عنوان DOOM از فروش ۲ میلیون نسخه در Steam عبور کرد
عنوان DOOM، ساختهی استودیوی id Software و چهارمین نسخه از این سری معروف و قدیمی، بالاخره موفق به عبور از فروش ۲ میلیون نسخه در STEAM، سرویس خدماترسانی به کاربران رایانههای شخصی، شد؛ رقمی که نشان از فروش عالی این نسخه از بازی برروی رایانههای شخصی دارد. در ادامهی مطلب با ما همراه باشید.
طبق گزارش منتشر شده از سایت Steamspy که همواره به جمعآوری آمار و ارقام عناوین مختلف از سرویس Steam میپردازد، اخیرا DOOM موفق به گذشتن از فروش ۲ میلیون نسخه شده است. این فروش فوقالعاده با توجه به نقدهای مثبت از این بازی، چندان غافلگیر کننده نبود. این بازی با انتشار در سال ۲۰۱۶ و کسب متای ۸۵، نشان از یک ریبوت کاملا موفق از این فرنچایز ۲۴ ساله را داد. آخرین نسخهی اصلی از این سری در سال ۲۰۰۵ برای پلتفرمهای ایکسباکس، MAC OS و رایانههای شخصی عرضه شد.
آخرین نسخه از سری DOOM در سال ۲۰۰۸ با نام DOOM 4 معرفی شد، اما مانند بازی Prey، وارد چرخهی بیپایان ساخت، قرار گرفت و بعد از چندین بار لغو شدن، بالاخره در سال ۲۰۱۱، از نو استارت خورد. در سال ۲۰۱۴، بازی با نام DOOM معرفی و یک سال بعد در دسترس علاقهمندان قرار گرفت. شهرت اصلی این سری به خاطر گیمپلی سریع و انفجاری آن است که با موسیقیهای هیجانانگیز و دیوانهکنندهی Mick Gordon همراه شده است. گوردون، سابقهی ساخت موسیقی برای عناوین بزرگی چون Wolfenstein: The New Order، Wolfenstein: The Old Blood، Prey و فصلهای اول و دوم Killer Instinct را دارد.
در E3 2017 از نسخهی ویژهی واقعیت مجازی این بازی با نام DOOM VFR رونمایی شد. برای مشاهدهی تریلر و کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، میتوانید به این لینک مراجعه فرمایید.
عنوان DOOM در ۱۲ مه سال ۲۰۱۶ (۲۳ اردیبهشت سال ۹۵) برای سه پلتفرم ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی روانهی بازار شد و با کسب موفقیتهای زیاد، احتمالا راه را برای ساخت نسخههای بعدی این سری، هموار ساخت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
واقعا عنوان جذابی بود این نسخه
حقشه
بهترین شوتر اول شخص سال پیش از نظر من همینه
این بازی های شاهکار متاسفانه باید سالیان سال ادم براش وایسه تا نسخه بعدیش منتشر شه.ای کاش یه dlc برای این بازی میدادن.
برای من این بازی بهترین شوتر اول شخصیه که تا حالا بازی کردم.با این که اکثر fps های مطرح چون کالاف بتلفیلد،بایوشاک و … رو بازی کردم ولی این بازی از همشون بمن بیشتر حال داده.من ۱۰ بار تا حالا تا اخر رفتمش.یه بارم رو اخرین درجه بازی که باید بدون یه بار مردن تموم کنی بازی رو رفتم که اولترا نایتمر هستش.نخواستم تعریف کنم از خودم.دیگه انقد بازی کردم و این بازی رو دوست دارم تمام فوت فنش دستم اومده
به هیچ عنوان دوستان از دست ندن این بازی رو!
بنده ی حقیر اکانت هکی این بازی رو به قیمت ۴۰ تومن خریدم پارسال و حقیقتا لذت بردم ازش ( ۶۰ فریم اجرا می شه ) درسته باید غول و هیولا و زامبی بکشیم ولی بازی دلچسبیه
البته دشمنا بیشتر تسخیر شده و موجودات شیطانی هستن تا هیولا و زامبی 😉
پلتفرم منسوخ شده pc با اومدن one x کبیر منسوخ تر هم میشه سوییچ و ps4 هم که کلا منقرض میشن :rotfl:
پوچ باکس بی انحصاری 😀
گیم پلی دیوانه وار
موسیقی حماسی
گرافیک عالی
شوتینگ ناموس
دیگه یه شوتر باز چی از این بهتر میخواد
خیلی قشنگ گفتی محمد رضا.واقعا هیولاس این بازی.
عجب بازی خفنی بود خیلی باهاش حال کردم
فقط حیف یه باس درس حسابی نداش
اتفاقا باس های زیبایی داره.باس ها همه بر اساس نسخه کلاسیک طراحی شدن.شما اگر از لحاظ سختی میگی،پیشنهاد میکنم رو درجه اخر امتحانشون کنی
سخن بزرگان : غول کشیه بدرد نمیخوره :rotfl:
واسه من بهترین fps پارسال بود، هرچی خشم و عصبانیت داشتم سر دیمن ها و تسخیر شده های بیچاره جهنم و مریخ خالی کردم! :evilgrin:
شما هرچیزی از کمپین داستانی یه fps بخواین، دوم اونو داره! البته غیر از یه داستان درست و حسابی! :-/
این سبک بازی ها نیازی به داستانی مثله بایوشاک نداره.داستان تو خود گیم پلی بیان میشه و وقت بازیکن رو سره کات سین تلف نمیکنه.اتفاقا به نظرم اگه میخواستن داستان رو از این بیشتر باز کنن و به جزئیات بپردازن،دیگه نمیشد متوالی بازی رو تکرار کنی و یه جورایی حوصله سر بر میشد.در کل این بازی فقط نیاز به گیم پلی و گرافیک داره و یه موسیقی شاخ و داستان در اخر ارزش داره
با این شوتینگ عالی می تونست یه بخش عالی مولتی داشته باشه ولی حیف که نشد