نسخه غربی ۱۳Sentinels: Aegis Rim تایید شد
۱۳Sentinels: Aegis Rim عنوان جدید استدیوی VanillaWare (سازنده عناوین Dragon’s Crown و Odin Sphere) که اولین بار در سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی شده بود، به هنگام انتشار در مناطق آمریکای شمالی و اروپا نیز عرضه خواهد شد.
کارگردانی شده توسط جورج کامیتانی (George Kamitani)، این بازی عنوانی بسیار متفاوت نسبت به عناوین قبلی استدیوی VanillaWare بوده، و بجای رخ دادن در دنیایی فانتزی، جهانی امروزی و مملو از رباتهای غول آسا را به تصویر میکشد. شرکت اتلوس در مورد دنیا و پیشزمینه داستانی این عنوان چنین میگوید.
ممکن است این عنوان دنیای سرد و غمانگیز را به تصویر بکشد، (اما) امضای هنری استدیوی VanillaWare و گرافیک زیبای این عنوان، به داستان و شخصیتهای ۱۳Sentinels زندگی میبخشد.
دو نکته فابل توجه در مورد این معرفی وجود دارند، که بررسی آنها خالی از لطف نیست.
- در حالی که نسخه ژاپنی ۱۳Sentinels: Aegis Rim برای عرضه بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ویتا و پلیاستیشن ۴ تایید شده است، اطلاعیه انتشار یافته توسط Atlus USA اشارهای به پلتفرمهای در نظر گرفته شده برای نسخه غربی این عنوان، نداشته است. با این وجود، در انتهای صفحه رسمی این عنوان، میتوان نوشته «نماد خانواده PS و نماد PSVITA نامهای تجاری ثبت شده هستند. PS4 نیز نام تجاری ثبت شده توسط شرکت سرگرمیهای تعاملی سونی است»، را مشاهده کرد.
- با وجود آنکه این اطلاعیه در مورد حضور یا عدم حضور ۱۳Sentinels: Aegis Rim در E3 2017 مطلبی نگفته، حضور این عنوان در E3، پیش از این توسط لیست منتشر شده از عناوین شرکت سگا و اتلوس در این مراسم، لو رفته است.
علاقمندان میتوانند از اینجا نسبت به بازدید از سایت رسمی این عنوان اقدام نمایند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات