پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا
پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا
پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا
پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا

پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند

عرفان کرد
۲۲:۱۶ ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا

تحلیلگر مشهور، مایکل پکتر، معتقد است که موفقیت سری بازی‌های Halo و Gears of War تاثیری در موفقیت بلندمدت ایکس‌باکس وان ندارند و همچنین پیش‌بینی کرد که FIFA 18 و Call of Duty WWII فروش بیشتری نسبت به Super Mario Odyssey خواهند داشت.

هر کسی که در سال گذشته مایکروسافت را دنبال کرده باشد، خوب می‌داند که آن‌ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. در همین حال، سونی عناوین فرست پارتی و ترد پارتی زیادی را برای پلی‌استیشن ۴ در اختیار دارد که البته تعدادی از آن‌ها راهی کامپیوتر‌های شخصی شدند. این اتفاق باعث شده تا ایکس‌باکس وان و سری بازی‌هایی مانند Halo و Gears of War، از جدی‌ترین رقیبشان عقب بیافتند. سوال اصلی این است که موفقیت این بازی‌ها چه تاثیری در موفقیت بلندمدت کنسول‌ها دارند؟

تحلیلگر معروف Wedbush Securities، مایکل پکتر در مصاحبه با GamingBolt در خصوص تاثیرات مثبت و منفی این سری بازی‌ها گفت:

تاثیر منفی این سری بازی‌ها در ۵۰ میلیون دستگاه به چشم نمی‌آید. سونی همچنان برتری ۲/۱ خود را حفظ کرده‌ است. من فکر نمی‌کنم که این بازی‌ها تاثیر‌گذار باشند. مایکروسافت با این بازی‌ها سهم بزرگتری در بازار بدست نمی‌آورد اما سهمش را نیز از دست نمی‌دهد.

پکتر در خصوص عملکرد مایکروسافت در E3 گفت:

مایکروسافت امسال عملکرد بهتری در خصوص بازی‌های کوچک‌تر و ایندی داشت اما نمی‌دانم که چند نفر به این نوع بازی‌ها علاقه‌مند هستند. شاید یک میلیون نفر جذب این بازی‌ها شوند. تعداد زیادی نیست اما آن‌ها (مایکروسافت) عناوین خوبی را به نمایش گذاشتند.

پکتر همچنین در خصوص فروش عناوین مختلف در فصل تعطیلات توضیح داد:

قطعا Super Mario Odyssey موفق‌ترین عنوان فرست پارتی خواهد بود؛ با اختلاف زیاد. آن‌ها به ازای هر کنسول سوییچ یکی از این بازی‌ها را به فروش می‌رسانند و اگر بگوییم آن‌ها تا زمان عرضه بازی ۱۰ میلیون کنسول سوییچ فروخته باشند، می‌توانند ۱۰ میلیون نسخه از این بازی را به فروش برسانند که این فوق‌العاده است. آن‌ها حتی می‌توانند تا ۱۲ میلیون نسخه از این بازی را به فروش برسانند اما اگر مجموع فروش را در نظر بگیریم، فکر می‌کنم که Call of Duty WWII و FIFA 18 فروش بیشتری نسبت به Super Mario Odyssey داشته باشند.

FIFA 18 در روز ۲۹ سپتامبر و Call of Duty WWII در تاریخ ۳ نوامبر عرضه می‌شوند. Super Mario Odyssey نیز در تاریخ ۲۷ اکتبر برای نینتندو سوییچ عرضه‌ خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا
پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا
پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا
پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا
پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • GhostRecon گفت:

    نظر دوم
    این یارو مگه نوستراداموسه؟!!!!! :laugh:

  • Su35.Flanker گفت:

    این موضوع کاملا روشنه که چه در حال حاضر چه در اینده بسیار بعیده که شرکتی بتواند از لحاظ کیفیت و کمیت عناوین انحصاری حریف سونی و غول های فرست پارتی ان شود. در واقع امروزه این بازی های و محتوای انهاست که باعث جلب نظر مشتری ها میشود کمااینکه شاهد هستیم بازی هایی با گرافیک فنی پایین اما محتوای پخته بیشتر از بازی های بزرگ با گرافیک های خیره کننده فروش میکنند. سونی در حال حاضر جزء معدود ارائه دهندگانی است که بازی های انحصاری ان چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ محتوا داخلی همچون عناصر گیم پلی و داستان در سطح بالایی هستند

    • EllenPage-ps4 گفت:

      لطفا ساکت باش کومونیست… کومونیست پرست اون عکس پروفایل شرم اور چیه کردی پروفایلت مرگ بر کره ی شمالی 🙂

      • Su35.Flanker گفت:

        بنده عادت به کلنجار رفتن با کودکانی امثال شما که باید الان در حال مسواک زدن و اماده شدن برای خواب باشند را ندارم. اولا عکس پروفایل من هیچ ربطی به تو نداره بچه جون دوما از انجا که شک ندارم هنوز به سن تکلیف نرسیدی پس میگم با بزرگتر درست صحبت کن چیزی که والدین شما باید یاد میدادند. شما که عکس الن پیج رو گذاشتی بهتر مراقب دهنت باشی و از هرچیزی ایراد میگیری فقط از عکس پروفایل ایراد نگیر. سوما شما اگر کمی عقل به علاوه کمی اطلاعات داشتی به کره شمالی نمیگفتی کمونیست کمااینکه همانطور که گفتم از خردسال کوته فکری همچون شما انتظار بیشتری نمیره.

        • دوست بزرگسال و باعقل من ایشون شوخی کرد این چه طرز جواب دادنه.حرفش شوخی بود جدی به نظر میرسید یکم مهربون باش 😀
          @ellenpage_ps4 میدونی عکس آواتارت هم…بازه.گفتم اگر بدونی شاید آی دی و عکستو عوض کنی من که شنیدم خیلی ناراحت شدم.اما حالا اگرم خواستی بزاری همون عکس اولیرو بزار میدیدیم حال میکردیم 😀 😀

        • D.E.E.P P.O.I.N.T گفت:

          Su35.Flanker@ تو ک تز روشن فکری سی.است گرفتی پسرم چرا الان جو گیر شدی واسه گیم نظر میدی !؟ خوبه الان بپرم بهت ؟ ادم عقده ای چقدر زیاده ! فهمیدیم تو کیم جون اونی 😐 والا صد رحمت به بچه های قدیم این بچه مچه ها فقط میان عقده دوران کودکی شونو خالی کنن و بپرن به مردم !

          • Su35.Flanker گفت:

            Enriqueiglesias2 چرا چرت پرت میگی ؟ مثل اینکه کور هم هستی دوست عزیز کی حرف از روشن فکری زد؟ من اینرو گفتم تا امثال شما یاد بگیرند هرکسی به دلقک بازی نمیخنده. والا نمیدانستم باید برای نظر دادن از شما اجازه بگیرم. به شما هیچ ربطی نداره نظر من چیه و هرجا بخوام نظر میدم. عقده ای امثال شما هستید که با یک حرف حقیقت اینطور جزجز میزی. یک نفس عمیق بکش عمویی. اگرچه به شما ربطی نداره اما محض اطلاع میگم علاقه من به تصویر پروفایل نه کره شمالی است نه برادر کیم بلکه فقط سلاح داخل تصویر هست. اما خوب از این موضوع نمیتوان گذشت که شما یکهزارم جربزه‌ کیم را هم نداری پس بهتری بچسبی به قهرمانی خودت امثال اسپایدر و واندر وومن.

            • D.E.E.P P.O.I.N.T گفت:

              Su35.Flanker@
              نه عزیزم مثل جنابعالی کور و عقده ای نیستم ک بپرم به مردم مشخصه بچه ای عقده های دوران کودکی تو داری خالی میکنی بدبخ.ت ! کودنی ک اسطورش ادم ابله ای امثال کیم جون اون باشه مشخصه چی چت مخیه پس پر پر نکن خودتو پسرم برو بازیتو کن بچه جون هر وقتم سن بلوغ رسیدی بیا دور وردار واسه ملت پمادم بمال خوب بشه ردش :disdain:

          • میگم داداچ ناموسا فازت چیه؟ خواستی بگی تو از بچه لوتی های قدیمی؟ از نحوه تایپت معلومه چند سالته . احیانا تتلیتی نیستی؟

          • Su35.Flanker گفت:

            شما بجای درست کردن اکانت های مختلف سپس پیام گذاشتن با انها مرد باش با اکانت اصلی خودت کامنت بزار خوب نیست فکرد میکنی همه مثل خودت هالو تشریف دارند.

        • ALIThelastofus گفت:

          به هر حال دوست عزیز su35.flanker دولت کره ی شمالی مردمشو از خیلی چیزهایی که جزو کم احمیت ترین و نیاز های یک شهروند و حقوق یک انسان است محروم میکنه مثلا وقتی کره دو تکه شد شمالی و جنوبی حدود ۳۰ سال دولت کره شمالی اجازه نمیداد مردمش فامیل و هم بستگانشونو توی کره ی جنوبی دیدار کنند درضمن توی آپارات سرچ کنید واقعیت های باور نکردنی درباره ی کره ی شمالی تا خودتون متوجه شوید

          • Su35.Flanker گفت:

            جناب AliThelastofus اول گفتم بنده از سلاح موجود در تصویر که قدرتمندترین تیرباق۱۴٫۵mm جهان است خوشم میاد و ابتکار کره ای ها در نصب ان روی تانک و نه کیم یاکره شمالی. دوما این چیزی که شما گفتید بعد ار پایان جنگ کره به دسیسه امریکا به صورت قانون درامدو در کره جنوبی هم جریان داره. سوما کره شمالی کشوری است که در طول تاریخش به هیچ جا حمله نکرده و در طرف مقابل این امریکا و کشورهای غربی هستند که هرروز به یک بهانه دست به بمباران کشورهای جهان سوم میزنند جایی هم که بدانند حمله نظامی جواب نمیده تحریم های اقتصادی رو قرار میدند نتیجه میشه کوچک شون سفره ما و شما.

      • aet گفت:

        به نظرات دیگران احترام بگذاریم.
        حتی اگر آن نظر ضد بشریت و حامی دیکتاتوریسم و الگوی دیکتاتور های جهان و ننگی بر تاریخ نژاد انسان ها و نجاست محض و انعکاسی از تاریکی abyssal درون انسان ها و یاد اور ژن سادیسم و قدرت طلب و خوی حیوانی انسان و یکی از تحدیدات اصلی برای انقراض نسل بشر باشد.
        بازهم احترام بگذاریم. چرا که نظر هیچ کسی با بی احترامی تغییر نکرده و به راه راست هدایت نشده است. گاندی را الگوی خود قرار دهیم که بدون خشونت و توهین انگلیس را به زانو دراورد 🙂 البته تعصب دشمن سخت تریه نسبت به کشور انگلیس ولی به هر حال.

        • EmperorX گفت:

          مقابل دیکتاتور باید ایستاد… همینو بس.
          تو اگر دوست داری میتونی به کسی که میخواد بر تو تسلط داشته باشه احترام بزاری… ولی خیلی ها انسان آزاد هستن و مثل شما در بند نیستن و از حق خودشون دفاع میکنن. کره شمالی هم یه کشور دیکتاتوریه مثل بعضیا ، فقط یه موجود ضعیف و نادان میتونه ازش حمایت کنه.

          • ali گفت:

            داداش این کره شمالی نیست که دیکتاتوره این امریکا که دیکتاتور تمام این….از امریکا منشع میگره شماها انگار یادتون رفته کی کشور مارو تحریم کرده و داره به ما مستقیم ظلم میکنه حالا کره شمالی قدرت اتمی داره ممکنه حتی خساراتی به امریکا وارد کنه که نمیشه جبران کرد. 😀 😀 :yes:چرا شما از امریکا همیشه دفاع میکنید کره شمالی کشور ازادی طلبیه که میخواد از زیر تحریم های امریکا خلاص بشه اگه شماها الان پول ندارین تا چیز های خوب بخرید منشعش امریکاست که شمارو حتی از یه پوشاک خوب هم تحریم کرده اگه نمیتونید یه سیستم خوب بخرید برای اینکه امریکا شمارو تحریم کرده و اقتصاد مقاومتی هست

            • Su35.Flanker گفت:

              احسنت به نکته دقیقی اشاره کردید. عاشقان سینه چاک امریکا میگند کره شمالی دیکتاتوری هست اما امریکا که میگه ما باید بشینیم خاک سیاه دیکتاتوری نیست. باید کمی از ایرباس ایرانی که توسط نیروی دریایی امریکا نابود شد و جهان صدها هم وطنت رو گرفت خجالت بکش.

            • EmperorX گفت:

              اگر آمریکا مارو تحریم کرده و من و شما از خیلی از چیزها داریم محروم میشیم ، برو چند سال اخیر رو ببین چه اتفاقاتی افتاده تو کشور ما و سیاست خارجی ما که تحریم شدیم به این فلاکت افتادیم. بعدشم کی بود داد میزد پشت هر تیربون میگفت تحریم تاثیر نداره ما نیروهای داخلی داریم کشور و ملت ما به چیزی از خارج نیاز نداره؟؟؟ شما اول بدون هر عملی یه عکس العملی داره اگر ایران به این روز افتاد یکاری کرد که تحریم شد. وگرنه من دلار ۸۰۰ تومنی رو هم یادمه نمیدونم شما یادته یا نه…

            • aet گفت:

              حرفی از امریکا زده نشد.
              وقتی دوتا کشور با هم درگیرند دلیل نمیشه حتما یکی خیر باشه یکی شَرّ.
              تو این مورد هردو شیطانی اند. کره شمالی دیکتاتوره. امریکا جنایت کار. درسته که ما، بیشتر از سمت امریکا صدمه دیدیم، ولی این چیزی از جنایات رهبر کره شمالی کم نمیکنه.
              اگه قدرت دست من بود هردو حکومت رو از صفحه روزگار محو میکردم

          • EmperorX اصلا بحث تحریم نیست داداچ. آمریکا جماعت از ایرانی خوشش نمیاد قدیم هم فقط بحث منافع بود که دیدیم چطور وقت حساس پشت متحد خودشون رو خالی کردن. آمریکا میگه ایران اتمی نداره بعد باز تحریم میکنه. میگه موشک نساز بعد صد میلیارد دلار اسلحه میفروشن عربستان. میگه ایران خطرناک بعد کلینتون تو کتاب خودش اعتراف میکنه آمریکا داعش رو درست کرده.

        • Su35.Flanker گفت:

          جناب Aet من نمیدانم شما چندسالته و یا به یاد دارید یا نه. کره شمالی در سال دوهزار یک بار با امریکا وارد مذاکره شد و تمامی تاسیسات اتمی خود را نابود کرد. دقت کنید نابودی کامل و بیش از دویست خبرنگار از کل جهان هم دعوت شدند در عوض امریکا یک تحریم کره شمالی را لغو نکرد هیچ کل دارایی های این کشور را هم مسدود کرد و در واقع حاصل کره شمالی کنونی شد و بانی ان امریکا است. دوما کره شمالی دیکتاتور است به گفته رسانه های غربی همانهایی که عربستان را یک ملت بشر دوست میدانند اما ایران را دیکتاتوری میخوانند عربستانی که مجازات های قضائی ان دقیقا مشابه اعمال داعش است و حتی مردم حق یک انتخاب ساده رو هم ندارند. به علاوه کره شمالی دیکتاتوی است برای خودش است نه کل جهان. این امریکا است که که میگه شما بیاین کل تسلیحات دفاعی خود را بدید تا تحریم نشید اخر سر هم مثل لیبی تجزیه بشید. شما هنوز خام هستید که بدانید چرا امریکا با ایران سرسازش ندارد.

        • D.E.E.P P.O.I.N.T گفت:

          ولش کنید بچه ها ادم کند ذهنو شیرین عقلی ک اسطورش احمقی مثل کیم جون اون باشه عقلش بهتر از این نیست دیگ اینا همونایین ک نصفه نیمه به وجود امدن :rotfl: :rotfl: بعد الان تز روشن فکری گرفتن !

  • ماکروسافت اگه یکم به بخش اکس باکسش بیشتر توجه میکرد میتونست خیلی موفق تر بشه ولی بیشتر توجهش به ویندوزه.بنظرم انتشار بازی های انحصاریش برای ویندوز برای منی که پی سی دارم فوق العاده بود ولی باعث میشه اگه یه روز بخوام کنسول بگیرم دیگه اکس باکس تو گزینه هام نباشه و اینم برای اکس باکس بده ولی خب بازم ماکرو سودشو میکنه.

  • aramnazdari گفت:

    اگه سهمش ۱ درصد هم باشه باز هم انتخابم FEEL TRUE POWER هستش. باز هم انتخابم دنیایی از خدمات و امکانات هستش.
    اون چهارتا انحصاری اون قوطی آپ اسکیلی همشون یه جوری ان که یه بار انجام بدی بازی رو دیگه حوصله دوباره رفتن و گشت و گزار توش رو نداره آدم. اما فورزا هورایزن و موتوراسپورت و گیرز اف وار و هیلو با پایان یافتن بخش داستانیش تازه شروع میشه. یک تجربه سیری ناپذیر آنلاین با شبکه لایو قدرتمند

  • ARMAN گفت:

    باز این … خورد
    نمیدونم چرا همش زوم کرده رو این مایکرو و شر و ور میگه
    اصلا این غیب گو تو گیمینگ چه نقش مفیدی داره ؟؟

  • MS GAMER گفت:

    واقعا فکر کرده ها خوب معلومه فیفا و کالاف بیشتر از ماریو میفروشه

  • arianazk1375 گفت:

    بنده به عنوان کسی که از ۲۰۱۲کنسول ایکس باکس مدل الایت با هارد ۱۲۰گیگ هدیه گرفتم حرف ایشونو درک میکنم دقیقا اوج نسل هفت بود کنسول هدیه گرفتم کنسول بدی نبود ولی وقتی مجله های بازینما و بازی رایانه رو که داخلش دی وی دی حاوی تریلر بازیهای اینده بود نگاه کردم فهمیدم سرم چه کلاهی رفته وقتی اولین تریلر اخرین ما رو با اون موسیقی زیباش دیدم وقتی تریلر بازی هوی رین دیدم فهمیدم انحصاری یعنی چی و این نسل هم با عبرت گرفتن از نسل قبل انتخابم کنسول سونی بود و از انتخابم فوقالعاده راضی هستم چون حس میکنم همون جریان اخر نسل هفت قراره با سناریوی بسیار پیچیده تری تکرار بشه ی نگاهی هم به عناوین ۲۰۱۹یا۲۰۲۰سونی بکنید متوجه حرفم میشید درباره اون عده دوستانی که دم از خدمات ایکس باکس میزنن سوالی دارم ایا فکر میکنید نمیشه پلی استیشن به اینترنت برای بازی انلاین وصل کرد؟ایا فقط بازیهای افلاین روی این کنسول موجودند؟دقیقا برتری بخش انلاینشو در چه چیزی تعریف میکنی؟تعداد پلیر بازیها مثل کال اف یا چنگ ستارگان که روی ایکس باکس دقیقا یک سوم تا یک پنجم کنسول رقیب هست و بزرگترین مزیت برای سونی هست چند درصد شما دوستان گل از پلی انیور تو ایران استفاده میکنید؟چند درصد شما فیلم های نت فلیکس یا شبکه های امریکارو از ایکس باکس تماشا میکنید؟خواهشم اینه از تجربه هاتون بنویسید نه صرفا یک سری امکانات که نه تنها تو ایران قابل دسترسی نیست بلکه نیاز به ابزارهای دیگه هم دارن ممنون

    • beyond2soul گفت:

      داداش
      تو تاریخ فروش کنسول
      ۱۲ تای اول
      ۵تاش کنسول سونی هستش. مخصوصا مقام اول و چهارم
      بعد تو این ۱۲ تا فقط کنسول ماکرو بعد از پلی ۳ مقام ششم رو داره
      بعد ۱۲ تا هم اسمی از کنسول ماکرو نیستش
      منتهی بعضی ها متعصب کور هستند
      خودت رو خسته نکن
      هنوز اینا نمیدونن مردم به خاطر انحصاری کنسول میخرن نه مولتی

  • موفق ترین عنوان فرست پارتی = ماریو ادیسی :yes:
    ماریو ادیسی چهارم ابان میاد ورقیب اصلی زلدا برای گوتی٢٠١٧
    بازی ماریو ادیسی دقیقا ماه ابان یعنی لانچ اکس باکس وان ایکس میاد
    قطعا فروش خوده بازی وسوییچ افزایش میده
    حدااقل نمره برای این شاهکار٩۵

  • HannaH گفت:

    من نمى خواهم وارد بحث بشم، صرفا خواستم بگم این آقا تحلیلگر بخش المترونیک Wedbush Securities هست، که خودش بى اغراق یکى از بزرگترین شرکت هاى فایننس و سرمایه کذارى جهانه. کمتر شرکت یا سرمایه کذارى توى دنیا هست که بدون نظر این شرکت برنامه ریزى کنه یا حتى سطح حقوق کارمندهاشو اعلام کنه. ایشون هم نه نوستراداموسه نه از خواب پا مى شه حرف مى زنه. حرف هاى پکتر سهام هاى میلیونى جابجا مى کنه و خودش هم یکى از معروفترین تحلیلگرهاى بازار الکترونیک هست. یه کم با دنیا جدى تر باشیم.

    • arianazk1375 گفت:

      خیلی خوشم میاد با اطلاعات حرف میزنید و به عنوان ی دختر این قد جدی خبرهای گیمینگ پیگیری میکنیدولی اینو در نظر بگیر کم نبوده حرفای ایشون که کلا ۱۸۰برعکس دراومده البته پیش میاد ولی طی یک سال اخیر تقریبا هر چی گفته اشتباه دراومده

    • PS4EVER گفت:

      هر چی که باشه دیگه خدا که نیست . یعنی آدم های بزرگ اشتباه نمیکنند یا مزخرف نمیگن ؟! خیلی از حرفهایی که تو این مدت زدش اینقدر مزخرف بود که هم سونی فن ها و هم ایکس باکس فن ها میگفتن داره مزخرف میگه تازه این فقط تو ایران نیست شما زحمت بکشی بری توی فروم های خارجی که اصل این اخبار رو میزارن و نظرات رو بخونی متوجه میشی کاربرای خارجی هم اکثرا با خنده و با پوزخند دارن درباره حرفهای این بابا نظر میدن

    • ARMAN گفت:

      این هایی که گفتی برام جالب بود نمیدونستم
      من هم هیچ پدر کشتگی ای با این آقا ندارم و جایگاه یا شغلش برای من مهم نیست
      میگم حرف الکی زیاد میزنه و قضاوت بی جا زیاد میکنه
      اینکه چه نظری راجب فروش چه کنسولی داره برای هیچ کس مهم نیست
      این قضاوت و پیشگویی بیخود هست
      سوال من اینه که این کار چه سودی واسش داره ؟؟
      و جالب تر اینه که نصف حرفاش هم درست از آب در نیومده ولی بیخیال هم نمیشه

  • Hamed_4ever1 گفت:

    خدایش حرفاش منطقیه نمیدونم چرا یه عده مخالفشن

  • Su35.Flanker گفت:

    در کل بنده از ا ادامه دادن بحث متنفرم به خصوص در یک فضای غیر مربوط. با تشکر از صبوری مدیریت محترم سایت.

پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا
پکتر: Halo و Gears of War سهم ایکس‌باکس در بازار را افزایش نمی‌دهند - گیمفا