جیمز کامرون با دیدن کرایسیسِ سه بعدی تحت تاثیر قرار گرفت
Cevat Yerli مدیر ترکیه ای استودیو بازی سازی آلمانی کرایتیک گفت : جمیز کامرون با دیدن نسخه سه بعدی کرایسیس ۲ تحت تاثیر قرار گرفت. Cevat در ادامه گفت که کرایسیس سه بعدی حاصل کار ۲ سال نیم شرکت برای بدون نقص نشان دادن این ویژگی بود.
جیمز کامرون نویسنده و کارگردان صاحب نام سینما بخاطر استفاده تکنولوژی سه بعدی در فیلم آواتار باعث تحول شگرفی در صنعت سینما و تلوزیون سه بعدی شد. همچنین آواتار هم به پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل کرد.جمیز کامرون با دیدن کرایسیس ۳D گفت که بسیار دوست دارد تکنولوژی سه بعدی بتواند در تمامی عرصه ها بکار گرفته شود .
کرایسیس ۲ در تاریخ ۲۲ مارس برای پلتفرم های PS 3 ، PC و Xbox 360 به طور همزمان منتشر می شود
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
این بازی رو آدمه کور هم ببینه تحت تاثیر قرار میگیره :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized:
باید هم تحت تاثیر قرار بگیره، این بازی گرافیک بسیار بالایی داشت