عناوین Assassin’s Creed Origins و Far Cry 5 از قابلیت «نقشه کوچک» بیبهرهاند
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) به تازگی تائید کرده است که دو بازی Assassin’s Creed: Origins و Far Cry 5 که از مهمترین عناوین این شرکت نرمافزاری فرانسوی هستند که در ماههای آینده وارد بازار خواهد شد، قابلیت «نقشه کوچک» را نخواهند داشت.
دو عنوان Assassin’s Creed: Origins و Far Cry 5 متکی به ویژگی «نقشه کوچک» نخواهند بود چراکه کاوش و جستجو در محیط آنها نسبت به گذشته بیشتر مرتبط به غریزه و جنبش خواهد بود. علاوه بر این، در بازی Far Cry 5 هیچ برج رادیویی (Radio Tower) وجود نخواهد داشت.
بازیکنان میتوانند در مکانهای وسیع مونتانا و مصر حرکت کنند و به کاوش در آنها بپردازند. همچنین بازیکنان میتوانند با استفاده از دوربینهای دیجیتال و عقاب به بررسی محیط اطراف خود بپردازند و پس از آن نیز نقاط مورد علاقه بازیکن قابل مشاهده است. این انتخاب شرکت یوبیسافت بیشک نشانگر آن است که این شرکت فرانسوی در تلاش برای ایجاد تغییری در بازیهای جهان باز (Open World) است.
اگرچه دو بازی Assassin’s Creed: Origins و Far Cry 5 با یکدیگر تفاوتهای بسیار دارند، اما یکی از قابل توجهترین ویژگیهای مشترک این دو، مبارزات و تاکید بر آنهاست.
بازی Assassin’s Creed: Origins مقرر است که در تاریخ جمعه ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر گردد. از سوی دیگر، بازی Far Cry 5 نیز در تاریخ سهشنبه ۸ اسفند ماه (۲۷ فوریه ۲۰۱۸) بر روی پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه میگردد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
توی فارکرای radio tower به نظرم خیلی باحال بود.ولی خوب فک کنم قراره مثل skyrim بالای صفحه ۱ چیزی باشه.این باتوجه به غریزه فک نکنم جالب بشه
یعنی بی خود تر از فارک رای دیگه
نیست
اساسینو عشقه :laugh: :rotfl:
فارکرای بی خود :-/ ?:-) ?:-)
بی خوده دیگه
اخه دیگه مثل قدیما قشنگ نیست
قبول کن
تغییر میکنه میگن اون قبلیه نیست تغییر نمیکنه میگن تکراریه خدایی با چه سازیتون برقصن این بدبختا
این فارکرای با بقیه فرق داره تهیه کننده فارکرای سه باهاشونه که فوق العاده بود همه چیزش یادمه گرافیکش به جرعت میگم تو اکس باکس ۳۶۰ از پریمال تو پلی فور زمین تا اسمون فرق داشت
@neiten
دوست عزیز شما نسخه ۵ رو بازی کردی؟؟
سلام.
باهات موافق. فارکرای ۳ رو داشتم. اصلا به نظرم جالب نبود این تیپ بازیارو دوست ندارم. از اول تا آخرشم فحش بود. البته از نسخه های بعدیش خبر ندارم. شاید بهتر شده باشه. 🙂
نمایش گیم پلی اسسین که فوق العاده بود …..محشر بود
نمیدونم چرا یه عدم علاقه نسبت به سری اسسین دارم همیشه ….
ولی این نمایش اوریجینز ….عدم علاقه رو تبدیل کرد به ….علاقه شدید
.
فقط ملتمسانه ….از یوبیسافت درخواست دارم ……تبلیغ الکی نباشه …
یوبیسافت متاسفانه …..ید طولایی در زمینه هایپ بازی ….و تبلیغ الکی ….و فریب گیمر قبل از عرضه بازی رو داره …..
و فاکرای ۵ رو هم اگه بهبود ندن …..من بدون فکر خواهم خرید …..چون شدیدا سبک مورد علاقه منه
شما همونایین که جی تی ای و میگین بازی نیست
برین با بازیای خودتون خوش باشید
والا تغییر کنه میگن چرا تغییر کرده
تغییر نکنه میگن تکراریه
خو چرا الکی بر میدارین چیز به این خوبیو؟؟؟ :no: :no: :no:
امیدوارم نظرشون برگرده یا این دوربین و عقاب چیز خوبی از آب دربیاد :-/ :-/
اینم یکی از تغییرات بازی که گیمر رو به گشت و گذار وادار میکنه. و باعث میشه جای جای مناطق بازی مشاهده بشه و گیمر محیط رو کاوش کنه. که نشون دهنده ی اینه که یوبی داره به خوبی رو جزئیات مراحل و محیط کار میکنه. پس لول دیزاین بازی ها هم خوب خواهد بود. این کار یکم بازی رو سخت میکنه و البته لذت بیش تری هم داره و بهتر از آش شعله قلم کاره.
نمیدونم چرا ولی اصلا احساس خوبی نسبت به این خبر ندارم.
نقشه کوچک چیه 😐 مینی مپ دیگه؟
اره
به جای استفاده از کلمه ی “شخصیت اصلی” میان به فارسی می نویسن “پروتاگونیست” بعد اینجایی که همه “مینی مپ” رو میشناسن اومدن نوشتن “نقشه ی کوچیک”!! یعنی چی این حرکتا؟
خیلی جالب گفتی
حرفت به ویژه مثال (پروتاگونیست) ، حرف من هم هست
تغییر و ایجاد تنوع بد نیست ولی نه به هر قیمتی ..حذف یه همچین قابلیتی که واقعا تو بازی کاربردیه به نظر کار اشتباهیه…باید صبر کرد تا بازی ها عرضه شن
فعلا قابل قضاوت نیست
شاید فکر کردن اینجوری بهتره
شاید خم واقعا بهتر باشه
باید بیان ببینیم
من عاشق مینی مپ هستم . چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!
والا تا جایی که من یادمه چیزی به اسم سیستم مبارزه تو as وجو نداشت…دشمنا عینه ماست وای میستادن
چیزی که تو بازی های یوبیسافت تبدیل به استاندارد شده تکرار تکرار و تکراره امیدوارم این تکرار گریبان گیر این دو نشه
فکر کنم بیش از حد دارین فارسی رو پاس می دارین
کسایی که میان این سایت قطعا با لغت mini map آشنایی دارن 🙄
توی تریلر ها هم مشخص بود دیگه. مثل Horizon zero dawn شده بود
پس بنظرم واسه هر کدوم باید ۱ ماه وقت گذاشت :hypnotized:
چرا این یوبی سافت همش تو حاشیه اس بابا قشنگ یه اساسین در حد نسخه ی ۲ یا کیش برادری بده(البته بدون باگ) آخه دیگه نقش آفرینی کردن و عقاب و حذف نقشه و کنترل چاقو!!!!…چه صیغه ایه؟!جالبه که ضرر هم میکنه مثلا الان بخش مبارزات یا پارکور با توجه به تریلرها خیلی ضعیف بود(خداییش اگه فن یوبی سافتم هستید الکی دفاع نکنید). 😀
میخوان فقط بگن ما تغییرات انجام دادیم
اخه چه کاریه!!!
به نظرم مسخرس و ادم سردر گم میکنه!
اسکایریم باز ها با سیستم جدید آشنایی دارن. اگه گیم پلی هر دو نسخه رو با دقت ببینید همون نواری که در بالای صفحه نمایش در اسکایریم وجود داشت در این دو بازی وجود داره.البته در اسکایریم با نزدیک شدن به یک محل اون به مپ اضافه میشه ولی در این دو بازی میتونید علاوه بر اون از camera و عقاب هم استفاده کنید.
اگه از طرفداران AC هستید این مقاله gamesradar که دمویی از بازی رو انجام داده رو به صورت خلاصه بخونید بد نیست.
http://www.gamesradar.com/ive-played-assassins-creed-origins-and-omg-everything-has-changed-here-are-8-reasons-youll-be-going-to-ancient-egypt/
توی گیمفا هر وقت حرف حق زدیم
منفی بارونمون کردن 😥 😥
(بیشک نشانگر آن است که این شرکت فرانسوی در تلاش برای ایجاد تغییری در بازیهای جهان باز (Open World) است.)
تلاشی اشتباه و بیهوده که مورد استقبال قرار نمی گیره ، اختیار وجود یا عدم وجود مینی مپ باید با خود گیمر باشه
از نظر من حتی اسکای ریم هم بهتر بود که مینی مپ داشت، یوبی تنها چیزی رو که نباید از اسکای ریم الگو می گرفت رو انجام داده متأسفانه!
آخه در بحث ow یوبی که از راکستار برتر نیست، راکستار مینی مپ رو حذف نکرده در هیچ کدوم از GTA ها
یوبی باید اول از همه ببینه سلیقه و نظر گیمر ها چیه بعد همچین تصمیماتی بگیره
من مطمئنم تقریبن همه دوست دارن مینی مپ وجود داشته باشه در بازی هایی مثل فارکرای و اساسین
دلیل این منفی ها رو واقعن درک نمی کنم؟!
هر چند که هیچ وقت منفی ها در گیمفا برام مهم نبوده چون بیشتر اوقات منفی های زیاد فیک هست
ولی اگه حتی این حذف مینی مپ هم ایده ی خوبی باشه تا اومدن خود بازی نمیشه فهمید!
اگه هم از فن های قدیمی AC و فارکرای باشید ، قطعن نمی تونید نظر مثبتی به حذف مینی مپ داشته باشید! چون سری های قبلی رو با مینی مپ شناختیم و بازی کردیم، برای درک حرفم برید اساسین های قبلی یا فارکرای مثلن ۴ رو بازی کنید و مینی مپ رو درنظر نگیرید ….اون وقت می فهمید نقش مینی مپ توی این بازی ها چیز حاشیه ای و کم رنگ نبوده که یوبی راحت میاد میگه مینی مپ رو حذف کردیم و رفت! من هر جور دارم فکر میکنم که تغییرات جدید چطور میتونه باشه ولی باز هم برام قابل قبول نیست که بازی ow مینی مپ به این مهمی رو نداشته باشه!
فارکری فقط فارکری ۳ فارکری ۴ مزخرف بود امیدوارم ۵ هم مثل ۳ مراحلش رو خوب بسازن