فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا
فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا
فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا
فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا

فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است”

AminTSL
۱۳:۴۵ ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا

در طی نمایش‌های زنده‌ی روزانه‌ی ایک‌باکس، رئیس بخش ایکس‌باکس یعنی فیل اسپنسر درباره‌ی کنفرانس E3 مایکروسافت و پرده‌برداری از ایکس‌باکس وان ایکس صحبت کرد.

درباره‌ی ایک‌باکس وان ایکس اسپنسر به این نکته اشاره کرد که تمام هدف مایکروسافت قرار دادن تمام ابزار مورد نیاز در دست توسعه‌دهنگان بوده است تا آن ها بتوانند بازی خود را به طور کامل و بدون محدودیت بر روی آن توسعه دهند.

بعضی مردم به او گفتند که مایکروسافت باید بازی‌ها را برروی ۶۰ فریم و یک رزولوشن مشخص، تعیین کند اما او این کار را انجام نخواهد داد. ایکس‌باکس وان ایکس از رزولوشن ۴k طبیعی، فریم ریت ۶۰ و جستجوگر شبانه روزی پشتیبانی می‌کند که تمام آن ها در دست توسعه‌دهنگان قرار می‌گیرد تا هر تصمیمی که می‌خواهند برای بازی خود گرفته و آن را به آسانی به انجام برسانند.

بعد از معرفی ایکس‌باکس وان ایکس در کنفرانس، مایکروسافت Forza Motorsport 7 را بر روی آن به نمایش گذاشت که با رزولوشن ۴k و فریم ریت ۶۰ اجرا شد، اما توسعه‌دهنگان تصمیم‌های مختلفی خواهند گرفت. به عقیده فیل اسپنسر مایکروسافت به عنوان تولید کننده‌ی پلتفرم، باید بهترین ابزار و سخت افزار را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد تا به آنان اجازه دهد بدون محدودیت و سرو کله زدن با اعداد بهترین تجربه‌ی ممکن را خلق کنند و به گفته‌ی او به این شکل است که مایکروسافت به بهترین بازی‌ها ختم می‌شود.

اسپنسر همچنین به واکنش طرفداران و اینکه چقدر عالی بوده است اشاره کرد. از نظر او “ایکس‌باکس همیشه قدرتمند بوده است” و از تولید اولین ایکس‌باکس تا به الان مایکروسافت قدرتمندترین کنسول جهان را تولید کرده است. او همچنین به وجود طرفدارانی که ایکس‌باکس را تا به الان پشتیبانی کرده‌اند افتخار می‌کند.

با این حال ایکس‎باکس وان اس امسال برای مایکروسافت عمل کرد عالی داشت و اسپنسر می‌تواند ببیند که به چه شکل جامعه‌ی ایکس‌باکس با وجود این دو محصول در خط تولید سخت افرار شرکت مایکروسافت، در حال رشد کردن است.

او همچنین به ۴۲ بازی که در کنفرانس نمایش داده شد و اینکه ۲۲ تا از آنان انحصاری خواهند بود اشاره کرد و زمانی که کنفرانس در حال اجرا بوده است خط تولید را با کلمه‌ی “خارق‌و‌العاده” توصیف کرد.

اسپنسر همچنین درباره‌ی نام‌گذاری ایکس‌باکس وان ایکس توضیح داد: شعار “قدرتی، بیشتر از قدرت ایکس نیست” توسط تیم سازند اولین ایک‌باکس شکل گرفت و آن در این انتخاب تاثیر گذار بود. اسپنسر مقداری نوستالژیک می‌باشد(همانطور که آینده نگر است، با گذشته نیز سازگاری دارد). او می‌خواست به شکلی از اولین تیم های سازنده قدردانی و تجدید خاطر کند و استفاده از شعار آنان در نام‌گذاری ایکس‌باکس وان ایکس به خوبی جواب می‌داد. او احساس می‌کند که این اسم “چیزی را نشان می‌دهد که مایکروسافت را در یک سطح تیمی قرار می‌دهد و این برای او بسیار مهم است.

او همچنین گفت که هیچ مشکلی با کسانی که هنوز این محصول را اسکورپیو می‌خوانند ندارد و این نشان می‌دهد که این افراد جزئی از این رویداد بوده‌اند و در اولین نمایش معرفی این محصول نام اسکورپیو در قلبشان مانده است، پس از این بایت از آنان متشکر می‌باشد.

جالب توجه است که، اسپنسر به این نکته اشاره کرد که آنان در حال آماده شدن برا E3 سال بعد هستند و امروز نیز جلسه‌ی در این باره داشته است. در حقیقت برنامه‌ریزان و تولیدکنندگان از دسامبر و نوامبر شروع به آماده شدن می‌کنند، زمانی که مایکروسافت در حال جستجو برای بازی‌هایی برای نمایش می‌باشد و پیش زمینه‌ای را برای کنار هم قرار دادن کل نمایش شکل می‌دهد. و در آخر اسپنسر به کار تیمش در این E3 افتخار می‌کند و به نظر او احتمالا بهترین نمایش ایکس‌باکس در طول دوران بوده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا
فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا
فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا
فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا
فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فیل اسپنسر: “ایکس‌باکس همیشه از نظر من قدرتمند بوده است” - گیمفا