جزییات جدید از Call of Duty: Black Ops Declassified
در ماه اگوست چند دقیقه از گیم پلی بازی Call of Duty: Black Ops Declassified منتشر شد که قرار است در آینده برای PS Vita عرضه شود و آینده بازی های مبارزه ای بر روی این پلتفرم به این بازی بستگی دارد.
اگر چه این بازی در اوایل تولید قرار دارد اما تجربه امیدوار کننده ای را منتقل کرد که وفادار بودن به سری خود، با استفاده از قابلیت های ویتا چون صفحه ۵ اینچی OLED و ۲ دسته انالوگ میتواند جذابیت بیشتری را گیمرها بدهد.
۲ ماه قبل Activision و سازنده آن Nihilistic اعلام کردند که قصد دارند تا در پاییز جزییات بیشتری را از بازی منتشر کنند که امروز آقای Robert Huebner رییس استدیو سازنده در طی مصاحبه ای جدیدترین جزییات از این بازی را اعلام کرده است.
PlayStation.Blog: از زمان نمایش بازی در نمایشگاه gamescom تا به امروز بازی چه مقدار پیشرفت داشته است ؟
Robert Huebner رییس استدیو Nihilistic : از زمان برگزاری نمایشگاه Gamescom خیلی وقت گذشته است. من فکر می کنم قابل توجه ترین قسمتی که پیشرفت کرده است گرافیک بازی است؛ رنگ های غنی تر، جزییات بیشتر مدل ها و روشنایی بهتر از جمله این موارد است. همچنین برای اجرا بهتر انیمیشن ها از ترکیب سیستم جدیدتری استفاده می کنیم که به ما اجازه می دهد بسیاری از انیمیشن های متنوعی که در سری Call of Duty پلیرها به ان عادت کرده اند در ویتا نیز تجربه کنند.
PSB: به نظر شما مهمترین عناصر برای سازگاری Call of Duty بر روی PS Vita چیست ؟
RH: دو چیز واقعا به ذهن می اید. احساس کنترل کاراکتر و اسلحه ها در بالاترین اولویت قرار دارد چرا که این چیزی است که همیشه این سری به خوبی بر روی دیگر پلتفرم ها آن را اجرا کرده است. ما از افراد بزرگی که در ساخت این سری نقش داشته اند مشاوره گرفته ایم اما برای کنترل بهتر بازی در PS Vita از بعضی عناصر اقتباس کرده ایم.
دومین چیز احتمالا انیمیشن ها خواهد بود. شما در همه زمانی که بازی میکنید متوجه آن نخواهید شد اما زمانی که به جزییات توجه می کنید خواهید دید که دشمن ها به تعداد زیادی انیمیشن دارند و کوچکترین حرکت و جابه جایی را احساس خواهید کرد که واقعا دقیق و هوشمندانه است. بنابراین ما زمان زیادی را صرف کردیم تا احساسات شما را در Declassified جذب کنیم.
PSB: به ما درباره نقشه های جدید Nukehouse و Range که نشان دادید بگویید. به وضوح به نظر می رسد که Nukehouse از نقشه مورد علاقه طرفداران Nuketown الهام گرفته شده است.
RH: بله، بدهی است Nuketown مورد علاقه طرفداران است و ما می خواستیم به احترام انها نقشه ای را طراحی کنیم. Nukehouse از سطح بالاتری برخوردار است اما ما تلاش خود را می کنیم تا همان نگاه منحصر به فرد و احساسات اصلی این سری را حفظ کنیم.
PSB: این یکی از سوالات طرفداران است: عمق و نوع سلاح هایی را در بازی مشاهده می کنیم چگونه است؟
RH: اسلحه های موجود در بازی از محبوبترین های بازی های قبلی همچون suppressors، کامپیوترهای توسعه یافته، نارنجک انداز، اپشن های مختلف به این بازی اضافه شده اند. البته اضافات جدیدی هم اضافه کرده ایم که باعث افزایش قدرت اتش می شود.
در بخش چند نفره، با افزایش سطح (level) شما در بازی اسلحه های جدیدی اضافه و در دسترس شما خواهد بود. که شما قادر خواهید بود ۲ اسلحه یکی به عنوان اسلحه اولیه و دیگری به عناون اسلحه ثانویه اصلی را اضافه کنید.
PSB: میزان Perkها چقدر است و چه چیزهایی خواهد بود؟ چیز جدیدی وجود دارد؟
RH: در مجموع ۱۲ Perk در Call of Duty: Black Ops Declassified وجود دارد که ترکیبی از توانایی های گذشته و جدید است. تند دویدن، نشانه گیری، مهارت دستان و سبک وزنی مربوط به گذشته می شود اما perkهای جدیدی مانند اضافات ( از جمله شروع شلیک مهمات و نارنجک ) اتصالات ( مانند سیستم ایمنی مقابله با هواپیماهای جاسوسی ) و سختی ( کاهش ضربات گلوله در هنگام برخورد) از مهمترین قابلیت ها در هنگام ساخت یک کلاس است.
PSB:چه تعداد انواع مختلف نارنجک در بازی وجود دارد؟ ایا هر گونه استفاده ای از صفحه لمسی PS Vita انجام می شود؟
RH: بدون شک! ما در حال تلاش برای بازگرداندن محبوبترین نارنجک ها و اسلحه ها در دروه زمانی که بازی اتفاق می افتد، هستیم که بسیاری از انها در بازی وجود دارد. Bouncing Betty یکی از محبوبترین ها در بخش چند نفره است.
چیزی که بسیار لذت بخش است کشتن یک نفر با ان اسلحه هاست. و البته flash bang بسیار جالب است و وقتی صحبت های مخالفان را درباره ان میبیند احساس لذت بیشتری میکنید. از صفحه نمایش جلو برای پرتاب نارنجک مورد استفاده قرار خواهد گرفت که البته بخوبی قادر خواهید بود این پرتاب را انجام دهید.
PSB: چه مراحلی برای بخش تک نفره برنامه ریزی شده است ؟
RH: بخش تک نفره بخش های زیادی دارد و ماموریت های مبتنی بر هدف خاص که باعث افزایش ارزش تکرار ماموریت ها را می دهد که به مرور زمان بهتر و بهتر ان را انجام خواهید داد. هدف این است که به بازیکن تجربه تلاش اجرای کامل یک ماموریت را به او بدهیم.
PSB: مرحله زنده ماندن (Survival ) چگونه خواهد بود و چگونه می توان به اشتراک با دیگران گذاشت ؟
RH: مرحله Hostiles نام جدیدی است که ما بر روی آن گذاشته ایم و چیزی شبیه به چالش زنده ماندن در مقابل موج بی نهایت (survive infinite waves) است. پلیرها در مقابل هر موج باید زنده بمانند و موج پس از موج دیگری و انواع مختلف دشمنان خواهند امد و هر بار سخت میشود اما در طول بازی با دریافت بسته های مراقبتی می توان پشتیبانی لازم را دریافت و مقاومت کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
عالی
م.م :yes: :rotfl: :rotfl:
خبر چرتی بود ازش خوشم نیومد :no:
عکس ها بازی نمیشه فکر کنم مشکل داره 😕 :-/ :smirk: :heh: :laugh: 😀
:no: :no: :pissedoff: :pissedoff:
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :pain: :pain: :pain: :pain: :pain: :pain: 😀 :laugh: