کارگردان Destiny 2: دلیل کمبود محتوای بتا، حفظ محتوا برای بازی اصلی است + تریلر جدید
فرصت تجربهی بتای Destiny 2 برروی کنسولهای پلی استشین ۴ و ایکس باکس وان رو به پایان است. در صورتی که فکر میکنید محتویات بتای Destiny 2 بسیار کمتر از محتویات نسخهی اول Destiny است، به هیچ وجه نگران نباشید؛ چراکه طبق ادعای Luke Smith، کارگردان این بازی، این کار با تصمیم هوشیارانهی سازندگان برای حفظ محتوای بازی و اسپویل نشدن داستان انجام شده است. در ادامهی مطلب با ما همراه باشید.
در مصاحبهای که اخیرا از لوک اسمیت منتشر شده است، وی از طرفداران این بازی خواسته است که نگران کمبود محتوای بازی نباشند.
بتای Destiny 2 تنها یک قسمت بسیار کوچک از بازی است. ما قسمت اعظم محتوا را برای بازی اصلی نگه داشتهایم.
ما حالت پیشروی در بازی را غیرفعال کردیم؛ حالتی که بخش زیادی از Destiny 2 را شامل میشود. در واقع ما در بتای بازی، هیچ کدام از نقشههای اصلی بازی را در دسترس قرار ندادهایم. در بتای بازی، تمرکز ما برروی نقشهی بخش رقابتی بازی (competitive playlist) قرار داشته است. دلیل اصلی که ما این بتا را عرضه کردیم، پی بردن به مشکلات تکنیکی بازی بود و به همین منظور، محتویات اندکی را در آن گنجاندیم تا طرفداران را در هنگام عرضهی بازی، خوشحال و غافلگیر کنیم.
این حرکت ما، تحت تاثیر بتای نسخهی اول بازی Destiny و البته بستهی گسترشدهندهی آن با نام The Taken King انجام شده است. در آن زمان، گروه ما محتویات زیادی را برای بازی در نظر گرفته بود که بازیکنان تا زمان انتشار بازی از آنها خبر نداشتند و با انجام بازی و باخبر شدن از محتویات آن، غافلگیر شدند. ما به جای آن که پیوسته درمورد بازی صحبت کنیم و نظر دهیم، تمرکز خود را برروی رساندن این بازی به دست طرفداران قرار دادیم و فکر میکنم که این استراتژی در آن زمان به خوبی جواب داده باشد.
این موضوع [حفظ محتویات بازی] برای من بسیار مهم است؛ چرا که Destiny 2 همانند نسخهی اول این بازی دربارهی ایفای نقش در یک گروه و کشف نقاط مختلف این بازی در کنار دوستان است. به همین دلیل باید بکر و دیدهنشده باشد. من فکر میکنم که طرفداران از این بازی لذت خواهند برد.
اخیرا استودیوی Bungie هم تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که تمرکز آن برروی بعضی فعالیتهای بخش جهانباز (open world activities) این بازی میشود. ماموریتهای فرعی و Public Event ها از جمله مهمترین فعالیتهای موجود در بازی هستند که ممکن است در آنها با باسهای مخفی بازی روبهرو شوید و با نابود کردن انها به آیتمهای باارزشی دست پیدا کنید. در این ویدئو، شاهد توضیحات مختصر سازندگان دربارهی این فعالیتها هستیم. برای مشاهده و دانلود تریلر، به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
دارندگان رایانههای شخصی میتوانند در اوخر ماه آگوست، از بتای انحصاری این بازی که تنها برای کاربران رایانههای شخصی فعال خواهد شد، لذت ببرند. عنوان Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر خواهد شد. دارندگان رایانههای شخصی باید تا ۲۴ اکتبر (۲ آبان) منتظر این بازی بمانند. در جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، شاهد مقایسهی گرافیکی بتای Destiny 2 برروی دو کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو هستیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
این بازی رو واقعا دوست دارم . انجین و محیط و … منو یاد هیلو ریچ میندازه . ولی چند تا مانع وجود داره که باعث میشه نتونم تجربش کنم .
۱٫ایران
۲٫عدم داشتن پول
۳٫نداشتن وقت (الان از سر کار دارم کامنت میزارم)
۴٫اینترنت پر هزینه و ذغالی