نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا
نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا
نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا
نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا

نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت

محمود کاوش
۱۲:۱۹ ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا

آوای غرب وحشی…

یوبی‌سافت بتازگی عنوان Far Cry 5 را همراه با تریلری بصورت رسمی معرفی نمود، و تاکنون نظرات مثبت بسیاری را بخود جلب کرده است. چیزی که هنگام رونمایی بازی بیش از همه مورد توجه قرار گرفت، اتمسفر آن بود – پس از نسخه‌ فرعی Primal که در جزیره‌ای ناشناخته و همچنین قبل‌تر از آن Far Cry 4 که در هیمالیا روایت می‌شوند، عنوان Far Cry 5 نیز در شهر Hope County واقع در ایالت مونتانا اتفاق خواهد افتاد. از این رو Far Cry 5 قرار است حتی خارج از بُعد داستان‌سرایی نیز از جهات بسیاری جذاب باشد.

آقای Dan Hay تهیه کننده و کارگردان عنوان Far Cry 5 اخیرا با وب‌سایت Hardcore Gamer مصاحبه‌ای داشتند و بصورت اجمالی در مورد جزئیات نقشه بازی صحبت نمودند. براساس گفته‌های Hay نقشه بازی طوری طراحی خواهد شد و آزادی عمل بسیاری را در اختیارتان قرار خواهد داد، بگونه‌ای که هنگامی که دو بازیکن اقدام به انجام بازی می‌کنند تجربه‌ای متفاوت از هم خواهند داشت. او در ادامه گفت:

ما درحال حاضر در مورد وسعت نقشه صحبت نمی‌کنیم.

تنها چیزی که می‌توانم به آن اشاره کنم این است که ما تغییرات اندکی در ساختار بازی ایجاد کردیم، بنابراین شما قادر هستید تا به هر سمت/ جهتی که می‌خواهید بروید. تجربه من و شما از بازی براساس مسیری که انتخاب می‌کنیم می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

گفته‌های آقای Dan Hay جذاب بنظر می‌رسند. بزودی اطلاعات بیشتری از بازی طی مراسم E3 در دسترس قرار خواهد گرفت. عنوان Far Cry 5 قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا
نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا
نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا
نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا
نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • alipower گفت:

    خوب این کاری که کرده این هستش
    ۳تا شخصیتی که تو تریلر دیدید

    شما پیش یکی از اینها میری. و با این رفیق میشی و تا آخر بازی با ماموریت های این یارو میری جلو تا برسی به باس آخر

    احتمالا منظورش این هستش. و وقتی مثلا با اون دختره بری. خوب خونش و ماموریت هاش مثلا شرق نقشه هستش. با اون یارو کشیشه غرب. اون یکی مثلا جنوب.

    منظورش این هستش

    • AydinYilmaz گفت:

      اینا رو نمیدونم اما میدونم بهترین بازی امساله واسه من. :laugh:
      ——————–
      راستی سیستم ده تومنی داری بالاخره یا نه؟
      I5 2500K رو با GTX 550TI میگفتی سیستم ده تومنی؟
      دیگه جلو ما بولوف نیا. :rotfl:

    • Farhad-ps4 گفت:

      شرمنده ، اشتباه گزارش تخلف زدم، من حتی کامنت شما رو هم لایک کردم!
      بله قطعن یکی از ویژگی این نسخه هم دادن اختیار عمل اینکه با کدوم شخصیت بیشتر بازی رو پیش ببرید و به حرفش گوش کنید و یا حتی دوست بشید هست همونطور که در فارکرای ۴ هم این ویژگی در انتخاب بعضی مأموریت ها بود ولی هرچی باشه تمام این شخصیت ها باهم در بازی تأثیری دارند اونطوری نیست که یکی رو انتخاب کنیم بعد بقیه دیگه نباشن و فقط یک قسمت نقشه باز بشه!!

      • در یک مصاحبه دن هی دقیقا همین رو گفت.شما میتونید با یک شخصیت ارتباط بیشتری بر قرار کنید و اون به شما بیشتر اعتماد میکنه و بالعکس.هر کدوم از شخصیت ها اعتقاد خودشون رو دارن و قطعا نمیشه با همشون دوست شد به همین دلیل تجربه هر فرد متفاوته.
        یک سری اطلاعات دیگر:
        طبق گفته “دن هی” این ۳ شخصیت معرفی شده تمام شخصیت های مهم بازی نیستن و در آینده تعداد بیشتری معرفی میشن.
        البته این هوش مصنوعی های قوی فقط مربوط به دوستان نیست و دشمنان بازی هم هوش مصنوعی پویایی دارن. مثلا اگر شما به تنهایی حمله کنید قوای کمتری از دشمن به شما حمله میکنن چون شما رو اونقدر قوی به حساب نمیارن ولی اگه با تمام قدرت حمله کنید یک دفاع همه جانبه رو باید از دشمن انتظار داشته باشید! در ضمن شما میتونید برخی از شخصیت ها که باهاشون ارتباط بر قرار کردید و اون ها رو قانع کردید به گروه مقاومت بپیوندند رو به همراه خودتون به نبرد ها ببرید و اگه اونا شما رو تنها در خطر ببینن به کمکتون میان.دشمنان اصلی بازی مربوط میشن به خانواده پدر روحانی(جوزف) یعنی خود جوزف و فیث و جان و جیکوب.اونا هر کدوم شخصیت پردازی و توانمندی های خودشون رو دارن.میتونید اونا رو در عکس هنری مشاهده کنید
        این نسخه با داشتن بیشترین تنوع اسلحه و وسایل نقلیه گسترده ترین گیم پلی رو در این سری داره. البته فقط این نیست.قابلیت استفاده از حیوانات در جنگ میراث فارکرای پریمال در این نسخس. شما میتونید حیوون رو بفرسید تا حواس دشمن رو پرت کنید یا اون رو بکشید یا حتی با سگتون اسلحه اش رو بگیرید و در زمانی که تیر های شما رو به اتمامه از اون استفاده کنید.نبرد های تن به تن به سلاح سرد هم اضافه شده.چوپ بیسبال ، چنگک کشاورزی و چکش و …! در بازی هستن.
        قابلیت مهم دیگه که اضافه شده و همگی از اون خبر داریم خلبانی و جنگ های هوایی هستش که قطعا یکی از بزرگ ترین نقاط قوت این نسخست و میتونه پای طرفداران بیشتری رو به این سری محبوب باز کنه.
        با همین اطلاعات محدود میشه + سابقه سری فارکرای به کیفیت بازی اطمینان داشت اما هنوز برای اطلاعاتی که در E3 یا قبل و بعد از اون منتشر میشه هیجانزده هستم

        • سخنی با منفی دهنده:داداش نظرات من همه مزخرف و به درد نخور.شما خودت رو جر نده ما راضی نیستیم :yes:

        • Dirtyomnic گفت:

          امیدوارم اینجور باشه و نبرد های تن به تن یه چیزی مثل نبرد با هویت ولکر تو فارکرای ۳ باشه بازم ممنون بابت اطلاعاتت :yes: :yes: :yes:

          • خواهش میکنم.نبرد های تن به تن احتمالا یه چیزی مثل DYING LIGHT هستن.البته شاید مبارزه با باس ها مثل مبارزه با واس و هویت باشن.از همه چیز پاگان مین خوشم اومد جز رویارویی نهایی.

            • Dirtyomnic گفت:

              dying light رو بازی نکردم ولی امیدوارم همینطور باشه اتفاقا اصلا من از پاگان مین خوشم نیومد تنها نقطه قوتش این بود که شبیه نیمار بود 😀

            • نه در اون حد هم بد نبود. در اون دیدار اول بعد از پیاده شدن از اتوبوس و اون دور همی در پایگاه پاگان مین شاهد دیالوگ های خیلی خوبی از پاگان مین بودیم.اون مو های سفید و لباس صورتیش هم خیلی به اخلاقش میخورد 😐 .صداپیشه اش هم تروی بیکر بود :inlove: بدی هاش همون رویارویی آخر و اینکه کم اون رو در اواسط بازی دیدیم بود. DYING LIGHT رو به نظرم بازی کن.خیلی بازی خوبیه.برای من مثل یک فارکرای زامبی محور بود. البته با سلاح های کمیاب تر و پارکور قوی.

            • Dirtyomnic گفت:

              dying light و رو سیستمم دارم بلافاصله بعد کنکور بازیش میکنم ممنون که توصیه کردی 🙂

        • Ubisoft گفت:

          بازی فریاد از دور برای من با حرف مردم خراب یا شاهکار نمیشه این منطق و احساس منه که این رو شاهکار میبینه. چون عقلم عاری از هرگونه پلیدی و ناقصی ای هستش.
          فارکرای برای من شاهکاره چون اون رو بر اساس حرف مردم قضاوت نمیکنم بلکه مثل یه مردابی زیبا و خفته میبنمش که در حقش اجحاف شده اما با این بازم برای من همون رودیه که قبلا بوده و اینک به مرداب پیوسته.
          تو این هفتا پستی که درمورد فارکرای منتشر شده بود هربار میخواستم نظر بدم اما نظرات نادانانه ی بعضی ها باعث میشد از کرده ا ی که میخوام بکنم پشیمون بشم. :yes:
          آیدن خودت رو با حرفا و دیسلایک های جماعتی که تو مرداب خیالشون با سایشون درگیرن ناراحت نکن. عقل این جماعت با سنشون رشد میکنه نه با شعور و معرفتشون.
          سطل آبی که توش لجن و کثیفی باشه هر چقدرم که تمیزش کنی باز تهش یه کثیفی هست که کل آب رو به گند بکشه.
          این جماعت به جای رشد دادن عقل و زدودن کینه ها عقده هارو پرورش میدن و فقط میخوان که حرف خودشون رو بگن و بدی هارو خوب جلوه بدن و خوبی و واقعیت هارو زشت.
          مهم اینه که تو حرفت رو گفتی و منی که واقعیت رو میبینم با چشم دل دیدم و پسندیدمش.
          موفق باشی :yes:

  • Farhad-ps4 گفت:

    یعنی اگه تونسته باشن از روند تکراری شدن بازی جلوگیری کنن که دیگه تمومه، هیچ مشکلی نداره حتی می تونه سمت گوتی شدن بره
    باید روز اول بازی رو بگیرم طاقت انتظار ندارم با این همه توصیفات
    البته اگه مشکلات فنی نداشته باشه و اینکه امیدوارم با وجود اسکورپیو و پرو بر روی ps4 معمولی ضعیف و بد نباشه که این هم متأسفانه نگران کننده ست

  • Armin گفت:

    قطعا دنوو داره ستاد آزار pc باز ها 😀

  • Golden_Cinder گفت:

    شگفتااااا…
    گویا از غرب طلوع میکند افتاب 😀
    پس اینطور که معلومه قراره کلی انتخاب تو بازی قرار بدن… خیلی خیلی خیلی امید بش دارم.
    *”بین یوبیسافت و موفقیت یک دره ی کوچولو هست.. میدونم از دره میپره و موفقیت رو میگیره تو مشتش :inlove: “*

  • فقط طرفدارایی مثل من که با این سری زندگی کردن درک میکنن که این نسخه قراره چه شاهکاری بشه(هرچند با اطلاعات کم منتشر شده)
    تا نمایش e3. میمیرم 😥 😥

  • Norton_sec گفت:

    آقا یوبیسافت هر وقت هایپ کرده بازی خوب از آب در نیومده مثلا الان اساسین کرید جدید هیچ هایپی نکرده و من به خوب بودنش ایمان دارم ولی اینو هی میبینم دارن هایپ میکنن نا امید میشم
    امیدوارم این هایپ یوبی سافت مثل هایپ های قبلیش نباشه

  • ali.stop گفت:

    Primal که در جزیره‌ای ناشناخته.داداش داری اشتباه میزنی

  • majidam گفت:

    بازم هایپ هرروز باید دو سه تا خبر از این بازی بشنویمو ببینیم اخه جای ترس داره چون یوبی هر موقع از یه بازی خیلی هایپ بکنه اون بازی نابود میشه

  • all pacino گفت:

    بهترین نسخه ها برا من قسمت دوم وسوم بودن انتظار داشتم تو این قسمت بازهم واس رو ببینم ولی نشد به هر حال شاید یوبی داره کار درست رو انجام میده و نمیخواد خاطرات خوبی رو که از واس داریم خراب کنه به هر حال واس واسه ما یه اسطوره است و در نوع خودش یه جور جوکره

  • فریاد بی نهایت اینقدر بلنده که صداش درکل دنیا خواهد پیچید و گوش همه حسودان رو کر خواهد کرد :yes:

  • یوبی سافت ترو جان پدرت شاهزاده ی ایرانی رو معرفی کن تو کنفرانست 😥 😥 😥

  • HAMID REZA321 گفت:

    عالیه عالی :rotfl: :yes: :yes: :yes:

نقشه Far Cry 5 بگونه‌ای طراحی شده است که دو بازیکن تجربه یکسانی نخواهند داشت - گیمفا