تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا
تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا
تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا
تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا

تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد

AminTSL
۱۴:۳۲ ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا

Crytek توسعه دهند‌ی بازی، شرکتی که شاید خیلی ها آن را با عناوین بزرگی مانند، Far Cry، سری بازی معروف Ryse: Sone of Rome ، Crysis ، عنوان Robinson: The Journey و خیلی بازی‌های دیگر بشناسند. اولین نمایش گیم‌پلی از بازی در دست ساخت خود یعنی Hunt: Showdown را که در سبک شکار هیولا PVP می‌باشد منتشر کرد.

نمایش جدید بازی به طور برجسته Magnus Larbrant گارکردان بازی و Chris Auty کاگردان هنری بازی را نشان می‌دهد که در حال شکار یک هیولای عنکبوت مانند در باتلاق‌های تاریک لوئیزیانا هستند. همچنین چهار تیم دونفره‌ی دیگر نیز در جریان بازی در حال تعقیب شکار مورد نظر هستند. به هیولاهای دیگری که در تاریکی کمین کرده بودند زیاد اشاره‌ای نشد. همچنین می‌توان از ترکیبی از سبک مخفی کاری و اکشن به شکار مورد نظر رسید.

با اینکه هر کدام از بخش‌های بازی می‌تواند بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه باشد اما این نمایش شامل یک راند تنش آمیز ۸ دقیقه‌ای است.

به دنبال بررسی اجمالی که از طرف خود Crytek ارائه شده است:

  • شما و هم تیمی هایتان جزو یک جامعه‌ی مخفی شکارچیان هستید که هیولاها را تعقیب و شکار می‌کنید. انعام‌هایی که از شکارها به دست می‌آیند بسیار با ارزش اما از طرفی ریسک بالایی دارند. کوچک ترین اشتباه می‌تواند بهای از دست همه چیز شما را در پی داشته باشد. از امتیازات گرفته تا لوازم، زندگی و تمامی روح شما قابلیت از دست رفتن دارد.
  • بعضی از شکارها برای ثروت، بعضی‌ها برای قدرت، بعضی از آن‌ها برای محافظت از دیگران و بعضی دیگر برای کسب افتخار انجام می‌گیرند. شما باید شکار خود را از میان دنیایی تاریک و پر از خیانت دنبال کنید. برنده تمام امتیازات را دریافت می‌کند و بازنده مستقیم به سمت جهنم روانه می‌شود!
  • شکار کردن به عنوان سرگرمی، یک بازیه بچگانه است. این بازی با عناوین دیگر متفاوت است و بیشتر بر سر شرط بندی و کسب جایزه‌ای ارزشمند می‌باشد. شما با موجوداتی روبرو خواهید شد که می‌خواهند شکمشان را با گوشتتان پر کنند و روحتان را حریصانه ببلعند.
  • همه چیز و همه کس، حتی خود محیط در پی نابودی شما هستند و کوچیک ترین اشتباه باعث نابودی و فراموش شدن شما می‌شود. و جمع آوری امتیاز و افتخار برعکس آن عمل می‌کند.
  • شکارچیان دیگر نیز به دنبال چکار مشترک هستند و به همان اندازه برای امتیاز و افتخار آن حرس و طمع دارند. اگر در راه آنان قرار بگیرید ممکن است هدف شکار آنان شوید و اگر گرفتار شوید آنان تمامی جایزه‌ها و امتیازات و افتخارات شما را از دستان سرد بی‌جانتان خواهند ربود.

برای آن هایی که نمی‌دانند عنوان Hunt: Showdown احتصاصا توسط Crytek آمریکا بعد از معرفی در ژوئن ۲۰۱۴ در دست توسعه قرار داشت. زمینه و سبک بازی (که البته به نام Hunt: Horrors of the Gilded Age شناخته می‌شد) یک نوع همکاری چند نفره (co-op) بود که یک زمینه‌ی روحانی و معنوی در دل تاریکی‌ها داشت.

سپس در ماه بعد یعنی ۳۰ جولای، کرایتک اعلام کرد که قسمتی از ساختار بازی باید توسط مقر اصلی کرایتک بازسازی و توسعه داده شود و پس از آن شعبه‌ی امریکایی کرایتک نیز تعطیل شد. سپس بازی توسط کرایتک دوباره در می ۲۰۱۷ توسعه داده شد و آن را اکنون به نام جدید آن یعنی Hunt: Showdown می‌شناسیم.

این بازی برای رایانه‌های شخصی توسعه داده شده است و همچنین شامل نسخه‌‌ای برای کنسول‌ها نیز می‌باشد. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی Hunt: Showdown مشخص نشده است. شما می‌توانید ویدیوی نمایش بازی و البته تعدادی عکس از آن را در پایین مشاهده نمایید.

 دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا
تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا
تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا
تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا
تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • OLDKRATOS گفت:

    گرافیک چشم نوازی داره :yes: ولی هرکسی تریلر metro رو در E3 دیده باشه میفهمه metro خیلی چشم نوازتره

    انتظار یک شاهکار هم ازش نداشته باشید از الان ولی امیدوارم موفق بشه

  • kasratomb گفت:

    به بازیش امید دارم
    ایشالا که خوب در بیاد

  • ragnaros گفت:

    ساختار گیم پلی اش رو خیلی نفهمیدم اما از نظر بصری و گرافیکی خیلی بالاس. اگه گرافیک این بازی رو ملاک بگیریم ، گرافیک بازی crysis 4 باید خیلی بالا باشه.

  • a3 armin گفت:

    از همه مهتر pvp بودنشه.نمیدونم چرا اما تریلرش منو یکم یاد left 4 dead انداخت

  • Cell گفت:

    شرکت Crytek شرکتی که فقط گرافیک ساخت :yes:
    گیم پلی هم مهم هست :yes:
    از همه مهمتر حتی بلد نیستن بازی خودشون رو رو سخت افزار بهینه کنند نمونه Crysis
    حالا Pc باشه یا کنسول در توانشان نیست
    سخت افزار برعکس شرکتی دیگه که رو سخت افزار ضعیف شاهکار میسازن Crytek حتی نمیتونه رو سخت افزار قوی بازی درست کنه شاهکار پیشکش :laugh:
    الان این بازی منتشر بشه فنای pc تا سالها میگن( مثلا تا نسل ۱۵ صنعت بازی )هیچ بازی از لحاظ گرافیک hunt showdown نمیشه مثل crysis هنوز که هنوز میگن گرافیک فقط همین در پایان نسل ۸ هم تموم شد 😎

    • تا جایی که ما یادمونه رو pc مشکلی نداشت حالا از روی سوزش حرف میزنی یا چیز دیگه این شرکت از موقعی افت کرد که بازی هاش از کرایسیس ۲ به بعد رو برای تووووستر ها عرضه کرد.
      فقط امیدوارم اول تمرکز هاشون رو اول بزارن رو pc بعدش پوررت کنن رو کنسول ها

      • gamer.pc گفت:

        کرایسیس کجاش بهینه نبود
        اها بمیرم واست منظورت حتما رو کنسول بوده :silly: :silly: :silly: خب به د..رک میخواد صد سال رو کنسول بهینه نکنن
        ولی رو pc عالی بود گرافیکش
        هنوز بازی با گرافیک کرایسیس ۳ رو کنسول نیومده :yes: 🙂

    • rico rodriguez coming soon گفت:

      بیخیال تعصب.تعصب کورکورانه رو کنار بذاریم.به سلیقه هم احترام بذاریم.این چیزی هست که ارزش داره.
      بزرگ بشیم.بزرگ، مرد به معنای واقعی کلمه.من هم با اون همه فن بازی ،تعصب،جعل و جابجایی منفی مثبت ها ادم شدم.
      بیاییم بزرگ بشویم.
      دست نوشته ای از الادار سابق.

    • ghost.007 گفت:

      وقتی سخت افزاره آشغاله که خود اون شرکتا هم میدونن کرایتک چیکار کنه? یعنی سخت افزاری اونقد بد بوده که تو همین نسل هی کنسول جدید میدن هنوز تا ملت میان با ps4 xbox 1 حال کنن شرکتا میبینن کنسولشون ضعیفه اون یکی ps4 pro میده اون یکی xbox 1 s میده بعد باز xbox 1 x میده همینجور فقط الکی الکی کنسول میدن بیرون
      وقتی کنسول اونقدر ضعیف هست که سازنده dying light میاد میگه فک نکنم نسخه بعدی رو این نسل امکان پذیر باشه ادم چی باید بگه؟
      بعد از اون ور asus nvidia میان یه لبتاب میزنن با قدرتی ۶۰ درصد بیشتر بیشتر از ps4 pro

    • Hossein E گفت:

      خب میگم رو هوا نظر میدی واسه همینه فقط گرافیک کرایسیس ۲ استانداردهایه جدیدی برای یه عنوان شوتر اول شخص اورد راه های متنوع برای بازی سیستم اپگرید کاربردی گیمپلیشم پیشنهاد میکنم بازی کنی تریلر نبینی هرچند تریلراشم خوبه
      بلد نیس بهینه کنه بابا تو یا پیسی ندیدی یا فن متعصبی که حتما دومیه سیستمی که دورو اورده رو سه رو هم به راحتی میاره خوبه همین بازی تا اون لحظه در نسخه سه عرق کنسولو در اورد و سطح گرافیکه کنسول رو جا به جا کرد اونم نسل ۷
      برتریهای کرایسیس موسیقی عالی بازی که هر نسخه بهتر شد داستان پرجنب و جوش بازی که فقط کسی که بازی کنه میفهمه گیمپلی سبک جدید بازی تغییر استانداردهای گرافیکی به شکلی کاملا بهینه بازی غیر بهینه میخوای operation racon city بازی کن تا مفهوم بهینه سازی رو متوجه بشی
      من دلایلم با مدرکه و تجربه ن باد هوا 😉 😉

    • Ali.game گفت:

      یه سریا هستن یه قوطی ۱ میلیونو سیصد چهارصدی میخرن..فکر میکنن همه بازیای عالم باید روی قوطیشون با ۶۰ فریم اجرا بشه…بنده خدا هنوزشما دارید بتلفیلد ۴ رو با تنظیمات low روی ۴۰ فریم اجرا میگیرید ما چی بگیم به شماها آخه

  • پیام گفت:

    عشق منی کرایتک ، گرافیک شکنی کرایتک !!
    این بازی عشقه عشق. گرافیک و فضاسازی بازی با آدم حرف میزنه!!!! فقط کاش رایگان نباشه و مثل آدم پول بدیم بخریم. چون یه جا خوندم قراره رایگان باشه

  • dnyal.pv گفت:

    عجب گرافیکی ، امیدوارم گیمپلی خوبی هم داشته باشه.

  • HannaH گفت:

    مگر کرایتک ردگیر قسمت دوم Ryse نبود؟ بعد از ورشکستگى مگر چند تا استودیو داره؟

  • Dremora گفت:

    بازیش قبلا سوم شخص بود که……چی شد سبک گیم پلی هم تغییر کرد، شد اول شخص…..

  • Inside1990 گفت:

    واسه خودشونم افت فریم داشت :rotfl: ولی خداییش کرایتک فقط گرافیک بازی هاش عالیه بقیه ی بخش های بازی هاش اصلا در حد گرافیکش نیست(نگفتم افتضاحه به خدا نزنینم :laugh: )

    • Milad gh گفت:

      الان دقیقا کدوم نسخشو میگی شما؟نسخه اول ‌که شاهکار بود و یکی از بهترین شوترای اول شخص بود که با نانوسوییت و محیط باز از شوتر اول شخصای دیگه اون زمان متمایز میشد.و همچنین انقلاب گرافیکی.نسخه دومم که فوقلعاده عالی وشاهکار بود باداستان عالی فقط منتقدا زحمت کشیدن تِر زدن به نسخه سوم که اونم گیمپلی فوقالعاده ای داشت و یکی از بهترین گیمپلی های مخفیکاری و شوتر رو ارائه میداد. گرافیکشم که تو پی سی بهترین گرافیک بازیای خطی زمان خودش البته با دور نما ها و محیط وسیع بود که در نسل هفتم تو بازیای خطی رو دستش از لحاظ گرافیکی نیومد.نیخوام بی انصافی کنم تو نسل هشتم اومد ولی بازی نسلهشتم کرایتک هنوز نیومده. این بازی جدیدم که مثل نسخه اول کرایسیس جنگلی و دارای محیط تقریبا جهان باز هست که چیزی که از تصویر پیداست اینه که نور پرداری و سایه زنی و گرافیک هنری به معنای واقعی بیرقیب و بینظیره.

  • AAACE گفت:

    سو نایس
    با اینکه pre-alpha بود
    :inlove: :inlove: :inlove:
    از اون بازیایی که با هاش ارتباط برقرار میکنم.

  • KI4N گفت:

    وقتی اسم کرایتک میاد وسط همه خیالشون از بابت گرفیک راحته چون کرایتک یکی از بهترین و قویترین موتورهای گرافیکی رو داره مثل کرایسیس۳ که میتونم بگم اصلا گرافیکش در حد نسل۸ بود.
    ولی متاسفانه واسه من که گرافیک در اولویت چهارم پنجمه زیاد این عکسا مهم نیس یه داستان خوب و یه گیم پلی عمیق لازمه

  • Thoriin گفت:

    امیدوارم فروش خوبی داشته باشه و موفق بشن چون کرایتک واقعا به یک فروش خوب نیاز داره از لحاظ گرافیکی که موتور وقتی کرای اینجین باشه حرفی برای گفتن نمیزاره

تماشا کنید: Crytek اولین نمایش از عنوان Hunt: Showdown را منتشر کرد - گیمفا