E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا
E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا
E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا
E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا

E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins

اشکان عالی خانی
۱۶:۵۵ ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا

قطعا معرفی و نمایش بازی Assassin’s Creed Origins در جریان کنفرانس شرکت های مایکروسافت و یوبی‌سافت در E3 2017 یکی از نقاط قوت نمایش امسال بود و طرفداران و بازی‌بازان بسیاری منتظر بودند تا پس از مدتی دوری از این مجموعه، نسخه ای جدید از سری Assassin’s Creed را با چشم های خود ببینند.

در Assassin’s Creed Origins باید در مصر باستان به بازی‌ بپردازیم. مکانی که برای این نسخه از سری در نظر گرفته شده، بسیار مناسب و البته متفاوت از مکان های نسخه‌های اخیر است. همان طور که می‌دانید، مصر یکی از مرموز ترین و پر رمز و راز ترین نقاط در کره زمین است و این موضوع با ذات سری Assassin’s Creed به شدت همخوانی دارد.

Assassin’s Creed Origins این سری را به مصر می‌برد و قطعا جلوه های بصری متفاوتی را نسبت به شماره های پیشین خواهیم دید. عناصر جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که به عنوان مثال می‌توان به ردیاب عقاب اشاره کرد. شما می‌توانید در زیر، اطلاعات و توضیحات بازی را به طور مختصر مطالعه کنید:

در چهار سال گذشته، تیم ما در Ubisoft Montreal که پیش از این برروی بازی Assassin’s Creed IV Black Flag کار می‌کردند، در حال خلق یک نقطه آغاز جدید برای این سری بودند. در Assassin’s Creed Origins، وقایع به مصر برده شده اند؛ مرموز ترین مکان در تاریخ. شما در بازی در نقش Bayek بازی می‌کنید؛ یک محافظ مصر که دستان شخصی اش، او را به سمت انجمن برادری اساسین ها می‌کشاند. در دنیای وسیع و بزرگ بازی، رمز و راز ها و مکان های مخفی بسیاری وجود دارد که باید کشف شوند. در Assassin’s Creed Origins عناصر نقش آفرینی نیز در گیم‌پلی بازی گنجانده شده است؛ جایی که شما می‌توانید سطح شخصیت خود را بالا برده، لوت کرده و مهارت ها را شخصی سازی کنید. سیستم مبارزات بازی کاملا تغییر کرده است و به بازی‌بازان این اجازه را می‌دهد که همزمان با چند دشمن مبارزه کنند و با اسلحه های نادر و کمیاب، با غولآخرها به مبارزه بپردازند.

پس از پایان کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017، این شرکت گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins را به نمایش گذاشت. پیش از این، بخشی از این نمایش را خدمت شما ارایه کردیم و حال، با نمایشی مفصل و ۲۷ دقیقه ای می‌خواهیم به طور کامل با بازی آشنا شویم. شما می‌توانید نمایش گیم‌پلی ۲۷ دقیقه ای بازی Assassin’s Creed Origins را در زیر تماشا و دانلود نمایید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

نسخه دلوکس بازی شامل یک نسخه پرینت شده از نقشه بازی، موسیقی های رسمی بازی و بسته دیجیتال دلوکس می‌شود. این بسته مرحله Ambush at Sea naval، بسته Desert Cobra Pack و سه امتیاز تجربه را در خود دارد.

نسخه گلد بازی همه محتواهای بسته دلوکس را دارد و علاوه بر این، سیزن پس بازی را نیز شامل می‌شود. سیزن پس بازی به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا به همه محتواهای الحاقی بازی دسترسی داشته باشند. نسخه گلد با یک استیل بوک فیزیکی نیز برای طرفداران بازی در نظر گرفته شده است.

نسخه استاندارد بازی مانند همیشه ۵۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت، نسخه دلوکس ۶۹٫۹۹ دلار قیمت دارد و نسخه گلد، با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شود. همچنین نسخه گلد استیل بوک بازی ۱۰۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

عنوان Assassin’s Creed Origins دارای یک نسخه ویژه ۸۰۰ دلاری خواهد بود. همچنین شما می‌توانید از اینجا به تریلر رونمایی، از اینجا به نمایش یوبی‌سافت و از اینجا به تصاویر منتشر شده از بازی دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا
E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا
E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا
E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا
E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اولین اساسینی بود که بعد انقلاب بهم چسبید و صد در صد میخرمش

  • battle killer گفت:

    یه نسخه رو باید توی ایران قدیم بازسازی کنن اونوقت ببینن چطور به روز های اوجش برمیگرده
    اتمسفری که زمان های قدیم ایران داشته هیچ کشوری نداشته مخصوصا داستانش اصلیش که کلا در خاورمیانه جریان داره بین عربا و ایرانیها :yes:

    • bloodborne گفت:

      بله واقعا با تاریخ و تمدن ایران کهن چه بازى هایى ک نمیشه ساخت اگه ماهم تو ایران استدیو هاى معتبر بازى داشتیم، میدونید فقط از ۸ سال دفاع مقدس میشد چند تا بازى شوتر اول شخص مثل کال اف ساخت!
      حالا بماند زمان نادرشاه و رضا شاه و…

      • باز رفتیم سر قهرمان های عرب :pissedoff: :reallypissed: :reallypissed:

        • Fallen گفت:

          میگن لهستانی ها هم اسم بچه هاشون رو میزارن هیتلر
          ژاپنی ها هم اکثر اسطوره هاشون آمریکایی هستن
          ایرانی ها هم اسطوره هاشون عربن
          اولی رو بخند
          دومی رو سیر بخند
          هرچی خندیدی برا سومی گریه کن

          • هیچی گفت:

            سلام.
            آمریکا یک کشوره با سیاست های خاص.
            هیتلر یک دیکتاتوره با شخصیت خاص.
            از اینا میشه متنفر بود.
            ولی عرب یک نژاده که توش آدم بد و خوب وجود داره. نمیشه از همشون متنفر بود که.
            امامای ما هم عربنا.
            مثال عرض میکنم دولت آمریکا یک مجموعه هست. یه مجموعه ی واحد با سیاست های خاص خودش. میشه ازش متنفر بود واسه سیاست هاش. ولی از مردم یا نژاد آمریکایی نمیشه متنفر بود. چون یک شکل و یک مجموعه ی واحد نیست که هم خوب دارن هم بد.
            موضوعات مختلفو با هم قاطی نکنید.

          • تمام این ها رو گفتید
            من اصلا دلیلی نمیبینم بخوایم حتما از تاریخمون بازی بسازیم
            چرا خودمون قهرمان سازی نکنیم؟؟؟ چرا افسانه نسازیم؟؟؟ مثل فردوسی، مثل خیلیای دیگه

        • mamad گفت:

          حرفات منطقین داداش ؛ هرچقدر هم منفی بدن خودشون گول زدن و ته دلشون میدونن که درست میگی

      • Iron Maiden گفت:

        هیچی جان من نمیدونم چن سالته اما بنظر میرسه زیاد تاریخ ایران رو نمیشناسی.
        درت اریخ ایران اینقدر اسطوره های ازاد و انسان وجود داره که مختاری که به خون اجدات تشنه بوده در کنارشون ارزن به حساب میاد..
        تاریخ عرب خیلی قشنگه . تاریخ مغول هم زیباست اما برای خودشان . ( ما هم یک کشوریم و تاریخ خودمون رو داریم کی میخاید این موضوع رو بفهمید؟) یا وصل میشید به انگلیس یا امریکا یا روسیه یا اعراب بابا ما ایرانی هستیم و ادیبان و صوفیان ما از بزرگترین منش های انسانی رونمایی کردن .. عطار وسعدی و فردوسی و… برای منو تو زحمت کشیدن.! ما اگه بریم از اسطوره های اروپایی بازی بسازیم به فرهنگ هندی اروپاییمون نزدیکتره تا از نژاد سامی.
        هیچ دلیل وجود نداره که حتما از تاریخمون بازی بسازیم اما اگر قراره از اسطوره های عربی بازی بسازیم باید قبلش به درستی تاریخ خودمونم نشون داده باشیم . نه اینکه بزرگترین داستان های ایرانی خاک بخوره و ما چپ وراست مختارو … بسازیم .. خیلی نگذشته که جوان های ایرانی توسط صدام و داعش و … شهید شدن و میشن .. یکم به خودمون بیایم

    • Im Joel گفت:

      ۱۰۰ % با هات موافقم داداش :yes: :yes: :yes: :inlove:

    • hesam گفت:

      حتما بخونید سلام اقای battle killer دوست عزیز قبلتر من هم مثل شما فکر می کردم خوبه اما حقیقتش خوب نیست چون به ایرانی ها در اون حالت بسیار بسیار توهین می شه چون طبق داستان اساسینا اولین قتل انجام شده اساسینا برای خشایارشاه بوده که یک اساسین ایرانی به نام داریوش اونو کشته پادشاه داریوش بزرگ هم مثل خشایارشاه تحت حمایت تمپلارها بودن این رو با دلیل مدرک می گم درسته بازی قشنگ می شه اما به ما هن توهین می شه……
      …..____________________________________
      سلام به دوستان قدیمی خودم بعد مدت ها اومدن کامنت دادم!!!!!!!

    • edenson گفت:

      مطئن باش تاریخ اینجارو عوض میکنن و این اهرام شیطانیرو میزارن توش.

  • aet گفت:

    یا حضرت گرافیک‌:)
    گرافیک بازی های جدید خیلی منو میترسونه
    فکر کنم نسل ۹ اخرین نسل بازی ها از نظر گرافیک باشه.یعنی به نقطه ای برسیم که گرافیک نتونه بیشتر پیشرفت کنه. که چیز بدی هم نیست 😀

  • sinaaragon گفت:

    دوستان گیم پلی گلادیاتورش رو دیدید؟؟به نظرتون افتضاح نبود?

  • AC_Armn گفت:

    همین که مکان و زمان سیستم کلی بازی رو یه تغییری داده خودش خیلیه.
    با سر خوردن bayek از روی اهرام خیلی حال کردم.
    امیدوارم چیز خوبی از آب در بیاد.

  • MahdiLGMMP گفت:

    خیلی عشقه این بازی چند سالی بود اینقدر از یه بازی حال نکرده بودم :inlove: :yes:

  • Kooroshmda گفت:

    به نظر من که از لحاظ فیزیک گرافیکى خیلى ضعیف هست طرف پریده رو چادر یا خیمه دشمن ،چادرى که لاقل باید یه موجى چیزى به خاطر پریدن روش بیوفته هیچى آخ هم نگفته یا روى ماسه ها که راه میره جاى پاهاش نمیفته چیزى که تو یه بازیایى مثل uncharted و horizon کاملاً رعایت شده دیگه گرافیکا نسل ۸ واقعاً این چیزار و در نظر میگیره و هدفشون نزدیک شدن به واقعیت هست ،من یه زمانى عشق بازیا یوبى بودم اون زمانا که splinter cell chaos theory و prince of persia the sands of time و اینارو زد دیگه چندین ساله که با بازیاى پر باگش و ایرادا زیاد گرافیکى که در تمامى بازیاش دیدم خداحافظى کردم باهاش این بازیم باز بهتر از syndicate هست ولى خیلى فاصله داره از بازیا سونى یا بازى مثل GOW که نشون داده شد امسال من که به شخصه خوشم نیومد

  • این بازی افت هایی داره یکی از مهم ترین ان سیستم مبارزه اش روان نیست اگر دقت کنید

  • sadeqboom گفت:

    کاشکی به جا این splinter cell میومد..با اینکه فن یوبی هستم ولی باید این ip رو دیگه بزارن کنار…فقط هی محیط و جغرافیا بازی عوض میشه..من که حس خنثی یا شاید منفی به این شماره دارم…از لحاظ فنی هم فیزیک بازی از نظرم ایراد داره و عقب گرد کرده..مدب اسب یا پیاده شدن از اسب…امیدوارم خوب بشه ولی بعید میدونم…هیچی اساسین ۱ نشد…اون اتمسفر و محیط بازی هنوز رو دستش نیومده

  • BAYEK گفت:

    دنوو هم که داشته باشه اشتراکی میگیرم. :laugh: فعلن دارم تو نظرسنجی سایت بغل امار رو جابجا میکنم.کارد ارم باید برم. :laugh:

  • mohammad.255 گفت:

    اول خیلی بهش امیدوار شدم ولی الان با هر تریلر بیشتر نا امید میشم :-((

  • saeedgreat گفت:

    حس تکراری بازم میداد بهم.ولی این نکته که استودیوی سازنده ی بلک فلگ داره میسازتش امیدوارم کرده.

  • Snake Forever گفت:

    واقعا چطور میگید خوبه به نظر منی که نسخه های اخیر رو بازی کردم اصلا خوب نبود فیزیک مبارزات افتضاحه گرافیک چندان جالب نیست دشمنا واقعا مسخرست دیگه خبری از کانتر استرایک نیست اصلا حس اساسین بهم نداد

  • با استفاده از المان های نقش آفرینی و سیستم اسکیل ۳ شاخه ، این عنوان بیشتر هم همیشه آزادی عمل خواهد داشت :yes:
    یک سری المان از فارکرای الهام گرفته شده که آزادی عمل رو بالا بردن :inlove: تنها مشکل فیزیکه.باید این مشکل رو حل کنن.البته بازی هنوز در مرحله آلفاست و هنوز بهینه سازی کامل انجام نشده پس این مشکل اگه به طور کامل هم حل نشه حداقل کم رنگ میشه.

  • edenson گفت:

    کاشکی کنسل بشه این بازی لعین این چیه ساخته بابا بسه این همه علائم نمودین دنیارو .

  • BlackStone گفت:

    دو تا مشکل که تو این گیم پلی خیلی نمایان و رو مخ بود یکیش تخیلی شدن بیش از حد بازی و دیگری مبارزات کاملا مصنوعی و نه چندان دلچسب بازی بود! نمی دونم چه بلایی سر مبارزات بازی دارن میارن! مگه سیستم مبارزات نسخه های قبل ( بلک فلگ به قبل ) چش بود؟! خودم وقتی همزمان با دفاع فینیشر می زد خیلی کیف می کردم ( یه حس اساسین ماهری بودن بهم دست می داد ) ! البته بگم مبارزات syndicate بد نبود و باز یکم هیجان داشت!

  • کسانی که قبول ندارند که سیستم مبارزش روان نیست
    برن‌ گیم پلی ای که تو میدان گلا دیاتور ها هست رو ببینن
    بعد قضاوت کنند

  • HAHA گفت:

    همیشه همینه . گرافیک یوبی کلا کارتونیه واقع گرایانه نیست ابو از دور خوب درست می کنن ولی میره توش اصلا انگار کسی تو اب نیست فیزیک شخصیت و محیط خیلی پایینه بلاخره یا لباس یا وسایلش از در و دیوار رد میشن . ادم یه بازی رو میبینه میفهمه فیزیک اجسامش چیه مطمئنم باگ زیاد داره . گرافیکش توی چهره ها و شخصیت ها خیلی خیلی سطحیه خیلی!!!رو پارچه راه میره هیچی نمیشه تو خاک میره هیچی نمیشه تو چمن میره قایم شه توش میره یا غیب میشه .اخه تو ۴ ماه چیشو میخوان درست کنن . خیلی مقواییه ادم همش انتظار یه اشکال و باگو داره ولی خدا کنه درست شه

E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا
E3 2017 | نمایش ۲۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Origins - گیمفا