توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا
توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا
توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا
توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا

توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد

عرفان رحیمی صادق
۲۰:۴۲ ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا

یکی از بزرگ‌ترین غافلگیری‌های E3 امسال، عنوان Mario+Rabbids: Kingdom Battle بود. بازی با تم Mario و Rabbids و با سبک SRPG که به نظر می‌رسد ترکیبی دیوانه وار و جذاب باشد، به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه خواهد شد.معرفی این بازی یک غافلگیری بزرگ بود، نه تنها به این خاطر که هیچ کس انتظارش را نداشت، بلکه به این دلیل که هر کاری که در این بازی می‌توانید انجام دهید، از مدتی قبل به بیرون درز کرده بود. اما دلیل اصلی شگفت‌انگیز بودن این بازی این بود که همه بازی‌بازان می‌خواستند بدانند که چگونه این بازی در مقام اکشن ظاهر خواهد شد و نگاه‌ها به آن چگونه خواهد بود و البته موضوع اصلی این بود که آیا این بازی خواهد توانست از پس چالش‌های پیش‌رو به خوبی بر بیاید یا خیر.

عنوان Mario+Rabbids: Kingdom Battle به عنوان یکی از جدی‌ترین نامزد‌های کسب عنوان “بهترین بازی E3” مطرح شده است و در این زمینه از شانس زیادی هم برخوردار است زیرا که استقبال‌ها از آن به حدی بالا بود که می‌توان این بازی را برنده از پیش تعیین شده این بخش دانست و عادلانه است اگر بگوییم طرفداران بسیار درمورد آن هیجان‌زده هستند. یکی از این افراد توسعه دهنده XCOM 2 یعنی جیک سالامان (Jake Solomon) است کسی که بیشتر از این که نگاهی رقابتی به این بازی داشته باشد، از معرفی آن تا حد بسیار زیادی هیجان‌زده است. سالامان در مصاحبه‌ای با یکی از مجلات بازی‌های رایانه‌ای در مورد این بازی گفت:

خیلی از دیدن آن خوش‌حال شدم بسیار جذاب به نظر می‌رسد. تمام این توییت‌ها به دستم رسید و من هم تصمیم گرفتم ویدئوی گیم‌پلی آن را ببینم. در جایی از آن آن‌ها گفتند “و حالا در این‌جا لویجی (Luigi) نیز به کاور اضافه می‌شود و من در آن لحظه با خودم گفتم “من داخل چه دنیایی هستم؟”

احساس غرور و افتخار می‌کنم که این مکانیزم‌ها برای مخاطبان آماده شده است. فکر می‌کنم این بازی برای من بسیار جذاب خواهد بود. و اگر آن‌ها در ساخت آن هر کار عالی و فوق‌العاده‌ای انجام دهند من آن را خواهم دزدید… هر کار عالی و فوق‌العاده‌ای… این یک بازی کوچک نیست که راحت از کنار آن بگذریم. مخصوصاً در سبکی که من طراحی می‌کنم. این موضوع مانند موضوع جزر و مد دریاست. این بازی طرفداران بیشتری را جذب خواهد کرد و همینطور ایده‌های جدیدی را نیز عملی خواهد کرد.

عنوان Mario+Rabbids: Kingdom Battle به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ، در ماه آگوست سال جاری منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا
توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا
توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا
توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا
توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Aiden گفت:

    واقعا اینکه یک شرکت غربی بازی ماریو بسازه عجیبه! نینتندو حتی بازی های مستقلی که ارتباط کوچکی با بازی های نینتندو داشته باشن رو به کنسل شدن میکشونه ولی حالا به یک شرکت غربی اجازه ساخت یک بازی ماریو داده.
    میاماتو از یوبیسافت یک بازی کاملا متفاوت با ماریو های دیگر میخواست و به خواسته اش رسید.وقتی میاماتو این عنوان رو تحسین کرد کارگردان بازی به گریه کردن افتاد.(خب بزرگ ترین کارگردان و پدر صنعت گیم تحسینش کرده!)
    حالا هم سازنده ایکس کام ۲ که بهترین بازی این سبکه لب به تحسین گشوده! حتی میخواد از ایده های این بازی در عناوین آینده اش استفاده کنه!
    واقعا عنوان خلاقانه ایه و از بهترین انحصاری های نینتندو سوییچ میشه. ۲ جایزه بهترین ip جدید و بهترین بازی استراتژی رو در e3 برد!

  • ماریو بهترین بازی دوران کودکیمه متاسفانه شرایط بد مالی اجازه نمیده کنسول نیتندو بخرم بهترین بازی هارو داره بهترین شرکت پشتشه که هدفش فقط سرگرمیه

  • Ubisoft گفت:

    توقعی کمتر از این نداشتم که برترین خلاق صنعت گیم بازی خلاقانه ای بسازه و نمایشش جایزه نبره. خودش بماند.
    نیتندو سویچ با همین بازی های سرگرم کننده و زیبا هستش که بحثش رو با سایر کنسول ها متفاوت میکنه.
    از یوبی سافت امسال فقط کیش آدمکش و فریاد از دور رو میخواستم که معرفی کرد و با این که شک میکردم نتونه ایده های خلاقانه ای درشون پیاده کنه ولی در کمال ناباوری ناباروری ایده های این دوتا بازی رو با ایده های جدید بازم بارور کرد.
    از نمایش های آلفا لذت برم، گلدش که جای خود دارد.
    فقط جای خالی اسپلینتر سل و شاهزاده ی فارسی بدجور حس میشه برام. نمیدونم سرنوشت این دو آی پی چی میشه. دوست دارم قبل مرگم نسخه های جدید بازی های شاهزاده ی پارسی و سگ های خفته و نابودگر و مکس پین رو بازی کنم بعد بمیرم. زندگی بدون این بازی ها و شعر های من و سیگار غم ذره ای ارزش نداره در کنار بعضی آدمای تازه جوانه زده.
    “نباید عشق ورزیدن به هر سگ یا به هر خوکی
    نشاید دانه پاشیدن به کرکس جای یک چوکی”.

  • Hossein E گفت:

    xcom خودش شاهکاره این بازی باید خیلی خوب باشه که اینو ب وجد بیازه واسم جالب بود بازیش خدا کنه بشه نسل ۷ عالمی داشت واس خودش

توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد - گیمفا