اکتیویژن دربارهی بهبود نقاط ضعف Destiny 1 در Destiny 2 صحبت میکند
Destiny 1 در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و توانست محبوبیت فراوان و بازخوردهای مناسبی را دریافت کند؛ اما با این وجود، در بعضی زمینهها نقصهایی در این عنوان دیده میشد. حال مدیرعامل بخش انتشارات اکتیویژن، اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) طی اظهار نظری گفته است که محتوای جدید Destiny 1 با سرعت کافی منتشر نشدند و پشتیبانی اکتیویژن برای بازی Destiny 2 بسیار قویتر خواهد بود.
او در ادامه اعلام کرد که اکتیویژن قصد برطرف کردن این مشکل را دارد.
من از ضرباهنگ انتشار محتوای دانلودی جدید برای Destiny 1 راضی نیستم. ما نقاط قوت زیادی در Destiny 1 داشتیم، ولی یکی از کارهایی که نتوانستیم انجام دهیم، بالا نگه داشتن تقاضا برای انتشار محتوای جدید بود. من اینطور احساس میکنم که با وجود عالی بودن بستههای الحاقی The Dark Below، House of Wolves، The Taken King و Rise of Iron، بهطور واضحی میتوان گفت که اشتیاق و رغبت برای عرضهی محتواهای دانلودی بیشتر بین بازیبازان Destiny 1 وجود داشت.
برای Destiny 2، اکتیویژن چند استودیوی دیگر را برای همراهی با استدیوی بانجی (Bungie) در امر ساخت محتواهای دانلودی بیشتر برای این بازی استخدام کرده است؛ مثل High Moon (سری Transformers) و Vicarious Visions (سری Skylanders).
هیرشبرگ در نوامبر سال ۲۰۱۶، قبل از معرفی Destiny 2 نیز به این موضوع اشاره کرده بود:
در گذشته من یادآور شدهام که تقاضای فراوان برای عرضهی محتوای دانلودی برای Destiny 1 تا حدی سرعت تواناییهای ما را برای انتشار این محتواها کاهش داده است.
لازم به ذکر است که Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامر سال جاری (معادل چهارشنبه، ۱۵ شهریور امسال) برای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و در تاریخ ۲۴ اکتبر سال جاری (معادل سهشنبه، ۲ آبان امسال) برای رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. Destiny 2 یک نسخهی بتا نیز خواهد داشت که در اواسط ماه جولای برای اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ و در اواخر ماه آگوست برای رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
درباره بهبود خالی کردن جیب مردم تو نسخه دوم نسبت به نسخه اول هم هست صد در صد
یکی از دوستان میگفت تو destiny۱ بعد این که بازی اصلی رو خریدی فقط منوش برات باز میشه
واقعا هدف از ساخت این بازی چیه . یه شوتر تمام آنلاین تو بکش من بکش هم شد بازی ؟؟؟؟
واسه کشتن هم باید به اکتیویژن پول بدیم :laugh:
به نظر من یکی از بزرگ ترین اشتباهات ماکرو از دست دادن بانجی بود یکی از خلاق ترین و بزرگترین بازیسازها هستن
درباره دستنی هم باید بگم که این نسخه هم دقیقا مثل نسخه قبلی میشه و ۱۰۰ تا dlc پولی به صورت جداگونه میفروشه و حسابی جیب طرفدارهارو خالی میکنه
《من از ضرباهنگ انتشار محتوای دانلودی جدید برای Destiny 1 راضی نیستم. ما نقاط قوت زیادی در Destiny 1 داشتیم، ولی یکی از کارهایی که نتوانستیم انجام دهیم، بالا نگه داشتن تقاضا برای انتشار محتوای جدید بود. من اینطور احساس میکنم که با وجود عالی بودن بستههای الحاقی The Dark Below، House of Wolves، The Taken King و Rise of Iron، بهطور واضحی میتوان گفت که اشتیاق و رغبت برای عرضهی محتواهای دانلودی بیشتر بین بازیبازان Destiny 1 وجود داشت》
😐 ای خدا باز اکتیویژن و Destiny و هزار تا محتوای اضافه! 😐
نمیدونم چرا هروقت میخوام به یه گیم کلاه بردار فکر کنم، یاد این Destiny که خدا خیرش نده با این همه DLC و محتوای اضافه و غیره میفتم! 😐 :-/
آقا میدونین مشکل اصلی چیه؟ اینه که اگه پولی خرج نکنی و به قول معروف به صورت هاردکور Destiny بازی نکنی، بازی میشه برات یه شبیه ساز مرگ توست گیمر های دیگه که هر وقت میکشنت یه احساس غرور سادیستی توشون ایجاد میشه! 😐 :no:
یعنی رو که نیست! سنگ پای قزوینه.
بهبود و افزایش تیغ زدن مشتری