E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا
E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا
E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا
E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017

امیرحسین دهنوی
۰۲:۰۵ ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

E3 امسال نیز به پایان رسید و شرکت‌های مختلف جدیدترین بازی‌های خود را معرفی کردند. حال با گیمفا جهت مشاهده تمامی بازی‌های معرفی شده همراه باشید.

E3 2017 به پایان رسید و همانند همیشه شاهد حضور پرشور بازی‌بازها بودیم. تعداد شرکت کنندگان امسال بسیار بالا بوده و رکورد سال گذشته را درهم شکست. در E3 2017 شاهد حضور ۶۸,۴۰۰ بودیم که مقایسه با ۵۰,۳۰۰ نفر سال گذشته حقیقتا افزایش چشم گیری داشته است. مطمئنا یکی از دلایل این محبوبیت بالا فروش ۱۵ هزار بلیت عمومی برای نمایشگاه‌ها بوده است. E3 2018 هم در لس آنجلس و هنگام ۱۲ ژوئن الی ۱۴ برگزار خواهد شد.

حال با به پایان رسیدن این نمایشگاه بزرگ جمع بندی از بازی‌های معرفی شده در مراسم داریم.

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Assassin’s Creed Origins

در جریان کنفرانس مایکروسافت، رسماً از نسخه‌ی جدید سری Assassin’s Creed با نام Origins رونمایی شد.

Assassin’s Creed: Origins بعد از شایعات، تصاویر و اطلاعات لو رفته‌ی مختلف، بالاخره معرفی شد و موفق شدیم که نمایشی رسمی از آن ببینیم. Origins این سری را به مصر می‌برد و قطعا جلوه های بصری متفاوتی را نسبت به شماره های پیشین خواهیم دید. عناصر جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که به عنوان مثال می‌توان به ردیاب عقاب اشاره کرد.

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.

اخبار ویدیویی عنوان Assassin’s Creed: Origins درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

اخبار متنی که شامل اطلاعات تازه‌ از بازی است نیز در ادامه قابل مشاهده است:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Anthem

بالاخره در نمایش EA Play، بایوور از آی‌پی جدید خود با نام Anthem که مدتی در دست ساخت قرار داشت، رونمایی کرد و تیزری از آن منتشر نمود.

عنوان Anthem عناصر اکشن نقش‌آفرینی و MMO را به همراه داستان‌سرایی مخصوص بایوور، با خود به همراه دارد و قرار است که در طول سال مالی ۲۰۱۹ به انتشار برسد. این بدین معنی است که از ۱ آوریل ۲۰۱۸ (۱۲ فروردین ۱۳۹۷) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۱ فروردین ۱۳۹۸)، باید منتظر عرضه‌ی آن باشیم. البته لازم به ذکر است که در ابتدا، این بازی برای انتشار در سال مالی جاری برنامه‌ریزی شده بود، اما بعد از مدتی، الکترونیک‌آرتز تصمیم بر به تعویق انداختن آن گرفت.

هم‌اکنون جزئیات زیادی از داستان Anthem در دسترس نیست، اما استودیوی بایوور قول این را داده که این عنوان دارای “داستانی درخور بایوور” باشد و به بازیکنان این اجازه داده خواهد شد تا بصورت فردی یا با همراهی دوستان خود به تجربه بازی بپردازند. عنوان Anthem قرار است در پاییز ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.

اخبار ویدیویی عنوان Anthem درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

اخبار متنی که شامل اطلاعات تازه‌ از بازی است نیز در ادامه قابل مشاهده است:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Beyond Good & Evil 2

در جریان کنفرانس یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2017، از بازی به شدت مورد انتظار Beyond Good and Evil 2 رونمایی شد و تریلر زیبایی نیز از آن به نمایش گذاشته شد.

تاریخ انتشاری برای بازی در نظر گرفته نشده و گیم‌پلی‌ای نیز از آن نشان داده نشد.

اخبار مرتبط با عنوان Beyond Good and Evil 2 درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

The Crew 2

در جریان کنفرانس شرکت یوبی‌سافت در E3 2017، از بازی The Crew 2 رونمایی شد. طبق گفته‌ی یوبی‌سافت این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای اکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در ماه مِی و قبل از مراسم E3 2017، یوبی‌سافت اشاراتی به The Crew 2 در کنار بازی‌های Assassin’s Creed: Origins و Far Cry 5 نمود.

با اینکه نسخه‌ی اول بازی The Crew آغاز خوبی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش نداشت، در نهایت توانست به آمار ۱۲ میلیون بازیکن فعال برسد. این امر به یوبی‌سافت اعتمادبه‌نفسی داد تا بتواند ادامه‌ی عنوان مذکور را توسعه دهد.

اخبار مرتبط با عنوان The Crew 2 درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Dragon Ball FighterZ

به نظر می‌رسد مذاکره آقای فیل اسپنسر با ناشران و سازندگان ژاپنی نتیجه داده است. بازی Dragon Ball FighterZ در کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد.

Dragon Ball FighterZ یک بازی مبارزه ای است که بر اساس سری انیمه محبوب Dragon Ball ساخته شده است. در تریلر هیجان انگیزی که از بازی در کنفرانس مایکروسافت نمایش داده شده است، می‌توانیم شخصیت های نام آشنایی مانند Goku و Majin Buu را در هنگام نبرد های سریع و شلوغ مشاهده کنیم.

عنوان Dragon Ball FighterZ در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط با عنوان Dragon Ball FighterZ درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

The Evil Within 2

در جریان کنفرانس شرکت بتزدا در E3 2017، نسخه‌ی دوم بازی The Evil Within معرفی شد.

The Evil Within 2، عنوانی در سبک سوم‌شخص و در ژانر ترسناک خواهد بود و برای اکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در تاریخ ۱۳ اُکتبر سال جاری (معادل سه‌شنبه، ۲۵ مهر امسال) عرضه می‌شود. این بازی زودتر از زمانی که انتظارش را داشتیم منتشر خواهد شد.

همانند نسخه‌ی اولین بازی، The Evil Within 2 نیز توسط تَنگو گیم‌وُرکس (Tango Gameworks) شاخته می‌شود؛ استدیویی که خالق سری بازی محبوب Resident Evil، شینجی میکامی آن را تاسیس نمود. علاوه‌بر این مشخص شد شخصیت اصلی بازی، Sebastion Castellanos در این نسخه نیز حضور خواهد داشت.

اخبار مرتبط با عنوان The Evil Within 2 درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Forza Motorsport 7

عنوان Forza Motorsport 7 یکی از برگ برنده‌های حال حاضر ایکس‌باکس و مایکروسافت است که در طول کنفرانس روز یکشنبه مایکروسافت، در رویداد E3 2017، معرفی شد.

مثل همیشه این بازی با دست هایی پر به نمایش در آمد و توانست طرفداران را شگفت زده کند. همچنین قبل تر اعلام شد که بازی Forza Motorsport 7 دارای ۷۰۰ نوع اوتومبیل خواهد بود که واقعا رقمی فوق العاده است و نشان می‌دهد سازندگان توجه زیادی بر روی این بخش و تنوع آن دارند. طبق گفته سازندگان، بازیکنان می‌توانند. بازی Forza Motorsport 7 علاوه بر رزولوشن ۴K، دارای بافت‌هایی با همین کیفیت نیز خواهد بود. این بازی با رزولوشن ۴K Native (واقعی) و نرخ فریم ۶۰fps بر روی کنسول قدرتمند اکس‌باکس وان اکس اجرا می‌شود. این مشخصات، Forza Motorsport 7 را پیشرفته‌ترین بازی مسابقه‌ای و ریسینگ تا به‌این لحظه می‌کند.

عنوان Forza Motorsport 7 در تاریخ ۳ اکتبر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان اکس، ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط با عنوان Forza Motorsport 7 درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Life is Strange: Before the Storm

بدون شک، عنوان Life is Strange یکی از پرطرفدار ترین عناوین اپیزودیک در سال‌های اخیر بوده که توانست به خوبی نظر طرفداران این سبک از بازی‌ها را به خود جلب کند، عنوان Life is Strange: Before the Storm ساخته استودیو دک‌ناین‌گیمز (Deck Nine Games ) در تاریخ ۳۱ آگوست مصادف با ۹ شهریور برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در قالب ۳ اپیزود منتشر خواهد شد.

این فصل جدید از بازی Life is Strange، تنها سه قسمت خواهد داشت و به نظر می‌رسد باید در آن پیش داستان شخصیت محبوب کلویی را مشاهده کنیم. اولین قسمت از Life is Strange: Before the Storm در تاریخ ۳۱ آگست سال جاری عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط با عنوان Life is Strange: Before the Storm درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Metro Exodus

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017، بازی جدید Metro: Exodus معرفی شد و بازی‌بازان و طرفداران را به وجد آورد.

تریلر معرفی بازی Metro: Exodus به شدت هیجان انگیز و فوق‌العاده به نظر می‌رسید و به نوعی معرفی بازی بسیار غافلگیر کننده بود زیرا از پیش، هیچ کسی این موضوع را لو نداده بود. بازی Metro Exodus برروی کنسول ایکس‌باکس وان اکس با رزولوشن ۴K واقعی اجرا می‌شود و نمایش گیم‌پلی بازی کاملا از روی کنسول ضبط شده بود.

آخرین نسخه از سری Metro عنوان Metro: Last Light بود که درسال ۲۰۱۳ منتشر شد. سال گذشته بود که وب‌سایتی عنوانی از Metro را لیست کرد و قرار بود درسال ۲۰۱۷ عرضه شود، اما Deep Silver ناشر این عنوان اعلام کرد این موضوع یک اشتباه بوده است. نویسنده رمان‌های Metro نیز آقای Dmitry Glukhovsky بعدها اعلام کرد که ممکن است عنوانی از این سری ساخته شود، اما تا شب گذشته هیچ صحبتی درمورد بازی به میان نیامده بود.

Deep Silver تائید نمود که Metro: Exodus علاوه بر ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ایکس، برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ نیز درسال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط با عنوان Metro: Exodus درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Metroid Prime 4

پس از سال‌ها انتظار هواداران، بالاخره شرکت نینتندو در مراسم E3 2017 خود، از عنوان Metroid Prime 4 رونمایی کرد.

شایان ذکر بوده که بجز نماد نمایش داده شده از این عنوان (تصویر مطلب) و جمله «هم‌اکنون در دست توسعه است»، هنوز هیچگونه تصویر و اطلاعات دیگری از این عنوان تازه معرفی شده، انتشار نیافته و به نظر می‌رسد هواداران این سری عناوین، نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه Metriod Prime 4 باشند.

Metroid Prime 4 قرار است در زمانی نامعلوم به صورت انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر شود.

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Monster Hunter: World

در کنفرانس سونی شاهد معرفی شدن عنوان Monster Hunter World بودیم. Monster Hunter World بازیکنان را برای رفتن به ماموریت‌های متفاوت و مبارزه با هیولای‌های خطرناک تجهیز نموده، و با پیشروی آنان در بازی باعث یادگیری و بهبود مهارت‌های آن‌ها به عنوان یک شکارچی خواهد شد. در حالی که به صورت یکپارچه و بدون هیچ صفحه بارگذاری در نقشه حرکت خواهند کرد، بازیکنان می‌توانند با غارت دشمنان شکست خورده، تجهیزات و سلاح‌های جدیدی ساخته یا تجهیزات قبلی را بهتر نموده، و خود را با این اکوسیستم زنده تطبیق دهند. استفاده استراتژیک بازیکنان از محیط اطراف خود، باعث شده تا چشم‌اندازها و ساکنان متنوع آن نقش کلیدی در بازی داشته باشند. شکارچیان باید از زیرکی و توانایی‌ها خود استفاده نمایند، تا در مبارزات حساس و تکامل یافته با هیولا‌های مختلف زنده مانده، و به نهایی‌ترین شکارچی دنیا بدل شوند.

Monster Hunter World قرار است برای پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در اوایل ۲۰۱۸ عرضه شود. همچنین نسخه رایانه‌شخصی بازی هم تایید شد اما تاریخ انتشاری دریافت نکرد. Monster Hunter World قرار است بازی اکشن نقش آفرینی باشد.

متاسفانه اشاره‌ای به نسخه نینتندو سوییچ بازی نشد. همچنین بازی به‌صورت Co-Op تا چهار نفر قابل بازی است. Monster Hunter World توسط کپکام توسعه و نشر داده خواهد شد.

اخبار مرتبط با عنوان Monster Hunter World درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Ori And the Will of the Wisps

همان طور که پیشتر لو رفته بود، بازی Ori and the Will of the Wisp به طور رسمی در کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 معرفی شد.

بازی Ori and the Will of the Wisp  که به زیبایی و با موسیقی زنده در کنفرانس مایکروسافت معرفی شد، قرار است برای پلتفرم های رایانه های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

مانند بازی قبلی، یعنی Ori and the Blind Forrest، بازی Ori and the Will of the Wisp نیز به وسیله استودیوی Moon Studios ساخته می‌شود. برای کسانی که با سری آشنایی ندارند باید بگویم که Ori and the Will of the Wisp مانند شماره قبلی، یک بازی سکوبازی دو بعدی و با جلوه های بصری هنری و زیبا است. نسخه اول به قدری موفق بود که به عنوان یکی از بهترین بازی های سکوبازی این نسل از آن یاد می‌شود و حال، Ori and the Will of the Wisp می‌خواهد موفقیت نسخه اول را ادامه دهد.

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Skull & Bones

در جریان کنفرانس خبری شرکت یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2017 بود که عنوان جدیدی با نام Skull & Bones معرفی شد.

اگر بخش‌های مبارزات دریایی عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag را به خاطر داشته باشید، با دیدن نمایش های بازی Skull & Bones متوجه می‌شوید این بازی چیست و چگونه است. Skull & Bones توسط استودیوی یوبی‌سافت سنگاپور ساخته شده و با استفاده از نبرد های دریایی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag ور ارتقای آن‌، یک بازی اکشن کشتی رانی آنلاین را تشکیل می‌دهد.

داستان این بازی در سال ۱۷۲۱ جریان دارد و تمرکز آن بر بخش چندنفره است. همچنین، مثل عناوین قبلی این شرکت یعنی The Division و Rainbow Six Siege در آینده محتواهای مختلفی برای بازی عرضه خواهد شد.

عنوان Skull & Bones در فصل پاییز سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط با عنوان Skull & Bones درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Super Lucky’s Tale

طی جریان کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017، بازی Super Lucky’s Tale با یک تریلر دوست داشتنی و زیبا معرفی شد.

Playful Corp، بازی Super Lucky’s Tale را طی کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2017 برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ معرفی کرد. این بازی دوست داشتنی در تاریخ ۷ ماه نوامبر سال جاری هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی منتشر خواهد شد.

  • پیش‌نمایش بازی درکنار داستان آن در اینجا قابل مشاهده است
E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

A Way Out

 

شرکت EA در کنفرانس خود از عنوان جدید استدیوی Haze Light (سازندگان عنوان Brothers: A Tale of Two Sons) رونمایی کرد. A Way Out عنوانی جدید و دو نفره در سبک اکشن ماجراجویی بوده، که شما را در نقش دو خلاف کار فراری قرار داده، که باید با کمک یکدیگر از دست پلیس و سایر خلافکاران، فرار کنند.

همانند اولین بازی منتشر شده از Haze Light که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، A Way Out نیز بر روی کنترل دو نفره بازیکنان تمرکز دارد. داستان این عنوان بر روی دو زندانی در دهه ۷۰ میلادی تمرکز داشته که از زندان گریخته و باید از دست زندانیان دیگر و پلیس‌ها فرار کنند. این عنوان از داستانی جدی و تاریک بهره خواهد برد. برخلاف عنوان Brothers: A Tale of Two Sons، این عنوان جدید کاملا به صورت دو نفره انجام شده و داستان را از دو سوی مختلف دنبال خواهد کرد. عنوان A Way Out قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، عرضه شود.

دیگر اخبار مرتبط با این بازی را می‌توانید از طریق گیمفا دنبال کنید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Wolfenstein II: The New Colossus

امروز در کنفرانس E3 شرکت بتسدا شاهد معرفی شدن عنوان جدید Wolfenstein II: The New Colossus بودیم. برای مشاهده پیش‌نمایش بازی در ادامه با گیمفا همراه شوید.

Wolfenstein 2: The New Colossus در پیرو بازی Wolfenstein: The New Order منتشر خواهد شد و توسط استدیوی پرافتخار ماشین‌گیمز (MachineGames) ساخته خواهد شد. بازی Wolfenstein 2، بازی‌بازان را به آمریکایی خواهد فرستاد که توسط نازی‌ها کنترل می‌شود. شما می‌توانید در محیط‌های مختلف مثل شهرکی در نیومکزیکو، بلوارهای نیو اورلینز و در قسمتی از منهتن با نازی‌ها به نبرد بپردازید. شما می‌توانید با به‌دست آوردن سلاح‌های قدرتمند و قوی‌تر کردن ویژگی‌های شخصیت‌تان، به نبرد با سربازان پیشرفته‌ی نازی بپردازید.

Wolfenstein II: The New Colossus قرار است برای سه پلتفرم رایانه‌شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود. این بازی در ۲۷ اکتبر عرضه می‌شود.

دیگر اخبار مرتبط با این بازی را می‌توانید از طریق گیمفا دنبال کنید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

عنوان Need for Speed: Payback

پس از اطلاعات نصفه و نیمه الکترونیک آرتز و گوست گیمز از نسخه جدید سری بازی‌های محبوب Need For Speed، امروز، سرانجام این بازی که با نام Need for Speed: Payback شناخته می‌شود، معرفی شد.

شرکت الکترونیک آرتز، امروز به طور رسمی عنوان Need for Speed: Payback را به همراه یک تریلر زیبا و چند تصویر، معرفی کرد. تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار، ۱۰ نوامبر سال جاری ذکر شده و پلتفرم های انتشاری آن، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی هستند.

طبق اطلاعاتی که الکترونیک آرتز منتشر کرده، در  Need for Speed: Payback، ماموریت های سخت و درگیر کننده دزدی، مبارزات خطرناک با اتوموبیل، صحنه های نفس گیر و البته تعقیب و گریزهای حماسی و هیجان انگیز پلیس وجود دارند. بازی در یک دنیای خیالی (مانند دیگر نسخه های سری)، با نام Fortune Valley جریان دارد و بازی‌باز در نقش سه راننده یا سه شخصیت متفاوت بازی خواهد کرد؛ تایلر (Tyler)، مک (Mac) و جس (Jess). در این داستان که الکترونیک آرتز و گوست گیمز، آن را «داستان جدی خیانت و انتقام» می‌نامند، بازی‌بازان باید یک گروه مخوف کارتل را که The House نام دارد و تمام شهر را زیر سلطه خود قرار داده است، نابود سازند.

دیگر اخبار مرتبط با این بازی را می‌توانید از طریق گیمفا دنبال کنید:

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

Mario + Rabbids Kingdom ‌Battle

بالاخره پس از شایعات و لو رفتن‌های بسیار، دقایقی قبل عنوان Mario + Rabbids Kingdom ‌Battle رسما با حضور آقای میاموتو در کنفرانس شرکت یوبی‌سافت، معرفی شد.

ایده این عنوان اولین‌ بار در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت یوبی‌سافت به آقای میاموتو ارائه شده، زمانی که این شرکت نسخه آزمایشی از بازی بین خرگوش‌ها و ماریو را به وی نشان دادند. به نظر می‌رسد آقای میاموتو از همان ابتدا عاشق ایده این بازی شده، و بدین صورت شروع این پروژه رسما آغاز شد. این عنوان در پادشاهی قارچ‌ها اتفاق افتاده، جایی که خرگوش‌ها پس از تلاش ناموفق خود در سفر در زمان، به آنجا منتقل می‌شوند.

گیم‌پلی بازی همانطور که شایعات اشاره داشتند حالت نوبتی داشته و بیشتر به صورت تاکتیکی دنبال خواهد شد تا اکشن. عنوان Mario + Rabbids: Kingdom Battle قرار است در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور)، به صورت انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر شود.

  • نمایش گیم‌پلی کامل بازی همراه با اطلاعات تازه‌ در اینجا قابل مشاهده است

بسیاری بازی دیگر نیز در E3 2017 معرفی شدند، از بازی‌های جدید و هیجان انگیز پلی استیشن وی‌آر تا عناوین مستقل مختلف و محتواهای جدید و تجربه‌های مختلف VR که معرفی شدند. شما می‌توانید تمامی مطالب گیمفا برای نمایشگاه E3 2017 را می‌توانید در دسته‌بندی E3 2017 مشاهده کنید.

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

E3 از پنجره گیمفا

بخش مقالات و تحلیل‌های گیمفا نیز از همیشه فعال‌تر بود و شاهد انتشار کامل تحلیل‌های مراسم و کنفرانس‌های E3 بودیم.

همچنین تمامی کنفرانس‌ها را می‌توانید با کیفیت‌های مختلف در اینجا دانلود کنید. زیرنویس فارسی کنفرانس‌های E3 امسال نیز به‌صورت اختصاصی توسط گیمفا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گیمفا توانست در E3 امسال بهترین پوشش زنده، خبری و تحلیلی را برای کاربران خود محیا سازد. امید است که شما کاربران نیز از پوشش تیم گیمفا راضی باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا
E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا
E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا
E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا
E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

E3 2017 | تمام بازی‌های جدید معرفی شده در E3 2017 - گیمفا