Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا
Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا
Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا
Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا

Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند

آرمان اکبری
۱۵:۰۴ ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا

اگر شما از ده سال گذشته صنعت گیم را دنبال می‌کنید احتمالا چندین بار نام Phil Harrison را شنیده‌اید. وی از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۸ در شرکت سونی کار می‌کرده است و پس از آن همکاری کوتاهی با Atari و Gaikai  داشته است. در سال ۲۰۱۲ به مایکروسافت پیوست تا زمانی که در سال ۲۰۱۵ از آن نیز جدا شد.  در طی مراسمی در بارسلونا فیل هریسون مصاحبه‌ای با Gamereactor انجام داده است. در زیر می‌توانید نظر وی را درباره‌ی کنسول‌های نسل هشت مشاهده کنید:

من فکر می‌کنم سونی با محبوب کردن پلی استیشن ۴ در سراسر جهان کار بزرگی انجام داده است. اما سوال اصلی این است آیا سونی و مایکروسافت بازار صنعت گیم را گسترش می‌دهند؟ آیا آن‌ها بازی‌هایی می‌سازند که باعث شود قشر بیش‌تری به صنعت گیم رو بیاورند؟ از بازی‌هایی که جدیدا توسط آن دو رونمایی شده است می‌توانم بگویم که آن‌ها به دنبال مخاطبان همیشگی خود هستند. یعنی کسانی که به طور جدی این صعنت را دنبال می‌کنند یا به اصطلاح Hardcore gamers. در حالی که نینتندو به نظر من با سوییچ می‌تواند قشر بزرگ‌تری از بازار را در بر بگیرد. جالب است که ببینم در سه تا چهار سال آینده وضعیت بازار کنسول‌ها چگونه خواهد بود.

وی در ادامه عملکرد سوییچ را در تجربه‌ی شخصی خود و خانواده‌اش توضیح داده است:

بر اساس تجربه‌ی شخصی می‌توانم بگویم، با داشتن دو پسر شش و هشت ساله سوییچ قطعا بهترین انتخاب برای خانه‌ی من است. پسر بزرگم ساعت‌ها مشغول تجربه‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است و ساعات بسیار دیگری باهم دیگر Mario Kart 8 Deluxe بازی می‌کنند. من فکر می‌کنم سوییچ تا مدت‌ها کنسول مورد علاقه من در خانه باشد.

پسر بزرگم به تازگی با کنسول‌های پیشرفته ساعاتی را به تجربه‌ی فورزا و فیفا ۱۷ می‌پردازد. هم‌چنین قابلیت صفحه نمایش خود سوییچ نیز بسیار سودمند است. البته ما برخلاف خیلی از افراد بیشتر از یک تلویزیون در خانه داریم. به نظر من این قابلیت یکی از کارآمد ترین قابلیت‌های سوییچ است.

به تازگی لیست برندگان جوایز E3 2017 منتشر شده است که در آن Super Mario Odyssey بسیار خوش درخشیده است و جوایز زیادی را از آن خود کرد. در اینجا می‌توانید کنفرانس نینتندو را دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا
Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا
Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا
Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا
Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ps1=103
    ps2=155
    ps3=85
    ps4=60(سریع ترین سخت افزار کنسولی تاریخ از نظر فروش تا این لحظه)
    بعد نینتندو با wii u و gamecube مخاطبین افزایش داده؟
    شکی نیست در حوزه عناوین خانوادگی و کودک محور و البته بازی های مفرح نینتندو عالی بوده همیشه و در حوزه کنسول های دستی هم حرف اول زده ولی در کل اصلا و ابدا حرف این یارو درست نیست بزرگ ترین دوره ای که صنعت گیم به اوج شکوفایی و رشد مخاطب رسیده در نسل ۵ با ps1 در نسل ۶ با ps2 و در نسل ۸ با ps4 بوده همین الان ps4 تو زمان مشابه نه تنها از ps2 جلوتره بلکه از مجموع فروش ps3 و ۳۶۰ در زمان مشابه هم تقریبا جلوتره اگه این افزایش مخاطب نیست پس چیه؟

    • Godofwar0385 گفت:

      حرفش کاملا اشتباهه سوییچ هیچ موقع نمیتونی جای پلی استیشن و ایکس باکسو پر کنه الان درسته داره خوب فروش میکنه ولی احتمال میدم فروشش کم میشه این یارو داره میگه پسر شیش هفت ساله دارم خوب معلومه بچه ی شیش هفت ساله که نمیاد گادافوار ویا گیرز بازی کنه با اون خشونتش مسلما واسش سوییچ میخرند ولی به هیچ وجه نمیتونه جای پلی چار و ایکس باکسو بگیره به خاطر قدرت و سخت افزارش و بازیهایی که واسشون میاد تو همین گیمفا همیشه دیدم فلان بازی برا سوییچ نمیاد.الان پلی چار و بعدش وان اس واقعا دارند عالی عمل میکنند و بهترم‌میشه مخصوصا سال دیگه که سیل عظیمی از انحصاریهای سونی روانه ی بازار میشه و مایکرو هم‌که گفته انحصاریها در راهند مایکرو خداییش در گیر ساختن کنسول بوده و از حالا به بعد خودشو درگیر ساختن بازیها واسه کنسولش میکنه.نسل قبل واقعا هم سونی هم‌مایکرو خوب عمل کردند الانم واقعا خوبند.

      • joel گفت:

        مثل اینکه مطلب نگرفتی این بنده خدا کجای جملش نوشته سوییچ جای کنسولهای سونی و مایکرو رو میگره ?:-) ( اما سوال اصلی این است آیا سونی و مایکروسافت بازار صنعت گیم را گسترش می‌دهند؟ آیا آن‌ها بازی‌هایی می‌سازند که باعث شود قشر بیش‌تری به صنعت گیم رو بیاورند؟ ) منظورش ورود افراد تازه وارد مثل خود ماها به دنیای گیم. ?:-) منظور گسترش و نسل اینده گیمرهاست :yes:

      • Godofwar0385 گفت:

        نمیتونه با سونی رقابت کنه مطمئن باش

        • هرکسی گفت:

          فعلا که کرده بابازی های بزرگی مثله زلدا
          اقای پلی استیشن انحصاری فروش وی وds
          چجور بود ایا خبر داری وی پرفروش ترین کنسول
          نسل هفتم بوده؟!
          داش علیرضاچراامکان نداره؟!
          شما نسل هفت یادته؟!
          دقیقا داره تکرار میشه
          اقای پلی استیشن انحصاری۳dsفروششو بروببین
          توازاونایی که نیمه خالی لیوان فقط میبینی
          شک نکنین بازی بزرگ ماریو ادیسی میاد وهمه تحسینش میکنن
          البته پلی استیشن انحصاری ازت توقعی ندارم چون نسل هفتمم ندیدی عزیز

          • ALIThelastofus گفت:

            نمیتونه رقابت کنه شک نکن آخر نسل میفهمی

          • Godofwar0385 گفت:

            حسام ببین خودش گفته تا سه چهار سال دیگه معلوم میشه منم که همینو گفتم و اصلا هم قصدم کبوندن هیچ کنسولی نیست در مورد اینکه گفتی من گفتم که وان ایکس انحصاری نداره خوب حقیقت و گفتم و بارها هم گفتم مایکرو درگیر ساختن کنسول بوده و الان که کنسول قدرتمندی داره میتونه بازیهای خیلی خوبی براش عرضه کنه.اون اقا گفته که ایا سونی و مایکرو میتونن صنعت گیمو گسترش بدند که صد درصد میتونند مگه نسل قبل نینتندو چیکار کرد نسل قبل رقابت سونی و مایکرو دیدنی بود مطمئن باش سونی همیشه گیم دستش بوده و هست و حتما اگه اون بازیایی که من دوست دارم مایکرو معرفی کنه چرا که وان نخرم یا همون سوییچ ماریو داره که من عاشقشم و منو یاد خاطرات خوب کرش تیم ریسینگ میندازه

        • اگه منظورت از رقابت از نظر فروشه که نمیشه مقایسه کرد. کنسول سونی نزدیک ۴ ساله که عرضه شده ولی سوییچ تازه اوله راهه.
          ولی اگه از نظر بازی منظورته بستگی داره، اگه از نینتندو بازی های خشن میخواید این بر میگرده به سیاست نینتندو(فک نکنم فعلا شاهد این جور بازی ها باشیم)
          در مورد پشتیبانی بازی های مولتی پلتفرم به نظرم یکم ضعیف تر از WiiU تا الان عمل کرده.

          • هرکسی گفت:

            پس از تایید انتشار بازی Skyrim برای سوئیچ این موضوع باعث شده است تا برای طرفداران سوال شود که چه عناوینی بر روی نینتندو سوئیچ اجرا خواهند شد. به همین دلیل تیمی با کار بر روی نرم‌افزار «رین‌وی» (Rainway) در توییتر اعلام کرده است که The Witcher 3: Wild Hunt به همراه Batman: Arkham Knight و Nier: Automata بر روی نینتندو سوئیچ اجرا خواهند شد.r
            Gameshot.ir
            دیگه چی؟؟؟ کتسول فوق العاده توازاین هست!؟
            تایید لطفا

          • هرکسی گفت:

            لینک خبر اجرا شدن ویچر
            لینک:http://gameshot.ir/بازی%E2%80%8Cهایی-همانند-the-witcher-3-بر-روی-کنسول-نینت/

            برروی نینتندوسوییچ

            عکس ازبازی ویچر برروی سوییچ
            http://gameshot.ir/wp-content/uploads/2017/07/DDkgKcjUQAE3P7x.jpg

          • حسام عزیز اون برنامه بازی رو از pc روی کنسول استریم میکنه.
            البته پشتیبانی ترد پارتی ها به گذر زمان بستگی داره. وی یو بازی های ac و مس افکت ۳ و همینطور بتمن آرکام سیتی اجرا میکرد پس نمیشه مطمئن گفت که ترد پارتی ها ساپورت نمیکنند.

          • هرکسی گفت:

            Mersad
            عزیز درسته ولی کسی که این کنسول تهیه میکنه
            برای تجربه ی مولتی پلتفرم نمیخره بلکه انحصاری.
            شما حساب کن شش ماه پایان ٢٠١٧باید
            ٢میلیون پیادشین هربازی٢٠٠هزار البته دیجیتالی
            ایاوقت و هزینه واسه چیزی میمونه؟؟

          • ببین داداش انحصاری ها که مشکلی ندارن(یه زلدا کافیه!) ببین هیچ کس از آینده خبر نداره ممکنه با افزایش فروش سوییچ(نینتندو تا آخر امسال ۱۰ میلیون دستگاه میفرسته) ترد پارتی ها هم حمایت کنند که به نفع نینتندو و گیمر هاست.

          • Thoriin گفت:

            ps و xbox نبودن ایشون از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۵ بیکار تشریف داشتن و اون دوتا بچه هم پول نداشت بره براشون اتاری بگیره چه برسه به سوییچ .
            بعد دروغو ببین تو e3 امسال که مایکرو بازی هایی مثله Sea of Thieves و ori و Super Lucky’s Tale چن تا بازی سرگرم کننده و برای تمام گروه ها معرفی کرد و سونی هم Knack 2 تاجایی که من یادمه البته و سورپرایزهای زیاد برای طرفدارهای vr که همه کودک و نجوان دربر می گرفت تا بزرگسالان . ینی تو این e3 سونی و مایکروسافت برای تمام سلایق تلاش کردن بازی ارایه بدن از کودک تا خانواده و حرفه ای ها ولی خوب ادمه دیگه جو می گیره حرف های خلاف واقع میزنه

    • vito corleone گفت:

      Playstation exclusivesیعنی با این طرز تفکرت به سنت پی بردم احتمالا در حال شیشه شیر خوردن این کامنت رو دادی اگه راست میگی برو بدون راهنما بازی زلدای سوییچ رو تموم کن بعد بیا بگو سوییچ کودک محور رد کردن معماهاش بدون راهنما صد برابر سخت تر از بازی انچارتد و لست هس :no: :no: :no:

    • “شکی نیست در حوزه عناوین خانوادگی و کودک محور و البته بازی های مفرح نینتندو عالی بوده”
      با حرف شما کاملا مخالفم. عناوین کودک محور و خانوادگی دیگه چه صیغه ایه؟؟؟ بازیی که سرگرم کننده باشه و روند ساختش به درستی طی بشه بازی خوبیه. حتما که نباید طرف یه مشت زد از ده جا خون بپاشه این ور و اون ور!!! همونطور که اگه انیمیشنی قشنگ باشه بزرگسالان هم میشینن و نگاه میکنن، همونطور بازیی هم اگه قشنگ باشه همه میشینن بازیش میکنن.
      ———————————————————————————————
      بعدشم حرف ایشون کاملا درسته سونی و مایکروسافت از اول کلا یه راهو رفتن و فقط هر نسل سخت افزار رو قوی تر کردن، در حالی که نینتندو تو هر نسل به یه سمتی رفت و زمینه جدیدی هم برای ساخت بازی و هم مخاطبان عرضه کرد تا هم افراد جدیدتری بازی کنند و هم تجربه های جدیدی بوجود بیاد.

    • amirali_.A2._ گفت:

      این کچل از کجا پیداش شده :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff:
      حالا چون بچه هاش نینتندو سوییچ بازی میکنن پس نینتندو بهترینه :sarcasm:

    • منظورش جذب افراد کودک و خردسال به دنیای گیمه که موفق بوده تو این زمینه

    • ALIThelastofus گفت:

      آخه یکی نیست به اینveto Corleone بگه اصلا تو میدونی من چند سالمه و چند تا کنسول داشتم واز چند سالگی بازی میکردم من بازیهایی بازی کردم که تو تا حالا نشنیدی تو برو همون زلدا تو بازی کن در ضمن هر وقت بازیهای کدداوینچی و شرلوک هلمز رو تموم کردی بیا نظر بده سوییچ و بازیهاش برای بچه ها و فن بوی هاست پس برات مناسبه وبایدم ازش طرفداری کنی.

      • هرکسی گفت:

        😐
        کسی که به بازی بانمره ی ٩٧میگه ماله فن بوی هاست
        نوبی بیش نیست میدونم ازکجا میسوزی پماد ندارم
        میدونستی رسانه هایی مثلهignبه این بازی لقب
        بهترین بازی قرن٢١دادن
        Game of the Century
        هرچی میخوای باشی باش اولا نه شعوری داری
        نه فرهنگی :no:
        کی تاحالا سونی بازی بانمره ٩٧داده انچارتد چندتا نقد شد نمرش
        این شد؟؟؟؟ زلدا با ١١٣رای این نمیره بدست اورد
        حتما فکریت انچارتده که بچه ۵ساله میتونه معماش حل کنه
        هروقت دستت به زلدا رسید بعد حرف بزن
        کسی که سوییچ واسه فن بوی میدونه نوبم نیست
        داوینچی من رفتم درضمن
        فعلا پنج تا جایزه E3ماله نینتندو بود و مایکروسافتم جایزه برد
        اما سونی هیچ جایزه ایی نبرد واقعاکه…

        • ALIThelastofus گفت:

          اولا آون کسی که از پماد وسوختن حرف میزنه هم بی شعور ره هم بی فرهنگ دوم اینکه مگه بیشتر بازیهای سوییچ +۳ سال نیست مگه بازیهاش برا رنج کودک نیست چشم داری یا نداری بیشتر بازیهای جدید ملتی پلتفرم برا سوییچ عرضه نمیشه پس چرا بیخود حرف میزنی برو نمرات پرسونا ۵ رو بخون بعد بیا حرف بزن یه کنسول که سخت افزارش به اندازه ی xbox 360 هستش تو هم یه بچه فن بوی هستی برو زلدا وماریو تو بازی کن

      • هرکسی گفت:

        فقط کافیه بازی های سوییچ امسال گوتی بشه
        اگه بازی هایی که واسه نوباست گوتی شه
        بازی های سونی دیگه چین؟؟؟
        درمراسم gotyخواهیم دید

    • ALIThelastofus گفت:

      اگه ps4 بازی بچه گونه زیاد نداره سوییچ هم بازی +۱۸وجدی نداره درضمن کرش تیم ریسینگ به مراتب از ماریو کارت بهتره برید هردوت رو بازی کنید خودتون متوجه میشید درکل سوییچ مال بچه ها وفن بوی هاست اگه قبول نداری پس خودتو گول میزنی پس فن بوی ها ازش طرفداری میکنند

      • هرکسی گفت:

        وقتی میری رومخ ادم با حرفای غیرمنطقی
        جوابت همینه
        کرش توزمان خودش خیلی خوب بود نمیخوامم
        بهش توهین کنم چون خاطره دارم
        اما کرش تیم درمقابل ماریو کارت هیچی نیست
        ببین خودت داری میگی ((فن بوی))((ماله بچه هاس))

  • mojtaba33 گفت:

    عجب پدر با حالی خخخخ
    خداییش ارزوم بود بابام هم گیمر بود اون وقت چقدر حال میداد دو نفری بازی کردن

  • mahdi.r گفت:

    اسپم :
    دوستان پیشنهاد میکنم برید از تخفیفات پلی استیشن استفاده کنید
    من امروز با ۸ دلار تو حساب کاربریم تونستم
    shadow of mordor :game of the year edition و
    god of war (برای صدمین بار البته ایندفعه دیجیتالی) رو بگیرم
    اگه یه گیفت کارت ۵۰ دلاری بگیرید میتونین قشنگ ۴ تا بازی AAA بگیرید با این تخفیفا

  • بعید میدونم سوییچ بتونه جامعه ی گیمینگ رو گسترش بده. کمبود عناوین مولتی پلتفرم همونطور که به Wii U ضرر زد, دامنگیر سوییچ هم میشه.

  • ولگرد گفت:

    قشنگ از سابقه کاریش مشخصه نون به نرخ روز میخوره فردا بره نینتندو استخدام بشه اونجا هم بیرونش بندازن همین حرفو درباره نینتندو :-/ میگه
    اخه مومن خودت فهمیدی چی گفتی سونی که داره هر روز بازیای جدید معرفی میکنه مایکرو هم که از بدو ورودش به صنعت گیم هیلو ، گرز او وار رو به مخاطبانش تقدیم کرده که جزو بهترین شوترای تاریخ هستن البته این چند سال اخیر ضیعیف عمل کرده تو زمینه محتوا ولی دلیل نمیشه تو بیای همچین حرفی بزنی
    والا من که هرجور نگاه میکنم درک نمیکنم حرفشو

  • joel گفت:

    اخه این چه وضع اصلاح سایت حالا به من با اسمم چیکار کنم خواهشا اسمم درست کنید یا بزارید خودم ویرایشش کنم من اسم واقعیم میخوام joel :pain:

  • هر سه نقش مهمی در بیشتر شدن گیمر ها داشتند
    اسپلتون،انحصاری نینتندو ، وای میشه منم بازی کنم

  • Cell گفت:

    Phil Harrison قبلا مدیر نمایندگی سونی SCEI و مدیر اجرایی سونی SCEE بوده (فنای جدید و ماکرو و One و One x ) یادشون نیست حرف ایشون سنده :evilgrin: E3 2005 اوج سابقه کاری ایشون هست با قویترین ترین کنسول تاریخ صنعت گیم Ps3 یادمه در کنار Ken kutaragi و Kaz Hirai بهترین نمایش تاریخ E3 رو اجرا کردن 😥 :-)) :shy:
    منظور ایشون اینه که انحصار حرف اول و آخر رو در صنعت گیم میزنه و پیشرفت و تغییر نسل دست سونی هست حالا ماکرو و عمو فیل کنسول ۸k هم بدن بیرون همین آش و کاسه هست :yes: شرکت Nintendo هم جایگاه بالاتری داره نسبت به ماکرو :yes:

  • sina-knicks گفت:

    راست میگه،من خودم خیلی از سلبریتی هارو دیدم تو اینستاگرامشون عکس گذاشته بودن که داشتن ماریو کارت ۸ دلوکس بازی میکردن،بنظرمن بازی های دیگه بازیهای خوب برای گیمر ها هستن ولی بازی های نینتندو بازیهایی که نباید حتما گیمر باشی تا لذت ببری،و اینکه نینتندو بازیهای چند نفره خاصی داشته و داره که با خانواده میشه بازی کرد خیلی خیلی مهم و خوبه :yes: :yes:
    _________________________
    دعا کنین کنکورو خوب بدیم ما پشت کنکوریا :inlove: :inlove:

  • Amirluck011 گفت:

    بچه ۷ساله قطعا از بازی های سوییچ خوشش می یاد
    من خودم با rpg بیشتر حال می کنم زلدا هم بازی خوبیه ولی با روحیه من نمی ساره :yes:

  • واقعاً دارید سر این موضوع بحث میکنید که کدوم بهترن؟ دوستان عزیز جز به جز بخواید کارشناسی کنید هر کنسولی رو تا صبح به نتیجه نمیرسید، بحث کل موجودیت یه موضوع مهمتره، این آقای هریسون یه چیزی گفته، شما توی جامعه خودت چی میبینی؟ اطراف؟ اقوام؟ دوستان؟ برید توی فروشگاه های فروش کنسول ببینید چند چندید، سوییچ توی ژاپن عالیه، سوییچ بیست سال پیش هم عالی بود، الان چی؟ دنیای صنعت گیم رو سونی داره رو انگشتش میچرخونه، انقدر مطمئنه که تو e3 همه اومدن تمام زورشون رو زدن سونی تقریباً هیچ کاری نکرد، تمام تمرکز سونی روی ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ هستش، تا اون زمان ببینید فروشش حداقل ۱۱۰ میلیون میرسه
    من خودم الله وکیلی هم پلی ۴ دارم هم برا پسرم سوییچ گرفتم، اما پسرم بعد از یه هفته دوباره اومد پای پلی ۴
    بچه ها بشدت جذب بازیایی مثل گاد و لست و هورایزون میشن
    تاریخ مصرف سوییچ یه کم زود سر میرسه

    • هرکسی گفت:

      فرند کد پسرت بده ببینم چون من ازخرید سوییچ
      تا ب حال پلی ام خاک خورده همه چیز ازاکنتم معلومه
      درضمن غیراز ژاپن درامریکا وکشورهای اروپاییم میفروشه شمابابد برا تایید حرفتون فرند کدپسرتون بدین

  • MS GAMER گفت:

    نینتندو قشره بیشتری رو مورده هدف قرار میده شما بازی هایه سونی و ماکرو رو ببینید بیشتر برایه افراد بالای ۱۶ ساله ولی نینتندو بازی هاش رو واسه تقریبا همه سنی میده یعنی درسته بازی هاش گیمره ۷ ساله رو سرگرم میکنه گیمره ۳۰ ساله رو هم سرگرم میکنه ولی بازی هایه دو شرکته دیگه باید حداقل ۱۵ ۱۶ ساله باشی تا بتونی کامل بفهمیش و ازش لذت ببری

  • فرشاد گفت:

    حرف ایشون این نیست که کنسول سونی و مایکروسافت بده داره میگه همون هارد کور گیمر هایی که همیشه هستن رو میخوان که مشتریشون باشه نمیخوان تلاشی برای جذب مخاطب جدید و سلیقه های جدید بکنن و حرفشم تا حدودی درسته ولی داره میگه در عوض نینتندو داره با کنسولش نسل جدید از افراد رو وارد دنیای گیم میکنه و پرورش میده که در آینده جای گیمر های فعلی رو میگیرند

  • DeadSpace گفت:

    چی میگه این یارو؟تو توهمه…سونی رو با نینتندو مقایسه کرده! چقدر شل مغزه :evilgrin:

  • Hold the Door گفت:

    خدایی بعد از امتحانات و شروع تابستون معزتون رو بر نگرندونید تو جعبش تا شروع سال تحصیلی بزارید سلول های خاکستریتون در این ایام هم فعال باشن در به درد درس و تحصیلتون هم می خوره ( با عرض معذرت از تمام کاربران فهیم !)
    اگه یک ذره به اون سلول ها فشار میاوردید و فسفر میسوزوندید کاملا متوجه میشدید در حرف این آقا تخریب یا فن بازی نیست
    منظورش این بوده سونی و مایکرو سعی میکنن مخاطب هایی که دارن رو راضی نگه دارن و در مرحله بعد مخاطب جدید جدب کنن اما نینتندو این شکلی نیست و میخواد مخاطب های بیشتر با سلیقه های متفاوتو جذب کنه
    و نگفت سونی و مایکرو این کارو نمیکنند گفت نینتندو بیشتر میکنه
    حالا این نتیجه گیری های فیلسوفانتون رو ( مقایسه آمار فروش، مقایسه انحصاری، توهین به نینتندو و فن هاش و بازی هاش) رو از کجاتون در آوردید من نمیدونم
    ى به هر چیزی که اعتقاد دارید قسم شما فقط کنسول دارید و اینکه کدوم کنسول برنده نسله یا فروشش بیشتره و این مزخرفات به کمپانی اون کنسول مربوطه نه شما دوست عزیز 🙂
    این رو هم به یاد داشته باشید پدر یا فامیل محترمتون سهامدار این شرکت ها نیستن و هر چقدر هم سنگ این کمپانی هارو به سینه بزنید ١ قرون بتون نمیدن 🙂
    حالا شما تا صب سر اینکه کنسول من کوفت و زهر مار داره دعوا کن 🙂

Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا
Phil Harrison: سونی و مایکروسافت مخاطبان بازی را مانند نینتندو گسترش نمی‌دهند - گیمفا