کوری بارلوگ: همه تغییر را بد میدانند چرا که تغییر، همیشه سخت است
بازی God of War استودیو سانتا مونیکا، یکی از مورد انتظارترین عناوین حال حاضر است. با وجود گرافیک فوقالعاده و نبردهای هیجانانگیز، تغییرات زیادی در ماجرای کریتوس و پسرش به چشم میآید.
جدیدترین عنوان سری God of War کمی از نسخههای قبلی این سری فاصله گرفته است. از داستان و ظاهر کریتوس تا سلاح و زاویه دوربین، موارد زیادی در بازی جدید God of War نسبت به نسخههای قبلی تغییر کردهاند.
کوری بارلوگ، کارگردان مشهور سری God of War، در مصاحبه با Daily Star، در خصوص دید شخصیاش نسبت به بازی جدید این سری و تغییرات آن، گفتگو کرد:
جالب است. کمی به آن فکر کنید؛ آیا Breath of the Wild هنوز هم Zelda است؟ آیا من با تمام تغییراتی که از زمان دبیرستان کردهام هنوز هم کوری بارلوگ هستم؟ من فکر میکنم تغییر در اکثر مواقع چیز بدی محسوب میشود چرا که تغییر، دشوار است. این چیزی است که داستان جدید را جالب میکند. تغییر برای کریتوس راحت نیست و مسیری طولانی پیش رویش است.
بارلوگ افزود:
اما او (کریتوس) تا حد زیادی همان فردی خواهد بود که ما از داستانهای قبل میشناسیم. عناصر یک شروع جدید در همان کریتوس سابق تاثر خواهند داشت. به نظر من، ما چیزی را از دست ندادهایم. ما از پایه، همه چیز را تغییر ندادهایم. خیلی از افراد به من گفتند که داستان کریتوس تمام شدهاست و تو باید آن را فراموش کنی و من هم با خودم فکر میکردم که آیا واقعا اینگونه است؟ خیلی از افراد راجع به ماریو و لینک حرف میزنند اما آیا تا به حال کسی گفته است که بازیهای Zelda باید تمام شوند چون داستان لیتک تمام شده است؟
به نظر میرسد که بارلوگ به نکته بسیار دقیقی اشاره کرده است چراکه سری بازیهای Zelda و Mario، با وجود تغییرات فراوانی که در طول این سالها داشتند، هنوزهم پرطرفدار هستند. با وجود تغییرات نسخه جدید بازی God of War انتظار میرود که این بازی بتواند کیفیت بالای نسخههای قبلی را حفظ کند.
God of War در اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلیاستیشن ۴ عرضه میشود و انتظار میرود که در PSX ماه دسامبر، اطلاعات بیشتری در خصوص تاریخ دقیق عرضه این بازی، منتشر شود.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات