عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا
عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا
عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا
عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا

عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد

مهدی آقاجانی
۲۲:۱۱ ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا

بالاخره انتشار عنوان Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل (Standalone) تایید شد. این موضوع را امروز اکتیویژن تایید کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی هفته آینده منتشر خواهد شد.

عنوان Modern Warfare Remastered در تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) برای پلی‌استیشن ۴ در خرده‌ فروشی‌ها و فروشگاه پلی‌استیشن با قیمت ۴۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. در قسمتی از اطلاعیه شرکت اکتیویژن به «دیگر پلتفرم‌ها» ( که احتمالا منظورشان رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان است) اشاره شده است و گفته شده است که در آینده برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد؛ ولی متاسفانه تاریخ دقیقی برای عرضه برای آن‌ها مشخص نشده است.

محتواهای الحاقی عناوین سری Call Of Duty معمولا یک ماه پس از انتشار نسخه ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهند گرفت. البته باید ببینیم که آیا باز هم محتواهای الحاقی این عنوان در انحصار زمانی پلی‌استیشن ۴ قرار دارند یا خیر.

پیش‌تر این عنوان تنها با خرید نسخه ویژه‌ای از Call of Duty: Infinite Warfare در دسترس قرار می‌گرفت. از همان زمان نیز شایعاتی مبنی بر انتشار این عنوان به صورت مستقل منتشر شده بود که حال، عرضه آن تایید شد.

عنوان Modern Warfare Remastered بخش داستانی نسخه اصلی را به همراه گرافیک و جلوه‌های بصری و صدای بروزشده و بهینه شده را شامل می‌شود. علاوه بر این، در بخش چند نفره نیز تغییراتی اعمال شده است. همچنین محتوای الحاقی این عنوان نیز که شامل نقشه‌های متنوعی است، در ماه مارس سال جاری میلادی منتشر شدند. البته این بسته الحاقی به طور رایگان در نسخه مستقل این بازی وجود ندارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا
عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا
عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا
عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا
عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AIDEN گفت:

    من این نسخرو بازی نکردم قطعا ریمستر این شاهکارو میخرم.

  • ۴۰ دلار واقعا زیاده براش
    هرچند کلی خاطره دارم باهاش صبر میکنم تا آف بخوره یا دسته دوشو میخرم

  • MS GAMER گفت:

    ۴۰ دلار الان نسخه اینفینیتی وارفر و مدرن وارفر با هم ۹۰ تومن کجایه کارن اینا

  • Farhad-ps4 گفت:

    این بازی با تمام زیبایی ها و مؤفقیت هایی که اون زمان داشته، بیشتر از ۲۰ دلار نمی ارزه
    واقعن نمی دونم اکتی چقدر میخواد از یه بازی پول دربیاره ؟ (چون فروش iw هم بخاطر این ریمستر بود!)

  • واقعا که. :no:
    اکتیویژن به جای اینکه بیاد فقط نسخه اول رو ریمستر کنه و به روش پول پرستا بفروشتش،می تونست کل سری مدرن وارفیر رو ریمستر کنه در قالب یه کالکشن.تا خاطره ها با کاپیتان پرایس و مکتاویش و گوست زنده بشن…هرچند این کار از این شرکت پول خور پول پرست بعیده. :smug: :no:

    • OLDKRATOS گفت:

      این کاری که جنابعالی میگی دست کم ۴ سال زمان نیاز داره جدای از اینکه انتشار سالانه call of duty رو به عقب میندازه و به نحوی به اکتیویژن ضربه میزنه

      ریمستر کردن هرنسخه یعنی بازسازیه تمام بخش تک نفره و چند نفره
      حالا اگر اینکار رو میکرد خیلی از امثال شماها به اکتیویژن برچسب پول پرستی رو بازهم میچسبوندین

  • hamid karami گفت:

    الان دیگه اونایی که نسخه legency رو گرفتن هم میتونن بدون دیسک بازی کنن یا نه ممنون میشم جواب بدین 🙂

  • BlackStone گفت:

    پول پرست تر از این اکتیویژن خدا نیافریده :no: یعنی یکی از شاهکار های شوتر اول شخص رو کرده توپ فوتبال :soccer: هر کاری می خواد داره باهاش میکنه :reallypissed: هی پاسش میده اینور هی پاسش میده اونور !

    • OLDKRATOS گفت:

      والا EA پول پرست تره!!
      همین یکسال پیش starwars battlefront رو که اصلا کمپین نداشت و بخش چندنفرش کم محتواتر از بخش چند نفره killzone 2بود رو میفروخت ۶٠ دلار،کسی هم نمیگفت چرا اینجوریه؟!
      الان یه عده مثل شما که فقط میخوان کامنتی داده باشن میان فرتور مینویسن و….
      Modern warfare remastered یک ریمیک هست که به جرعت میگم گرافیکش کمی از infinite warfare نداره و تمام محتوای بخش چندنفرش رایگانه!والا من موندم دیگه باید چجور به ساز شماها رقصید

  • mj گفت:

    یادش بخیر اون مرحله ای که حالت استتار بود باید یارو کچلرو با اسنایپ میزدی خیلی عالی بود :-* :-*

  • DTX گفت:

    بابا من همین یک هفته پیش رو pc رفتمش

  • کارکنان اکتیوژن تو یه اتاق بزرگ کنار هم دست تو دست هم خطاب به هم : ما تا اخرین نفس از ای پی هامون پول در میاریم
    حالا کل شرکت:جیغغغغغغغغ دااااااااااااد هوراااااااااااااااااااااااااا

    • OLDKRATOS گفت:

      این شعار بیشتر به betehsda و rockstar میچسبه که دیگه چیزی نمونده gta و skyrim رو برای موبایل هم عرضه نکنن،نه اکتیویژنی که هرسال داره یه شوتر با سه بخش کمپین،مولتی و زامبی منتشر میکنه اونم با کلی dlc

      • MS GAMER گفت:

        عزیز چرا الکی و بی خود داری طرفداری میکنی راکستار کی بازیش رو واسه همه ی پلتفرم عرضه کرده بعد هم تو Gta رو با این چنتا کالافه قدیمی مقایسه میکنی?نه تنها در متا بلکه در فروش هم به گرد پایه شاهکاره gta نمیرسن در ضمن شما از کدوم بخشه داستانی حرف میزنی همونا که نبودشون بهتر از بودنشون هست و خیلی ها حتی حاضر به امتحانش نیستن من بخشه زامبی و آنلاینشو قبول دارم بسیار جذابه که البته اون ها هم متاسفانه از نظره گرافیکی آنچنان که باید و شاید خوب نیستن,در کل وقتی میخوای از یه شرکت حمایت کنی کورکورانه حمایت نکن در مورده dlc ها هم که واسه وجب به وجبه مپاش داره از ملت پول میگیره رایگان نمیده که بشه نقطه قوتش

        • MS GAMER گفت:

          با این چنتا کالاف هایه جدید منظورم بود وگرنه مدرن وارفرها و بلک اوپس ۱ که شاهکارهایه تکرار نشدنی هستن

          • sorena گفت:

            Ms gamer
            کاری به راک استار ندارم کارش کاملا طبیعی هست که بازیش رو برا همه پلت فرم ها یک بار عرضه کنه، اما شمام داری کورکورانه حمله میکنی! حرف ایشون درمورد اسکایریم که کاملا درست هست،اما فرمایشات شما درمورد نسخه های اخیر کد اشتباه هست، اولا که چرا حاضر نیستن بازیشون کنن ؟ پس این همه میخرن برای دکور هست ؟ مثلا پرفروشترین بازی نسل هشتم (بلک اپس۳) رو چرا خریدن ؟ خوب جان برادر خریدن که بازیش کنن دیگه. بعدشم کی گفته نبود کمپین کد بهتر از بودنش هست مثلا iw کمپینش از کدوم شوتر پارسال ضعیف تر بود ؟ دست کم چندتا مرحله ی بی ربط نبود! یا گوست کمپینش از کدوم شوتر سال کمتر بود ؟ ادونس وار چه ایرادی تو کمپین و داستان سرایی داشت ؟ بلک اپس سه جز روایت بد داستان چه ایرادی داشت ؟ بهترین داستان رو به بدترین شکل روایت کردن تو اون نسخه. شما بلک اپس دو رو هم قبول ندارین ظاهرا! دیگه شخصیت پردازی مثبت و منفی داستان و داستان سرایی بهتر از اون تو سری کد وجود نداره. یک نگاه به صفحه های اجتماعی تری آرک تو اینترنت بنداز، این همه آدم روانی نیستن که حمایت میکنن ازشون!

            • MS GAMER گفت:

              دوست عزیز من نگفتم حاضر نیستن همه بازی رو تجربه کنن گفتم حاضر نیستن بخش کمپین بازی رو انجام بدن,در مورد کمپین هم فقط کافیه تایتان فال ۲ رو بازی کنید تا بفهمید منظورم از کمپین چیه,من خودم طرفداره کالاف هستم و بخش چند نفره بلک اوپس ۳ رو به فنا دادم بس که بازی کردم و گفتم که بحث من سره ناشره اما هنوز هم با قدرت میگم این کالاف اون کالافی نیست که باید باشه خیلی میخرنش درست طرفدار زیاد داره درست اما این پرفروش ترین بازی نسل ۸ تونست جا پایه اجداد خوش نامه خودش بزاره تونست شاهکارهایه نسل قبل رو نه بطوره کامل بلکه گوشه ایش رو تکرار کنه دوست عزیز قبول کنیم کالاف افت کرده بخدا منم فنه سر سخته کالافم البته به نسخه جدید بسیار امیدوارم,در مورده پول پرست بودنه اکتی هم کافیه برید دیگر بازیه این ناشر یعنی دستنی رو بخرید دیگه کامل متوجه حرف من میشید,در مورد بلک اوپس ۲ هم از نظره من از نظره داستانی بی نظیر بود ولی نتونسته بود داستان و گیم پلی رو با هم اونجور که باید و شاید ترکیب کنه ولی بخشه چند نفره بی نظیری داشت که البته بگم به نظره من بلک اوپس ۲ هم یک بازیه سطح بالا بود و نمیشه با نسخه هایه بعدی مقایسش کرد البته خدایی ادونس وارفر هم کمپین جذابی داشت نباید از حق بگذریم که کاره استدیو سازندش خیلی بهتر از دو استدیو دیگه بود

        • OLDKRATOS گفت:

          Gta V تقریبا برای تمام پلتفرمها منتشر شده ps3,xbox360,ps4,xboxone,pc و شک نکن برای xbox X هم پورت خواهد شد
          در مورد call of duty هم خدمتت عرض کنم که بعد از mario series پرفروش ترین سریه دنیا سریه call of duty هستن با فروشی بیش از ٢٨٠ میلیون نسخه.
          هنوز هم خیلیها طرفدار cod هستن اینکه تو فقط مدرنها رو گلچین کردی دلیل بر بد بودن یک مجموعه نیست

      • Farhad-ps4 گفت:

        OLDKRATOS
        چی می گی بردار عزیز؟! راکستار اصلن نیازی نداره بخواد عناوین اش رو برای هر پلتفرمی عرضه کنه! راکستار بدترین مثال در این زمینه هست! اگه راکستار همچین سیاستی داشت که می تونست با ریمستر GTA ها و rdr کلی پول به جیب بزنه !
        میدونم میخوای بگی GTA های کلاسیک رو برای موبایل هم زده اما این هنر و پاسخ به نیاز طرفداران هست که اینکار رو کرد! وگرنه GTA های کلاسیک روی ps4 و rdr,GTA iv روی x1 با بکوارد میان! اگه راکستار دنبال همچین کارهایی بود از هر کدوم اینا یه ریمستر میداد بیشتر پول درمیاورد! میدونی فرق راکستار با شرکت های دیگه چیه؟ اینه که خود گیمر ها میرن دنبال بازی های راکستار ، خود گیمر ها هستن که استقبال می کنن و درخواست می کنن و اصلن شاهکارهای راکستار باید هم روی همه ی پلتفرم ها بیاد! (که اینطور نیست البته!)
        اون GTA V هم از نظر من بیشتر لطف به دارندگان کنسول های نسل هفتم بود تا اینکه بگیم راکستار پول پرست بوده! میدونی همچین بازی روی کنسول های قدیمی نسل ۷ پیاده کردن چه کار سختی هست؟! هر چقدر هم سود برده نوش جون شون !
        اما همین راکستار که میگی هیچ وقت نیومده مثل اکتی عناوینش رو تحمیلی بفروشه (مورد iw.mw remaster) و بعد از یه مدتی جدا و گرون تر بفروشه ! برعکسش خیلی اتفاق افتاده! اما به لطف اکتی شاهد این پدیده هم شدیم که یک بازی بعد از مدتی گرون تر بشه قیمتش!

      • Farhad-ps4 گفت:

        OLDKRATOS
        مورد اسکای ریم هم دقیقن مثل GTA هاست
        یعنی درخواست خیلی زیاد بوده که ریمستر شد
        اصلن چرا وقتی یک بازی کلی هوادار داره، یک شرکت نباید ریمستر یا ریمیک کنه تا هم خودش به سود برسه و هم دل هواداران شاد بشه؟! کجای اینکار بده از نظر شما؟!
        من خودم از راکستار ناراحت هستم که چرا rdr رو ریمستر نکرد و قطعن خیلی ها مثل من هستند
        سخن آخر اینکه باز هم میگم mw خیلی خوب و زیبا بوده و همه ی ما هم خاطره داریم ازش، ولی شما بیا بی طرف نگاه کن، کلاه خودتو قاضی کن، طرفداران و خواسته ها برای اسکای ریم و GTA V بیشتره، یا برای cod mw ؟!
        خب معلومه GTA و اسکای ریم
        اصلن این موارد قابل قیاس نیست !

  • Fallen گفت:

    برا منی که اکتیویژن رو میشناسم از مدت ها قبل ، ریمستر نسخه دوم و سوم هم تایید شده بود ولی اینکه تا چند نسل قرار هست ریمستر بشن هنوز شک دارم

  • DTX گفت:

    من خودم هفته پیش این رو تو فروشگاه به صورت جداگونه خریدم.هنوزم دارمش.اینم عکسش.پس اینا دوباره مستقل روی pc عرضه میکنند؟؟؟؟
    http://uupload.ir/files/8ssf_shot_004.png

عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا
عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد - گیمفا