تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا
تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا
تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا
تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا

تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو

عرفان رحیمی صادق
۱۱:۲۰ ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا

سال ۲۰۱۷ تا این جا یکی از پر بارترین سال‌ها در زمینه عرضه بازی‌های مبارزه‌ای بوده است و Tekken 7 نیز بدون شک یکی از بهترین بازی‌ها در این سبک به شمار می‌رود که امسال منتشر شد. حال شما را به دیدن مقایسه گرافیکی این عنوان بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو و رایانه شخصی دعوت می‌کنیم.

این بازی تا به حال پیشرفت‌های قابل توجهی بر روی تمامی پلتفرم‌ها و در تمامی مناطق داشته است. از بخش کمپین در حالت تک نفره بازی گرفته تا رقابت‌های بخش چند نفره، تمامی این‌ها به گونه‌ای شاهد پیشرفت‌های ملموسی بوده‌اند. بخش دیگری که Tekken 7 در آن شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده،‌ بخش بصری آن است که بازهم شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر و قابل توجهی در آن‌ها هستیم. طراحی شخصیت‌ها بهتر از هر زمان دیگری انجام شده است به گونه‌ای که شاهد جزئیات خارق‌العاده‌ای در آن‌ها هستیم. همینطور انیمیشن‌ها هم در این بازی بسیار روان و عالی کار شده‌اند.

با دیدن Tekken 7 قطعاً به این موضوع پی خواهیم برد که یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین دلایل موفقیت آن استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین (Unreal Engine) بوده است. می‌توان تا حدی این موضوع را تا حد زیادی به عناوین دیگری مانند Injustice و Street Fighter ربط داد؛ که تا حدودی Tekken 7 قصد این را داشته که دنبال رو آن‌ها باشد و از دلایل موفقیت‌ این بازی‌ها به نفع خودش استفاده کند. Tekken 7 با موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) اجرا می‌شود که می‌تواند یکی از دلایل موفقیت این عنوان نیز به شمار برود. برخورد‌های فیزیکی شخصیت‌ها پیشرفت بسیار زیادی داشته است به طوری که با هر ضربه‌ای که به آن‌ها وارد می‌شود، شاهد جزئیات بسیار زیادی هستیم که به زیبا‌ترین نحو به اجرا گذاشته شده است؛ همینطور مدل‌های شخصیتی نیز با جزئیات بسیار خوبی در این بازی همراه شده‌اند. اما شاید قابل توجه‌ترین پیشرفتی که این بازی در زمینه بصری داشته است،‌ نرخ فریم ثابت آن باشد که بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه قفل شده است. اما سوال اصلی اینجاست که دو نسخه متفاوت از Tekken 7 بر روی دو پلتفرم متفاوت در قیاس با هم از لحاظ بصری، چگونه ظاهر خواهند شد؟ در واقع می‌خواهیم بدانیم که از لحاظ بصری، Tekken 7 بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو عملکرد بهتری از خودش به نمایش خواهد گذاشت یا این که رایانه شخصی می‌تواند جزئیات بصری چشم‌نواز‌تری را نشان دهد؟

برای پاسخ به این سوال یکی از منابع معتبر خبری در زمینه بازی‌های رایانه‌ای مقایسه‌ گرافیکی از Tekken 7 انجام داده است. در این رقابت در یک طرف رایانه شخصی با بالاترین تنظیمات گرافیکی قرار دارد تا از هرگونه تنگنای احتمالی اجتناب شود. این رایانه شخصی مجهز به یک کارت گرافیک GTX 1080 Ti با ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4 است که با یک پردازنده Ryzen 7 1700 نیز همراه شده است. تمامی تنظیمات گرافیکی از جمله سایه‌ها، کیفیت بافت‌ها، Motion Blur و تنظیمات پویا در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته‌اند. در آن سوی میدان هم پلی‌استیشن ۴ پرو دیده می‌شود که با ویژگی‌های خاص خودش، در این رقابت حاضر شده است.

این بازی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و با بالاترین تنظیمات ممکن اجرا شده است. مصالحه عدم وجود وضوح تصویر ۴k برای هر دو پلتفرم ثابت است و نرخ فریم نیز بدون این که پایین بیاید بر روی عدد ۶۰ ثابت است. نسخه پلی‌استیشن پرو Tekken 7 به اندازه کافی قدرت‌مند ظاهر شده تا این رقابت، رقابتی کاملا یکسان باشد در واقع این کنسول طوری ظاهر شده که کاملاً با رایانه شخصی با چنین ویژگی‌هایی قابل قیاس باشد. نسخه پلی‌اسیتشن ۴ پرو Tekken 7 نیز از نرخ فریم ثابت ۶۰ فریم بر ثانیه بهره می‌برد و وضوح تصویر نیز به راحتی به ۱۰۸۰p می‌رسد. سخت افزار پلی‌استیشن ۴ پرو اجازه اجرای آن بر روی تلویزیون‌های ۴k را نمی‌دهد و عملاً تفاوتی ایجاد نمی‌کند اما در نهایت خروجی که از آن به دست می‌آید به اندازه کافی صاف و روان است،‌ تا کمبود زیادی احساس نشود. چیزی که پل‌استیشن ۴ پرو را در مقایسه با پلی‌استیشن ۴ معمولی بالاتر نشان می‌دهد در واقع همین وضوح تصویر است که در پلی‌اسیتشن ۴ معمولی این بازی با وضوح ۹۰۰p اجرا می‌شود اما در پلی‌اسیتشن ۴ پرو وضوح ۱۰۸۰p را اجرا می‌کند؛ که کاملاً قابل قبول است.

اما در نهایت با دیدن این ویدئو در می‌یابید که تفاوت بین نسخه رایانه شخصی و پلی‌اسیتشن ۴ پرو در Tekken 7 به اندازه‌ای نیست که بگوییم کدام یک از دیگری یک سر و گردن بالاتر است. به جز وضوح داخلی و پردازش فوق‌العاده رایانه شخصی، اختلاف اندکی بین این دو نسخه وجود دارد که نمی‌تواند آن‌ها کاملاً از هم جدا کند. تنها جایی که رایانه شخصی به طور قابل توجهی بهتر از پلی‌استیشن ۴ پرو عمل کرد، زمان بارگزاری بازی است. اجرای بازی بر روی موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ در واقع به باندای نامکو این اجازه را داد که بازی را جلا بخشد و ما شاهد روان‌ترین و بهترین سری Tekken باشیم که تا به حال عرضه شده است. نکته‌ای که شاید برای این سری یک پسرفت به حساب بیاید، زمان بارگزاری طولانی در این بازی است که شاید از چیزی که دوست دارید ببینید بیشتر باشد.

به طور کلی نمی‌توان تفاوت فاحشی بین نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو و رایانه شخصی این بازی قائل شد. نسخه رایانه شخصی این بازی بدون شک بهترین نسخه این بازی است که زمان بارگزاری کم‌تری هم در آن به چشم می‌خورد. بنابراین اگر به دنبال بهترین تجربه از Tekken 7 هستید و می‌خواهید بیشترین لذت را از آن ببرید، نسخه رایانه شخصی آن به شما توصیه می‌شود اما با این حال نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو آن هم کمبود چشم‌گیری ندارد.

تماشای آنلاین ویدئو:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا
تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا
تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا
تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا
تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sarrow3 گفت:

    هیچی pc نمیشه..
    پ.ن:دوستان سیستمی که میخوام ببندم چطوره؟
    Msi b250m mortar arctic
    Msi gtx 1060 3gb gaming x
    Core i5 7500
    Ripjaws 4gb×۲ ۸gb 2400mhz cl15

    • artyum گفت:

      ۱۰۶۰ اگه بتونی ۶ گیگ بگیری بهتره
      msi عالیه همینطورم گیگا این دوتا حرف اول تو گرافیک میزنن
      الان با توجه به کمبود سری ۱۰۰۰ انویدیا قیمتا فضایی شده
      منم قصد خرید این کارتو داشتم ولی تا پاییز صبر میکنم قیمت ها کاهش پیدا کنه
      جالبه همین مادربردی که انتخاب کردی مد نظرم بود

    • Godofwar0385 گفت:

      درود بر سونی که واقعا با این کنسول به این قیمت کم این چنین قدرتی داره تصور کنید پی اس ۵چه قدرتی میتونه داشته باشه

    • Masood 92 گفت:

      داداش کارت ۱۰۶۰ مدل MSI خیلی خوبه ولی بهتره بجای ۳ گیگ، مدل ۶ گیگی رو بگیری
      کارت ۱۰۶۰ میتونه بیشتر بازیا رو، روی تنظیمات ultra اجرا کنه ولی بازی های با گرافیک بالا نیاز به ۴ گیگ به بالا حافظه باسه پردازش رو این تنظیمات و رزولیشن بالا داره، اینجوری نمیتونی از حداکثر توان کارت گرافیکت استفاده کنی و فریم ها به جای پردازش و ارسال شدن به مانیتور تو همون کارت گرافیک بخاطر کمبود حافظه سرکوب میشنو نتیجش میشه افت فریم شدید
      دویست تومنی گرونتره ولی ارزششو داره

    • Just Xbox گفت:

      خوبه.واسه رزولوشن ۱۰۸۰ حداقل دو سال بالاترین تنظیمات.من جای تو بودم پردازنده i7 میگرفتم.در عوض یک کارت GTX 950 هم کارت رو راه میندازه تنظیمات medium بازی میکنی.کارت گرافیک رودتر قدیمی میشه ولی وقتی پردازنده i7 بگیری واسه پرچمدار دو نسل بعد کارتهای گرافیک هم گلوگاه نمیشه.
      نمونه اش پردازنده i7 3770 که میتونه براحتی از پس GTX 1080 Ti هم بربیاد.
      البته فقط در صورتی پردازنده i7 رو توصیه میکنم که بخوای حالا حالاها گیمر باشی و بخوای تو سالهای اینده ارتقا بدی.وگرنه همین واسه سه چهار سال کافیه.

      • artyum گفت:

        باعرض معذرت
        سی پی یو نقش زیادی در اجرای بازی نداره
        باید بیشتر روی گرافیک هزینه کنه شخص نه روی سی پی یو
        یه i5 با یه گرافیک مثلا ۱۰۶۰ یا ۱۰۷۰ با ۸ یا ۱۶ گیگ رم تموم بازیهارو با رزولیشن فول اچ دی
        و با نهایت جزئیات تا سال ۲۰۲۰ براحتی ساپورت میکنه

    • ALIThelastofus گفت:

      تا Tekken 6 این عنوان برای pc عرضه نمیشه بقیه ی عناوین نامکو باندای هم در گذشته برای pc عرضه نمیشد حتی الان هم ایس کامبت انحصاری ps4 هستش حتی کمپانی های دیگه ای مانند کونامی یا راک استار یا الکترونیک آرتز وده ها کمپانی دیگه بیشتر یا همه ی عناوینشون رو برای pc عرضه نمیکردند حالا آگه راست میگی بپرس چی برای pc عرضه نشده تا برات اسمشونو بنویسم درضمن وقتی میگی pc بگو ببینم کدوم pc در بهترین حالت ۵ درصد کل مردم ایران هم به زور چنین سیستمی رو بستند پس دری وری نگو مشکل کرک که دارید -هزینه ی سیستم بستنم که با لاست -بعد دو سالم که ده تا قطعه بالاترش ترش میاد و سیستمت و مفتم نمیگیرند-انحصاری هم که ندارید جز چهار تا استراتژیک تکراری -سیستم هم که معمولا با هم مچ وهماهنگ نیست -برا آنلاین بازی کردن بازیهای جدید هم که مشکل دارید و نمیتونید بازیها رو توی یک تصویر ملتی پلیر دو نفره بازی کنید دیگه حرفت چیه پس برای بازی اول ps4 بعدشم xbox one هرکس هم میگه بازیهای این دو کنسول گرونه تو شهرما با ۲۰ هزار تمن بازیهای وان و ps4 هم اکانتی با قیمتی مناسب میشه ریخت روی کنسول ولذتشو برد

      • gamer.pc گفت:

        کسی فهمید چی گفت برای منم توضیح بده ?:-)

        • ALIThelastofus گفت:

          فهمیدی چی گفتم ولی کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده رو نه شما که ps4 pro رو با pc ۲۰ میلیونی مقایسه میکنید اگه راست میگی با قیمت پرو یعنی یکو پانصد یه سیستم ببندید که گرافیک و فریم و بازیهاش مانند pro باشه

          • Death Angel گفت:

            آره خیلی راحتم میشه بست فقط باید علمشو داشته باشی که گول فروشنده هارو نخوری

            خب الان من قطعات رو نام میبرم برات
            گرافیک: gtx 1050 2gb
            پردازنده :core i3 4170
            مادربرد :یکی از سری های h81
            رم: ۸gb ddr3 1600
            پاور: green 430 watt
            کیس: هرچی تو قیمت ۶۰ یا ۸۰
            هارد: ۱ ترا
            دی وی دی رام: این که هیچ
            قیمت این قطعاتو اگه تو دیجی کالا حساب کنی میشه ۱۸۰۰ تقریباً البته باید توجه کنی که pc هزار کار دیگه برات انجام میده این pc از ps4 pro بهتره 😀 😀

      • Just Xbox گفت:

        باشه حالا برو با کنسول یک میلیونی خودت بازی کن.من هم با PC پنج میلیونی.

        • ALIThelastofus گفت:

          اولا ۵ میلیون نه وو ۲۰ میلیون خونتونو بفروش سیستم ببند ماشینی داشته ولی بنزین نداشته باش منظورم بازی انحصاریه

          • Just Xbox گفت:

            تو ماشین رو بده من من بنزین نمیخوام .من ماشین رو میفروشم پولش رو میزارم تو بانک.
            بازی انحصاری؟
            شما رو کنسولت بازیهای نسل پیش خودت رو نمیتونی اجرا کنی.
            PC بازیهای ده سال پیش هم اجرا میکنه .با امولاتور بازی های کنسول های گذشته رو اجرا میکنیم همشون بازی انحصاری حساب میشن.بازیهای استراتژیک هم همشون محشرن.
            بازیهایی که شما میگی فقط شامل زامبی و غول و هیولا میشه.غیر انچارتد که دیگه تولید نمیشه یک بازی خوب ندارین.
            بازیهای خوب همه مولتی پلتفرمن.
            ماشین مال من
            بنزین ها مال تو
            به ده تا بازی مینازه.سالی هزار تا بازی میاد اون فقط همون ده تا بازی رو قبول داره. :rotfl:

            • ALIThelastofus گفت:

              آخه عزیزم همون گادآف وار و آنچارتد و لست آف آس میرزه به همه ی بازیهای دنیا + رددد ردمپشن ۲ -بچه ها خودتون قضاوت کنید میگه بازیهای ps4 همشون زامبی و غول و هیولاست بنظر شما این موارد توی گرن توریسمو اسپرت و ایس کامبت ۷ وپرسونا ۵ وکیلزون شادوفال هست پس چرا چرند میگی من اگه می‌خاستم بازیهای نسل قبل رو بازی کنم که ps3 رو نگه میداشتم کپی خور بود بازیهای ps1- ps2-psp وسگا رو اجرا میکرد +اینکه دسته ی pc -ps2-ps1حتی ps4 باورتون نمیشه اگه کابل به دسته وصل باشه میتونی با کنترلر ps4 روی ps3 بازی کنی چون کپی خور بود حتی با ps3 از بازیهای ps2 ووان بک آپارات میگرفتم اینکه هنر نیست شما برید کمپین تشکیل بدید تا شاید Red dead r2 براتون عرضه بشه یعنی داری التماس بنزین میکنی مانند وقتی که التماس gtav کردید تا بالاخره راکستار دلش براتون سوخت ما با همین بوگاتی( ps4) وبنزین یرو۵ (گاد-tlou-unch)لذتشو میبریم

            • Godofwar0385 گفت:

              غیر از انچارتد بازی نداریم سخن بزرگان نزن این حرفو خودت فهمیدی چی گفتی ناموسا؟؟

      • PC and PS4 گفت:

        تورو خدا چرت نگو
        آبرو هرچی ps فن هست بردی
        اولا pc فقط واسه بازی نیست
        دوما pc رو همه میتونن راحت خرج کنن و بخرن نا اونجایی که پولشان اجازه میده و از بازی های کرکی (فکر کنم gta v ،حدود ۲۵ هزار تومن هست و گرون تر از این نیست)
        بعدشم کنسول رو با کنسول مقایسه کن
        Pc رو اگه خیلی خوب خرج کنی از نسل ۱۰ هم قوی تر میشه….
        اگه کنسول ارزون تره ولی بازیش گرون تره و یه جورایی جبران میشه
        ولی pc تو خوب خرج کن حتی بیشتر از بازی کردن استفاده کن حالشو ببر!!!
        پس در نتیجه#####
        بازی ایکس باکس وان ۲۰ تومنی نداریم!!!!
        هرکس هرچقدر پول داره میتونه pc خوب بگیره و لذت ببره
        معلومه ازت ps فن نیستی
        تنها دلیل خرید کنسول انحصاریه خود ps فن ها و xbxفن ها هم اینو قبول دارن
        ولی pc فقط واسه گیم نیست هزار تا کار ازش بر میاد

        • پی سی فقط برا گیم نیست اما کسی که انقدر گرافیک گرونی میخره به قول خودت پنج میلیون برا بازیه

        • Godofwar0385 گفت:

          داداش من بازیهای پی اس۴رو با ده هزارتومن میریزم

        • ALIThelastofus گفت:

          ما بحث مون بازیه نه چیز دیگه اگه بخای بازی نکنی که با ۷۰۰ تمن میتونی سیستم ببندی این بازیه که ۹۰ درصد آدمها بخاطرش پول هزینه ی سیستم بستن میکنند اولا دوم اینکه pc یک کنسول نیست که بخاند بخرند بزار برات توضیح بدم عزیزم pc شامل میشه از قطعات مختلف که که باید برا هر قطعش پول بدی تا بشه یکه سیستم تو هم آبروی هرچی pc فنه رو بردی معلومه که تعصب روی pc اصلا نداری بعدشم بله همه میتونند یه سیستم هندلی ببندند ولی یه سیستم متوسط یا خوب رو همه نمیتونند ببندند اگه راست میگی بگو ببینم خودت سیستمت مال چند سال پیشه قطعاتش تو چیزی به نام اکانت های هکی به گوشت خورده پس نیا بگو بازیهای ps4 گرونه چون من خودم با ۵۰ تمن ۴ تا بازی توپ روی کنسولم چند روز پیش ریختم خودتو گول نزن این چرندیاتو هم برا کسی بگو که با گیم زندگی نکرده باشه داداش

          • abolfazl.t5 گفت:

            کوتاه میگم جملاتو عزیزم. خودت تا تهش برو

            ممنون که با اکانت بقیه بازی میکنی. من افتخار میکنم بهت

            ۴.۵ میلیون با ۱۰۷۰ خیلی بهتر از پرو لطفا بحث هم نکن اطلاع نداری یه سرچ ضرری نداره .

            کل بازیا قدیمی و همه انحصاریا مایکرو رو می سی داره. پس لطفا الکی حرف نزن شما در این زمینه با مایکرو مشکل داری .

            اااا چه جالب این پیسی بعد دو سال هیچ میشه . اما نمیدونه انگار که اونموقع که پس اس اومد در حد وری های پی سی بود الان مدیوم کمی بالاتر .

            چه خوبه که برا انلاین هیچ پول اضافه ای نمیدم . نات تایپم هم که مشکلی نداره . (شامل شما نمیشه جوش نیار شما برو با اکانت همون بیچاره ای که اکانتش هک شده بازی کن )

            اااااااا نگا اینجا . چقدر ماد های باحال هست . من چه کیفی میکنم. بنظرم این ماد رو بگیر . اا حواسم نبود شما پی اس فور داری . عزیزم برو گاد اف وارتو برای بار هزارم فتح کن

            حرف از انحصاری های پی اس فور شد . نگاه کنین چه جالب همشون بازیای داستانین . یعنی انلاین پر. یعنی میری میشینی تو گیم نت سر محلتون هر کدومشون عشقت کشید فتحش میکنی تموم شد بر میگردی مشکلی هم نداری‌.

            وای خدای من نگا کنین. اخیییی. چقدر اشتباه قطعاتشو خریده که حتی سیستمش با هم جور در نمیاد. میدادی یه کار بلد سیستم درستی ببنده داداش .

            واااای اونجارو ببین. پی اس ۵ .اومده . متاسفم باید بری پی اس فورو بفروشی پی اس فایو بخری . ااا اون دوستمو بیین با سیستم گزاییلیش هنوز داره از نسل ۷ تا نسل ۹ بازی میکنه همه بازیا رو از لو بودنم راضیه هزار تا کار دیگه هم میکنه با پی سیش.

            هی شماها منو ببینین من پی اس پرو ام . چرا اینقدر میرین واسه گرافیک پی سی میخرین. خو بیاین منو بخرین. نگا کنین چه خوب تکن رو اجرا کردم. نرین تامب رایدر رو نگاه کنین بیاین این مقایسه رو نگاه کنین ‌. نرین بازیا شاخو نگا کنین (شاخ گرافیکی ) . ( ولی نمیدونم چدا هنوز امار خرید پی اس فور معمولی فقط خیلی بالاس . تو امار جهانی پرو کمه یعنی هر کی گرافیک میخواد میدونه که باید بره پی سی )

            هی بچه ها منو ببینین . من سوپر گیمرم. دارم با aim assist همه رو میکشم چه خوبه گیم پد برا شوتینگ اصلا هم خودمو گول نمیزنم موس به چه درد میخوره اخه. (لابد فکر هم میکنی ما نمیتونم با دسته بازی کنیم ریسینگ و فایتنیگ ها و ورزشی ) . نه داداچ ما میتونیم . شما نمیتونی موس و کیبورد داشته باشی .
            و و و و و و ……

            اینقدر هم زور نزن داداچ . ایس کمبت واسه پی سی هم میاد

            • ALIThelastofus گفت:

              آره شما هم بروabolfazl بازی زلدا سوییچ رو هکی بازی کن و کلی به ناشر و سازنده ی بازی ضرر بزن انصافم خوب چیزیه (اکانت های غیر هکی هم قیمتش ۵۰ تا ۹۰ تمنه خوب اگه نگران دیگرانی هکی نریز قانونی بریز ) خوب با مزه اگه به منطق تو باشه و هر کسی که که گرافیک بالا بخاد بره سیستم قوی رو انتخاب کنه پس چرا انقدر کسی که سیستم قوی داشته باشه کم پیدا میشه چون کمتر کسی آنقدر حاضره هزینه کنه نکته ی بعدی چرا خودتو جای کانتر و جنگ های صلیبی نمیگذاری که مال دوره ی ناصر دین شاهه و توی هر گیم نت مسخره ای هست چرا خودتو جای یه سیستم قوی نمیگذاری و نمیگی بعد ۱سالو نیم ده تا قطعه بالاترش اومده (نه بعداز ۸سال) تو باید زور بزنی برای ایس کامبت -red dead 2 و بازیهای دیگه کمپین یادت نره برو زودتر تشکیل بده تا راکستار دلش براتون بسوزه

          • PC and PS4 گفت:

            ببخشید تو با ۵۰ تومن ۴ تا بازی میزنی ولی بقیه مثل تو نیستن ……. هزار تا بدبختی و چونه میزنن تا بازی رو بگیرن
            تو با pc از نسل ۱ تا نسل هزار هم بیاد میتونی بازی کنی ولی با ps4 فقط بازی هایی که براش هست….البته از اینترنتم میشه دلی به وسعت pc نیست که میتونی همه بازی های نسل های گذشته رو بازی کرد…..
            بگو ببینم کسی که با موس و کیبورده شانس بیشتری داره یا با دسته؟؟؟
            همه میدونن هیچی موس نمیشه و راحت تر از اون نیست…..
            سیستم من####
            Ram 4 gig ddr3 :rotfl:
            GeForce 920 m 2 gig :rotfl:
            Cpu 64 bit :-/
            من اینو ۱ میلیون ۴۰۰ خریدم ۲ سال پیش
            میخوای باور کن میخوای نکن
            بتمن آرمان نابت با اون عظمت رو بازی کردم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: …
            اساسین سیندیکت با اون عظمت باگ رو بازی کردم :rotfl: :rotfl: :rotfl:
            اون وقت یکی که وضعش بهتره خو سیستم بهتری میخره و دیگه راحت……
            😎 😎 😎 😎
            بعدشم من اره تعصب ندارم واسه pc چون تعصبی نیستم …

            • ALIThelastofus گفت:

              خوب sayed همه هم میدونند برای بازیهای ریسینگ -مبارزه ای وهواپیمایی هیچی دسته نمیشه آقا اصلا شاید یکی ۱ تمن بیشتر نتونه هزینه کنه اگه بخای سیستم ببندی با ۱ میلیون لگنم بهت نمیدند چه برسه باهاش بتونی بازی جدید با گرافیک معقول بازی کنی ولی با ۱ تمن راحت میتونی یه ps4 با کلی بازی عالی با گرافیک خوب بازی کنی پس لطفا چرند نگو تازه لرزش دسته هم هست که اگه نباشه بازی هیچ لذتی نداره

          • ALIThelastofus گفت:

            ادامه ما هم میتونیم موس و کیبورد داشته باشیم ولی شما روی pc نمیتونید هر بازیی رو با دسته بازی کنید اونم دو نفره یا چهار نفره توی یک تصویر

            • abolfazl.t5 گفت:

              داداش . من اونجا داشتم به کنایه میگفتم . یعنی من از هکی خوشم نمیاد . و اورجینال میگیرم . انگار منظورمو متوجه نشدی . و از اونور که . میگی هزار تا قطعه جدید هم میاد رو هم متوجه نشدی . حالا مثلا اگه سری ۲۰۰۰ بیاد دیگه نمیتونه کارت ۱۰۶۰ همه رو با الترا اجرا کنه گ بله میتونه ربطی نداره. بعدشم وقتی گرافیک بالاتر میخوان بازیا کنسول هم با گرافیک پایین تر اجرا میکنه . برو مقایسه بازی هارو تو سال ۲۰۱۳ ببین بعد بیا الان رو ببین . میبینی گه چقدر الان تفاوت گرافیک فاحشه

            • PC and PS4 گفت:

              بله میتونیم….
              ولی شما نه…….
              بعدشم فوتبال رو میتونیم کشتی کج رو میتونیم بعدشم ولی بازی دیگه تازه شم ما نیازی نداریم خودمون با دوستامون آنلاین بازی میکنیم کاملا هم Freeeeeee برو حالشو ببرخخخخخخخ
              تازه شم
              ###########
              من نگفتم ps4 تو بازی کم داره اصلا منظور منو نمیفهمی میگم تو گرافیک نمیتونه با pc رقابت کنه هیچ کنسولی نمیتونه
              Pc هر سال قوی تر میشه ولی کنسول سرجاشع
              همین Xbox one x تا ۳ سال دیگه کسی یادش نمیاد چون نسل بعدی تو راهه ولی یه سوال دارم ازت اگه واقعا ps4 فنی جواب بده…….
              آیا pc رو میشه از رده خارج کرد؟

            • abolfazl.t5 گفت:

              بله من که میتونم هر بازی رو بازدسته بازی کنم هیچ مشکلی نداشتم

            • PC and PS4 گفت:

              بعدشم بازی های هواپیمایی و ریسیت رو میشه تو pc دسته وصل کرد……
              تو تنظیمات هست اگه ندیدی
              بعدش چطور شما موس به ps4 وصل کردی؟
              واسه ما هم بگو

      • farshadx گفت:

        ایس کامبت که برای pc تایید شده عزیز
        چرا اینقدر دلت پره؟!
        کل عناوین انحصاری که سرشون به تنشون برسه و رو pc نشه بازی کرد به عدد ۲۰ میرسه؟!!!
        دیگه خود سونی هم انحصاریاشو میشه رو pc بازی کرد
        خدارو شکر بیشتر بازیها هم که دارن میان
        چرا مشکل کرک؟! وقتی استیم هست با تخفیفهای ۸۰% تازه انلاین هم رایگان بازی میکنم
        نیاز نیست اشتراک بگیریم
        شما از سخت افزار سر درنمیاری وگرنه همیشه سیستم مچ و هماهنگ هست
        برای کدوم بازی جدید انلاین بازی کردن مشکل داریم؟ تصویر ۲ نفره؟!!! یعنی چی؟!
        اره اکانتی اگه بن نشی و نمیتونی هم انلاین بازی کنی!!!
        بازیهای ۶۰$ …… دسته ……. و…..
        البته من مخالف نیتم هر کس صلیقه ای داره
        این کامنتو دادم فقط برای آگاهی

        • انحصاری هایی که نمیشه رو پیسی بازی کرد به عدد ۲۰ میرسن ؟ یعنی چی بیست عنان شاهکار کم چیزیه ؟بیست عنوان مثل تلو و گاد و انچ

        • ALIThelastofus گفت:

          جواب به fashadx یک بازیهای اکانتی رو میشه آنلاین بازی کرد اصلا یه سر برو تو دیوار ببین چند تا بازی زیر ۸۰ تمن پیدا میشه دیسک اورجینال کدوم ۶۰ دلار دو کی گفته بازیهای ps4 رو میتونی بازی کنی با pc تو فقط میتونی بازیهای ps3 رو آنلاین با پرداخت پول به سونی بدبخت بازی کنی بازیشم نداری میفهمی آخرشم با این سرعت نت نمیتونی بازی کنی خخخ سوم کدوم دسته ps4 این که دسته روش هست برای بازی کردن دو نفره توی یک تصویر که pc این قابلیت رو نداره که تو ازش تفره رفتی نیاز به دسته ی اضافی داری وگرنه کدوم کنسول بدون دسته فروخته میشه چهارم چرا فقط انحصاری Red dead 2 سرش به تنش میرزه ولی برای pc عرضه نمیشه من این کامنت و دادم برای بیدار شدن از خواب

        • behnam gh گفت:

          farshadx
          حرف دلمو زدی :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
          فقط به ۲۰ تا نمی رسن درس نیس چون ۳ یا ۴ تا بازی رو نمی شه بازی کرد بقیه رو میشه

          • farshadx گفت:

            منم واسه اینکه بحث نشه گفتم ۲۰ تا وگرنه خدا وکیلی بازی انحصاری که واقعآ سرش به تنش بی ارزه و رو pc نشه بازی کرد خیلی دسته بالا بگیریم ۷ ۸ نیست
            خیلی عجیبه
            ALIThelastofus@
            یعنی به pc نمیشه دسته وصل کرد؟! یعنی تو pc نمیشه ۲ نفره تو یک صفحه بازی کرد؟! همین بازی تیکن همینجوری هست تو pc والا
            عزیز شما خبر نداری بازهای ps4 رو هم اضافه کرده سونی gow remaster هم توش هست و احتمالآ در آینده تمام انحصاریهاشو سونی میزاره
            شما قصه مارو نخوز ما همون استراتژی که بهش میگی تکراری
            بازی میکنیم بیشتر از انحصاریهای شما لذت میبریم

      • Masood 92 گفت:

        یه منفی زن و یه مثبت زن دعواشون شده شدید!! 😀

    • Alireza-spv گفت:

      من gtx 1060 6g دارم از برند msi و واقعا راضیم و بهت توصیه میکنم زیر ۶g نگیر چون وقتی سیستمو بستی یکی دو سال دیگه متوجه میشی چ اشتباهی کردی ۳g گرفتی
      پیرو سخن اون دوستی که مبگه ایسوس خوبه باید بگم ایسوس خیلی پول برندشو میگیره و msi هم مطمئنه و نمایندگی داره تو ایران هم ارزون تره نسبت ب بقیه

  • Norman گفت:

    تفاوت ها زیاد نیستن و پرو در مقابل این pc غول عالی عمل میکنه :yes:

  • aet گفت:

    مقایسه مسخره ای بود. کارت گرافیک این pc از کل ps4 pro گرون تره.

    از طرف دیگه اکثر سازنده ها وقتی پلتفرم های مقصد رو انتخاب میکنن، بازی رو طوری درست میکنن که تفاوت زیادی روی پلتفرم های مختلف نداشته باشن تا پلتفرم تاثیر کمتری روی تجربه بازی داشته باشه. مخصوصا بازی های انلاین. به همین خاطر تفاوت فاحشی رو روی pc و ps4 pro نمی بینیم.

    اگه واقعا میخواید قدرت pc رو ببینید باید از بازی مخصوص این کار استفاده کنید
    rise of the tomb raider
    witcher 3 + mods
    forza motor sport &‌ forza horizon
    gears of war 4
    و ….

  • DJMJ گفت:

    بچه ها شرمنده اینجا میپرسم STAR WARS™ Battlefront ارزش خرید داره؟
    دم شما گرم

  • Just Xbox گفت:

    این که تفاوت زیادی بینشون نباشه تعجبی نداره.این بازی که Crysis نیست که بتونه تایتان رو هم به چالش بکشه.
    تفاوت زمانی فاحش میشه که بازی از نظر گرافیکی رو دست نداشته باشه.
    برای به چالش کشیدن کارت GTX 1080 Ti بازی مثل Star Citizen لازمه.هر چند انویدیا از همین الان Volta رو اماده کرده منتظره AMD کارتهاش رو عرضه کنه اونم بلافاصله بزنه رو دستش.تو ولتا قدرت گرافیکی کارتهای انویدیا معلوم میشه.
    اونایی که میخوان پرچمدار بگیرن صبر کنن ولتا بیاد.با یک عدد GTX 2070 زیر دو تومن شما قدرتی حتی بیشتر از GTX 1080Ti سه تومنی خواهید داشت.

    • artyum گفت:

      سری ۲۰۰۰ کی میاد تو بازار؟
      ایا کارت میان رده مثه سری ۱۰۶۰ واسه ما قشر متوسط جامعه :silly: تولید میکنه؟
      چون گرافیک قبلیم r9 270x بود بعد از سه سال چیپش سوخت (از عید بی گرافیکم)
      روحش شاد و یادش گرامی باد 😥 😐

    • Nima.1371 گفت:

      کرایسیس بخاطر بهینه نبودنشه که سیستم ها رو به چالش می کشه دوست عزیز.۵ برابر گرافیکی که ارائه میده قدرت نیاز داره.من خودم های اند دارم اماتاحالا گرافیکی نزدیک به هورایزن روی پرو ندیدم.شما هم امتحان کن متوجه حرفم میشی.ولتا که جای خود دارد پاسکالم ۱۰ برابر از کنسول قویتره اما هیچوقت بازیای پی سی گرافیکشون بالاتر از انحصاری های سونی نبود و نیست و نخواهد بود.چون اکثر بازیا هک میشن و درآمدزا نیستن برا شرکتا هیچکس نمیاد کلی وقت بذاره و از تمام قدرت پیسی استفاده کنه.

      • Just Xbox گفت:

        میتونی اینو ثابت کنی؟
        شما یک ویدیو کلیپ کوتاه از هورایزون بیار من یک کلیپ از یک بازی رو PC میارم ببینیم کدوم بهتره
        قبول میکنیدر ضمن PC غول هم نداری اگه داشتی اینجا علاف نبودی وگرنه عکسش رو بذار

        • Nima.1371 گفت:

          دوست من شما توی گوگل اسکرین شات های هورایزن رو میتونی ببینی.گرچه اچ دی آر نیس در قالب عکس اما میتونی ببینی.ضمنا پی سی بازی گرافیکی انحصاری نداره.بنده سیستمم ۲ تا ۱۰۸۰ داره اس ال آی کردم پشیمونم ۱۵ تومن پول مفت دادم.منتظر سری ولتا هستم خودم.حرف حق رو باید قبول کرد.من تمام بازیای گرافیکی رو ۴k ultra بازی کردم اما مطمئنم شما هورایزن رو بازی نکردی.حتی اوردر گرافیکش روی کنسول معمولی از تمام بازیای پیسی بیشتره.همه چیز که رزولوشن نیس.آنچارتدم که خودت میدونی دوست من.تنها بازی که رو پیسی جلوه ی عالی داره ویچر ۳ هس که میتونه مدعی باشه.گرچه آپدیت گرافیکیش داره واسه کنسول ها میاد.قدرت پیسی میتونه ۱۰برابر کنسول باشه چون محدودیت نداره اما متاسفانه استفاده نمیشه ازین قدرت

        • behnam gh گفت:

          nightcore turkey
          بیخیال جواب اینجور ادمارو نده ارزششو نداره جواب اینجور ادما رو بدی
          طرف دیده pc بهتر عمل می کنه طب کرده حالا هم توهم برش داشته از اینجور حرفا می زنه
          بیخیال ولش کن

          راستی تو همون الاداری؟؟؟؟

      • Milad gh گفت:

        دوست من از کجات این حرفارو میزنی. کرایسیس ۱۰ برابر قدرتی که میخواست گرافیک ارائه میداد. رو low بازی میکردی گرافیکش کنسولارو میخورد تو زمان خودش .بعدشم تو بازی نسل هشتم رو با نسل هفتم مقایسه میکنی .تو یه بازی بگو تو نسل هفت که گرافیکش تو ps3 از گرافیک کرایسیس رو پیسی نه اصلا رو کنسول بهتر باشه.البته با احترام به مترو لست لایت.چیزی اینجا مورد بحثه گرافیک محیطیه بازیای خطیه نه طراحی.

  • 4maxpayne گفت:

    باشه باوا فهمیدیم pc ها شما همه غوله ،همه هم gtx 1080 ti دارین این بازیا هیچی نیست و شما همگی خوبید :yes:
    برنده واقعی پرو هست که با کمترین قیمت بالاترین تجربه بازی میده

    • gamer.pc گفت:

      وقتی xbox x قدرتش در حد ۱۰۷۰ یا کمتر باشه
      پرو قدرتش چه قدره ?:-)

    • Just Xbox گفت:

      ما اگه ۱۰۸۰ti داشتیم اینجا علاف نبودیم.پولمون کجا بود.
      ما با کنسول کاری نداریم.ما فقط از PC تعریف میکنیم.میگیم این بازی اصلا در حدی نیست که بخواد PC رو به چالش بکشه.ما اصلا اسم از کنسول نمیبریم.ما اگه به کنسول توهین کردیم یا اسم از کنسول بردیم بزن تو گوشمون.واسه ما اصلا کنسول وجود نداره.ما با کنسول ها کاری نداریم.عشق ما پردازنده های i7 و کارت گرافیک های پرچمداری مثل GTX 1080 Ti است که داشتنشون ارزوی ماست.
      اگه ناراحت شدید عذرخواهی میکنم اما من هرگز در مورد کنسول ها نظر هم نمیدم چه برسه به توهین.

    • behnam gh گفت:

      من نمی فهمم بعضی سونی فنا چرا اینجورین؟؟؟ ?:-) :pain:
      فقط کافیه بگی فلان پلتفرم تو فلان چیز از ps4 بهتره طوری می سوزن که دماشون از ۵۰درجه هم می ره بالا
      بعد میان همه رو به فوش می بندند حتی همکاراشونم
      اینا نمازاشونم به طرف پی اسشون می خونن :pain: :pain:

    • amir_hosine گفت:

      ۱۱۰۰ دلار فقط پول کنسول دادی که از pc میانرده هم ضعیف تره باز هم میگین ارزونه 😐
      ۴۰۰ دلار ps4
      ۳۰۰ دلار پول زور تا ارباب بهت اجازه بده روی کنسولی که خریدی با بازی ای که خریدی توی سرور غیر اختصاصی بازی کنی
      ۴۰۰ دلار ps4 pro
      حالا قیمت بازی ها بماند

  • behnam gh گفت:

    بازی بهتری نداشتن برا مقایسه که رفتن سراغ این؟ ?:-) ?:-) :-/
    البته هر بازی هم باشه قطعا رو PC بهتر عمل خواهد کرد

  • gamer.pc گفت:

    خب که چی معلومه pc بهتره اونم gtx 1080 ti :wilt: :wilt: که بالاتر از ۶۰ فریم تو ۴k میده
    از این مقایسه ها نزارین بعضی سونی فن ها فکر میکنن pc ضعیفه چون تو این مقایسه ها تفاوتی دیده نمیشه…

  • Cell گفت:

    کیفیت Pro یه سر و گردن از Pc بالاتر بود :yes:
    به نظرم بهتر بهینه شده رو کنسول :yes:
    عجب قدرتى

  • دوستان اگر به شما یک حق انتخاب میدادند کدوم رو انتخاب میکردید؟ ?:-)
    :yes: ps4 pro + 4k tv
    :no: یه PC غوول

  • Reason گفت:

    در اینکه pc بهترین پلتفرم هست شکی نیست،در اینکه ۱۰۸۰ti بینظیره هم شکی نیست،و در اینکه در همین ویدیو و این بازی که معیار جالبی نیست بازم pc بالاتره شکی نیست!
    ولی خب نتیجه گیری از این قیاس ها باید جور دیگه ای باشه،ما داریم ۴۰۰$ بابت پرو پول میدیم،تقریبا میشه گفت قیمت gpu این pc از کل دستگاه بیشتره،نسبت به پولی که برای این کنسول میدیم عملکرد مناسبی دریافت میکنیم ولی،برای کسانی که پول دارن و میتونن هزینه ی pc خوب رو بپردازن کاملا خرید pc منطقیه!!چون قطعا کسی که همچین pc رو هزینه میکنه بودجه ی خرید یه ps4 بابت انحصاری ها رو داره!

    • Just Xbox گفت:

      موافقم.صد میلیون بالا PC میدم هزار تومن بابت کنسول نمیدم.
      اخه بازیهای انحصاری کنسول که محدوده.
      اگه به انحصاری باشه PC هم خیلی انحصاری داره ولی معروف نیستن.
      اگه فقط بحث انحصاری بودنه هزاران بازی سگا و میکرو و … رو PC اجرا میشه.بازیهای خوب و درجه یک مولتی پلتفرم هستن.
      بازیهای خوب سونی هم که سالی ده تا بیشتر نمیشه چهار تاش نقش افرینیه دو نقش افرینی ژاپنی یک غول کشی یک زامبی محور یک اکشن ماجرایی یک ریسینگ شبیه ساز.
      نه غول کشی بازی میکنم نه نقش افرینی نه زامبی محور
      فقط شوتر، اکشن ماجرایی و ریسینگ ارکید.
      اگه تو این سبک ها بازی دارین بیان جلو من حرف بزنین.خبری ارپز غول و زامبی و هیولا هم نباید تو بازی باشه حالا میخوام لیست اون انحصاری ها رو بشنوم.گوشم با شماست.

  • ولگرد گفت:

    اینه قدرت پرو ۴K Native
    Feel the power with exclusive games

تماشا کنید: مقایسه گرافیکی Tekken 7 بر روی رایانه شخصی و پلی‌استیشن ۴ پرو - گیمفا