یوبیسافت دلیل حذف برجهای رادیویی و ویژگی نقشه کوچک از بازی Far Cry 5 را تشریح کرد
چندی پیش به صورت رسمی مشخص شد که در بازی Far Cry 5 شاهد برجهای رادیویی نخواهیم بود. همچنین شرکت یوبیسافت اعلام کرد که اقدام به حذف قابلیت نقشه کوچک (Mini-Map) از این بازی کرده است. به تازگی وبسایت گیمینگبولت مصاحبهای را بر سرپرست نویسندگان این عنوان یعنی درو هولمز (Drew Holmes) ترتیب داده است که وی در جریان آن، دلایل این تصمیمهای اشاره شده یوبیسافت را تشریح کرده است.
هولمز در خصوص این قضیه اینطور اظهار داشت:
من فکر میکنم که این [تصمیم] به افزایش اکتشاف در بازی کمک میکند. من فکر میکنم که ریتم اصلی شما در دو بازی Far Cry 3 و Far Cry 4 به این ترتیب بود که «تنها راهی که بفهمم باید چه کاری در این منطقه بکنم این است که از یک برج بالا رفته و دکمه مربوطه را بفشارم و تمام این موارد ظاهر خواهند شد». ما واقعاً میخواستیم که بر روی کاوش در منطقه و ایجاد این حس «من از اینکه چه کاری میخواهم انجام دهم یا کجا بروم مطمئن نیستم» تمرکز کنیم.
هولمز ادامه داد:
من فکر میکنم زمانی که شما در یک بازی در محیطی آشنا مانند مونتانا قرار بگیرید، ما میخواهیم که این وضع را با «باید در این وضعیت چه چیزی انجام دهم»، مقایسه کنیم. من میخواهم که به آنجا بروم و ببینم که آیا آنها کاری را انجام میدهند یا خیر. یا به شهر بروم و ببینم که آیا چیزی در آنجا وجود دارد یا خیر. بنابراین هدف اصلی از خلاص شدن از برجها این بود که راهی بیابیم تا بازیکنان مجبور به ارتباط با مردم و محیط اطرافشان شود. همه چیز به طور خلاقانه شکل میگیرد و مثلاً اگر شهری وجود داشته باشد حتماً یک پمپ بنزین نیز در آن وجود دارد. بنابراین همه چیز همانند یک دنیای قابل باور است.
هولمز در ادامه در خصوص حذف قابلیت نقشه کوچک از این نسخه برای اولین بار در این سری محبوب سخن گفت و ابراز داشت:
حذف قابلیت نقشه کوچک به این خاطر است که شما از گوشه کوچک صفحه نمایش خود کاری را آغاز نخواهید کرد و نخواهید گفت «چه چیزی در این جهان جدید است؟». شما در واقع باید به جهان اطراف خود توجه داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که وجه مربوط به هنر کارهای خوبی انجام میدهد تا مطمئن شوید که نشانههای خوبی برای هدایت شما وجود دارند. به این ترتیب خود بازی شما را به جایی که باید بروید هدایت میکند و بیشتر این جملات را میگوئید که «من کجا میخواهم بروم؟» یا «امروز باید چه کاری را انجام دهم؟».
ایده آزاد گذاشتن بازیکنان و فراهم ساختن امکانات و شرایط کافی جهت کاوش بیشتر در محیط بسیار امری دلگرمکننده و امیدوارکننده است. همانطور که بازی موفق The Legend of Zelda: Breath of the Wild توانست با تکیه بر کاوش در محیط لحظات شگفتانگیزی برای بازیکنان به ارمغان آورد. به نظر میرسد که بازی Far Cry 5 با حذف قابلیت نقشه کوچک یک گام رو به جلو برای تحقق این مهم برداشته است.
بازی Far Cry 5 در تاریخ سهشنبه ۸ اسفند ماه (۲۷ فوریه ۲۰۱۸) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد گردید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
جواباشون خیلی هم قانع کننده نیست الخصوص در مورد مینی مپ.
ضمنا بنظرم بهتره این دیدگاه بررسی را هم بردارید.وقتی که دیگه هک کردن و منفی دادن شده کاره شون.این دیگه دردی را دوا نمیکنه.در عوض نظرات که گزارش تخلفشون داده میشه را بررسی کنید تا حجم کاری شما کم و سرعت سایت بیشتر بشه.
بانظرت موافقم…ببین الان این مکانیزم تویه بازی هایی مثل ویچر و هورایزن واسکایریم شاید جواب بده که به شخصه منو تو ویچر خیلی اذیت میکرد مثلا یه ربع اسب سواری میکردم میدیدم دریاچس مجبور میشدم دور بزنم از طرفی ویچر هم مخفی کاری نداشت…ولی این فارکرای اولا کلی جاده پر پیچ و خم داره داره و بزرگترین دلیلی که اعصابمو خورد کرده سیستمه مخفی کاریشه که بر فرض میتونستین با تگ کردن دشمنا و بعدش نگاه کردن به مینی مپ کارتونو خیلی اسون کنید…در کل بنظرم اگه واقعا به فکر گیمرا بود میتونست مینی مپو و اون نوارو دلبخواهی کنه ولی یوبیه دیگه ….
ویچر که مینی مپ داشت.
عالی میشه این بازی!!!!!!!!!!
اینم اجباراً به لیستم اضافه شد :laugh:
باز یه عقده ای اومده منفی میده
که معلومه کیه
http://www.aparat.com/v/aVE78/XBOX_ONE_X_GO_HOME
اینو حتما ببینید :rotfl:
به نظر من حذف مینی مپ از این بازی و اسسین ضربه بهشون میزنه
برای خوره های آیکون پاک کنی مثل من این برج ها خیلی لذت بخش بودن. اما به هر حال این المان کم کم داره قدیمی میشه و میره که حذف بشه.
با این حال من خودم از هورایزن و زلدا که این برج هایی که به ubisoft tower مشهور هستن، خیلی متشکرم که هنوز وفادار موندن.
بابا از این برجا توی زلدا و فارکرای و اساسین خسته شدیم، چی میشه مثه بچه آدم آیتما و غیره رو با پیشرفت داستان بدن.
منم یا شما همنگر هستم. این برج ها کم کم داره دورشون سر میاد. اما من دوستشون داشتم
دوستان پلی استیشن من ریجن دو هست اکانت ساخت امریکا برای خرید پلاس باید ریجن دو بگیرم یا یک یا فرقی نمیکنه اگه جواب بدید ممنون میشم
ریجن کنسول مهم نیست مهم ریجن اکانتته که چون آمریکاست باید پلاس آمریکا بگیری ریجن ۱
درکل ریجن دستگاه زیادمهم نیست بایدریجن۱باشه پلاست
ریجن دستگاه هیچ اهمیتی نداره.ریجن اکانت مهمه فقط.
اگه اکانتت ریجن یک هست پلاس امریکا باید بگیری
باید فقط مربوط به ریجن اکانتت باشه ریجن امریکا ریجن یک هست پس باید پلاس دلاری ریجن یکو بگیرید دی ال سی ها هم باید با ریجن اکانت و دیسک یکی باشه ولی ریجن دیسک و دشتگاه هیچ تاثیری ندارن
بنظرم که خیلی خوبه.این بازی در کنار فرقه ادکش بهترین بازیهای اکشن ماجرایی امسال هستن که قطعا میخرم.به اینا NEED FOR SPEED و PES 2018 رو هم اضافه میکنم.GHOST RECON WILDLANDS هم بهترین شوتر امسال.سبد ما که پر شد. :laugh: بحر حال بهتر از پارساله.پارسال فقط WATCH DOGS 2 رو خریدم.اسمال وقت واسه بازی کم میارم. :laugh: با بقیه بازیا هم کاری ندارم.کالاف هم دیگه مهم نیست. 😀
grw واقعا گرافیکش نیومده تا حالا، اما گیمپلی اگه تنها بازی کنی بعد یه مدت خسته کننده میشه مگر اینکه co-op بازی کنی
از اینکه حذف شدن نگرانی ندارم چون باعث میشه در محیط بازی خوب گشت زد ولی فکر کنم اینطور باشه که مثلا اگه در نقشه اونجا هایی که نرفتیم مات هست و بعد از رفتن معلوم میشه. میگم راسته که نویسنده بازی bioshock داره روی این بازی کار میکنه اگه اینطور باشه دیگه از نظر داستان و شخصیت پردازی باید خیالمون راحت باشه.
اره همون نویسندس کارش حرف نداره
بنظر من که حذف مینی مپ و برج ها خیلی هم خوبه واقعا راست میگه من اصلابا وجود اینا به محیط توجه نمیکردم وقتی خیلی راحت میدونستم که چی کجاست و باید دقیقا کجا برم
واسش ثانیه شماری میکنم
واقعا بازی شاهکار در سبک خودش هست
فارکرای۳ رو حدود ۷ یا ۸ بار تموم کردم وهنوز هم سیر نمی شم امیدوارم فارکرای۵ هم شاهکار بشه
چه دلایل غیر منطقی دارن اینا.
فار کرای کی بودی تو :inlove: :inlove: :inlove:
خوب دلایلی بود ، فکر کنم به طبیعی کردن بیشتر بازی کمک کنه ولی دلم واسه radio tower ها تنگ میشه
دوستان من یه سوال دارم میدونم جاش نیست ولی برام خیلی مهمه که بدونم من یه dlc واسه بازیم گرفتم ولی ریجن اکانتم آمریکاست و ریجن بازیم اروپاست وقتی dlc رو میخرم همش میگه wating to install و dlc رو اجرا نمیکنه حالا من رفتم یه اکانت اروپا ساختم و سعی کردم dlc رو تو اکانت اروپام اجرا کنم و بعد برم تو اکانت آمریکام بازی کنم اما نشد لطفا کمکم کنید!