نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا
نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا
نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا
نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus

Former Writer
۰۹:۰۰ ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

در دوران کودکی ام، بازی‌های زیادی را تجربه کردم که یکی از مهم‌ترین هایشان Wolfenstein 3D نام داشت. دلیل این که علاقه ام به این بازی بیشتر بود فقط و فقط یک چیز بود: همبازی شدن با پدرم!
در میان همه‌ی بازی‌هایی که پدر «به شدت مخالف گیم» ام شب و روز مرا از انجامشان منع می‌کرد، ولفنشتاین تنها اثری بود که حتی خودش هم به همراه من پای آن می‌نشست و بازی می‌کرد. نکته اینجا بود که او حتی از من هم بهتر بازی می‌کرد و هیچ وقت نتوانستم به رکوردهایش برسم! هم‌اکنون سال‌ها از آن دوره می‌گذرد و او حالا شاید دیگر آن روزها را به خاطر هم نداشته باشد. اما برای من همیشه نام «ولفنشتاین» (ولفنستین یا هر چیز دیگری که دوست دارید تلفظش کنید،) یادآور بازی کردن‌های خاطره انگیز با پدر است. ملاقات دوباره‌ی من با نسخه‌های جدید این بازی و برعهده گرفتن وظیفه‌ی نگارش پیش نمایش این عنوان باعث شد باز هم یاد ولفنشتاین قدیم و پدرم بیفتم. خدا همه‌ی پدر ها را حفظ کند.

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

Wolfenstein II: The New Colossus

نظمی نوین

عنوان جدید دنباله‌ی مستقیمی است بر همان بازی پر زد و خورد و «بی‌اعصاب پسند»ای که در سال ۲۰۱۴ به دستمان رسید. The New Order (که در آن روزها همه از حجم نجومی‌اش بیشتر شگفت زده بودند تا محتوی و کیفیت‌اش) توانست خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین شوترهای سال تبدیل شود و بازخورد های خوبی دریافت کند. در آن دوره که هنوز آثار کهنه کاری مانند Doom از راه نرسیده بودند، به شدت می‌شد کمبود شوترهای سریع و پر زد و خورد را در بازار احساس کرد. دوره‌ای که بازی‌های شوتر نظامی سر تا سر اش را پوشانده بودند و گرد و خاک رقابت سالانه‌ی الکترونیک آرتز و اکتیویژن به اثر دیگری اجازه‌ (جرئت) عرض اندام نمی‌داد.

نظم نوین (The New Order) قصه‌ی قهرمان اصلی این سری را روایت می‌کرد. BJ Blazkowicz، سرباز افسانه‌ای که در تمام طول این سال‌ها در قلع و قمع کردن تانزی‌های از خدا بی‌خبر اهتمامی تام داشته. در یک روز زیبا و آفتابی، BJ چشم‌های خود را باز می‌کند و خود را در میان سیلی از ناتزی‌های لعنتی می‌یابد. تا جایی که به خاطر داشت هنگامی که از هوش رفته بود جهان دور و برش این گونه نبود. معلوم می‌شود او ده‌ها سال را در کما گذرانده و در این مدت ارتش سرخ موفق شده سرنوشت جنگ جهانی را به سود خود رقم بزند. ناتزی‌ها به طرز غیر قابل تصوری نیرومند شده بودند و این برای BJ، یک کابوس بود. به همین خاطر هیچ راهی برایش وجود نداشت به جز انقلاب.
اتفاقات شماره‌ی اول به پیروزی نیرو‌های مقاومت و عقب نشینی ناتزی‌ها ختم می‌شود. اما این پیروزی دوام چندانی پیدا نمی‌کند.

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

۱۹۶۱

آمریکا، سال ۱۹۶۱

کشتن ژنرال Deathshead ناتزی‌ها را اندکی قلقلک داد. اما این غول عظیم‌الجثه به این زودی خیال ندارد هیکلش را از روی کره‌ی زمین جمع کند. آلمانی‌های بدجنس دموکراسی نفهم، نقشه کشیده‌اند تا «آزادی» را از مردم جهان سلب کنند. اینجاست که حضرت آمریکا به همراه دلاوران گمنام ارتشش تصمیم می‌گیرند وارد عمل شوند و جهان را از تاریکی‌های اسارت به سوی نور دلپذیر دموکراسی هدایت کنند. اکنون شما باید پاهایتان را در کفش‌های دشمن بزرگ ناتزی‌ها و عضو جنبش مقاومت یعنی BJ Blazkowicz بزرگ فرو کنید و زمین را از وجود این دیوانگان پاک کنید. شما آخرین امید بشریت هستید تا انسان‌های گمراه و سرگردان را از دست جلادان سرخ برهانید و با کله فرو کنید درون آزادی واقعی. آزادی ناب آمریکایی.
اسلحه‌ها را دست بگیرید، هر ناتزی لعنتی‌ای که جلوی چشمتان آمد را لت و پار کنید و مقدمات دومین انقلاب امریکایی را فراهم آورید.

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

ماموریت:
آمریکا را آزاد کنید

خود را برای ماجرایی پر هیجان و مقابله با ماشین‌های جنگی ناتزی‌ها آماده کنید. در نقش BJ فرو روید و از خانواده و دوستان خود مراقبت کنید. و شیاطین را از خاک امریکا بیرون اندازید. شما باید با تشکیل دادن دوباره‌ی مقاومت نقشه‌های ارتش نامبارک را بر هم زنید و کشور خود را آزاد کنید.

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

ابزار:
اسلحه‌های ویرانگر دست بگیرید

ناتزی‌ها را با اسلحه‌های فوق پیشرفته‌ی خود تکه تکه کنید و پیش بروید. می‌توانید روی تسلیحات گرم پیشرفته همچون پیستول ها، مسلسل‌ها و تسلیحات سرد هم حساب کنید. حال اگر خسته شدید می‌توانید همین اسلحه ها را ارتقا داده و یا در هر دو دست یکی را حمل کنید!

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

نقشه:
ناتزی‌ها باید بمیرند

چه سرگرمی‌ای بهتر از سلاخی ناتزی‌ها؟ شما باید خشم درونتان را آزاد کنید و هر موجودی با ویژگی‌های این شیاطین در سر راهتان سبز شد را قطعه قطعه کنید. در این میان می‌توانید از اسلحه‌های جدید و پیشرفته نیز استفاده کنید. BJ مهارت‌های «ضد ناتزی» بسیار زیادی دارد. می‌توانید با باز کردن آن‌ها روش اختصاصی خود را برای بازی کردن ابداع کنید.

پس از اتفاقات «نظم نوین»، همه تصور می‌کردیم دیگر قهرمان قدیمی سری را از دست داده‌ایم. اما هم اکنون مشخص شده BJ صرفا زخم‌هایی عمیق برداشته و هنوز هم می‌شود روی تپش‌های قلبش حساب کرد. ناتزی‌ها مجددا نیروی از دست رفته‌شان را بازیابی کرده‌اند و بار دیگر دنیا زیر چنگال شیاطین گرفتار شده. قهرمان ما زخم‌های بسیاری برداشته است. این باعث شده از لحاظ جسمی به خوبی قبل توانا نباشد. البته درباره‌ی BJ نباید نگران بود. او در هنگام شروع بازی برای جابجایی از یک ویلچر استفاده می‌کند. معمولا کسی که روی ویلچر می‌نشیند یک نفر را هم نیاز دارد تا در جابجایی یاری اش دهد. اما این بی‌مزه بازی‌ها اصلا به مذاق سرباز کهنه کار قصه مان سازگار نیست. حرکت بر روی ویلچر نه تنها برایش سخت نیست، بلکه از روی آن با اسلحه، ناتزی‌های ملعون را نیز راهی دیار باقی می‌کند. او باید توان از دست رفته اش را مجددا بازیابی کند و برای برپا کردن انقلابی دیگر آماده شود. مسئله‌ی مهم دیگر باز می‌گردد به عشق قدیمی قهرمان که در عنوان قبلی ملاقاتش کردیم. Anya هم در بازی جدید به تیم مقاومت پیوسته و این بار دو سرباز کوچک را نیز به همی‌اش را به جای آورد. او اکنون باید بسیار دقیق تر و چاره اندیش تر باشد. چرا که سرنوشت دو طفل معصوم نیز در گرو اعمال او در این بازی است. پیش از این می‌توانست دلاورانه بجنگد و جان خود را کف دست بگذارد؛ چون می‌دانست چیزی بدتر از مرگ برایش رخ نخواهد داد. اما حالا اوضاع می‌تواند بسیار بد تر شود. اکنون چیز‌هایی بد تر از مرگ هم وجود دارد.
از طرفی ارتش ناتزی ها هم بی‌کار ننشسته‌اند. پیرزدن خرفتی که در بازی قبلی از مهمترین شخصیت‌های منفی بود، از زنده بودن شخصیت اصلی با خبر شده و اکنون بازگشته تا انتقام بگیرد. بعد از کاری که در نظم نوین با او کردیم، جراحان پلاستیک باید روی صورتش زحمات بسیاری کشیده باشند تا به این شکل در آید. او تنها شخصیتی نیست که از The New Order به بازی جدید راه یافته. دوستان و دشمنان بسیاری از عنوان قبلی به The New Colossus کوچ کرده‌اند تا بازی جدید پر از چهره‌های آشنا و خرده حساب‌های قدیمی باشد.

سازندگان همچنین تریلرهای مختلفی را برای بازی منتشر کرده‌اند که برخی از آن ها اشارات مستقیمی دارند به ناتزی‌ها و نحوه‌ی حکومتشان بر مردم امریکا. بد نیست اشاراتی نیز به آن ها داشته باشیم.
در اولین تریلر که با نام “Liesel” شناخته می‌شود می توانید سیاست‌های ناتزی‌ها در به دست گرفتن افکار مردم را نظاره کنید. این ویدئو که در بازی به دست ناتزی‌ها ساخته شده است، سعی دارد بیان کند که سگ‌های روباتی‌ای که توسط ارتش آن‌ها در جنگ استفاده می‌شده، در واقع دوست مردم هستند. اگرچه گاهی اندکی خرابی به بار می‌آورند اما وجودشان به بشر کمک می‌کند.

ویدئوی بعدی مربوط به برنامه‌ای است که توسط ناتزی‌ها تهیه شده است. می‌دانیم که آن‌ها قصد دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی را ممنوع اعلام کرده و زبان آلمانی را جایگزین آن کنند. به همین خاطر مشغول تهیه و تدارک برنامه‌ها و مسابقه‌هایی شده‌اند که مردم را به ترک انگلیسی و روی آوردن به زبان آلمانی تشویق(مجبور) می‌کند.
در این تریلر مسابقه‌ای را شاهد هستیم که شرکت کنندگان بر اساس دانششان از زبان آلمانی در آن شرکت می‌کنند. جالب اینجا است که زنی که بازنده می‌شود به عنوان جریمه به اردگاه «آموزش دوباره» منتقل می‌شود تا زبان آلمانی را مجددا فرا بگیرد. مجری برنامه با دو جمله نمایش را به پایان می‌رساند: «یادتان باشد، فقط صد و هفتاد و سه روز از دوران انگلیسی باقی مانده است.»
«از آماده بودنتان اطمینان حاصل کنید!» (خدا آن روز را نیاورد که زبان پارسی به چنین روزی دچار شود…)

آخرین تریلر که به نام Strawberry Milkshake معروف است مادر و پسری را نشان می‌دهد که پیش از ورود سرباز آلمانی مشغول صحبت به زبان انگلیسی هستند اما سپس فورا کلمات را به آلمانی تغییر می‌دهند. مادر به فرزندش توصیه می‌کند که آلمانی را یاد بگیرد. چرا که در آینده به دردش خواهد خورد. در این تریلر یکی از ماموران ناتزی که با اسم Milkshake Nazi شناخته می‌شود (بله. دقیقا با همین اسم!) کارت شناسایی BJ را درخواست می‌کند چون چهره‌ی او به نظرش آشنا می‌رسد. غافل از این که پوستر چهره‌ی شخصیت اصلی با عبارت «تحت تعقیب» درست در پشت سرش بر روی دیوار خودنمایی می کند!

آنطور که از نمایش‌های بازی جدید پیداست، نحوه‌ی روایت داستان بازی با پیشرفت‌های بسیاری همراه شده. بازی قصه‌اش را با صحنه‌های سینمایی بسیار با کیفیتی روایت می‌کند. کارگردانی بی‌نقص این سینماتیک‌ها باعث شده تا حد بسیار زیادی تاثیر گذار باشند. از طرفی دیالوگ‌ها، شخصیت‌ها و به طور کلی رخداد‌های این قسمت بسیار عمیق‌تر و احساسی تر به‌نظر می‌رسند. شماره‌ی اول در این زمینه عملکردی عالی داشت. اما چیزی که اکنون شاهدش هستیم حتی آن شیوه‌ی روایت را نیز چند پله به جلو برده است. شخصا با دیدن بخش‌های روایی، مجذوب زیبایی‌های ولفنشتاین جدید شدم. چیزی که از آن اطمینان دارم آن است که این بازی می‌تواند حتی در بخش روایت فراتر از انتظاراتمان ظاهر شود. اگر تیم سازنده بتواند همین سبک و سیاق و همین اتمسفر را با موفقیت تا پایان حفظ کند، داستان The New Colossus به یکی از مهمترین نقاط قوتش تبدیل خواهد شد.
البته ذکر این نکته نیز ضروری است که بازی جدید در عین ارتقا‌های متعدد به ویژگی‌های بازی قبلی نیز وفادار است. شخصیت‌ها همچنان ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و فضا و حال و هوای بازی نیز حس خاص شماره‌ی اول را در خود حل کرده‌است. به علاوه این که همچنان می‌توان طنز بسیار خاص و منحصر به فرد سری را با جانی تازه در این بازی دید. ویژگی‌ای که متقاعدمان می کند هنوز هم با یک ولفنشتاین اصیل طرف هستیم.

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

هیولا‌های روباتی با تعداد و تنوع بیشتر بازگشته‌اند.

همه چیز را نابود کن

ولفنشتاین همواره در میان بازی های ویدئویی حکم اثری «بزن و بکش» داشته. فرمول Run and Gun یا همانن سبک بکش، برو جلو همواره در این سری به خوبی تعریف شده و هم اکنون نیز به عالی ترنی حد خود رسیده است. این بازی طراحی شده تا صحنه های شگفت انگیز داشته باشد. اکشن باید به اندازه ای تاثیر بگذارد که بازیباز روی صندلی اش میخکوب شود. با نمایش هایی که از بازی در دست داریم می دانیم که سازندگان دست کم موفق شده اند این مورد را به خوبی در آن پیاده کنند. بازی همچنان خشن، پر زد و خورد و سریع است. حتی بسیار بیشتر از قبل. به همین خاطر است که به موفقیت این نسخه امید بسیار بیشتری داریم.
گیم پلی بازی همانطور که سازندگان نیز چنین وصفش کرده اند در یک جمله خلاصه می شود: “ناتزی‌ها باید بمیرند.” این بدین معناست که شما باید چشم هایتان را ببینید و سر راهتان هر موجود زنده‌ای که نشانه‌های ناتزی بودن را در وی مشاهده کردید را با خاک یکسان کنید. برای این کار، بازی ابزار آلات لازم را تمام و کمال در اختیارتان گذاشته و همه ی ویژگی های یک شوتر خوب را می توان در این عنوان جست و جو کرد. از اسلحه های مختلف و متنوع گرفته تا گان پلی منحصر به فرد و دشمنان مختلف و امکانات متفاوت. در ولفنشتاین: نظم نوین شما می توانستید اسلحه های مختلف را در دو دستتان گرفته و با قدرتی دو برابر به سمت دشمنان یورش ببرید. البته یک محدودیت بسیار مهم در این ویژگی وجود داشت و آن این بود که هر دو اسلحه باید از یک نوع می بودند و امکان گرفتن دو اسلحه ی متفاوت در دو دست برای بازیبازات فراهم نبود. در بازی جدید این امکان نیز به گیم پلی اضافه شده است. شما می توانید در دست راست یک مسلسل داشته باشید و در دست چپتان یک شات گان. این مورد بی شک تنوعی دوست داشتنی به گیم پلی خواهد داد.

بیست دقیقه از گیم پلی Wolfenstein II: The New Colossus:

از دیگر موارد اضافه شده به مبارزات، می توان تبر جدید BJ را نام برد. این اسلحه که نسبت به چاقو های متعارفی که در بازی های شوتر از ن ها استفاده می شود خسونت بسیار بیشتری دارد قرار است در گیم پلی نقش مهمی را بازی کند. این تبر حتی قابل پرتاب شدن نیز هست که البته مانند تبر کریتوس قابلیت بازگشت ندارد!
گیم پلی ولفنشتاین به جز بخش های شوتر متعارف شامل بخش های دیگری نیز می شود. بخش هایی که به نسبت دیگر مراحل مدت زمان کمتری آن ها را تجربه می کنیم اما همین مقدار نیز برای متنوع شدن گیم پلی بازی کافی است. برای مثال در یکی از تریلر ها شاهد تحت اختیار گرفتن یکی از روبات های نیرومند بازی توسط بازیباز بودیم. در این حالت بازیباز می توانست به وسیله ی آتش افکن آن روبات دمار از روزگار دیگر دشمنان حاضر در محیط در آورد. مواردی از این دست جزئی جدا نشدنی از بازی های ولفنشتاین هستند و وجودشان به گیم پلی تنوع بسیاری می بخشد.

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

حتی ویلچر و زخم‌های عمیق هم نمی‌تواند BJ را از قلع و قمع کردن ناتزی‌ها باز دارد.

ناتزی‌های لعنتی

یکی دیگر از مهمترین راه‌های پیش‌برد مراحل در بازی قبلی استفاده از مخفی کاری بود. درست است که ولفنشتاین ذاتا عنوانی است که باید در آن بی وقف کشت و خون ریخت (!) اما به صورت کاملا اپشنال این گزینه نیز در اختیار شما هست که دشمنان را مخفیانه و بی سر و صدا سر به نیست کنید. این قابلیت همچنان در این عنوان نیز دیده می شود و البته پیشرفت های مختلفی شامل حال آن شده. در The New Colossus بازیباز می تواند با پرتاب چاقو‌های کوچک، دشمنان را قبل از این که دیگران را خبر کنند ساکت کند. این فرصت بسیار خوبی است که اگر توسط دشمنی دیده شدید بتوانید بلافاصله اشتباهتان را جبران کرده و کار آن شخص را یکسره کنید. همچنین در تریلر ها شاهد وجود روش های خلاقانه تری نیز برای از پای در آوردن دشمنان هستیم. مثلا در مرحله ای خاص، BJ می توانست با روشن کردن کلیدی مخصوص، نوعی میدان الکتریکی نیرومند را در مکان مشخصی فعال کند که هر نوع موجود زنده ای که از آن عبور می کند به خاکستر و شاید چیزی کمتر از آن تبدیل شود. با این روش می توان ناتزی های لعنتی را بدون دردسر و با کمترین میزان سر و صدا از پای در آورد. بی شک مواردی از این دست در سایر مراحل بازی نیز به چشم خواهند خورد. مشتاقیم ببینیم سازندگان دیگر چه بهانه‌هایی برای سلاخی ناتزی‌ها در اختیارمان گذاشته‌اند.

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

این بار می‌توانید اسلحه‌ی هر یک از دست‌های خود را مشخص کنید. لازم نیست هر دو از یک نوع باشند.

اولین چیزی که در مواجهه با ولفنشتاین جدید خودنمایی می‌کند جلوه‌های گرافیکی فوق العاده‌ی آن است. نسخه‌ی قبلی این بازی نیز در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. اما The New Colossus رسما نسبت به عنوان قبلی جهشی چند پله‌ای داشته است. مدل‌های بسیار نرم و طبیعی بازی در کنار چهره‌ها و انیمیشن‌های بی نظیر آن‌ها و همچنین محیط‌های بسیار با جزئیات، نوید عنوانی بسیار چشم نواز و زیبا را می دهند. در بخش هنری نیز طبق نمایش هایی که از بازی منتشر شده است می‌توان انتظار یک شاهکار را داشت. به همین خاطر می توانید از همین حالا انتظاراتتان را از گرافیک بازی بالا ببرید. نورپردازی و رنگ های به کاررفته در محیط بازی جدای از زیبا و چشم نواز بودن، به طرز عجیبی با هم هماهنگی دارند و اتمسفر بازی را به خوبی هر چه تمام تر شکل داده اند. بی شک The New Colossus اگر گرفتار داونگرید های مختلف نشود و باگ‌های متعدد خانه خرابش نکنند، می تواند به یکی از برترین گرافیک‌های سال تبدیل شود.

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

با خرید نسخه‌ی کالکتور ادیشن بازی، می‌توانید فقط با پرداخت ۱۰۰ دلار صاحب پوستر و اکشن فیگور شخصیت اصلی شوید.

نمی‌شود بدون نام بردن از نسخه‌ی Collector Edition بازی، مقاله را به اتمام رساند. بتزدا مجددا یکی دیگر از آن خلاقیت های فوق العاده‌اش را به خرج داده است و همچون Fallout 4 و Dishonored 2 کالکتور ادیشن خلاقانه‌ای را برای ولفنشتاین جدید تدارک دیده است. نکته‌ی بسیار مهم آنجاست که بر خلاف سایر کمپانی‌ها که معمولا برای این نسخه قیمت‌هایی نجومی در نظر می گیرند شما می توانید تنها با پرداخت چهل دلار اضافه تر، (یعنی مجموعا ۱۰۰ دلار) صاحب این مجموعه شوید.
درون این مجموعه به جز خود بازی در قاب فلزی می‌توانید یک عدد پوستر و یک مجسمه‌ از شخصیت اصلی بازی پیدا کنید. این اکشن فیکور به همراه شش اسلحه و یک ژاکت مخصوص ارائه می‌شود. ممکن است در نگاه اول کیفیت ساخت آن به پای بازی‌های سیصد دلاری نرسد. اما همین که بتزدا این مجموعه را با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه می‌کند جای تقدیر دارد.

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

یک ولفنشتاین اصیل دیگر در راه است. خبر فوق‌العاده آن است که لازم نیست تا سال دیگر صبر کنید. اکتبر همین امسال وقت کشتن ناتزی هاست.

… و انتظار

در انتها چیزی نمی توان گفت جز این که باید به The New Colossus امیدوار بود. ولفنشتاین جدید از هر نظر عالی به نظر می رسد و می تواند از بهترین تجربه‌های ۲۰۱۷ باشد. در E3 امسال پایان کنفرانس کمپانی بتزدا با یک جمله‌ی طلایی پایان یافت. مجری مراسم خطاب به تماشاچیان گفت: یادتان باشد، تمامی چیز‌هایی که در این نمایش دیدید، همین امسال راهی بازار می‌شوند… و همین کافی بود تا همه‌ی سالن در شور و شعف فرو رود. در حالی که اصلا انتظارش را نداشتیم، ولفنشتاین جدید همنی امسال معرفی شده و قرار است تا همین امسال نیز به دست بازیبازان برسد. بازی در تاریخ بیست و هفتم اکتبر راهی بازار های جهانی شده و برای PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا
نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا
نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا
نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا
نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نازی‌ها باید بمیرند | اولین نگاه به Wolfenstein II: The New Colossus - گیمفا