کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا
کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا
کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا
کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا

کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد

مهرداد میرشاهی
۰۵:۱۵ ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
تاریخ آغاز نسخه آزمایشی بازی lawbreakers مشخص شد

بازی LawBreakers با هدف عرضه در سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی به صورت رسمی معرفی گردید. اما توسعه‌دهندگان این عنوان به منظور اجرای کارهای بیشتر بر روی آن، انتشارش را تا ماه آگوست سال جاری میلادی به تعویق انداختند و خبر از افزوده شدن کنسول پلی‌استیشن ۴ به پلتفرم‌های مقصد این بازی دادند. این خبر برای علاقه‌مندان برند ایکس‌باکس بسیار ناامید کننده بود چراکه کارگردان این عنوان یعنی کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) کسی است که به عنوان خالق Gears of War، یکی از موفق‌ترین عناوین انحصاری کنسول‌های ایکس‌باکس، شناخته می‌شود و عدم انتشار جدیدترین بازی‌اش برای این پلتفرم بسیار جای تعجب دارد.

این در حالی است که بلزینسکی بارها در توییتر خود، احتمال انتشار بازی LawBreakers بر روی کنسول ایکس‌باکس وان را در زمانی نامشخص در آینده رد نکرده است. حال، وی بتازگی در گفتگوی جدیدش با وب‌سایت IGN دلیل عرضه بازی مورد بحث برای کنسول پلی‌استیشن ۴ را تشریح کرده است.

بلزینسکی در این باره اظهار داشت:

طرفداران ایکس‌باکس در توییتر خیلی به من زخم‌زبان زدند. مثلاً [گفتند که] «به نظر می‌رسد که شما به پلتفرمی که با بازی Gears of War زندگی حرفه‌ای شما را شکل داده است، پشت کرده‌اید.» اما من لزوماً این را دوست ندارم چراکه اولویت برای من کسانی هستند که در استخدام من قرار دارند. من ۶۵ کارمند دارم و بسیاری از آن‌ها دارای خانواده‌اند، بنابراین من نیاز دارم تا چراغ خانه‌شان را روشن نگه دارم. زمانی که ما این واقعیت را در نظر می‌گیریم که تنها می‌توانیم در ابتدا بر روی یک کنسول [این بازی] را عرضه کنیم، [به این نتیجه می‌رسیم] که کنسول پلی‌استیشن ۴ جامعه مخاطبین بالایی دارد [و بهترین گزینه است]. اما این به این معنی نیست که ما نمی‌توانیم بعداً نسخه ایکس‌باکس یا ایکس‌باکس XOXO یا هر آنچه که این روزها آن را می‌نامند، منتشر کنیم. من این [احتمال] را رد نمی‌کنم.

واضح است که این تصمیم به دلیل شرایط و محدودیت‌های تیم توسعه بازی LawBreakers گرفته شده است و برخلاف تصور طرفداران ایکس‌باکس، این به معنای عدم انتشار این بازی برای این کنسول و یا حتی سقوط این برند نزد توسعه‌دهندگان نیست. تاکنون از کنسول پلی‌استیشن ۴ بیش از ۶۰ میلیون دستگاه به فروش رفته است؛ این در حالی است که میزان دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان، نصف دارندگان پلی‌استیشن ۴ فرض می‌شود. بنابراین با یک حساب و کتاب ساده، دلیل اتخاذ چنین تصمیم‌هایی از سوی توسعه‌دهندگان قابل درک خواهد بود.

نسخه آزمایشی (بتا) محدود این بازی از تاریخ چهارشنبه ۷ تیر (۲۸ ژوئن) و نسخه آزمایشی عمومی آن از تاریخ جمعه ۹ تیر ماه (۳۰ ژوئن) در دسترس دارندگان رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. این در حالی است که تابدین لحظه زمان در دسترس قرار گرفتن نسخه آزمایشی LawBreakers برای کنسول پلی‌استیشن ۴ مشخص و اعلام نشده است.

بازی LawBreakers بناست که در تاریخ سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه (۸ آگوست ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر گردد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که نسخه پلی‌استیشن ۴ آن با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد؛ از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست یابید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا
کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا
کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا
کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا
کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کلیف بلزینسکی دلیل عدم انتشار LawBreakers برای ایکس‌باکس وان را تشریح کرد - گیمفا