سازندگان بازی Rime: در همکاری با Greybox نسبت به سونی آزادی عمل بیشتری در بروز خلاقیتمان داشتیم

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷

براساس یک مصاحبه‌ی اخیر با رئیس Tequila Softworks او درباره‌ی مراحل اولیه تا پایان ساخت بازی Rime از Greybox تا سونی توضیحاتی داد.وقتی درباره‌ی Greybox ، ناشر بازی Rime، از رئیس Tequila Softworks سوال شد او خیلی بی‌پرده بیان کرد شرایط همکاری هر ناشر با دیگری فرق می‌کند.

ملاقات وی با Greybox به سرعت انجام شد و مسئولین آن بعد از ۳۰ دقیقه تجربه‌ی بازی با قرارداد موافقت کردند. وی هم‌چنین اضافه کرد که Greybox هیچگاه در تصمیم‌هایی مربوط به چگونگی ساخت بازی دخالت نکرد. این ویژگی به آن‌ها توانایی اجرای تصمیمات خود را به طور آزادانه در بازی می‌داد.

در زیر می‌توانید مصاحبه‌ی وی را مشاهده کنید:

در این راه، باید بگویم شرایط همکاری هر ناشر متفاوت است. برای مثال می‌توانم به شما بگویم که Greybox هیچگاه در تصمیمات مربوط به ساخت بازی دخالت نکرد. برای مثال روایت داستان Rime بسیار عمیق است و لایه‌های داستانی زیادی دارد. آن‌ها در این راه بسیار از ما حمایت کردند. به طور کل آن‌ها ما را در همه چیز حمایت کردند و به نظر من در بالا بردن اعتماد به نفس ما بسیار موثر بودند.

او در ادامه اضافه کرد که زمانی که با سونی کار میکرد فاقد این آزادی به مقدار دلخواه بود و در این تصمیم گیری‌ها نوعی فشار برای ساخت و عرضه‌ی بازی وجود داشت. وی اشاره کرد که بهترین ویژگی درباره‌ی سازنده مستقل بودن این است که می‌توان بین گزینه‌ها بررسی کرد و بهترین ناشر را برای خود انتخاب کرد که می‌تواند با شما آن گونه که می‌خواهید همکاری کند. داشتن ناشری که جزو قدرتمندترین‌ها محسوب بشود، لزوما همیشه نتیجه نمی‌دهد.

بازی Rime ساخته شده توسط استودیو Tequila Softworks و ناشر آن Greybox در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (جمعه ۵ خرداد ۹۶) برای ۳ کنسول نسل هشت و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی هم‌چنین با دریافت متا بسیار خوب ۸۰، ۲۹٫۹۹$ قیمت گذاری شده است و هم اکنون می‌توانید آن را تهیه کنید.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید