین و غیبت و اتهام هستش به ما بزنه. ولی ما نتونیم از خودمون دفاع کنیم.
      ********************
      جو سایت هم خوبه. شما نیاز داری ظرفیت هاتون رو ببرید بالا و تعصب هاتون رو کم کنید. و البته ادب رو رعایت کنید. الان شما برو پست مربوطه به وان ایکس و بازی پراجکت کارز ۲٫ خداییش ادب بعضی ها رو ببین؟ اینها جو سایت رو به هم نمیزنه؟ ولی ۴تا آمار بزاری و از یک کنسول انتقاد کنی میشه جو به هم ریختن. بیرون مجازی که آزادی نظر …..اگر قرار باشه تو یک سایت بازی هم آزادی بیان نداشته باشیم. کره شمالی میشیم.
      بیشتر هم دارید جوسازی میکنید. کاربر قدیمی و جدید هم قرار نیست بره. اینها همش فیلم و جو سازی هستش که زیراب یک سری زده بشه. به اینکه شما مگه مجبوری مثلا بیای کامنت من رو بخونی که ترش کنی؟ خوب نخون. من دارم چرت میگم. نخون. ناراحت هم نمیشی
      بد میگم؟

      • fascist گفت:

        اونقد انتقاد انتقاد نکن پشمام ریخت از دستت گوشتام تکه تکه همشون ریخت الان فقط استخونم مونده
        اون بار هم گفتم ولی جواب ندادی توی انتقاد بی احترامی نمیییی کننننننننن خدایی
        جو سایت هم اصلا خوب نیست تو سایت همسایه به اینجا میگن طویله میدونی قبل از اینکه تو بیای همه چی خوب بود اصلا تو اون پست انچارتد هیچ کس به سونی توهین نکرد ولی الان به خاطر تو
        همه ی مایکرو فنا میریزن تو پستای سونی در مورد ادب هم تو میگی من بیام توهین کنم شما نکنید
        اقا ما با یوتیوب و اینا کاری نداریم اینجا گیمفاست نه یوتیوب
        در مورد جو سایت هم اول تو توهین می کنی و جو به هم میریزه دیگران هم توهین می کنند و وضع بدتر میشه در مورد اطلاعات هم ببین هیشکی تا حالا تو این سایت به حرفات گوش نداده چون همه می دونند که تو از رو تعصب این حرفا رو میزنی
        حالا هم چون میبینی یکی این حرفو میزنه از بن شدن می ترسی و برا همین حجم طومارت دوبرابر میشه
        در مورد منفی مثبتا هم سعی نکن خودتو خوب نشون بدی من چون تو اون پست حالتو گرفتم تمام نظراتم ۴۰ تا منفی خورد و کسی جز تو نمی تونه این کارو کرده باشه
        …………………………………….
        اقا منم موافقم ولی میگم فقط مخفی شدن نظرات برداشته بشه و با بقیه ی حرفاتم موافقم

  • mahdi... گفت:

    کیفیت تریلرا جابجا نوشته شده لطفا تصحیح کنید مه دیگرران اشتباه نکن تو دانلودشون 🙂

  • mahdi... گفت:

    مه=که
    سیستم مثبت منفی به خوبی کار می کنه ولی ویرایش خیلی وقتا اصن نیست 😐 کاش می شد برعکس بشه :struggle:

  • aref44 گفت:

    واقعا اونقدر حرفه ای و قدرتمندانه ساخته شده این باری که من نمیدونم از چی این بازی باید ایراد گرفت .. نمره کمتر از ۱۰ دادن به این عنوان بی انصافیه ..

  • majidam گفت:

    گرافیکش نسبت به ۲۰۱۶ و۱۷ هیچ تغییری نکرده فکر کنم نسخه ی ۲۰۱۵ هم همچین گرافیکی داشت یعنی چهار ساله دارن یه نسخه میدن بیرون با یکم تغییرات در گیم پلی

تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید NBA 2K18 منتشر شد - گیمفا