E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا
E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا
E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا
E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play

Former Writer
۱۱:۰۰ ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

اولین کنفرانس E3 متعلق به الکترونیک آرتز بود. کمپانی ای که برای دومین سال متوالی، برنامه های E3 خود را از دیگران جدا کرده و کنفرانس مطبوعاتی خود را با نام EA Play برگذار می نماید. آن ها در این کنفرانس ها سعی داشته اند تا با انتشار اخبار خوب و توجه به خواسته ها و نیاز های گیمر ها، چهره ی بدی که در سال های اخیر از خود درست کرده اند را پاک کرده و دل ها را مجددا به دست بیاورند. هر چند که این بار هم تا حد زیادی نا موفق ظاهر می شوند اما جرقه های امیدی نیز در رفتار هایشان قابل مشاهده است! بد نیست نگاهی به این کنفرانس مطبوعاتی بیندازیم و ببینیم آن ها در E3 2017 چه کرده اند.

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

آغاز کنفرانس با Madden شاید کمی بد سلیقگی بود. هر چند بخش داستانی آن عالی بنظر می رسید.

Madden و بد سلیقگی

کنفرانس با نمایش یک تیزر نه چندان حماسی ولی باحال آغاز می شود. تیزری که بازی های جدید الکترونیک آرتز را با ریتمی سریع پشت سر هم نمایش می دهد. پس از اتمام تیزر شاهد حضور تعدادی نوازنده ی درام هستیم که با طبل های همراه بر روی سن حاضر شده اند و با اتمام شمارش تایمر شروع به نواختن می کنند. از ریخت و قیافه شان کاملا معلوم است که برای معرفی یکی از بازی های ورزشی الکترونیک آرتز روی سن آمده اند و کمی که دقیق تر می شوید می فهمید که آن بازی چیزی نیست جز Madden. شاید همانند من معتقد باشید که اغاز کردن E3 با نمایش Madden اندکی بد سلیقگی باشد. مردم مدت بسیار زیادی را منتظر این رویداد بوده اند و اکنون ممکن است با دیدن Madden هم نا امید شوند و هم کمی خسته. این مورد حتی به خود این بازی نیز صدمه می زند و موجب می شود بخش Story Mode آن که ظاهرا به زیبایی نیز طراحی شده آن میزان از عنایتی که لازم است را دریافت نکند. به هر حال بخش داستانی Madden با تریلری معرفی شد و سپس جناب آقای Andrew Wilson بر روی سن ظاهر شدند. در روز های گذشته و به طور کلی در همه ی این سال ها تاکید بازیبازان به طور ویژه بر این مسئله بوده که سازندگان عزیز حد اقل در E3 از خیر ارائه ی سخنان گهر بار و طولانی خود بگذرند و رویه ی سخن گهر بار کمتر، بازی بیشتر را در پیش بگیرند. اندرو ویلسون گرامی هم در راستاین تحقق همین امر از دقیقه ی دوم، ثانیه چهل و نهم وارد سن شد و صحبت های گهر بارش را تا دقیقه ی ششم، ثانیه ی سی و ششم ادامه داد. که یعنی با حسابی سر انگشتی می شود سه دقیقهو چهل و هفت ثانیه حرف زدن پشت سر هم. او سپس تریبون را ترک می کند و یکی از طراحان بازی Battlefield 1 سخنرانی اش را اغاز می کند و بدین ترتیب این نمایش فوق العاده تا دقیقه ی هفتم، ثانیه ی ششم به طول می انجامد.

نکته ی عجیب آنجا بود که این نمایش صرفا یک بسته ی الحاقی به نام In The Name of the TSAR را به همراه چند نقشه ی جدید برای بازی چند نفره به همراه داشت. اما بر خورد مجری طوری بود که قصد داشت هر طور شده این گونه وانمود کند که یک انقلاب در حال به وقوع پیوستن است! چیزی که ما معمولا انتظار داشتیم این بود که با تیزر های دروغین و از پیش برنامه ریزی شده ما را هایپ کنند که چنین تصوری بکنیم اما اکنون ظاهرا الکترونیک ارتزی ها در این مورد نیز ناتوان شده اند و سعی دارند دست و پا زدن را از روی سن آغاز کنند.

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

رونالدو در ملاقات با الکس هانتر! در Fifa 2018 شاهد ادامه ی ماجرای الکس خواهیم بود. جالب است بدانید برای موشن کپچر حرکات این بازیکن از خود رونالدو در استودیوی موشن کپچر استفاده شده است.

پس از آن نوبت به نمایش فیفا رسید. نمایشی که با حضور Patrick Soderlund و صحبت هایش آغاز شد و در ادامه نیز تیزری از مسابقات جهانی فیفا به نمایش در آمد. پس از آن ما شاهد حضور مجریان برنامه ی Men in Blazers بودیم. دو مجری خوش صحبت (!) که وظیفه ی نمایش بازی بر عهده ی آنان بود. همزمان با صحبت های دو بزرگوار، صحنه های از بازی نیز به نمایش در آمد که از مهمترین آن ها می توان به موشن کپچر کردن از رونالدو اشاره کرد. بی شک این موارد در هر چه واقعی تر شدن بازی کمک بسیاری خواهد کرد.
آن ها همچنین از بخش دوم استوری مود بازی نیز پرده برداری کردند که همچنان داستان شخصیت Alex Hunter را ادامه می دهد. این بخش که Hunter’s Return نام دارد از پیشرفت های بزرگی است که در یک سال اخیر شامل حال فرنچایز فیفا شده و یه بازی های دیگر این کمپانی همچون Madden نیز سرایت کرده است.

نید فور اسپید و بازگشت به ارزش های The Run

خب کنفرانس کم کم به جا های خوب می رسد. نوبت هم که باشد نوبت نمایش جدید ترین Need For Speed است. این بازی که Payback نام دارد در ابتدا توسط جوانی معرفی می شود که مشخص است به طرز وحشتناکی دست و پایش را گم کرده. او دیالوگ هایش را از یاد می برد و برای مدتی سکوت می کند! سکوتی که با عث می شود طرفداران با تشویق آن را بشکنند. او سپس بیخیال توضیحات شده و از یکی از تهیه کنندگان بازی یعنی Marcus Nilsson می خواهد که به وی ملحق شود و توضیحات تکمیلی را بدهد. Marcus عزیز سریعا به او ملحق شده و تا جای ممکن خوب اجرا می کند تا جو بوجود آمده اصلاح شود. با دیدن روحیه ی Marcus جوانک یوتیوب دولوپرمان هم خجالتش را خورده و شروع می کند به درست اجرا کردن.

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

NFS وارد می شود! “سریع و خشن” تر از همیشه!

بالاخره با هر ضرب و زوری بازی NFS جدید نمایش می یابد.
اولین نکته ای که در تریلر خود نمایی می کند مبارزه با حریفان است. ظاهرا در بازی شاهد دشمنان زیادی هستیم و باید با ضربه زدن به اتومبیلشان از خجالتشان در آییم. هر یک از این دشمنان میزان سلامتی مخصوص به خود را نیز دارند که در صورت صدمه دیدن از مقدار آن کاسته می شود. بازی سه شخصیت قابل بازی دارد که در یک بخش داستانی ظاهرا جذاب قرار است ماجرا هایشان را روایت کند.
بازی سرشار از لحظات هیجان انگیز است و تصادف ها، انفجار ها و سایر موارد این چنینی به آن تنوعی عالی بخشیده اند. سازندگان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تجربه ای هیجان انگیز خلق کنند و این مورد را می توان از واکنش نشان دادن های دوربین، تخریب های بسیار زیبای اتومبیل ها و صحنه های سریع و خشن (!) پر تعداد در یافت. نمایش NFS از نظر این نگارنده به عنوان کسی که Racing باز نیست ولی بازی های Racing را دوست دارد با موفقیت زیادی همراه بود و توانست آن کنفرانس خسته کننده را به اوج برساند. امیدواریم کیفیت این عنوان نیز همچون چیزی که به نمایش در آمد باشد.

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

NFS بدون تعقیب و گریز های پلیسی یعنی زنبور بی عسل.

و سورپرایز بزرگ!

و اما سرانجام نوبت به مهمترین و زیبا ترین لحظات کنفرانس الکترونیک آرتز می رسد. A Way Out از دید نگارنده نه تنها بهترین لحظات این کنفرانس را رقم زد، بلکه یکی از بهترین بازی های E3 سال ۲۰۱۷ نیز خواهد بود. اگر بازی Brothers: A Tale of Two Sons را بازی کرده باشید حتما با داستانگویی محشرش ارتباط بسیار خوبی برقرار کرده اید. همان کارگردان و نویسنده که این بار توسط الکترونیک آرتز بال و پر داده شده در حال اماده کردن بازی بعدی خود است و این بار با کمک EA او مجبور نیست به سراغ عناوین کوچک برود بلکه می تواند ایده های در سرش را بر روی یک بازی بزرگ و AAA بیازماید. آری. A Way Out محصول استودیویی خلاق و با سلیقه است که برای اولین بار به آن ها میدان عرض اندام داده شده است.

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

اثری دیگر از نویسنده و کارگردان اثر شاهکار Brothers: A Tale of Two Sons

این عنوان که در ابتدا کمی شبیه آنچارتد بنظر می رسد داستان دو دوست را روایت می کند که در زندان با هم آشنا شده اند و هر یک به گونه ای قصد دارد کار های ناتمام خود با دنیای بیرون را به سر انجام برساند. آن ها با یکدیگر همراه می شوند و سفر پر هیجان و پرماجرایشان آغاز می شود. نمایش های اولیه خبر از یک آنچارتد دیگر می دهند اما بازی خیلی زود راهش را از آنچارتد جدا می کند. این بازی نه یک عنوان چند نفره است و نه یک بازی تک نفره. بلکه سازندگان با تاکید فراوان از شما می خواهند آن را به صورت Split Screen و با یک دوست صمیمی بازی کنید. در دوره ای که همه جا پر است از بخش های Co-op بی ارزش و زورچپانده شده، در این بازی می توانید تجربه ای بسیر تفاوت و زیبا را از کو آپ داشته باشید. بازی در حالت معمولی به صورت انلاین نیز قابل بازی است اما تاکید بر آن است که حتما به صورت Split_Screen انجام شود.

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

این شما و این آنچارتد عمو EA!!

شاید بتوانیم از همین حالا درباره ی A Way Out اظهار نظر کنیم. عنوانی که احتمال موفقیتش از همین حالا بسیار بالا است.

نکته ی عجیب دربارهی معرفی این عنوان کارگردان آن و نحوه ی اجرای او روی سن بود که شاید در نظر برخی ناپسند می آمد. او تاکید بسیار زیادی (بیش از حد زیادی!) بر معرکه بودن بازی داشت و چندین بار جملات تعریفی عجیب و غریبش را نثار بازی اش کرد. خب به هر حال باید منتظر ماند و دید آقای کارگردان درست می گفته یا این که این نیز یکی از آن عناوینی است که فقط در تریلر ها خوب بنظر می رسند.

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

سازنده در حرکتی عجیب و قابل تقدیر همکاری با یک دوست را اجباری اعلام کرده تا بهترین تجربه ی ممکن برای بازیباز پدید آید. از هوش مصنوعی خبری نیست و باید همراه دوستتان آنقدر توی سر و کله ی هم بزنید تا مراحل بازی بگذرند.

بایوور و عنوانی مرموز

بار دیگر قامت Patrick Soderlund را بر روی سن میبینیم که عنوان جدیدی را برایمان اورده است. نمی دانم کلمه ی Anthem شما را یاد چه چیزی می اندازد؟ یک گروه بزرگ موسیقی هوی متال؟ یا چیز دیگر؟ این کلمه اکنون نام یکی از بزرگترین عناوینی است که الکترونیک آرتز تابحال منتشر کرده است. جدید ترین ساخته ی استودیوی محبوب BioWare که ظاهرا تمی آینده محور دارد. متاسفانه در این کنفرانس چیز زیادی از این بازی منتشر نشده و نمایش آن به فردا و در کنفرانس مایکروسافت موکول می شود. (هر چند در زمان انتشار این مقاله احتمالا بسیاری از شما عزیزان نمایش این عنوان را دیده اید)

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

Anthem حالا دیگر یک گروه هوی متال نیست. بلکه جدید ترین ساخته ی بایوور است. حیف که نمایش کامل آن به کنفرانس مایکروسافت موکول شد.

پس از نمایش Anthem (در واقع صرفا معرفی آن!) نوبت به رونمایی از بازی NBA می شود. نمایش این بازی با پیشرفت های گرافیکی و نشان دادن ویژ”ی های جدید اضافه شده همراه می شود. این بازی همچنان تلاش می کند جلوی NBA 2K بایستد اما هیچ گاه در آن حد و اندازه نبوده. به هر حال در دنیای گیم هیچ گاه نمی توان چیزی را به طور قطع پیش بینی کرد. شاید این بار التترونیک ارتز واقع بتواند مقابل NBA 2K عرض اندام کند.
در ادامه شاهد به نمایش ر آمدن تویت معروف John Boyega هستیم که درباره ی بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront سوال می کند. میزان توجهی که به این تویت شده و تعداد لایک ها و ریتوئیت های آن باعث شد تا الکترونیک آرتز این مورد را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد و به فکر یک بخش داستانی درجه یک برای بازی جدیدش باشد.

استار وارز و غیبت Amy Hennig

نمایش استار وارز جدید با حضور یک Cosplayer آغاز می شود که شباهت بسیاری به یکی از شخصیت های داخل بازی دارد. او بازی را معرفی کرده و درباره ی بخش داستانی آن اطلاعاتی را به حضار می دهد. پس از نمایش بخش داستانی و ارجیا یک تریلر از آن، مجری بار دیگر روی صحنه آمده و درباره ی بخش چند نفره با صحبت می پردازد.
این سخنان با چند خبر بسیار عالی برای طرفداران این بازی همراه بودو نخست این که مشخص شد این بار دیگر شاهد انتظار دی ال سی های گرانقیمت و بی محتوی نیستیم و تمامی مواردی که به استاروارز جدید اضافه می شوند، هیچ گونه هزینه ی اضافه ای را برای بازیبازان ندارند. برای مثال کلیه ی مپ ها، اسلحه ها، کارکتر ها، وسایل نقلیه و تمامی مواردی که به این بازی اضافه می شوند برای تمامی کسانی که این بازی را خریداری کرده اند رایگان خواهد بود و این می تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران باشد. اوضاع موقعی جالب می شود که بدانید این محویات اصلا هم کم تعداد و ناچیز نیستند. از نسخه ی قبلی این بازی شاید بتوان یک ایراد بسیار بزرگ گرفت و آن نیز کمبود محتوای آن بود. حال الکترونیک ارتز با سه برابر محتوای بیشتر نسخه ی دوم را تجهیز کرده. این بازی قرار است به اندازه ی سه برابر کل بازی قبلی محتوای آنلاین داشته باشد تا بخش چند نفره ی آن به این زودی ها خسته کننده نشود. البته باید این موضوع را نیز یاد آورد شوم که الکترونیک آرتز یک شبه این گونه خیر نشده و نقشه های دیگری در سر دارد. استار وارز جدید متاسفانه از خرید های درون برنامه ای بهره می برد و این خود یکی از مهمترین راه های در آمد زایی از بازی ها است. این که این کمپانی دیگر چه خواب هایی برای جیب بازیباز ها دیده را خدا می داند. فعلا فقط می توانیم حرکت جدید و گیمر پسندانه آن ها را دیده و بابتش قدر دان باشیم.

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

و این بار با بتلفرانت ۲٫ این بازی توسط دو تیم بیست نفره از گیمر ها به صورت زنده به نمایش در آمد. گیم پلی صد درصد خالص!

در ادامه مشخص می شود که آن ها قصد دارند گیم پلی بازی را در خالص ترین شکل ممکن به حضار نشان دهند. دقیقا چهل نفر از بازیبازان قرار است تا در نبردی بزرگ رو در روی یکدیگر قرار بگیرند و بخ مولتی پلیر حماسی این بازی را به همگان نشان دهند. حرکتی کم نظیر که از نشان دادن دمو های از پیش ضبط شده و بی مزه بسیار با ارزش تر است. و مزیتش هم این است که بیننده می تواند آن چیزی که واقعا در بازی موجحود است را دیده و قضاوت کند. چهل بازیباز کار خود را اغاز کرده و بازی به نمایش در می آید. نبرد ها حماسی و بزرگ اند و انفجار ها و افکت های پیاپی هیجان خوبی به آن ها داده است. البته نکات اعصاب خرد کنی هم در این نمایش بود. مثلا تیم سه نفره ای که مثلا قصد داشتند درباره ی بازی توضیحات بیشتری بدهند، در طول نمایش مدام در حال صحبت کردن بودند و نمی گذاشتند مخاطبشان آنطور که باید بر روی نمایش تمرکز کند. تا جایی که ممکن است دلتان بخواهد به آن ها بگویید عزیزان لطفا دو دقیقه ساکت!

بتلفرانت ۲ نمایش خوبی داشت و البته یک نکته را نیز اثبات کرد. و آن این بود که این بازی آنقدر ها هم که در نمایش ها پیدا بود حماسی و هیجانی نیست! ولی همنان اثر خوبی است و می تواند دل مولتی پلیر بازان را شاد کند. نبردی که به نمایش در آمد تصمیم بسیار خوبی بود و امیدواریم این گونه موارد را در سال های بعد E3 نیز شاهد باشیم.

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

بی شک بازی در نقش یکی از این شوالیه ها بسیار لذت بخش خواهد بود.

شیطان بزرگ دوست داشتنی!

نمایش بتلفرانت پایان این کنفرانس چهل دقیقه ای بود و در انتها نیز کنفرانس با حضور دوباره ی اندرو ویلسون و تشکر او از حضار به پایان رسید. در کل نمی توان گفت این کنفرانس به بترین شکل ممکن برگذر شده بود اما در هر صورت الکترونیک ارتز مشخصا تلاش های خود را کرده بود تا در عین خالی کردن جیب ملت، طوری وانمود کند که سرش به سنگ خورده و به حرف بازیبازان نیز توجه می کند! خب البته ما به همین قصد نیز احترام می گذاریم و منتظریم تا ببینیم سیاست های جدید این کمپانی چگونه خواهند بود. امید است این کمپانی نیز از شیطان بزرگ بودن خود دست بردارد و مجددا به همان عمو EA دوست داشتنی ای تبدیل شود که ار مد ها پیش آن را بیاد داریم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا
E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا
E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا
E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا
E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • SHERA-RAT گفت:

    battlefront II خیلی شبیه battlefield 1 به نظر میاد جوری که انگار مقدار زیادی از مکانیک و محتوای battlefield توش کپی شده با یه اتمسفر متفاوت و شخص بودنش ، ولی خوب از اونجا که battlefield حرف نداره battlefront هم کار فوقالعلاده ای از آب درمیاد و اومده ..

    • Godofwar0385 گفت:

      کنفرانس سونی ک امشبه و ازش صد در هزار مطمئنم‌ک میترکونه و واقعا مایکرو دیشب گند زد اصلا بدترین کنفرانسو دیدم فقط فورزاش شاهکار بود بقیه ی بازیها هم ک واسه پی اس۴عرضه میشه و بیشتر کنفرانس بازیهای بچه گونه و افتضاح بود حالا شما ببینید ک ایا واسه بازی کردن ی مشت بازیه بیخود خرید اسکورپو با قیمت ۵۰۰دلار منطقیه واقعا شکست خورد سونی امشب مایکرو رو با تبر کریتوس کبیر از وسط نصف خواهد کرد

      • SHERA-RAT گفت:

        ها ها با تبر کریتوس کبیرو خوب اومدی، امشب خون می چکه از کنفرانس سونی گیما یکی از یکی خفن تر ، ماکرو هم موفق شده به تکنولوجی یه سال پیش Ps Pro دست پیدا کنه با یه مقدار قر و فر اضافی یه عده هم هایپن واسش بهشون تبریک می گم هرچند بازی نیست واسش، باس بشینن باهاش ust danceل بزنن lol

        • Godofwar0385 گفت:

          حیف نتی ک واسه دیدن کنفرانس مایکرو هدر دادم واقعانام کنسول بی انحصار و بدون انحصار برازندشه.تا دیشب فکر میکردم مایکرو ی رقیبه واسه سونی الان فهمیدم سونی رقیب نداره اژدهای شیش ترافلاپسی شونم ارزونیه خودشون مثل قوطی تاید میموند

      • Sixaxis V گفت:

        والا من طرفدار ۲ اتیشه مایکرو بودم! هستم حتی! اما خنده داره واقعا! کنسول با دب دبه کب کبه میدن! بازی انحصاریاش همه کارتونی! واقعا مدیریت برنامع ریزی اونا خاصه و ما.خنگیم یا بر عکس!
        بنده خدا. یه تیزر بده tlou باس جمع کنی بری بسابی به الک!!! ! اسکورپیو رو هم با این وضع یه سری لاکچریا بخرن! ! ب.کی اهمیت به ۴k native تو واسه مولتی پلتفرم میده اخه! کدوم عاقل cuphead. رو ۴k native بازی مکنه! نه رایزی! نه الن ویکی نه سانستی! ر*دی بابا حال همه رو با اون سیاستات ب هم زدی .. فردا پس فردا هم یا فیل هی توییت میده یا این میجر نلسون! کلن زبون بازی تو خونشون… سونی هم ۱۰۰% به کل کنفرانسشون خندیده!

      • the last of us گفت:

        Nfs خوب بود :yes:
        مایکروسافت نمی دونم شاید اشتباه از من باشه اما خیلی بد بود. :wilt:
        معرفی ایکس باکس خوب بود فورزا هم خوب بود :yes: اما بقیش از نظر من افتضاح بود :pissedoff: :no:
        بتسدا بدک نبود :yes:
        سونی که میترکونه فقط یه اسمی از tlou2 بیاد O:-)

  • need for speed رو که قطعا میخرم.چون واقعا دوست دارم.این نسخه هم یکجورایی شبیه the run است.من که از the run خیلی خوشم اومده بود.خصوصا stage 6 با نام plains اون جایی که صاعقه میزد و یک اهنگ خوب هم پخش میشد. این عکس اون مرحله
    https://www.uplooder.net/img/image/38/ae9ce818b0af3d1ecc99d6627b614ace/nfs-the-run.jpg
    اینم اون اهنگ خیلی باحال.
    https://www.uplooder.net/files/419f4b764817edcdd8cd150a3904fea2/nfs-the-run.mp3.html
    یک مرحله تو برف هم داشت خیلی خوب بود.

  • UNESISM گفت:

    (((حیف که نمایش کامل آن به کنفرانس مایکروسافت موکول شد.)))
    بخندیم یا بگرییم از این جمله ؟!!!!

  • EA همواره نشون داده که یه شرکت پول پرسته !
    فکر کنید مثلا شرکت قدرتمندی مثل راکستار بیاد از این کنفرانس ها برگزار کنه !
    در کل از نمایش A Way Out راضی ام
    Star Wars مثل نسخه های قبلی سرگرم کننده خواهد بود !
    و صدالبته Need For Speed که بدون اون EA دیگه معنی نداشت

  • هیچی گفت:

    سلام.
    این غربی ها چقدر عاشق حرف زدنن.
    یه گی پلی معمولی هم از یوتیوب دانلود میکنی که ببینی و حالشو ببری میبینی طرف از اول تا آخرش یک ریز حرف میزنه. صدای محیط بازی به گوش آدم نمیرسه دیگه. بابا یه نفس بکش لااقل اون وسطش خفه میشیا. :no: :no: :no:

  • از اونجایی که ممکنه نظر من اونجا دیده نشده باشه
    اینجا تکرار میکنم
    بدون تعصب خداییش
    قبول کنید ماکروسافت ری……
    کلا ۲ ۳ تا بازی انحصاری کنسولی ( نه کامل ) معرفی کرد به درد بخور منظورمه
    Ori که واقعا باهاش حال میکنم و خوشبختانه مثل بقیه بازی های ایکس باکس روی کامپیوتر هم هستش
    Anthem که از نظر گرافیکی خوبه ولی تخیلیه. ولی بازی خوبی باید باشه. حداقل طرفداراش خوششون میاد.
    forza که طرفداراش خوششون میاد و بازی خوبیه. کلا ماشینی حال نمیکنم
    crackdown 3 که مسخره بود. قبول کنید
    Sea of Thieves که آنلاینه و شاخ نیست. خودتون هم خدائیش قبول دارید
    State of Decay 2 این هم که باز آنلاینه و یک سری دوست دارن
    Super Lucky’s Tale این هم که برای کودکان ۵ سال هستش لامصب.
    ( معنای کلمه انحصاری کنسولی همینه. یعنی علاوه بر یک کنسول روی کامپیوتر هم میاد )
    بقیه هم که مولتی پلتفرم بودند
    این همه هم ۴کی ۴کی کرد رزولوشن هستش که اونم ۳۰ فریمه
    ( فورزا هم که خوب جزئیات گرافیکی یک بازی شلوغ و اوپن ورد و یا حتی خطی مثل مترو رو نداره که ۶۰ فریم داره میاره و چیز شاقی نیست )
    حالا گفتن قرار بازی گیرز ۴کی بافت باشه که اونم ۳۰ فریم خواهد بود ولی بازم خوبه.
    در کل من توقع داشتم این کنسول با این همه حرف تکراری در مورد ۴کی واقعی و قوی ترین کنسول تاریخ بازی ها رو بر خلاف پلی ۴ و ایکس باکس وان ۶۰ فریم بیاره که ری…….
    تازه اون ۶۰ فریم رو هم روی پرو بعضی بازی ها دارند
    مثل فاینال فانتیزی که با اینکه گرافیک بالایی داره و اوپن ورد هستش بازم ۶۰ میاره با آپدیت که دادن
    و سورج و چندین بازی دیگه.
    پس کار شاقی نکرد یک بازی ماشینی رو ۶۰ آورده
    در کل با اون قیمت فضاییش اصلا به صرفه نیستش برای خرید
    حالا متعصبین از این حرف من ناراحت میشن و الان میان بی ادبی میکنند یا جواب های غیر منطقی میدن
    ولی حقیقت رو بپذیرید خداییش
    کلا ۳تا بازی
    ری….. اسپنسر
    با این قیمتش هم فروش خاصی نمیکنه
    قبول کنید خداییش
    ***************************
    یک نکته هم اضافه کنم
    وجود رقیب برای بالا بردن کیفیت خیلی مهمه
    اگر ماکروسافت نبود شاید سونی هم به خودش زحمت نمیداد این همه شاهکار انحصاری رو بده
    میگفت من که تنهام
    سوئیچ هم که گرافیک بالایی نداره و قیمتش هم ماشالا بالاست
    بازی هم که براش فعلا نیومده
    میموند پی سی
    پس وجود یک شرکت مثل ماکروسافت برای سونی حیاطی هستش. که رقابت باشه
    ولی تو این نسل فروش ۶۰ بر ۲۷ میلیونی پلی ۴
    رقابت سختی برای سونی نبوده
    ولی بازم خدارو شکر هستش ماکروسافت
    و این نسل که ر… رفت و شکست سگی خورد
    بیاید امیدوار باشیم نسل بعد هم ماکروسافت کنسول بده بیرون
    اگر با این شکست بیرون نده به ضرر سونی فن ها هم هستش
    چون رقیب نباشه تعداد انحصاری برای جذب کنسول
    نسل بعد هم پایین تر میاد نسبت به الان منظورمه که سونی ترکونده
    حالا اینشالا در آینده بازم بازی معرفی کنه ماکروسافت
    ولی ری…..
    قبول کن خدائیش آقای ۲ آتیشه متعصب

  • SHERA-RAT گفت:

    تویی گه با پروفایل جعلی میای کامنت میذاری حداقل زیر پستی که من قبلا کامنت گذاشتم کامنت نذار تابلو ، فقط شخصیت خودتو نشون میدی، دیگه همه شناختنت اینجا …

  • John Shepard گفت:

    Need For Speed افتضاح بود . هنوز بازی شبیه Most Wanted به نظر میاد . یه بازی فوق آرکید که ماشینت خراب نمیشه . بکوب به بقیه ماشینا پودر میشن
    فیفا هم بعید میدونم تغییر خاصی نسبت به ۱۷ کرده باشه . به جز استفاده از رونالدو .
    فقط Anthem نظرمو جلب کرد
    تا الان به ترتیب تو کل کنفرانسها
    Evil Within
    Anthem
    Metro
    Wolfenstein
    اینا به نظرم خیلی بازی های خوبی میومدن
    Evil Within که نگو . احساس میکردم برگشتم نسل ۶ و دارم به Resident Evil 4 و Silent Hills های اون موقع نگاه میکنم . در کل حس خوبی داشت . انگار که سازنده برا شعور مخاطبش ارزش قائل و مارو یه ماشین پرداخت پول و آنلاین بازی کردن و پرداخت درون برنامه ای نمیبینه

  • A Player گفت:

    سلام.
    من نمیفهمم بتلفرانت ۲ محتویات اضافیش رایگان.
    فکر کنم تایتان فال هم بود.
    خوب برا battlefield 1 هم رایگان کنید دیگه چه مرضیه؟؟؟؟؟

E3 2017 از پنجره گیمفا | تحلیل و بررسی کنفرانس مطبوعاتی EA Play - گیمفا