تماشا کنید: آخرین یادداشت توسعه دهندگان Hellblade: Senua’s Sacrifice به بهانه انتشار آن
سرانجام پروسه طولانی مدت توسعه و ساخت Hellblade: Senua’s Sacrifice به پایان رسید و این بازی در آستانه انتشار قرار دارد.
عنوان مستقل Hellblade: Senua’s Sacrifice راه زیادی را تا زمان انتشارش طی کرده است. این بازی در اصل در سال ۲۰۱۴ طی کنفرانس خبری سونی در رویداد Gamescom معرفی شد و قرار بود یک عنوان انحصاری پلیاستیشن ۴ باشد اما بعدها نسخه رایانهشخصی آن نیز معرفی شد تا بازیبازان بیشتری از این عنوان مستقل (شاید هم AAA) لذت ببرند. این بازی یک پروسه بسیار طولانی برای ساخت و توسعه را پشت سر گذاشته است و به دلیل جاهطلبی و ریسک بزرگی که نینجا تئوری (Ninja Theory) و تیم سازنده آن داشتند، بسیاری از بازیبازان و منتقدان این عنوان را یک بازی مستقل AAA نامیدهاند. زیرا با وجود مستقل بودن، این بازی تمامی استانداردهای یک بازی AAA را دارا است و نه میتوان آن را یک عنوان کاملاً مستقل نامید و نه کاملاً AAA.
همین امر باعث شده است که بسیاری از منتقدان و وبسایتهای بزرگ دنیای بازیهای رایانهای، به این بازی یک نگاه باز و شفاف داشته باشند و نظر واقعی خود را درمورد آن ارائه کنند. درنهایت این بازی امروز منتشر خواهد شد و قبل از انتشار آن، نینجا تئوری آخرین ویدئوی این بازی را نیز منتشر کرده است که میتوانید در ادامه آن را مشاهده کنید. این ویدئو آخرین یادداشت توسعه دهندگان به بهانه انتشار این بازی است که پروسه طولانی مدت ساخت این بازی را به نمایش میگذارد.
شما میتوانید آخرین ویدئوی عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice که به بهانه انتشار آن عرضه شده است را در ادامه تماشا کنید. عنوان مستقل Hellblade: Senua’s Sacrifice امروز برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. قابل ذکر است که اعلام کنم نسخه پلیاستیشن ۴ این بازی قابلیت اجرای این بازی با رزولوشن ۱۴۴۰p را برروی پلیاستیشن ۴ پرو دارد. علاوهبر این نسخه رایانهشخصی این بازی نیز قابلیت پشتیبانی از بالاترین نرخ فریم و همینطور رزولوشن ۴K را دارد. همچنین نمرات این بازی نیز امروز منتشر شد که میتوانید از این آدرس نمرات این بازی خاص را مشاهده کنید.
تماشای آنلاین ویدئو:
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
نظرات
یکى از بهترین بازی هایی هست که دقیقا نشون میده صنعت بازی یعنی چی، حل معما ها با فوکوس تا حدی سادس ولی قابله قبوله، و مهمترین کاری که به نظر من سازنده ها تونستن انجام بدن رئال بودن انیمیشن هاست، همه چیز واقعیه، از حرکت بدن senua تا دشمنا و این درد و رنج رو تو بازی خیلی راحت میشه لمس کرد
گیم پلی بازی را دیدم چند نکته کلاس بازی را پایین آورده وجود زیاد مکان های چوبی یا حصیری البته بگزیم از وجود پل های چوبی زیادی ک در بازی وجود داره درسته ک حصیر یا چوب و حتی نوع اون میتونه منتقل کننده جو و اتمسفر حاکم در سرزمین Hel باشه اما وجود زیاد این نوع بستر گاهی از هم پاشیده و تکه تکه و گاهی یکدست و یکنواخت در طول فواصل بازی میتونه ب کمرنگی اون جلو و یکنواختی محیط تاکید کنه و جذابیت مناظر فلسفی اون بکاهه نکته دوم وجود و نوع آتش و شراره های اون بود در بیشتر گیم پلی ک از تریلر اون دیدم بیشتر مکان ها ها یا سوخته است یا در حال سوختنه و فقط شما افکت آتش سوزی میبینید ن هیچ چیز دیگه ک این هم یکنواختی محیطی را ب مخاطب یاداوری میکنه نکته سوم گیم پلی برای حل معماهای پارانوئیدی هست ب طوری ک مثلا مکانی قفله و شما باید با فوکوس روی اون دیدن یک حرف لاتین از کل پازل ب دنبال اون حرف در پشت سرخودتون بگردید تا در باز بشه درسته ک میتونه منطق خاصی هر چند نصفه و نیمه روی این نوع معما ها باشه الیته علاوه بر کند کردن سرعت گیمپلی و تاثیر گرفتن یکنواخت اتمسفر بازی ک بعضا با زیاد موندن درش میتونه خسته کننده کسل کننده یا عصبانی کننده هم باشه طولانی بودن مسیر هم هست و دوباره برگشتن ب سر همون معما یعنی دوبار تکرار کردن یک مسیر ک مسافت جو و آهنگ و سرعت راه رفتن یا دویدن هم توش تاثیر گذاره و میتونه بدجوری روی اعصاب بره تکراری این نوع معماها در وجود اعداد و ارقام و گاهی خامی و سادگی اون ها فیزیک اصلی بازی را یک درجه یا حتی چند درجه ب عقب برمیگردونه نینجا تئوری با ساختن بازی با چنین مضمون فلسفی و روایی ک سعی در رسیدن ب خود واقعی شخصیت اصلی بازی پشت اون همه هذیان و گذشته درآور خود هست گرچه دست ب رسیک بزرگی زده اما بازی هنوز از خامی قابل توجهی رنج میبره ک طبیعتا طبیعی هم هست گرچه امیدوارم نسخه دوم و تکمیل کننده ای ب بازی اضافه بشه و شاهد جزیات بیشتری از شخصیت های توهم زده و توهم زای بازی باشم شمشیر جهنمی هر چه هست نمیتونه یک عنوان بی نقص باشه و همچنین نمیتونه یک عنوان کاملا ناامید کننده هم باشه با وجود فرصت ککاری ک روی اون گزاشته شده و تیم محدود اون گرچه با عنوانی کاملا AAA روبرو نیستیم اما با کمتر از اون هم روبرو نخواهیم بود با همه این اوصاف نوع و نگرش بازی ب محیط بیرون خودش ب مضاغ همه افراد خوش نمیاد و مطمئنا افرادی پیدا میشن ک اون را حتی از ریشه بکوبن اما این جلو تهیه این بازی را از مشتاقانش ب هیچ وجه نخواهد گرفت ب غیر از این ضعف ها نمیشه ضعف دیگه ای تا الان بهش گرفت و ب نظرم این بازی هرچقد هم ک بد باشه ک نیست نمره کمتر از ۷ حقش نبوده و نیست از نکات مثبت ب کلاس نینجا ی فوق العاده بازی وجود صداهای سردرگم و البته القا پذیر داستان جذاب دید دوربین عالی چ در دویدن و چ در راه رفتن و مبارزه و همچنین نوار پرکننده ضربات اسلو موشن میشه اشاره کرد ب هر حال هنوز برای نقد بازی زمان زودی هست و البته بازی هست ک ارزش خرید هم داره مبارک تمام فالوورهاش و البته خودم :inlove:
وافعا سخته ساختن همچین چیز هایی
متاشم که قبلا گفتم بالا ۸۵ میشه که داره میشه :inlove: :inlove: :inlove:
اگه امثال The Jimquisition: 1/10 بزارن 😯
AAACE
حتماThe jimquisition ایکس باکس فن ه 😐 😐
:rotfl:
متاش تا الان با ۲۲ نقد (۲۰ نقد سبز) ۸۱
گیم اسپات ۸۰ داده :yes:
ign 90
اقا ما نشستیم پاش بلند نشدیم مگر با دشنام(کتب الالافون جلد ششم)ولی واقعا شاهکار هست