سازندگان Star Wars: Battlefront II، ترسی از رقابت این بازی با Destiny 2 و COD: WW II ندارند
به نظر میرسد که مدیران شرکت Electronic Arts هیجان زیادی برای عرضهی عنوان Star Wars: Battlefront II دارند و به هیچ وجه نگران رقابت این بازی با عناوین بزرگی چون Call of Duty: WW II، Destiny 2 و Assassin’s Creed: Origins ندارند. در ادامهی مطلب با ما همراه باشید.
امروز و در طی کنفرانس مالی شرکت Electronic Arts، آقای Andrew Wilson، مدیر اجرایی شرکت EA و Blake Jorgensen، مدیر مالی این شرکت به صحبت دربارهی بازی Star Wars: Battlefront II و فضای رقابتی که در زمان عرضه برای این بازی به وجود خواهد آمد، پرداختند.
آقای ویلسون صحبتهای خود را این گونه آغاز میکند:
این بازی با قدرت در حال توسعه و پیشرفت است و بخش تک نفرهی آن برای طرفداران بازی، تکاندهنده خواهد بود. وسعت و عمق بخش چند نفره هم به قدری خواهد بود که طرفداران را غافلگیر خواهد کرد.
به گفتهی مدیران EA، پیشبینی آنها مبنی بر فروش ۱۴ میلیون نسخه از این عنوان، همچنان پا بر جاست و آنها از روند تولید این بازی بسیار خرسند هستند و البته از حمایتها و بازخوردهای مثبت این بازی از سوی طرفداران، انرژی گرفتهاند تا همچنان با تمام قوا به توسعهی Star Wars: Battlefront II بپردازند.
آقای جورجنسن، اضافه میکند که شرکت Disney همکاریهای بسیار موثری را با آنها داشته است و شرکت EA برای الهامگیری از جدیدترین فیلم سری Star Wars که در دست ساخت قرار دارد و همچنین توجه زیاد طرفداران به این سری، هیجانزده است. او اشاره میکند که در حال حاضر، تمام تمرکز آنها برروی ساخت بازی است و فعلا بسیار زود است که تمرکز خود را برروی پیشبینی دقیق میزان فروش این بازی بگذارند.
بلافاصله بعد از این صحبتها، خبرنگاران دربارهی رقابت Star Wars: Battlefront II با عناوینی چون Destiny 2 و Call of Duty: WW II که بالاخره این سری را زمان آینده جدا کرده است و عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds که در چند وقت اخیر، طرفداران بسیاری پیدا کرده است، سوال کردند. آقای جورجسن با اضافه کردن عنوان Assassin’s Creed: Origins، بر هیزم این آتش افزود و به شوخی بیان کرد که برخلاف عنوان جدید Call of Duty که دوباره پا برروی زمین گذاشته است، عنوان آنها قرار است پا در فضا بگذارد! او اشاره میکند که شرکت EA بارها در این گونه شرایط قرار گرفته است. برای مثال زمانی که عنوان Grand Theft Auto V منتشر شده بود.
طبق گفتهی آقای جورجسن، آنها معتقدند که وقوع چنین شرایطی، سبب رواج بازار جهانی خواهد شد. این شرایط باعث افزایش فروش کنسولها میشود و باندل شدن این عناوین برروی کنسولها سبب کاهش هزینهی خرید عناوین برای بازیکنان میشود و شرکت EA از پیش آمدن چنین موقعیتهایی استقبال میکند، چراکه یک بازی برد – برد است؛ هم بازیکنان از این شرایط سود میبرند و هم شرکتهای بازیسازی.
در آخر آقای جورجسن اشاره میکند که آنها همواره به رقابت با اینگونه عناوین پرداختهاند و هرگز با این قضیه مشکلی نداشتهاند، بلکه این رقابت برای آنها هیجان انگیز است. ضمن اینکه بازی Red Dead Redemption 2 تاخیر خورده است و این موضوع به همهی شرکتهای بازیسازی اجازه میدهد تا از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.
در این کنفرانس مالی، علاوه بر صحبتهای بالا، آمار و ارقام زیادی از دو عنوان FIFA 17 و Battlefield 1 منتشر شد. چند وقت پیش بود که تریلر جدیدی از بازی Star Wars: Battlefront II منتشر شد. این تریلر که در جریان مراسم D23 Expo 2017 عرضه شد، بخشهایی از داستان بازی را به نمایش میگذارد و ما را با گروه Inferno آشنا میکند. لازم به ذکر است که این بازی، لقب محبوبترین عنوان E3 2017 را به خود اختصاص داده است.
Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای سه پلتفرم ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. در ضمن سازندگان در نظر دارند تا از تاریخ ۶ تا ۹ اکتبر (۱۴ تا ۱۷ مهر)، بتای این بازی را در دسترس علاقهمندان قرار دهند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
رمان بخش داستانی با نام INFERNO SQUAD چند روز پیش منتشر شد و خیلی بازخورد خوبی رو به خودش جذب کرد به نظر من نباید نگران بخش داستانی بود چون حسابی روش کار کردن و فوق العاده است بخش مولتی هم که همیشه دایس فوق العاده بوده فقط اگه قیمت دی ال سی هاش بصرفه و منطقی باشه عالی میشه .
مورد انتظار ترین بازی امسال برای من بازی و رمانش رو هم زمان می خرم :inlove: :inlove:
شک نکنید بهترین بخش داستانی که دایس تا حالا ساخته خواهد بود
و در آخر:
Die Rebel Scum !
تو e3 اون خانومه گفت همه دی ال سی ها و… هاش رایگان اند برادر
گفتن که تمامی دی ال سی های فاز ۱ رایگان هستند از فاز ۲ به بعد پولین
همه شرکتا چشماشون به راکستاره:|
بازی خوبیه ولی معمولا cod پرفروشترین شوتر میشه حالا ببینیم
نه این دفعه چون استاروارز بخش داستانی داره خیلی بیشتر میفروشه چون طرفدارای استاروارز خیلی زیادن
هیچکدوم تو لیست خریدم نیستن. 😀
البته AC Origins هست حواسم بهش نبود. :laugh:
——–
Red Dead قبلی رو با شبیه ساز اجرا کردن فعلا قر و قاطی بود. 😀
ولی خب دارن بهینه اش میکنن.
چند تا تریلر از گیم پلیش دیدم خسته کننده و بی روح بود.نمیدونم چطور بقیه میتونن با هفت تیرکشی و حمله به دلیجان در غرب وحشی کنار بیان؟
بحر حال اونا با JRPG هم کنار اومدن این که راحت تره.
بگذریم اونایی که میخوان Red Dead قبلی رو اجرا کنن رو PC پیگیر نسخه های بهینه شده امولاتورش باشن.
افسانه زلدا هم شنیدم با امولاتور جدیدش خوب اجرا میشه.من که حال و حوصله ندارم ولی خب زلدا دوستان پیگیرش باشن. 😎
بنده ی حقیر تو این ۴۰ سال عمر گیمریم هیچوقت نتونستم با فیلم و بازهای فضایی کنار بیام از مس افکت گرفته تا کیلیزون تا هالو … بازی فقط سایلنت هیل ۱ تو ps1
تویه حقیر لطف کن دیگه نظر نده 😛
۴۰ سال :rotfl: :rotfl:
شما که ۳۰ سال گیمر بودی چی شد ۴۰ سال؟