جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا
جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا
جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا
جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا

جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد

مهرداد میرشاهی
۰۴:۴۵ ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا

جرمی دانهَم (Jeremy Dunham) از استودیوی بازی‌سازی سایونیکس (Psyonix) در جدیدترین مصاحبه خود با وب‌سایت گیم‌اسپات که پس از رویداد سالانه E3 2017 صورت گرفته است، رسماً تائید کرد که بازی Rocket League بر روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

استودیوی سایونیکس در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت گیم‌اسپات خبر از اجرا شدن بازی Rocket League بر روی جدیدترین کنسول شرکت مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیت اجرایی رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه داده است. کنسول نامبرده در تاریخ سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه سال جاری (۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) با قیمت ۵۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

پیش از این نیز از این بازی به عنوان یکی از عناوینی که برای جدیدترین عضو خانواده کنسول‌های ایکس‌باکس وان ایکس بهبود خواهد یافت، نام برده می‌شد؛ اما در حال حاضر این قضیه به صورت رسمی از سوی توسعه‌دهنده این عنوان به تائید رسیده است.

علاوه بر این، اعلام شده است که نسخه نینتندو سوییچ بازی Rocket League نیز با کیفیت ۷۲۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نه تنها در حالت متصل (منظور صورت خانگی کنسول نینتندو سوییچ است) بلکه در حالت تقسیم صفحه نمایش (Split-Screen) نیز بدون هیچگونه کاهش سرعت فریم اجرا خواهد شد.

لازم به یادآوری است که دو نسخه اشاره شده با نسخه رایانه‌های شخصی این بازی به صورت کراس-پلی (Cross-Play) قابل بازی خواهد بود؛ این در حالی است که دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ به دلیل تصمیمات و قوانین شرکت سونی از این قابلیت محروم هستند.

جیم رایان (Jim Ryan) مدیر فروش و بازاریابی شرکت سونی در گفتگوی خود با وب‌سایت یوروگیمر در خصوص عدم پشتیبانی شرکت سونی از قابلیت کراس-پلی اظهار داشت:

قطعاً مخالفت ما با این مورد به دلیل یک موضوع فلسفی و عمیق نیست. ما در گذشته نیز چنین کاری را کرده‌ایم. ما همیشه آماده گفتگو با توسعه‌دهندگان و ناشرینی که تصمیم دارند در رابطه با این قضیه صحبت کنند، هستیم. متاسفانه این مهم یک بحث تجاری بین خود ما و ذینفعانمان است و من مایل نیستم تا در رابطه با آن صحبتی بکنم.

جیم رایان در ادامه اظهارات خود بیان داشت که دلیل اتخاذ چنین تصمیمی از سوی شرکت سونی این است که آن‌ها توانایی کنترل افرادی که خارج از شبکه پلی‌استیشن هستند را ندارند و این مهم در طول زمان به دلیل عدم کنترل و مراقبت به ضرر خود بازیکنان خواهد بود. با این وجود عموم بازیکنان خواستار تحقق و اجرای این قابلیت هستند و ممکن است که در نهایت شرکت سونی از موضع خود کوتاه بیاید.

بازی موفق و تحسین شده Rocket League در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و تا مدتی دیگر برای دو کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا
جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا
جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا
جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا
جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جزئیات کیفیت اجرایی Rocket League بر روی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد - گیمفا