مولینیو: ناشران بزرگ ریسک ” خلاقیت افسار گسیخته” را نمی پذیرند

اخبار بازی ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۴

چندی پیش پیتر مولینیو طی بیانیه ایی اعلام کرد که ناشران بزرگ ریسک خلاقیت های بیش از حد را نمی پذیرند.

وی بیان کرد که ناشرین این ریسک را نمی پذیرند که پول هنگفتی به بازیسازان بدهند تا ایده های جدید را آزمایش و اجرا سازند.

 

 

مولینو این چنین گفت:

بخشی از مشکل بازیسازان بزرگ ( یا ناشرین بازی ) این است که باید یک پروسه را طی کنند. آنها این اجازه را ندارند تا دست به خلاقیت بیش از حد بزنند چون اگر این عمل را انجام دهند ، بخش اعظمی از سرمایه و بودجه ساخت بازی صرف آزمایش و بررسی این خلاقیت های بیهوده خواهد شد.

باید یک پروسه وجود داشته باشد ، پروسه ایی راهنما و آشنا با اصول بازی سازی. ولی این پروسه جلوی خلاقیت را خواهد گرفت.  هیچ راهی وجود ندارد که شما بگویید: من 2 نفر در دفتر کاری خود پیدا کردم و قرار است در طی 4 ماه یک بازی کاملا متفاوت با دیگر بازی های موجود در صنعت بازی سازی خلق کنم!

در یک سازمان بزرگ ، شما باید این اشتیاق خود را به مرحله ایی برسانید تا بر دیگران ثابت گردد.

مولینیو در انتهای صحبت خود اضافه کرد که کار در استودیوهای کوچک تر نیازمند ” چابکی و تردستی” برای شروع کار است. می توان چابکی و تردستی را حس کنجکاوی در بازی ها دانست و صرفا این چابکی به معنای فیزیکی نیست و می تواند فقط ذهنی نیز باشد.

 

12345678910(بدون امتیاز)
Loading...
برچسب‌ها:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید