[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا
[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا
[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا
[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا

[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان!

محمد زمانی
۲۰:۳۳ ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا

میکل آنجلو آنتونیونی در سال ۱۹۱۲ در ایتالیا چشم به جهان گشود. او کار در سینما را با فیلمنامه نویسی برای بزرگانی مانند فدریکو فلینی و روبرتو روسلینی آغاز کرد. آنتونیونی با اولین فیلم خود یعنی گزارش یک عشق (۱۹۵۰) نئورئالیسم را به محیط زندگی بورژوازی برد. اما اکثر شاهکار‌های او بعد از دوران نئورئالیسم ساخته شدند و در این دسته جای نمی‌گیرند. در دهه ۶۰ او شاهکار‌های خود یعنی فیلم‌هایی مانند کسوف، شب، ماجرا و صحرای سرخ را جلوی دوربین برد و در این دهه بود که به فرم شخصی خود دست یافت و آن را به نوعی فرم منحصر به فرد در هنر برای خود تبدیل کرد.

لینک مطلب: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان!

[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا

نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان!| نویسنده: دانیال هاشمی‌پور

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا
[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا
[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا
[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا
[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا
[سینماگیمفا]: سینما کلاسیک: نقد و بررسی فیلم Blow-Up، آگراندیسمان! - گیمفا