E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند

۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردان عنوان God of War درمورد بازی آیندشان صحبت می‌کند، و اعلام کرد که تریلر به نمایش درآمده در کنفرانس E3 شرکت سونی برروی یک پلی‌استیشن ۴ معمولی اجرا شده است.

پس از اتمام کنفرانس سونی در مراسم E3؛ کارگردان عنوان God of War آقای کوری بارلوگ درجریان پخش زنده یوتیوب، اطلاعات بیشتری از بازی را به اشتراک گذاشتند. بارلوگ اعلام کرد که تریلر سال گذشته God of War صرفا جهت نمایش تم جدید بازی بوده است، او می‌خواست که تریلر منتشر شده “روابط نزدیک و شخصی” را به نمایش بگذارد و برروی یک لحظه تمرکز داشته باشد. اما امسال نسبت به سال گذشته به زمان انتشار God of War بسیار نزدیک‌تر هستیم، بنابراین بارلوگ درنظر دارد تا چیزهای بیشتری از بازی را به نمایش بگذارد، و به بازیکنان نشان دهد که سفر کریتوس چگونه خواهد بود. این سفر شامل بهبود روابط کریتوس و پسرش آترئوس، نمایش جهان‌ و نمایش بیشتر نبردهای بازی می‌باشد.

قایق نمایش داده شده در تریلر درواقع قابل هدایت است و درفواصل بازی از آن استفاده خواهید کرد، و تاکید زیادی برروی جستجو و اکتشاف دارد. به بازیکنان “این قدرت داده خواهد شد تا با پیشروی در جهان بازی چیزهای بیشتری کشف نمایند” و آن قایق تنها یکی از راه‌هایی است که به اطراف سفر کنند.

بازی “جهان‌باز” نخواهد بود و همچنان تمرکز بیشتر آن برروی داستان‌سرایی است، اما بارلوگ می‌خواهد تا بازیکنان حس کنند که درون یک اتوبوس گردشگری هستند و این امکان برایشان فراهم خواهد بود تا به هر سمت و سویی که می‌خواهند بروند و سپس به جایی که قرار است بروند بازگردند.

داستان بازی در دوره‌ای بسیار گسترده و غنی روایت می‌شود، بنابراین تیم سازنده بازی درنظر دارند تا کاری کنند که کریتوس و پسرش مجبور شوند راه خود را از میان “دنیایی بسیار وسیع و بی‌رحم” هموار کنند. نکته جالب توجه این است که تریلر نمایش داده شده در کنفرانس سونی برروی یک پلی‌استیشن ۴ معمولی به اجرا درآمده، نه یک پلی‌استیشن ۴ پرو. هدف سازندگان این است که بازی حتی برروی پلی‌استیشن ۴ پرو زیباتر بنظر برسد.

سیستم مبارزات بازی همانند نسخه‌های پیشین بسیار سریع و روان خواهد بود. تبر کریتوس ابزار اصلی نبرد وی می‌باشد، این درحالی است که پسرش با کمانی به شما کمک خواهد کرد. سبک مبارزه آن‌ها همکاری است. بنابر آنچه که اعلام شده هم‌اکنون امکان تجربه بازی بصورت کامل (از ابتدا تا انتها) وجود دارد، اما بنظر می‌رسد که تیم سازنده سخت مشغول ویرایش و بهبود آن هستند. براساس گفته‌های بارلوگ تیم آن‌ها همچنان “راه سختی در پیش‌رو دارند، اما خروجی نهایی بسیار عالی بنظر می‌رسد”.

جالب توجه است، بارلوگ درمورد ماری که درانتهای تریلر وارد صحنه می‌شود اعلام نمود که صحبتی نخواهد کرد، اما اشاره داشت که ورود آن “غیر منتظره” خواهد بود. و درواقع او (مار) یک دوست است نه دشمن! از ایشان سوال شد که چه مقدار معما و پازل در بازی وجود دارند، بارلوگ توضیح داد God of War همیشه یک بازی اکشن-ماجراجویی کلاسیک بوده است که با عناصری مثل پیشروی، معماها، داستان و مبارزات آمیخته شده و عنوان جدید آن‌ها هیچ تفاوتی با نسخه‌های پیشین نخواهد داشت.

عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. دیگر اخبار مرتبط با این عنوان را می‌توانید در گیمفا مشاهده کنید:

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mahdi.r گفت:

    کسایی که یورمونگاند همون ماره تو تریلر رو نمشناسن این مطلب رو بخونن
    یورمونگاند در اساطیر نورس، نام دومین فرزند از سه فرزند لوکی بود که به هیبت ماری متولد شد. هنگامی که خدایان متوجه رشد روز به روز این افعی شدند، اودین تصمیم گرفت تا خدایان را از آسیب این هیولا مصون بدارد. بنا بر این یورمونگاند را به داخل اقیانوسی که میدگارد، محل زندگی انسانها را احاطه می‌کرد پرتاب نمود.
    اما مار چنان عظیم شده بود که کاملا به دور میدگارد پیچید و برای گنجیدن در این اقیانوس مجبور بود دم خود را به دهان بگیرد.
    دشمن اصلی یورمونگاند را ثور ذکر کرده‌اند. در داستانی هنگامی که ثور به همراه یک غول به نام هیمیر به ماهیگیری رفته‌است، قلاب ماهیگیری او به دهان یورمونگاند گیر می‌کند و ثور چنان با قدرت قلاب را می‌کشد که کف قایق سوراخ شده، پای ثور از کف آن بیرون می‌زند و به کف اقیانوس می‌رسد. اما به محض اینکه ثور پتک مشهور خود، میولنیر را برای کشتن افعی بالا می‌برد، هیمیر که به شدت ترسیده‌است، طناب قلاب ثور را پاره می‌کند و هیولا آزاد می‌شود. ثور نیز در ازا هیمیر را می‌کشد.

    تصویری در یک کتاب خطی ایسلندی متعلق به قرن هجده که ثور را در حال جنگیدن با یورمونگاند نشان می‌دهد

    ثور در حال جنگ با یورمونگاند. نقاشی از هنری فوسلی ۱۷۸۸
    در نبرد آخرالزمانی راگناروک نیز، ثور و یورمونگاند برای آخرین بار در مقابل یکدیگر می‌ایستند. ثور با ضربه میولنیر افعی را از پا در می‌آورد، اما هنوز هفت قدم از جنازه او دور نشده‌است که زهر یورمونگاند او را می‌کشد.

    0
    0
  • mahdi.r گفت:

    و همینطور کسایی که اون گرگرو نمیشناسن مطلب زیر رو بخونن
    فنریر گرگی غول آسا در افسانه‌های نورس است که در ادای منظوم و ادای منثور از او به عنوان پدر دو گرگ دیگر، اسکول و هاتی، و فرزند لوکی یاد شده است. در اساطیر نورس پیشگویی شده بود که در راگناروک، وی اودین را پس از نبردی طولانی خواهدکشت و خود توسط پسر اودین، ویدار کشته می‌شود. در ادای منثور علاوه بر اینها گفته شده که خدایان بخاطر قدرت آینده نگری خود و پیشبینی دردسرآفرینی فنریر او را به بند کشیدند که برای این کار تیر، دست خود را از دست می‌دهد
    و وقتی دو فرزند فنریرایزدان ماه و خورشید از بین میبرند بند های فنریر آزاد شده و دوره راگناروک (دوره مرگ ایزدان) آغاز خواهد شد
    فنریر برادر یورمونگاند است

    0
    0
  • یه تئوری که راجب بازی در نظر گرفتم اینه که هدف کریتوس و آترئوس از سفرشون کمک گرفتن از یورمونگاند و فنریر برای شکست دادن خدایان هست.
    در ثانیه ی ۱:۱۷ تریلر انسانی عظیم الجثه شبیه به ثور رو میبینیم که کنارش یه چکش غول پیکر روی زمین قرار داره. (که میتونه میولنیر، چکش ثور) باشه.
    در افسانه های نورس گفته شده که در طی نبرد راگناروک یورمونگاند ثور رو ، و فنریر(برادرش) هم اودین رو میکشه.
    پس مسلما اونها با توجه به دشمنیشون با خدایان میتونن مهره های خوبی برای استفاده در مبارزه با خدایان باشن.
    در اولین تریلر و قسمت مبارزه، ترول به زبان اسکاندیناوی به کریتوس میگه : تو نمیتونی به والهالا(تالار معروفی که جنگجویان شجاع اسکاندیناوی پس از کشته شدن و به وسیله ی والکیری ها به اونجا میرن و تا زمان نبرد راگناروک اونجا میمونن.) وارد بشی. و این اتفاق موقعی میوفته که کریتوس و آترئوس برای شکار به بیرون از خونه رفته بودن. آیا فقط قصدشون شکار بوده؟ یا واقعا داشتن به سمت والهالا میرفتن؟
    اگه هدفشون از سفر، دور شدن از خدایان نورس هست پس چرا باید به والهالا جایی که اودین(بزرگ ترین خدای نورس) قرار داره برن؟!
    یک نکته ی دیگه اینه که شینوبی(منبعی که بازی رو لو داد) گفته بود که کریتوس در یک یا چند زندان میگذره.
    در تریلر مکانی رو دیدیم که کریتوس تصویر خودشو بر روی یک کوزه دید. ممکنه اونجا همون زندانی باشه که شینوبی گفته بود!
    یه قسمت از تریلر دیدیم که کریتوس و آترئوس با قایق در یه سرزمین بهشت مانند بودن که من حدس میزنم آلف هایم باشه.(قبل ار معرفی بازی هم ، منبعی که بازی رو لو داده بود گفت که کریتوس و آترئوس به آلف هایم میرن) اما سوالی که پیش میاد اینه که چرا باید به آلف هایم برن؟ قراره از الف های روشنایی کمک بگیرن؟
    ضمنا اژدهایی که در آخر تریلر اول دیدیم میتونه نیدهاگ (اژدهایی معروف در افسانه های اسکاندیناوی) باشه.
    کاش در بازی پل رنگین کمان و آسگارد روهم ببینیم.

    0
    0
    • یکی از کسانی که کریتوس و آترئوس میتونن ازش برای مبارزه با خدایان استفاده کنن سورت هست.
      طبق افسانه های اسکاندیناوی، سورت وحشتناک ترین غول نورس هست و در موسپل هایم (یکی از جهان های ۹ گانه و محل زندگی اهریمن های آتش) سکونت داره. سورت در نبرد راگناروک تمام جهان رو از بین میبره و طبق گفته ها هیچکس نمیتونه شکستش بده.
      سورت یکبار هم به آسگارد حمله کرده که بعدش خدایان تونستن به موسپل هایم برش گردونن.

      نیدهاگ هم یکی از قدرتمند ترین اژدهایان نورس هست که یه سنجاب به نام راتاتوسکر داره که بهش اخبار رو میرسونه. در تریلر اول اون قسمتی که کریتوس سر آترئوس فریاد میکشه سنجابی رو میبینیم که از روی شاخه ی درخت رد میشه. احتمال داره که اون سنجاب همون راتاتوسکر و اون اژدهایی هم که در آخر تریلر دیدیم نیدهاگ باشه.

      از اینم نگذریم که بعد از کشته شدن هل واکر ها( یا اسمشون هل واکره یا دراگر !) موجودی رو در گوشه ی جنگل میبینیم که کریتوس و فرزندشو در نظر داره و یکی از بزرگ ترین راز های تریلر اول بود.
      بعضیا میگن اون همون لوکی هست! که احتمالا چون دشمنی کریتوس با خدایان رو دیده میخواد از این طریق به نفع خودش استفاده کنه.

      0
      0
    • با اجازه منم یک تئوری شخصی دارم که در این جا بیان می کنم خخخ: به نظرم ارتباط بسیار مستقیمی بین زنده ماندن کریتوس بعد از وقایع قسمت سوم و زنی که در پایان تریلر در کنار آترئوس و کریتوس که در واقع همسر کریتوس و مادر آترئوس میباشد وجود دارد.به احتمال زیاد ناجی کریتوس از مرگ یا این زن بوده یا از بستگان این زن بوده.

      0
      0
  • don barzini گفت:

    یادش بخیر در نسخه های قبلی دوربین متغیر بود و گاهی انقدر دور میشد که تبدیل به یک نقطه میشدیم . گیم پلی بهشدت در گیرکننده بود و شبیه هیچ بازی دیگه نبود . بازی حس کاملا اساطیری داشت . موسیقی که یا زاویه دوربین و اون حرکات ادغام میشد حس فوق العاده و عجیبی میداد . فقط یادش بخیر . خداییش چرا همه بازی ها دارن شبیه دارک سولز میشن ؟

    0
    0
  • 4maxpayne گفت:

    اعلام میکردن رو پرو چه رزولوشن فریم ریت داره منو بیشتر خوشحال میکرد Pain

    0
    0
  • wanton گفت:

    با توجه به این که کنسول ها پایه شون soc سفارشی شده هست همچین بازی رو ps4 که از کارت سری amd 7000x استفاده میکنه خیلی بعیده که سانتا مونیکا نشون داد موتور بازی سازیشون چقد بهینس اگز روزی برسه سونی به جا AMD با Nvidia و intel کار کنه معنی اصلی گرافیکو میفهمیم AMD شرکت تاریخ گزشتس

    0
    0
  • god of sky گفت:

    سال ۲۰۱۸ سالیه که ماکروسافت ورشکست میشه ROTFL

    0
    0