E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا

E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند

محمود کاوش
۱۸:۱۴ ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا

کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردان عنوان God of War درمورد بازی آیندشان صحبت می‌کند، و اعلام کرد که تریلر به نمایش درآمده در کنفرانس E3 شرکت سونی برروی یک پلی‌استیشن ۴ معمولی اجرا شده است.

پس از اتمام کنفرانس سونی در مراسم E3؛ کارگردان عنوان God of War آقای کوری بارلوگ درجریان پخش زنده یوتیوب، اطلاعات بیشتری از بازی را به اشتراک گذاشتند. بارلوگ اعلام کرد که تریلر سال گذشته God of War صرفا جهت نمایش تم جدید بازی بوده است، او می‌خواست که تریلر منتشر شده “روابط نزدیک و شخصی” را به نمایش بگذارد و برروی یک لحظه تمرکز داشته باشد. اما امسال نسبت به سال گذشته به زمان انتشار God of War بسیار نزدیک‌تر هستیم، بنابراین بارلوگ درنظر دارد تا چیزهای بیشتری از بازی را به نمایش بگذارد، و به بازیکنان نشان دهد که سفر کریتوس چگونه خواهد بود. این سفر شامل بهبود روابط کریتوس و پسرش آترئوس، نمایش جهان‌ و نمایش بیشتر نبردهای بازی می‌باشد.

قایق نمایش داده شده در تریلر درواقع قابل هدایت است و درفواصل بازی از آن استفاده خواهید کرد، و تاکید زیادی برروی جستجو و اکتشاف دارد. به بازیکنان “این قدرت داده خواهد شد تا با پیشروی در جهان بازی چیزهای بیشتری کشف نمایند” و آن قایق تنها یکی از راه‌هایی است که به اطراف سفر کنند.

بازی “جهان‌باز” نخواهد بود و همچنان تمرکز بیشتر آن برروی داستان‌سرایی است، اما بارلوگ می‌خواهد تا بازیکنان حس کنند که درون یک اتوبوس گردشگری هستند و این امکان برایشان فراهم خواهد بود تا به هر سمت و سویی که می‌خواهند بروند و سپس به جایی که قرار است بروند بازگردند.

داستان بازی در دوره‌ای بسیار گسترده و غنی روایت می‌شود، بنابراین تیم سازنده بازی درنظر دارند تا کاری کنند که کریتوس و پسرش مجبور شوند راه خود را از میان “دنیایی بسیار وسیع و بی‌رحم” هموار کنند. نکته جالب توجه این است که تریلر نمایش داده شده در کنفرانس سونی برروی یک پلی‌استیشن ۴ معمولی به اجرا درآمده، نه یک پلی‌استیشن ۴ پرو. هدف سازندگان این است که بازی حتی برروی پلی‌استیشن ۴ پرو زیباتر بنظر برسد.

سیستم مبارزات بازی همانند نسخه‌های پیشین بسیار سریع و روان خواهد بود. تبر کریتوس ابزار اصلی نبرد وی می‌باشد، این درحالی است که پسرش با کمانی به شما کمک خواهد کرد. سبک مبارزه آن‌ها همکاری است. بنابر آنچه که اعلام شده هم‌اکنون امکان تجربه بازی بصورت کامل (از ابتدا تا انتها) وجود دارد، اما بنظر می‌رسد که تیم سازنده سخت مشغول ویرایش و بهبود آن هستند. براساس گفته‌های بارلوگ تیم آن‌ها همچنان “راه سختی در پیش‌رو دارند، اما خروجی نهایی بسیار عالی بنظر می‌رسد”.

جالب توجه است، بارلوگ درمورد ماری که درانتهای تریلر وارد صحنه می‌شود اعلام نمود که صحبتی نخواهد کرد، اما اشاره داشت که ورود آن “غیر منتظره” خواهد بود. و درواقع او (مار) یک دوست است نه دشمن! از ایشان سوال شد که چه مقدار معما و پازل در بازی وجود دارند، بارلوگ توضیح داد God of War همیشه یک بازی اکشن-ماجراجویی کلاسیک بوده است که با عناصری مثل پیشروی، معماها، داستان و مبارزات آمیخته شده و عنوان جدید آن‌ها هیچ تفاوتی با نسخه‌های پیشین نخواهد داشت.

عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. دیگر اخبار مرتبط با این عنوان را می‌توانید در گیمفا مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ALIREZA A.T.A گفت:

    مار یه دوسته؟!!! اولا من ملا از مار میترسم :rotfl:
    دوم احتمالا با کمک دشمنای خدایان اسکاندیناویایی میخوایم نابودشون کنیم و از پسرش تو پیدا کردن دشمنا کمک میگیره چون موقعی که تبر رو میندازه به پسرش میگه چیزی نشد که و ناگهان اب متلاتم میشه و احتمالا به این معنی که فکر میکنه پسرش اشتباهی گفته
    کلا بازی جذابیع و امیدارم بتونم بازی کنم چون مقطع جدید تحصیلی و تو یه مدرسه که فکر کنم سخت گیره ( سال اوله که تو مدرسشم) نتونم اونجوری که باید بازی کنم

  • Godofwar0385 گفت:

    خدای من بهترین بازی کل عمرم گاد کبیره واقعا تریلره دیشب عالی بود فقط کوتاه گرافیک فوقالعاده فقط دو جا از تریلر گرافیک پایین تر بود ک حتما در نسخه ی نهایی درست میشه خشونت فوق العاده.طراحی محیط و دشمنا عالی داستان سرایی ب نظر من ب اوج میرسه گیم پلی بازی خیلی عالیه و تنوع دشمنا خیلی زیاده باورم نمیشد این تبر اینقدر کارایی داشته باشه.در کل منتظرتم بشدت

    • من فکر میکردم دیگه رو دست انچارتد ۴ نمیتونه اجرا کنه ps4.تا نمایش سال پیشه گاد هم همین فکرو میکردم.ولی اون تیکه ای که کریتوس و اترعوس رو برفای کوهستان راه میرن نگاه کنین به برفا.فکم افتاد لامصب چه گرافیکی رو معمولی داره :quiet:

  • :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: وایییییییییی
    مرسی گیمفا بخاطر پوشش همه خبر ها
    کریتوس داره میاد
    دیگه نمیتونم صبر کنم
    راستی اون زنه هم به کریتوس گفت ا :inlove: اونا زیاد با بیگانه ها خوب نیستن
    اون ماره هم اخرش میگه میخوام کمکتون کنم احتمالا به کریتوس خیانت میکنه مثه گایا و اخرشم به …میره 😀 😀 😀 😀

    • دمت گرم کاملا باهات موافقم :yes:
      احتمالا تو این نسخه ماره به کریتوس کمک می کنه،ولی تو نسخه های بعدی که به احتمال زیاد لانچ ps5 هستن،این مار به کریتوس خیانت میکنه و مبارزه خیلی بهتری رو روی سخت افزار قوی تری شاهد هستیم
      همونطور که توی نسل ۶ کرونوس به کریتوس کمک کرد ولی توی نسل ۷ دست سازنده ها باز بود و مبارزه با کرنوس رو بسیار دیدنی ساختند و اجازه ندادن پتانسیل این باس فایت هدر بره

    • گوتی ۲۰۱۸ 😀 راستی من تازگیا یه tv 4k گرفتم میخواستم بدونم اگه ps4 خودم رو بفروشم و ps4 pro بگیرم تفاوت زیادی تو گرافیک وجود داره یا نه ؟

  • ps4:برای گیمرا که عاشق گیم اند.Xbox:برای نوب هایی که عاشق فیلم اند(گرافیک) گفت:

    خیلی دلم میخواد حضرت آقا کریتوس رو زودتر ملاقات کنم خیلی دلم براش تنگ شده.فیل اسپنسر بهتره زود تر تر عقرب رو تقدیم حضرت اقا بکنه وگرنه سر خودش هم از بین میره :rotfl:

  • vito corleone گفت:

    کریتوس که ما میشناختیم دوست و دشمن نداشت همه رو از دم جر میداد

    • Alireza-spv گفت:

      خداوند رفتگانتو بیامرزه
      جرئت نداشتم اینو بگم گفتم الان جبهه میگیرن کاربرا اما اینجانب بعنوان کسی که گاد ۳ رو پلات کردم و دو نسخه قبلیش پلات نداشت وگرنه اونا روهم ب همون بلا دچار میکردم اصلا با این نسخه حال نمیکنم چون کریتوس و گاد زییاییش ب این بود خون میپاشید رو صفحه خانواده خودشو میکشت فقط راه میرفتی آدم میکشتی بعد قیافه کریتوس جوری بود نگاش میکردی ابهت و خشونتی وصف نشدنی توش بود حتی صدای کریتوس و دیالوگاش حرف نداشت این یکی مرد خانواده و اقای مهربون شده ک دوستانی هم داره که باهاش شوخی میکننو جوک میگن (طبق چیزی ک تو تریلر بود) و اصلا و ابدا یک ذره از خشونتی که توی نسخه های قبل بود رو من تو تریلراش ندیدم
      امیدوارم گند نزنه

      • Godofwar0385 گفت:

        علیرضا
        داداش نظرت کاملا قابل قبوله ولی یکم جوری دیگه ای ب گاد و کریتوس نگاه کن.اگه اسنشنو بازی کرده باشی میبینی کریتوس اصلا در حد گاد سه خشن نبوده البته تو مبارزاتش خشونت ب اوج رسیده بود ولی درسته تو گاد سه نگاه کریتوس ک میکردی ابهت و خشونت و میدیدی خوب بخاطر این بود ک سالیان بسیار از خدایان متنفر بود و قصدش فقط کشتن اونا ب روشهای مختلف بودیم.کریتوس الان از کسی متنفر نیست نوشته بود اومده اسکاندیناوی دور از سایه ی خدایان باشه.ولی تو همین مبارزات هم واقعا خشونتش بالا بود

  • teimor گفت:

    خب من یه چندتا نکته از نظر خودم متوجه شدم که میخوام بگم اگر هم اشتباه میگم لطف کنید بگید.
    ۱_اول اینکه اون مار بزرگ به احتمال خیلی زیاد یورمونگاند باشه چون طبق اساطیر یورمونگاند در دریا زندگی میکنه و طولش که زمین رو میگیره.
    ۲_تو همون صحنه کریتوس متوجه نمیشه که مار جی میگه اما پسرش میفهمه. این میتونه بیانگر این باشه ک شاید کریتوس از زمان تولد پسرش تو اون سرزمین نبوده یا در واقع اون پسر فرزند خوندش هه. احتمال دیگه هم اینه که اون ماره به یه زبون خاص صحبت میکنه که افراد کمی متوجه اون زبون میشن.
    ۳_توی یکی دوتا صحنه یه سر قطع شده پشت کریتوس بسته شده که حالت هلیوس تو نسخه ی سوم رو داره. یکی از چشم های این سر قطع شده نور داره که شاید نشونگر خدای نور (بالدر) باشه
    ۴_اینکه یورمونگاند (اگه اون ماره باشه) قرار باشه به کریتوس کمک کنه پس قطعا در برابر ثور قرار میگیره چون این دوتا دشمن اصلی هم هستند.
    ۵_اون ادم آبی که کریتوس تبر و پرت کرد بغلش میتونه یه دورف باشه که فکر کنم تخصصشون ساختن سلاح های جادویی. احتمالن کریتوس ازش میخواد یه سلاح یا یه همچین چیزی براش بسازه.

    در کل انتظار خیلی سخته واس بازی 🙁

  • BlackStone گفت:

    “بارلوگ می خواهد که بازیکنان حس کنند که درون یک اتوبوس گردشگری هستند و … ”
    این کارگردان اعجوبس :pray: :worship:

  • Quenta گفت:

    اگه اون ماره یورمونگاند باشه به احتمال زیاد شاهد اتفاق افتادن رگناروک تو این بازی هستیم.
    این مار و گرگ فنریر (که یه سری گرگ کوچک تو بازی دیده شد) و هل (همون شخصیت هلا که چکش ثور و توی فیلم رگناروک میشکنه) بچه های لوکی هستن و رگناروک و نبرد با خدایان رو رقم میزنن
    امیدوارم کریتوس همون کاری که با کوه الیمپ کرد، با والهالا هم بکنه 😀 😀 😀

  • vergil2max گفت:

    اگه مار دوست پس گرگ هم دوست.چه بد دوتا باس باحال دوستن.حالا کاری به گرگ ندارم ولی این مار مشکوک میزنه:wilt: .امیدوارم بیشتر روی گرافیک کار کنن. نسل ۶ و ۷ که یادتون چه گرافیکی…
    یکی از تصاویر منو به فکر فرو برد :hypnotized: کی اون غول را ناکار کرده.

  • sobhan_empire گفت:

    ایول اول god of war بعد red dead redemption 2
    Ac origins و far cry 5 به گرد پای این دو هیولا نمیرسن

  • Su35.Flanker گفت:

    با این گرافیک روی ps4 معنولی. در یک کلام شاهکار. در مبارزات شاهد سپر بودیم که نوید مبارزات تاکتیکی و هوشمندانه رو میده که فوق‌العادست. مبارزات واقع گرایانه و نفسگیر. بدون شک این بازی برای تمامی عناوین کنونی و اینده خط و نشان کشید.

  • Metro Exodus گفت:

    رقابت این بازی شاهکار با بازی ابر شاهکار metro exodus سر گوتی دیدنی خواهد بود

  • ERFAN CR7 گفت:

    تنها بازی که منو بین PC و ps4 دو دل کرد قطعا شاهکار خواهد شد

  • Resident Evil گفت:

    توی عکسایی که منتشر شدن اونی که تو برن و سر قطع شده یارو پشتش بسته شده
    یسری دشمن دارن میان و پشتشون یه مجسمه یا هیولا هست اون واقعا شبیه کریتوسه یا من همه چیو کریتوس میبینم؟

  • MS GAMER گفت:

    البته واسه من جالب ترین صحنه تو تریلر اون کوزه هست که تصویره کریتوس روش هک شده و خودش با تعجب بهش نگاه میکرد و اون کوزه یا گلدون یا هر چیزه دیگه معلومه که مدت هاست اونجا بوده بخاطره تار عنکبوت ها

  • Fallen گفت:

    اینا که همش مسائل فرعی بودن
    سوال اصلی هنوز پابرجاست :
    « مینی گیم داره یا نه ؟؟ »

  • Kooroshmda گفت:

    یا حضرت گوتى ما تو اتوبوست محکم نشستیم

  • mahdi.r گفت:

    کسایی که یورمونگاند همون ماره تو تریلر رو نمشناسن این مطلب رو بخونن
    یورمونگاند در اساطیر نورس، نام دومین فرزند از سه فرزند لوکی بود که به هیبت ماری متولد شد. هنگامی که خدایان متوجه رشد روز به روز این افعی شدند، اودین تصمیم گرفت تا خدایان را از آسیب این هیولا مصون بدارد. بنا بر این یورمونگاند را به داخل اقیانوسی که میدگارد، محل زندگی انسانها را احاطه می‌کرد پرتاب نمود.
    اما مار چنان عظیم شده بود که کاملا به دور میدگارد پیچید و برای گنجیدن در این اقیانوس مجبور بود دم خود را به دهان بگیرد.
    دشمن اصلی یورمونگاند را ثور ذکر کرده‌اند. در داستانی هنگامی که ثور به همراه یک غول به نام هیمیر به ماهیگیری رفته‌است، قلاب ماهیگیری او به دهان یورمونگاند گیر می‌کند و ثور چنان با قدرت قلاب را می‌کشد که کف قایق سوراخ شده، پای ثور از کف آن بیرون می‌زند و به کف اقیانوس می‌رسد. اما به محض اینکه ثور پتک مشهور خود، میولنیر را برای کشتن افعی بالا می‌برد، هیمیر که به شدت ترسیده‌است، طناب قلاب ثور را پاره می‌کند و هیولا آزاد می‌شود. ثور نیز در ازا هیمیر را می‌کشد.

    تصویری در یک کتاب خطی ایسلندی متعلق به قرن هجده که ثور را در حال جنگیدن با یورمونگاند نشان می‌دهد

    ثور در حال جنگ با یورمونگاند. نقاشی از هنری فوسلی ۱۷۸۸
    در نبرد آخرالزمانی راگناروک نیز، ثور و یورمونگاند برای آخرین بار در مقابل یکدیگر می‌ایستند. ثور با ضربه میولنیر افعی را از پا در می‌آورد، اما هنوز هفت قدم از جنازه او دور نشده‌است که زهر یورمونگاند او را می‌کشد.

  • ناموسا کریتوس میخوام :struggle: :struggle: :footmouth:

  • mahdi.r گفت:

    و همینطور کسایی که اون گرگرو نمیشناسن مطلب زیر رو بخونن
    فنریر گرگی غول آسا در افسانه‌های نورس است که در ادای منظوم و ادای منثور از او به عنوان پدر دو گرگ دیگر، اسکول و هاتی، و فرزند لوکی یاد شده است. در اساطیر نورس پیشگویی شده بود که در راگناروک، وی اودین را پس از نبردی طولانی خواهدکشت و خود توسط پسر اودین، ویدار کشته می‌شود. در ادای منثور علاوه بر اینها گفته شده که خدایان بخاطر قدرت آینده نگری خود و پیشبینی دردسرآفرینی فنریر او را به بند کشیدند که برای این کار تیر، دست خود را از دست می‌دهد
    و وقتی دو فرزند فنریرایزدان ماه و خورشید از بین میبرند بند های فنریر آزاد شده و دوره راگناروک (دوره مرگ ایزدان) آغاز خواهد شد
    فنریر برادر یورمونگاند است

  • یه تئوری که راجب بازی در نظر گرفتم اینه که هدف کریتوس و آترئوس از سفرشون کمک گرفتن از یورمونگاند و فنریر برای شکست دادن خدایان هست.
    در ثانیه ی ۱:۱۷ تریلر انسانی عظیم الجثه شبیه به ثور رو میبینیم که کنارش یه چکش غول پیکر روی زمین قرار داره. (که میتونه میولنیر، چکش ثور) باشه.
    در افسانه های نورس گفته شده که در طی نبرد راگناروک یورمونگاند ثور رو ، و فنریر(برادرش) هم اودین رو میکشه.
    پس مسلما اونها با توجه به دشمنیشون با خدایان میتونن مهره های خوبی برای استفاده در مبارزه با خدایان باشن.
    در اولین تریلر و قسمت مبارزه، ترول به زبان اسکاندیناوی به کریتوس میگه : تو نمیتونی به والهالا(تالار معروفی که جنگجویان شجاع اسکاندیناوی پس از کشته شدن و به وسیله ی والکیری ها به اونجا میرن و تا زمان نبرد راگناروک اونجا میمونن.) وارد بشی. و این اتفاق موقعی میوفته که کریتوس و آترئوس برای شکار به بیرون از خونه رفته بودن. آیا فقط قصدشون شکار بوده؟ یا واقعا داشتن به سمت والهالا میرفتن؟
    اگه هدفشون از سفر، دور شدن از خدایان نورس هست پس چرا باید به والهالا جایی که اودین(بزرگ ترین خدای نورس) قرار داره برن؟!
    یک نکته ی دیگه اینه که شینوبی(منبعی که بازی رو لو داد) گفته بود که کریتوس در یک یا چند زندان میگذره.
    در تریلر مکانی رو دیدیم که کریتوس تصویر خودشو بر روی یک کوزه دید. ممکنه اونجا همون زندانی باشه که شینوبی گفته بود!
    یه قسمت از تریلر دیدیم که کریتوس و آترئوس با قایق در یه سرزمین بهشت مانند بودن که من حدس میزنم آلف هایم باشه.(قبل ار معرفی بازی هم ، منبعی که بازی رو لو داده بود گفت که کریتوس و آترئوس به آلف هایم میرن) اما سوالی که پیش میاد اینه که چرا باید به آلف هایم برن؟ قراره از الف های روشنایی کمک بگیرن؟
    ضمنا اژدهایی که در آخر تریلر اول دیدیم میتونه نیدهاگ (اژدهایی معروف در افسانه های اسکاندیناوی) باشه.
    کاش در بازی پل رنگین کمان و آسگارد روهم ببینیم.

    • یکی از کسانی که کریتوس و آترئوس میتونن ازش برای مبارزه با خدایان استفاده کنن سورت هست.
      طبق افسانه های اسکاندیناوی، سورت وحشتناک ترین غول نورس هست و در موسپل هایم (یکی از جهان های ۹ گانه و محل زندگی اهریمن های آتش) سکونت داره. سورت در نبرد راگناروک تمام جهان رو از بین میبره و طبق گفته ها هیچکس نمیتونه شکستش بده.
      سورت یکبار هم به آسگارد حمله کرده که بعدش خدایان تونستن به موسپل هایم برش گردونن.

      نیدهاگ هم یکی از قدرتمند ترین اژدهایان نورس هست که یه سنجاب به نام راتاتوسکر داره که بهش اخبار رو میرسونه. در تریلر اول اون قسمتی که کریتوس سر آترئوس فریاد میکشه سنجابی رو میبینیم که از روی شاخه ی درخت رد میشه. احتمال داره که اون سنجاب همون راتاتوسکر و اون اژدهایی هم که در آخر تریلر دیدیم نیدهاگ باشه.

      از اینم نگذریم که بعد از کشته شدن هل واکر ها( یا اسمشون هل واکره یا دراگر !) موجودی رو در گوشه ی جنگل میبینیم که کریتوس و فرزندشو در نظر داره و یکی از بزرگ ترین راز های تریلر اول بود.
      بعضیا میگن اون همون لوکی هست! که احتمالا چون دشمنی کریتوس با خدایان رو دیده میخواد از این طریق به نفع خودش استفاده کنه.

    • با اجازه منم یک تئوری شخصی دارم که در این جا بیان می کنم خخخ: به نظرم ارتباط بسیار مستقیمی بین زنده ماندن کریتوس بعد از وقایع قسمت سوم و زنی که در پایان تریلر در کنار آترئوس و کریتوس که در واقع همسر کریتوس و مادر آترئوس میباشد وجود دارد.به احتمال زیاد ناجی کریتوس از مرگ یا این زن بوده یا از بستگان این زن بوده.

  • don barzini گفت:

    یادش بخیر در نسخه های قبلی دوربین متغیر بود و گاهی انقدر دور میشد که تبدیل به یک نقطه میشدیم . گیم پلی بهشدت در گیرکننده بود و شبیه هیچ بازی دیگه نبود . بازی حس کاملا اساطیری داشت . موسیقی که یا زاویه دوربین و اون حرکات ادغام میشد حس فوق العاده و عجیبی میداد . فقط یادش بخیر . خداییش چرا همه بازی ها دارن شبیه دارک سولز میشن ؟

  • 4maxpayne گفت:

    اعلام میکردن رو پرو چه رزولوشن فریم ریت داره منو بیشتر خوشحال میکرد :pain:

  • wanton گفت:

    با توجه به این که کنسول ها پایه شون soc سفارشی شده هست همچین بازی رو ps4 که از کارت سری amd 7000x استفاده میکنه خیلی بعیده که سانتا مونیکا نشون داد موتور بازی سازیشون چقد بهینس اگز روزی برسه سونی به جا AMD با Nvidia و intel کار کنه معنی اصلی گرافیکو میفهمیم AMD شرکت تاریخ گزشتس

  • god of sky گفت:

    سال ۲۰۱۸ سالیه که ماکروسافت ورشکست میشه :rotfl:

E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات بسیاری از جهان و گیم‌پلی عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا