در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا
در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا
در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا
در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا

در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت

محمود کاوش
۱۳:۳۳ ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا

بزرگ‌ترین بمباران هوایی تاریخ ایالات متحده را در بخش کمپین Call of Duty: WWII تجربه کنید…

Call of Duty: WWII پس از چندین نسخه که در آینده روایت می‌شد، سرانجام به ریشه‌های خود بازمی‌گردد و این قضیه باعث شده تا هواداران بیش از پیش برای عرضه این عنوان هیجان‌زده باشند. این نسخه توسط استودیوی Sledgehammer Games در دست توسعه قرار دارد، اما تاکنون اخبار زیادی راجع به مراحل و ماموریت‌های موجود در بخش تک‌نفره بازی منتشر نشده است. طی مصاحبه‌ای که آقای گلن اسکوفیلد (Glen Schofield) مدیرعامل و آقای مایکل کاندری (Michael Condrey) بنیان‌گذار استودیوی Sledgehammer Games با فروشگاه Gamestop داشتند، در مورد برخی از مراحل بازی اطلاعاتی را ارائه کردند.

یکی از این مراحل عملیات کبرا خواهد بود. درطول جنگ‌جهانی دوم، عملیات کبرا هفت هفته بعد از نبرد نرماندی و در تاریخ ۲۵ جولای ۱۹۴۴ اتفاق افتاد، این عملیات بگونه‌ای طراحی شده بود تا نیروهای متفقین را از دست آلمان‌ها نجات دهد. این عملیات بزرگ‌ترین بمباران هوایی تاریخ با آمار تقریبی ۳۰۰۰ هواپیمای ایالات متحده است که نیروهای نازی را بمباران کردند. آقای گلن اسکوفیلد در این مورد بیان کرد:

ما قرار است به مکان‌هایی مثل عملیات کبرا که بزرگ‌ترین بمباران هوایی تاریخ است، برویم.

توضیحات مختصری از این عملیات ارائه شد، اما این اولین بار در تاریخ است که عملیات مشهور کبرا بخشی از یک بازی ویدئویی خواهد بود. اسکوفیلد همچنین به این نکته اشاره کرد که حمله به ساحل نرماندی، نبرد Bulge (نبرد Bulge آخرین حمله بزرگ آلمان‌ها به جبهه غرب در طول جنگ‌جهانی دوم بود) و نبرد Paris (عملیات آزادسازی پاریس) در بازی وجود خواهند داشت.

درنهایت، عملیات کبرا تلاشی هماهنگ بود که سبب فروپاشی نیروهای متحدین در نرماندی شد و موجب شد تا نیروهای متفقین گام بزرگی در پیروزی جنگ‌جهانی دوم بردارند. لازم بذکر است عنوان Call of Duty: WWII در بخش کمپین بازی نیز برروی نیروهای متحدین تمرکز خواهد داشت، اما این تمرکز شامل کنترل سربازهای آلمانی نخواهد بود!

Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا
در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا
در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا
در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا
در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 4maxpayne گفت:

    واقعا خوشحالم این بازی جون دوباره گرفته
    این یعنی جنگ واقعی

    • JHON CENA گفت:

      بی فایدس اینا باید یک سرباز المانی باشی هر جی امریکایی و یهودیی و انکلیسی هست نسل همه اشون تو بازی نابود کنی البته از شوری هم متنفرم به دلیل جنک با هیتلر کشور المان برادر ماست در زمان عشق من adolf hitler :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

      • عاشق گفت:

        البته آمریگایی ها در جنگ جهانی نازی ها را نمی کشتند بلکه در اصل ژاپنی ها را می کشتند.
        فاجعه هیروشیما و بمباران اتمی پسرک(پسر کوچک) باعث شد میلیون ها انسان بیگناه تبدیل بمیرند و یا تا آخر عمر فلج زندگی کنند.آمریکایی ها این قدر در ژاپن نفوذ کردند که خود وزیر دفاع پیشین ژاپن گفت آمریکا این کار را برای اتمام جنگ انجام داد.البته مردم ژاپن با امضای توماری آن وزیر را اخراج کردند ولی خودتان فکر کنید که وزیر دفاع یک کشور از یک کشور دیگر دفاع کند.پیشنهاد می کنم حتما فیلم هیروشیما عشق من را ببینید.خلبانی که بمب پسرک را انداخت بعد از جنگ گفت اصلا از کاری که کرده پشیمان نیست. همه ی کشور ها در جنگ جهانی دوم جنایت هایی را مرتکب شدند و چه غیر نظامیانی که کشته نشدند.من هیتلر پرست نیستم و هولوکاست را رد نمی کنم
        درست است که هیتلر خیلی جنایت کرد ولی موافقم که این ها در مورد خیلی چیز های تاریخی هیتلر دروغ سرهم کرده اند نمونه اش همین داستان فرار به آرژانتین هیتلر.
        آخرین خواهشم از تمام گیمر ها این است که عروسک های سیاستمدران بزرگ نباشید.جنگ به هیچ وجه آن چیزی که تو بازی می بینید نیست.آن ها می خواهند جنگ جهانی به راه بیندازند تا سلاح هایشان را بفروشانند. 😐

        • عاشق گفت:

          هیتلر عقاید تندی داشت و بلایی که سر کشور لهستان آورد به هیچ وجهی قابل انکار نیست.ولی شخصیت رسانه ای که از او همچون دارت ویدر ساختند هم قابل انکار نیست.از نظر من هیچ انسانی کاملا خوب و یا کاملا بد نیست حتی هیتلر هم کار های خوبی در زندگیش مرتکب شده است.من از تمام نازی های این سایت فقط یک سوال دارم شما خودتان را جای یهودیانی که در جنگ کشته شدند بگذارید.اگر کسی در یک واقعه مسمانان را قتل عام می کرد و بعد عده ای زیاد این واقعه را انکار می کردند. شما چه حسی داشتید؟
          من یک اعتقادی دارم اگر ۹۹ درصد از یهودیان جهان جنایت کار باشند و فقط ۱ درصد بیگناه باشند.ما حق نداریم همه یهودیان را جنایت کار بدانیم.این مثل همین کاری است که عده ای از ایرانیان مقابل عرب ها انجام می دهند و به خاطر جنایتی که هزار سال پیش مرتکب شده اند هنوز از آن ها کینه دارند.خواهشا این قدر نژاد پرست نباشیم.مثل این است که من از نوه ی قاتل پدربزرگم به خاطر جنایتی که پدر بزرگش انجام داده متنفر باشم.
          شرمنده بابت اسپم ولی احساس کردم این اسپم برای بعضی ها لازمه شاید تو عقایدشون تغییری به وجورد بیاد.خواستار صلح جهانی هستم 😀

      • Kh-88-k1ng گفت:

        درود بر موسولینی:/
        به نظرم بتل فیلد چنتا راه بیشتر نداره تا بتونه جلویه کالاف وایسه یا اینکه بازی بعدیش تو جنگ جهانی دوم تویه جبهه متفقین(همون المان و ایتالیا و اینا دقیق نمیدونم کدومن) باشه
        یا جنگ مدرن باشه مثلا جنگ جهانیه سوم که تویه چن ساله اینده باشه در کل باید بخش داستانیشو ارتقا بده
        اسپم: ولی بدور از شوخی خیلی راحت میشد جلوی جنگ جهانی رو گرفت( البت به نظرم فقط به تعویق میفتاد ولی مطمئن نیستم)
        فقط اگه خواسته هایه هیتلر رو براورده میکردن(اون دوتا شهر/منطقه رو به المان پس میدادن)

  • Arman-TREX گفت:

    تو روز تولد من ریلیز میشه 😀

  • Farhad-ps4 گفت:

    حالا که RDR2 تأخیر خورد، احتمالن این بازی رو همون روز اول بخرم
    عالیه این نسخه ، بعد از گوست این یک cod واقعی هست
    بقیه شون فقط اسم cod داشتن، bo2 که کلن هیچی تو آفساید بود به جز مراحلی که در گذشته بود
    پ ن: گوست یکسری ایرادات داشت ولی در کل خوب و یک cod اصیل بود بنظرم

  • Farhad-ps4 گفت:

    با این توضیحات نگرانی من از کوتاه بودن بخش کمپین ، کمتر شد
    به یک کمپین طولانی و زیبا امیدواریم، برگ برنده اکتی همینه

  • Abbas گفت:

    (طی مصاحبه‌ای که آقای گلن اسکوفیلد (Glen Schofield) مدیرعامل و آقای مایکل کاندری (Michael Condrey) بنیان‌گذار استودیوی Sledgehammer Games با وب‌سایت Gamestop داشتند)
    من فکر کنم اشتباه شده چون گیم استاپ فروشگاهه

  • Alireza11111 گفت:

    من همه ی شماره های کالاف و بتلفیلد رو بازی کردم و همیشه هم برام لذت بخش بودند ولی هیچ وقت شوترا ول شخص سبک مورد علاقه ام نبوده و خیلی منتظر انتشارشون نبودم.اما با چیز هایی که در مورد این شماره تا به حال خوندم ووجود بزرگترین وقایع تاریخ جنگ جهانی تو بازی به یکی از مورد انتظارترین بازی های۲۰۱۷برام تبدیل شده.فقط منتظر نمایش گیم پلی بازی هستم تا بازی رو پیش خرید کنم.

  • leftovers گفت:

    شمارو نمیدونم ولی من اصلا از بتل ۱ خوشم نیومد به زور تمومش کردم
    جنگ جهانی کالاف یه چیز دیگس همیشه هیجان داشته بدجوری بهش امید دارم

  • من حقیقتا با توجه به سابقه نه چندان جالب اکتیویژن و تریلر منتشر شده از بازی، امید خاصی به این عنوان ندارم. بازی Call of Duty: WWII طبق معمول بر سر زبون‌ها خواهد افتاد و به فروش خوبی می‌رسه اما مسلما مثل عناوین قبلی مجموعه ساختارشکن نخواهد بود. سپردن بازی به اسلچ‌همر هم نمی‌تونه کمک خاصی به خوب از آب دراومدن بازی بکنه و تنها نکات یه ذره مثبت بازی از نظر من، بازگشت به فضای جنگ سرد و حذف حالت بازیابی خودکار نوار سلامتیه. در مجموع علاقه چندانی به این بازی ندارم و با توجه به هایپ‌شدن اغلب گیمرها و نمایش‌های به اصطلاح خیره‌کننده اکتیویژن، میشه آخر ماجرا رو حدس زد و پایان این قصه چیزی جز فروش بالا، سودجویی‌های همیشگی و هوادارای زیاد از صدقه‌سر عنوان برند شده COD و در نهایت یک شوتر متوسط وام‌گرفته از بازی‌های دیگه نیست

  • اوفففففف دوباره بازی داره به دوران شکوفایی خودش برمیگرده :inlove: :inlove: :inlove:

  • Snake Forever گفت:

    به نظر میاد فقط یک کپی پیست جنگ جهانیه و قرار نیست داستان درگیر کننده ای رو شاهد باشیم

    • sorena گفت:

      مثلا چیکار کنن ؟ بیان جنگ عراق رو تو جنگ جهانی دوم روایت کنن ؟ خوب جان برادر اتفاقا همین کاری که دارن میکنن زیباست هرچی با جزئیات تر بهتر، واقعی که اتفاق افتاده و خیلی هم روش حساسیت هست بهترین کاره ممکنه. همین خبر رو شما بخونید نوشته تو هیچ بازیی تا حالا بهش پرداخته نشده خوب چی بهتر از این ؟ تصور کنید چنین عملیات بزرگ و گسترده ای رو به تصویر بکشن با تمام اطلاعات دقیق تاریخی. کلی به دانسته های ما هم اضافه میشه. مطمئن باش اینا از داستان کم نمیزارن کسایی که تو آینده تونستن به اون میزان از موفقیت تو روایت داستان و شخصیت پردازی تاثیر گذارن برسم عقینا تو چنین عنوانی فوق‌العاده بهتر عمل میکنن.

    • Farhad-ps4 گفت:

      اگه مشکل شما صرفن داستان هست که از جنگ جهانی دوم میشه داستان حماسی و قشنگ ساخت چون تاریخ مستند هست و باور کردنی نه از یه مشت تخیل و ربات یه چیزی سر هم کردن که داستان خوب به وجود نمیاد

    • ShahinSky گفت:

      تا قبل کپی پیست از بتل ۱ بود حالا شد کپی جنگ جهانی !!
      چون توی بازی قبلی تانک مدل سلاح ها لباسا کلاه …سربازاش اون مدلی بود و حالا توی این قسمت دوباره همین چیزا رو مجبورن بسازن نمیتونن بجای کامیون هامر ۲۰۱۶
      بیارن یا از سلاح های امروزی توی این قسمت استفاده کنن!
      و توی تاریخ بازیای رایانه ای تنها سری بازیی که داستان درگیر کننده نداشته و نداره بتلفیده

  • HAMID REZA321 گفت:

    این بازی دیگه اخرشه خدا کنه زود بیاد :cowboy:

  • UNCHARTEDIV گفت:

    اولین بازی که پیشخرید میکنم

در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا
در بخش کمپین Call of Duty: WWII عملیات کبرا جنگ جهانی دوم وجود خواهد داشت - گیمفا