دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا
دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا
دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا
دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا

دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی

محمود کاوش
۲۰:۰۹ ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا

تمرکز اصلی استودیو هم‌اکنون برروی عنوان Uncharted: The Lost Legacy است.

براساس صحبت‌های کارگردان بازی آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، درحال حاضر تمرکز اصلی استودیو کار برروی عنوان Uncharted: The Lost Legacy است. دراکمن در پستی در صفحه توئیترش دلیل غیبت The Last of Us: Part 2 را این چنین بیان کرد:

باور کنید، ما بشدت مشتاقیم تا نمایش‌های بیشتری درمورد سفر دوم الی و جوئل ارائه کنیم. اما درحال حاضر زمان درخشش کلویی و نادین است.

عنوان The Last of Us: Part 2 در مراسم پلی‌استیشن Experience سال گذشته شرکت سونی معرفی شد، درحال حاضر اطلاعات بسیار اندکی از این عنوان در دسترس قرار دارد. با انتشار عنوان Uncharted: The Lost Legacy در ماه آگوست بنظر می‌آمد مراسم E3 امسال زمان مناسبی برای ارائه اطلاعات بیشتر باشد. اما احتمالا در مراسم پلی‌استیشن Experience سال جاری اطلاعات دیگری از The Last of Us: Part 2 منتشر خواهند شد. فعلا تنها کاری که می‌شود انجام داد، صبر کردن است.

می‌توانید نمایش‌های عنوان Uncharted: The Lost Legacy طی مراسم E3 سال ۲۰۱۷ را در گیمفا مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا
دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا
دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا
دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا
دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • edenson گفت:

    انصاف نیس بنده به شخصه منتظر این بازی بودم چرا آخه؟ یه عکس یه تیزر یکم اطلاعات دیگه اینارم نمیتونستن بدن؟ نمیفهمن چرا بابا این بازی بهترین چیزی که سونی ساخته

    • M.mohamadr7 گفت:

      امکان نداره سونی دوتا ابرشاهکارشو تو یک مراسم نشون بده . Gow و tlou هرکدوم طرفداران بیشماری دارن و قطعا برای بازاریابی بهتر فاصله بینشون زیاده .

      • ali 57 گفت:

        دقیقا همونطور که تو ساله پیش god of war و the last of us part 2 رو توی یه نمایشگاه معرفی نکرد امسالم این کارو نکرد که god و days gone و Spiderman خیلی خوب بدرخشن

      • Ramsay گفت:

        Tlouهنوز در اوایل پروژه ساختش ه.شاید نمایش دادنش یکم زیادى زود باشه همینطور ناتى داگ در حال کار روى پروژه دیگرى هست.بعنوان یک بلیزارد فن،metroوgowبر اساس نمایش ها موردانتظارترین هام هستن.tlouهم تا نمایشى از گیمپلى و داستان نشون نده نمیشه پیش داورى کرد.فقط امیدوارم گیمپلى و داستانش مثل نسخه قبل عالى باشه

        • ps4:برای گیمرا که عاشق گیم اند.Xbox:برای نوب هایی که عاشق فیلم اند(گرافیک) گفت:

          tlou نیاز به نمایش نداره چون ابر غولی به اسم ناتی داگ پشتشه پس شاهکار میشه.حتی اگه بازی داغونی مثل رایز یا کوانتوم و …. رو هم به ناتی داگ بدن من چشم بسته میگم شاهکار تحویل میده

          • Aria78 گفت:

            داداش رایز یا کوانتوم هیچکدوم داغون نبودن مشکلشون این بود که اونطوری که انتظار میرفت درست نتونستد عمل کنن و مشکلاتشون باعث شد که نکات مثبت بازی در ذهن من و شما کمرنگ بشه مثلا هردو از مشکلاتی رنج میبردن کوانتوم از کات سین های طولانیش و رایز از کم بودن مراحلش که یه روزه میشد تمومش کرد که همینا خیلی تاثیر گذارن ولی در کل ایده های جالبی بودن و میشه در اینده بهتر کار کنن رو این عناوین و در کل اینها اصلا داغون نیستند

        • Dirtyomnic گفت:

          الان ایشون چرا اینقدر منفی گرفته؟؟؟
          بابا گیمفا واقعا شورش در اومده اگه نمیتونی منفی مثبتو کاریش کنی پس کلا جمش کن
          کلا شده فن بازی و بچه بازی نظرات نیازی به منفی مثبت نداره یا لااقل نظرات با منفی زیادو پنهان نکن
          اول بررسی نظرات بعدشم منفی مثبت با قندشکن
          اگه به فکر این مشکل نباشید همین تعداد مخاطبی رو هم که دارید از دست میدید از ما گفتن بود حالا میخوایید انتقاد پذیر باشید نظر و تایید کنید نمیخواییدم باشید پس به فکر بهتر شدن نیستید

    • Shoya گفت:

      اقا خب یخورده عقلتونو بکار بندازید. تو playstation experience فقط یه تریلر کوتاه نشون دادن.نگفتن بازی ۶ ماه دیگه میاد که! بعدشم خوده کارگردان گفت بازی تا ۲۰۱۸ نمیاد چون قراره روش کار کنن.رو گرافیکش,رو گیمپلی,رو صداگذاری,رو شخصیتا,روی وسایلی ک استفاده میکنن شخصیتا اونوقت گیم پلی میخوایین؟؟!!
      یعنی هم E3 2017 هم E3 2018 هم E3 2019 گیم پلی میخوایین؟
      تازشم اگه ۲۰۱۹ بیاد تا ۶ ماه تاخیر داره بابت رفع باگهای بازی.

  • MS GAMER گفت:

    سفره الی و جوئل یعنی هر دوتاشون هستن

  • TrueExclusives گفت:

    برترین بازی تاریخ نسل بشر

  • ali 57 گفت:

    طبیعی بود حدس می زدم لست ۲ نمایش نداشته باشه
    منکه واقعا بش امیدوارم مطمئنم بهترین بازی ناتی داگ میشه
    به امید ملاقات سریعتر با الی و جوئل منکه خیلی دلم براشون تنگ شده

  • فدای سرتون.
    هرچی نمایش کمتر بهتر.بدون هیچ هایپی رفتم سراغ نسخه اول و بهترین تجربم تو دنیای گیم شد. تریلر اول برای من کافیه و هرروز میبینمش 🙂

  • واقعا در این بازی شرکت سونی هنر خلق کرده بود یک هنری که یک گیمر ازاون هیچ وقت خسته نمیشه حتی اگر آن را صد بار بازی کنه

  • eljugador گفت:

    قطعا حضور the last of us در نزدیکی ۶ ماهه انتشار days gone برای days gone که انصافا عالی هم هست گرون تموم میشه
    من دیگه ریش و قیچیو سپردم دست سونی میدونه داره چیکار میکنه

    نسل قبل هم همین کارو با ۳۶۰ کردم و تا اواخر نسل هم ۱۰۰ درصد راضی بودم

    متاسفانه از اول این نسل میخشو بد کوبید مایکرو تو دهنم با اون برنامه دائم اتصال به نت و … من رسما میخواستم وان بگیرم برای این نسل

    انشالا اکس باکسم به جایگاه حقیقیش میرسه و نینتندو هم به موفقیتاش ادامه میده و آتار یهم کنسول نمیزنه! طاقت نداریم انحصاری یه سیستم جدیدو واقعا 🙂

  • wanton گفت:

    فقط میتونم بگم شما فن بوی های سونی تعصب بیجا دارید زمانی که انچارتد گوتی نشد خوودتونو کشتید میگفتید وای بهترین بازی این مراسما مهم نیس و دیدیم شاهکار بلیزارد یعنی اورواچ گوتی شد پس تعصب بزارید کنارد

  • sarfaraz گفت:

    همین ک یجای نفس کش گذاشتن خیلی خوبه باعث میشه عجله ای کار نکنن زود بیاد و بد باشه خوبه یا تاخیر داشته باشه ولی شاهکار بیاد؟

  • sarfaraz گفت:

    من در میان دره‌ای از سایه های مرگ قدم می‌زنم و از هیچ شیطانی نمی‌ترسم؛ چون چشمانم را روی تمام آنها بسته‌ام.

    داخلِ ذهنم، اسلحه‌ام از درونِ من نشات می‌گیرد چون من می‌دانم هنگامی که دشمنانم بیایند، تمامشان را خواهم کشت.

    مطمئنا خوبی و مهربانی در تمام روز های زندگی‌ام مرا دنبال خواهند کرد و من هم برای همیشه ثابت خواهم ماند. در کنار آب های آرام قدم می‌زنم و آنها (خوبی و مهربانی) روحم را به من باز می‌گردانند.

    ولی من نمی‌توانم در مسیرِ درستی حرکت کنم، چون من خود نادرستی‌ام.

    چرا از میان اینهمه اشعار و ترانۀ موجود در جهان، باید این چند خط شعر از ترانۀ Through the Valley از شاون جیمز در تریلر معرفیِ قسمت دوم از بازی The Last of Us قرار بگیرد؟ در پایانِ نسخۀ قبلی، الی و جوئل به سمت اقامتگاه تامی (برادر جوئل) رفتند و از نجات دادنِ دنیا منصرف شدند. چون همانطور که فقط جوئل می‌دانست، جان الی قرار بود هزینۀ نجات دادن دنیا باشد. پس هرچه بهتر که دنیا سرنوشت شومش را دنبال کند و هیچوقت نجات پیدا نکند. از همه مهم‌تر نیز اینکه جوئل به الی قولِ این را داد که در آینده به وی نواختن گیتار را بیاموزد. پس از این حوادث و پیش از معرفیِ نسخۀ دوم، تصویری از بازی به انتشار رسید که الی را درون جنگل برروی تخته سنگی نشان می‌داد که در محاصرۀ دشمنان مسلحش درحال نواختن گیتار است و به غم‌انگیزترین شکل ممکن اطرافش را نگاه می‌کند. گویی اندوهی بسیار بزرگ در دل داشت! اندوهی که تا پایان نسخۀ اول خبری از آن نبود و به نظر می‌رسد پس از حوادث اولین نسخه اتفاق افتاده و حال شاهد ادامۀ آن در نسخۀ دوم خواهیم بود. همانطور که الی در آوازش می‌گوید: من در میان دره‌ای از سایه های مرگ قدم می‌زنم. اینطور که پیداست الی عذاب زیادی از مرگ اطرافیانش کشیده. تا جایی که ما خبر داریم؛ الی خانواده و دوستش مارلین را قبل از حوادث نسخۀ قبل از دست داده بود. اما هیچگاه تا این اندازه برروی غمِ درونیِ الی تمرکز نشده بود و به نوعی با روزمرگی های الی هم‌شانه شده بود تا هنگامی که سر و کلۀ مردی به نام جوئل پیدا می‌شود و جهان الی را زیر و رو می‌کند. در سکانسی از نسخۀ قبلی شاهد دیالوگی از الی بودیم که در آن به جوئل اعلام می‌کند دیگر نمی‌خواهد پس از مرگ عزیزانش، جوئل را هم از دست بدهد. همینجا بود که پرده از احساسات درونیِ بین این دو نفر (الی و جوئل) برداشته می‌شود و الی با آنهمه مغروری و بی‌کلگی‌اش به علاقه و نیاز قلبی‌اش به جوئل اعتراف می‌کند. هنگامی که جوئل، تنها فردِ مهم و حیاتی در زندگی الی می‌شود (و بالعکس)، به جز وی چه کسی پتانسیل این را دارد که با مرگ خود بیشترین شکنجۀ روحی را به الی وارد کند؟ الی در میان دره‌ای از سایه های مرگ قدم می‌زند و مرگ تمام اطرافیانش را هم تجربه کرده و هم‌اکنون حق دارد که از هیچ شیطانی نترسد و چشمانش را روی تمام چیزها بسته نگه دارد.
    لی برخی از نزدیکانش را به لطف کلیکرها از دست داد، پس نمی‌توان انتقامی گرفت و تنها باید تحمل کرد. اما اینطور که پیداست آخرین مرگ اطرافیان الی، باعث و بانیِ مشخصی دارد و الی هم می‌خواهد از وی انتقام بگیرد. انتقامی که اسلحۀ درونیِ الی را روشن کرده و به محض رسیدن هدف، آن را خواهد کشت. اما قسمت دلگیرِ شعر الی درست جایی است که غیر مستقیم دربارۀ آرزویش صحبت می‌کند. خوبی و مهربانی در تمام روز های زندگی‌ام مرا دنبال خواهند کرد و من هم برای همیشه ثابت خواهم ماند. الی در این قسمت به طول مظلومانه‌ای از نیاز به خوبی و مهربانی حرف می‌زند. الی ثابت مانده تا خوبی و مهربانی‌ای که به دنبالش هستند به آن برسند. اما در پایان می‌گوید: ولی من نمی‌توانم در مسیر درستی حرکت کنم، چون من خود نادرستی‌ام. به طور کلی الی دربارۀ اشتباهی صحبت می‌کند که خودش است و به دنبالِ انتقام جویی است. درست همان نفرتی که نیل دراکمن، کارگردانِ بازی از آن صحبت می‌کرد. نفرتی که قرار است جای عشق را در نسخۀ پیشین بگیرد و به محور اصلی داستان در این نسخه تبدیل شود. نفرتی که قرار است اینبار داستانی به مراتب دلخراش‌تر و غم‌انگیزتر را روایت کند. اما انتقام از چه کسی و به چه دلیلی؟ نفرت از چه کسانی؟ آیا الی واقعا همه را در زندگی‌اش از دست داده و حال قرار است با توهم گذشتگان دست و پنجه نرم کند و دچار فشار های روحی و روانی عمیق باشد؟ فشار هایی که قلب وی را آسیب زده‌اند و باعث شده‌اند آن دختر ۱۵ سالۀ نسخۀ پیش را که برای اولین بار اسلحه در دست می‌گرفت را تبدیل به ماشین کشتاری کنند که وارد خانه‌ای می‌شود و تمام سربازانِ داخل خانه را می‌کشد و سپس شروع به نواختن گیتار می‌کند و توهمش آغاز می‌شود!
    درست همان هنگامی که دستی خون‌آلود روی زمین توجه ها را به خود جلب می‌کند و سپس جوئل در نزدیکی دربِ خانه نازل می‌شود. با کمی توجه به این قسمت کاملا می‌توان فهمید که جوئل به هیچ وجه حضور حقیقی ندارد و به راستی به طور ناگهانی ظاهر می‌شود و سپس با چهره‌ای که در تریلر رو به دوربین قرار نمی‌گیرد به سمت الی می‌رود و آن را با لفض بچه صدا می‌زند. الی با اینکه هم‌اکنون دیگر ۱۹ سال سن دارد، همچنان برای جوئل بچه به حساب می‌آید. جوئلی که هیچ اثری از کهولت سن در ریش ها و موهایش به چشم نمی‌خورد. جوئلی که اینبار قرار است از حضور ناقصش در بازی لذت ببریم. درست کاری که Batman Arkham Knight با جوکر کرد. جوکر در نسخۀ قبلی‌اش مرده بود؛ اما در قالب کابوس های بتمن همچنان در بازی حضور داشت. به راستی گفتنش خیلی دشوار است اما به نظر می‌رسد که جوکر یا پیش از حوادث نسخۀ دوم یا در شروع آن کشته می‌شود و تا انتهای بازی قرار است با حضورِ مجازی آن در ذهن الی به دنبال انتقام از قاتلینِ آن باشیم. حضوری که در ادامه به طور مفصل در رابطه با آن صحبت می‌کنیم و تغییراتِ پیش بینی شده‌ای را که قرار است در The Last of Us Part 2 اتفاق بیفتند را بررسی می‌کنیم. به راستی که نسخۀ دوم بازی قرار است مکملی به یادماندنی برای نسخۀ پیشین باشد. اینطور که پیداست با اشاره به صحبت های نیل دراکمن که از طرفداران درخواست کرده بود برای خلق داستان نسخۀ دوم به وی اعتماد کنند؛ واقعا باید به وی و به طور کلی تیم ناتی داگ اعتماد کنیم.

  • آقا یانی که حرف من را قبول ندارند بگن که اون سال بهترین آهنگ مال کدام بازی بود بگن زیبا ترین صحنه
    های گرافیک مال کدام بازی بود و بگید مردم در کنفرانس
    کدام بازی رو خیلی تشویق کردن شما که گیمر حرفه ای
    هستید خوب بگید

  • Hamidreza_Hmt گفت:

    به زودی نسخه دوم این شاهکار هم رو نمایی میشه، اشکال نداره حالا دیرم بشه، ولی مطمئنا سازنده نمی خواد با عجله بازی رو تحت الشعاع قرار بده، مطمئنم با یه زمان مناسب باز هم یه شاهکار دیگه رو می کنه :cute:

دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا
دلایل غیبت The Last of Us: Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ از زبان کارگردان بازی - گیمفا