جیمز کامرون با دیدن کرایسیسِ سه بعدی تحت تاثیر قرار گرفت
Cevat Yerli مدیر ترکیه ای استودیو بازی سازی آلمانی کرایتیک گفت : جمیز کامرون با دیدن نسخه سه بعدی کرایسیس ۲ تحت تاثیر قرار گرفت. Cevat در ادامه گفت که کرایسیس سه بعدی حاصل کار ۲ سال نیم شرکت برای بدون نقص نشان دادن این ویژگی بود.
جیمز کامرون نویسنده و کارگردان صاحب نام سینما بخاطر استفاده تکنولوژی سه بعدی در فیلم آواتار باعث تحول شگرفی در صنعت سینما و تلوزیون سه بعدی شد. همچنین آواتار هم به پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل کرد.جمیز کامرون با دیدن کرایسیس ۳D گفت که بسیار دوست دارد تکنولوژی سه بعدی بتواند در تمامی عرصه ها بکار گرفته شود .
کرایسیس ۲ در تاریخ ۲۲ مارس برای پلتفرم های PS 3 ، PC و Xbox 360 به طور همزمان منتشر می شود
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات
این بازی رو آدمه کور هم ببینه تحت تاثیر قرار میگیره :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized:
باید هم تحت تاثیر قرار بگیره، این بازی گرافیک بسیار بالایی داشت