اطلاعاتی از سیستم سفارشیسازی و مدتزمان بخش تکنفره Far Cry 5 منتشر شد
مدت زمان بخش کمپین عنوان Far Cry 5 بین ۲۰ الی ۲۵ ساعت بطول خواهد انجامید…
بخش سفارشیسازی ابزار آلات و اسلحههای موجود در عنوان Far Cry 5 موردی است که قبلا تائید شده، اما اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. همچنین یوبیسافت نیز جزئیات اندکی را از سیستم بازی منتشر کرده است و با توجه به اینکه تا انتشار این عنوان بیش از ۶ ماه زمان باقی مانده است، انتظار میرود که در آینده اطلاعات بیشتری منتشر شوند. با این حال، اطلاعات اندک جدیدی در دسترس قرار گرفتهاند.
وبسایت GamingBolt بتازگی مصاحبهای را با سرپرست نویسندگان عنوان Far Cry 5 آقای درو هولمز (Drew Holmes) ترتیب داد، و طی این گفتگو جزئیات اندک جذابی بدست آمدهاند. هنگامی که از آقای هولمز در مورد سیستم سفارشیسازی بازی سوال شد، ایشان اینگونه پاسخ دادند:
سیستم سفارشیسازی بسیار قوی و کامل طراحی شده. در بازی اسلحههای متنوعی وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید. در آینده بیشتر در این مورد خواهیم گفت. منتظر مشاهده بهبودهای صورت گرفته و همچنین موارد آشنایی که از گذشته در سری Far Cry وجود داشتهاند باشید.
صحبتهای آقای هولمز شامل نکات جالبی است… ایشان از ارائه جزئیات بیشتر خودداری نمودند. اما قول این را دادهاند که در آینده اطلاعات تکمیلی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
در ادامه مصاحبه سوال شد که بخش کمپین Far Cry 5 چه میزان زمان خواهد برد؟ آقای هولمز اظهار کردند که بخش کمپین بازی به مانند نسخههای گذشته سری بطول خواهد انجامید. بنابر آنچه که ایشان اعلام نمودند، با توجه به اینکه Far Cry 3 و Far Cry 4 حدودا بین ۲۰ الی ۳۰ ساعت گیمپلی دارند، تصور میشود که عنوان Far Cry 5 نیز به همین میزان زمان برای اتمام نیاز داشته باشد.
عنوان Far Cry 5 قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
کمپین سری فارکرای همیشه بی نقص بوده و فقط به بخش آنلاین وابسته نیست . نسخه ۵ هم مطمئنا همینطوره
به خصوص primal 😐 😐 (حالا میگن اسپین آفه و…بالاخره یوبی سافت ساخته یا نه؟)فارکرای های قبلی هم بی نقص نبوده شایدم من معنی بی نقص رو نمیدونم(نسخه ی ۳ عالی بود ولی بی نقص نبود تازه اون مال نسل قبل بود این نسل یوبی سافت سیاست های کثیفی داره و اکثر بازی هاش آشغاله)
اکثر بازی هاش آشغاله رو خیلی قبول ندارم با اینکه فنش نیستم
ولی فارکرای ۳ عالی و شاهکار بود
۴ معمولی و اسکی بود
پریمال قشنگ بود ایدش جالب بود
این یکی هم به خاطر توضیحات سازنده یکمی میترسم. ولی خوب تغییر هم لازمه
واچ ۱ عالی بود ۲ خبری نبود
اساسین هم که همش مثل همه . البته به این جدیده امید دارم
گوست ریکون بیخود بود
اسپیلینتر سل هم بازی قشنگه ولی این آخری مالی نبود
کلا ایده های ماکروسافت خوبه
یک مشکلی که بازی هاش داره این هستش که گیم پلیش تو یک حلقه تکراری میفتن
تو همه بازی هاش این مشکل رو میتونید ببینید
گوست ریکون بیخود بود؟
بهترین شوتر امسال بود.چی میگی عزیز.
بدون Ubisoft و EA و Square Enix دنیای گیم رو کنار میذارم.
از دید شما بله
ولی از دید منتقدین نمره خیلی پایینی گرفت
+ گفتم. بازیش نیومده ملت قیمت پایین میفروختن
خیلی کم کسی دیدم خوشش بیاد
***********
@hj7
ایول خودمم الان دیدم گفتی :rotfl:
**************
اینقدر همش تو فکر کوبیدن مایکروسافتی که اینجا هم بجای یوبیسافت نوشتی مایکروسافت :rotfl:
کاملا ازت معلومه که فن یوبیسافت نیستی 😀
بهترین آی پی یوبی(نظر شخصی) کلا من تو همه بازیا دوست دارم شخصی سازی خیلی زیاد باشه اصلا خیلی حال میده مثلا بتونی خودت رنگ کنی تفنگارو با اسپری یا طرح دلخواه بزنی براشون کلا هرجور دلت خواست شخصی سازی کنیو مثلا چیزایی که بدست میاری بره اسلحه خاصی نباشه خدا کنه حدود ۵۰ساعت بشه با مراحل فرعی و اینا
بعد از بازی کردن فارکرای ۳ با خودم گفتم چطور میخوان یک نسخه جدید و پیشرفته ازش بسازن؟ و اون موقع فارکرای ۴ اومد که از از نظر گیم پلی پیشرفت خوبی داشت و مراحل فرعی بسیار جذاب مربوط به شخصیت های فرعی وجود داشت.مراحل فانتزی و افسانه ای نسخه چهارم واقعا اون رو از نسخه ۳ جدا میکردن و تبدیل به یک بازی درجه ۱ ! کی اون ببر زخمی رو یادش میره؟
به هر حال فارکرای ۴ با متای ۸۵ ، جایزه بهترین شوتر سال در رقابت با ولفشتاین و تایتان فال و cod : aw و دیستینی و ۲۶ جایزه گوتی رو گرفت و پر افتخار ترین بازی تاریخ یوبیسافت شد!
بعد از اون گفتم خب حالا دیگه کامل شد.چیزی نمونده اضافه بشه تا زمانی که فارکرای ۵ معرفی شد و باری دیگر منو متعجب کرد.واقعا پیشرفتش قابل تحسینه!
گیم پلی : بخش شوتینگ کامل و بی نقص مثل همیشه! این بار با سلاح های گرم بیشتر از همیشه.اضافه شدن سلاح های سرد از جمله چوب بیسبال و چنگک کشاورزی و چکش و …! وجود دینامیت هم جذاب بود. gun for hire هم خیلی پیشرفت کرده و استفاده از نیروی هوایی و اسنایپر و یک سگ وفادار که میتونه دشمن ها رو بکشه و سلاحشون رو براتون بیاره اضافه شده.
بخش رانندگی بهتر از گذشته و وسایل نقلیه بیشتر.اضافه شدن قابلیت خلبانی هواپیما که به تنهایی یک تجربه نابه.در کل با قوی ترین و گسترده ترین گیم پلی کل سری طرف هستیم اونم سری ای که از گیم پلی هیچ کدوم از نسخه هاش نمیشه ایراد گرفت!!!
داستان و شخصیت پردازی:فقط Drew Holmes یعنی نویسنده BioShock Infinite برای مطمئن بودن از داستان کافیه!(جالب اینه موضوع داستانی این ۲ بازی به هم شباهت داره) ایده داستانی هم بهترین ایده برای سری فارکرای هست! دن هی گفته که ۳ شخصیت معرفی شده تنها تعداد کمی از شخصیت های مهم داستان هستن و شخصیت های کاملا متمایز بیشتری حضور دارن.نحوه تعامل با این شخصیت ها داستان و اتفاقات درون دنیای بازی رو شکل میده(روایتی بسیار پیشرفته تر نسبت به نسخه چهارم)
صداگذاری: سری فارکرای در این بخش واقعا بی نقص بوده و هست! فقط صدای دستگاهتون رو موقع پخش گیم پلی e3 بالا ببرید تا به این موضوع پی ببرید.
گرافیک : از نظر بصری و هنری مثل دیگر نسخه های اصلی سری بی نقصه.فیزیک به شکلی عالی رعایت شده و صحنه های مرگ و خونریزی عالی پرداخته شدن.هوش مصنوعی هم مثل همیشه بی نقص(بر خلاف دیگر بازی های یوبیسافت)
فقط در مورد لول دیزاین نمیدونیم.اگه اون هم مثل نسخه ۳ باشه با بهترین نسخه سری رو به رو میشیم!
بین لاین آپ سال مالی ۲۰۱۸ یوبیسافت بیشتر از همه به این بازی مطمئنم
این مقاله ترجمه شده از مصاحبه سایت پالیگان با دن هی رو بخونید خیلی اطلاعات خوبی ارائه میده.
https://www.digikala.com/mag/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-article/far-cry-5%D8%9B-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D9%88%D8%AD%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DB%8C%DA%A9/
یه اشتباه کردم اصلاح میکنم. فارکرای ۴ با ۲۶ گوتی پر افتخار ترین بازی یوبیسافت نیست بلکه فارکرای ۳ با ۵۱ گوتی این لقب رو داره. فارکرای واقعا بهترین فرانچایز یوبیسافته!
همین من تعجب کردم گفتی فارکرایه ۴ پر افتخارترینه
به نظرم فارکرای ۳ اگه به مراسم Spike Video Game Awards می رسید گوتی هم میبرد.
حیف نرسید.جوایز بهترین گرافیک ،بهترین شخصیت جدید(واس) و بهترین شوتر رو قطعا می گرفت! ممکن بود گوتی هم بشه.البته واکینگ دد هم انتخاب خوبی بود برای بهترین بازی سال.واکینگ دد بیگ وینر هم شد با ۷۵ گوتی.
عالیه.حتی نسخه دوم هم همینقدر کمپین داشت.
من بیشتر دنبال مراحل فرعی هستم.
فقط دنوو نذارن.
آقا منم به کمپین نه به دنوو پیوستم مرگ بر دنووو 😀
امیدوارم یوبی مث پریمال گند نزنه…
البته یوبی هر چقدم گندکاری کنه من بازیاشو باعشق بازی می کنم :inlove:
امیدوارم مث فار کرای ۳ شاهکار شه خیلی رو این بازی امید بستم :-))
بسیار مشتاق تجربه این بازی هستم جوری که از تریلر هاش پیدا بود گیم پلی جذابی داره برای من حتی اگه شبیه نسخه های قبلی هم باشه جذابه چون فارکرای واقعا یه بازی جهان باز و محشره یادمه تو نسخه چهار بیشتر گشت و گذار میکردم تا اینکه برم دنبال مراحل اصلی
خیلی بده که تایم طولانی گیم پلی شده عامل ترغیب برای گیمرا
هرچی روی کمیت بخوان وقت تلف کنن متاسفانه از کیفیت گیمپلی تا حدی کاسته میشه
نمونه بارز توازن بین کمیت و کیفیت در یه بازی جهان باز gta هست که نه گیمپلی کوتاه داره و نه خیلی طولانی بلکه بخش داستانیش تایم مناسبی داره و ماموریتهای فرعی بازی به شدت متنوع هستن و اصلا خسته کننده نیستن
داداش ویتچر ۳ هم بخش داستانیه طولانیی داشت ولی بشدت داستانه فوق العاده ای رو ارایه میداد
تاثیر رینبو رو می شد تو شوتر بازی دید امید وارم حرفاشون در مورد شخصی سازی درست باشه فقط در مورد داستان بازی نگرانم
کمتر از یه هفته هستش که فارکرای پریمال رو بازی کردم وسریع بازی رو حذفش کردم اینقدری که مضخرف بود واقعا حیف پول که بدی به بازی از حرصم رفتم فارکرای ۲ رو نصب کردم بخدا خیلی از گیم پلی پریمال بهتره باوجود قدیمی بودنش حتی یسری چیزایی داره که ایکاش توی این نسخه جدید هم بزارن مثلا تفنگ سربازهای دشمن که برمیداری قدیمی زنگ زده هستن وبعد از چند بار شلیک گلن گدنش گیر میکنه باید دگمه ریلود رو بزنی تا آزاد کنه البته اگه اسلحه رو بخری چون نو هست دیگه گیر نمیکنه یا موقع تعمیر ماشین یا قایق آچار در میاره کاپوت رو میزنه بالا موتور رو تعمیر میکنه نه اینکه جوش کاربیت دربیاره 😐 یا مثلا تو مصاحبه که داشتن سازنده ها گفتن میخوان مینی مپ رو حذف کنن در حالی که تو نسخه دو هم مینی مپ نداره شما وقتی نقشه رو میزنی خیلی جالبه بازی حالت pause نمیگیره بلکه توی دست سمت چپ نقشه رو میگیره سمت راستشم دستگاه GPS اون وقت توی همین حالت می تونی راه هم بری برج رادیو هم نداره .خلاصه این نسخه هم بنظر من پیشرفت قابل توجهی با توجه به گفته های سازندگان بازی نداشته اما با این وجود خیلی دوست دارم بازیش کنم چون دوباره سلاح های گرم برگشته
چقد خاطره زنده کردی اصلا اینارو یادم رفته بود :-(( :-(( :-(( هعییییی یادش بخیر چه روزایی داشتیم 😥 😥 😥 فک کنم تو شماره ۲ این سری بود که هوش سربازای دشمن در حد خضر نبی بود ینی کافی بود یه لحظه ببینتت یا بهت شک کنه تا قطب شمالم میرفتی دنبالت میومد تا نشون بده اشتباه نکرده :-)) :-)) :-))
:hugleft: :inlove: دوباره اسم سری فارکرای اومد قلبم شروع کرد به تند تند زدن
لامصب بازی نیست که عشقه عشق
به این نسخه امید دارم به نظرم بازی خوبی میشه :yes: :yes: :yes: