شرکت اسکوئر انیکس خواهان ادامه یافتن سری Hitman است
چندی پیش شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که تصمیم دارد استودیوی تحت مالکیت خود یعنی IO Interactive را به فروش برساند؛ همین مساله منجر به ایجاد پرسشهایی بسیار، برای علاقهمندان و دنبالکنندگان محصولات این استودیو شد. همانطور که مطلع هستید، استودیوی نامبرده مسئولیت ساخت سری بازیهای محبوب Hitman را برعهده دارد؛ بنابراین این پرسش مطرح میشود که آیا با فروش استویدیوی IO Interactive شاهد ادامه یافتن این مجموعه بازی خواهیم بود یا خیر؟
هنگامی که شرکت اسکوئر انیکس از برنامه خود مبنی بر فروش استودیوی IO Interactive پرده برداشت، هیچ اعلام نکرد که آیا حقوق سری بازیهای Hitman نیز در کنار استودیوی یاد شده فروخته خواهد شد یا خیر. با این حال و بر طبق ترجمه گزارش مالی جدید اسکوئر انیکس، به نظر میرسد که این شرکت تمایلی به از دست دادن حقوق مجموعه مورد بحث ندارد.
یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda) رئیس شرکت اسکوئر انیکس در این زمینه تصریح کرد که:
تصمیم ما مبنی بر خروج از کسب و کار شرکت IO Interactive در راستای نتایج بررسیای که از نمونهکارهایمان، به عنوان بخشی از تلاشمان، در جهت تمرکز بر روی منابع و به منظور تقویت تواناییمان در توسعه داشتهایم، است. از آنجایی که این شرکت متعهد به توسعه سری Hitman و برخی دیگر از عناوین مشهور است، ما در حال مذاکره با سرمایه گذاران خارجی آینده نگر به منظور تضمین آینده این سری بازیها هستیم.
بیشک سخنان جدید رئیس شرکت اسکوئر انیکس، نقطه امیدی برای طرفداران پرشمار این مجموعه بازی محبوب تلقی میگردد و به نظر میرسد که آنها خواهان ادامه یافتن آن هستند. از سوی دیگر، منظور ماتسودا از «عناوین مشهور دیگر»، بازیهایی از جمله سری Kane & Lynch و همچنین یک بازی جدید در دست توسعه است.
در طول یک جلسه پرسش و پاسخ، از ماتسودا سوالی در خصوص فروش IO Interactive پرسیده شده که وی در جایگاه پاسخ جزئیات بیشتری در این باره عنوان کرد که به شرح زیر است:
با توجه به ماهیت چشمانداز رقابتی در بازارهای غرب و همچنین وجود مسائل دیگر، ما اینطور پنداشتیم که نیاز به تمرکز بر روی منابع توسعهی خود داریم. تصمیم ما مبنی بر خروج از این کسب و کار، در نتیجه یک بررسی از منابع مالی و انسانی گرفته شده است.
درست مدتی پس از اینکه اعلام شد شرکت اسکوئر انیکس تصمیم دارد تا استودیوی IO Interactive را به فروش برساند، استودیوی نامبرده برخی از کارمندان خود را اخراج کرد؛ این اقدام یا میتواند در راستای فروش احتمالی آن باشد یا اینکه آن را به عنوان حرکتی جهت جلب رضایت خریداران احتمالی دانست. تابدین لحظه هیچ مشخص نیست که چه شرکتی به خرید استودیوی IO Interactive تمایل دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
من سرى آخر هیت من رو بازى نکردم ولى اونچه مسلمه اسکوئرانیکس مشکل اصلى اش توان مالى سرمایه کذارى روى پروژه هاى بزرک بعد از بازى پر هزینه فاینال فانتزى ۱۵ بوده. از طرفى برنامه دراز مدت اون بازى نتیجه خوبى توى غرب بهش داده و از طرف دیگه توسعه همزمان دو شماره از بازى به اون پر هزینه اى (ریمستر ۷ و احتمالا شماره بعدى) بعلاوه پشتیبانى از نسخه فعلى کارش رو سخت کرده. این که براى کم کردن هرینه ها بین تومب ریدر و هیت من، اولى رو انتخاب کرده، مى تونه این امید رو بده نسخه فاینال فانتزى ۷ به صورت اپیزودیک بیرون نیاد و البته فروش این استودیو هم کار ساده اى نخواهد بود. از این مصاحبه بر مى یاد که اسکوئر انیکس قصد نداره امتیاز انتشار رو از دست بده و دنبال مشترى با شرایط خاص مى گرده. امیدوارم هر اتفاقى میافته هیت من به روزهاى اوجش برگرده (هر چند نمى دونم این یکى طرفدارها رو راضى نگه داشته یا نه).
مگه دست خودشه که ادامه نده
ما گیمرا مجبورش میکنیم :yes: :razzmad:
خدائیش من موندم خود من یا من هیچی
این دوستمون الان حرف غیر منطقی یا مثلا فوشی یا هیچ چیز بدی ننوشته
ولی ۳۴ تا منفی خورده؟
خدائیش فازتون چیه؟
بعد از خبر همکاری مارول و اسکوئر برای ساخت چند بازی از دنیای مارول، چنین اتفاقاتی دور از انتظار نبود.
سریه hitman رو همیشه دوست داشتم چون همیشه در اوج بوده و به عنوان یک بازیه اکشن-مخفی کاری استانداردهای خودشو داشته و داره و از هیچ عنوانی الگو برداری نکرده :yes: دقیقا مثل سری بازی های افسانه ایه metal gear solid که شناسنامه ی سبک مخفی کاری بوده و هست و با خلق ۱۱ نسخه شاهکار یکی پس از دیگری خودش رو برای همیشه اثبات کرده :heart:
امیدوارم ادامه داشته باشه
اگر منفی رای نمیدید
این سری هیتمن مثل قبلی ها نیستش و مشکلات زیادی داره از جمله باگ
ولی خوبه بازیش
😀
من بازى نکردم اخرین سریش رو هنوز،اما اگه واقعا باگ داره که باید بگم حرف حق منفى نداره :)))
حیف شد.وجود باگها لذت بازى رو از آدم میگیره.
البته خب قطعا در حد یونیتى نمیتونه فووول باگ باشه 😀
دوستان من این بازی رو که میخوام نصب کنم ISDone.dll ارور میده کسی میدونه چیه مشکل؟ انواع راه ها رو هم رفتم نشد که نشد :idk:
رفع اسپم: با این سری خاطره زیادی دارم امیدوارم که پرقدرت به کارش ادامه بده :yes:
یعنی تو نصب مشکل داره؟ ویندوزت چیه؟
شاید دیسکش رایتش مشکل داره
یا خط داره
اون دیسک رو از اول بگیر
شایدم ویندوزت مشکل داره
ولی احتمال زیادی فایل نصب مشکل داره اگر وسطش ایراد میگیره . از دی وی دیش هستش
من باگی ندیدم :-/
من دیدم
داداشم داشت بازی میکرد. یارو رو خفه کرد از پشت. رفت زیر زمین
بعد خودش اومد بالا ولی یارو نه
تو قسمت انیمیت هاش هم مکشل داره
یارو رو خفه می کنی. سینه یارو رو خفه میکنه 😀 و ….
حتما باید ادامه بدن این سری رو
واقعا با همه نسخه هاش حال کردم
والا من که تو این آخری باگی ندیدم ! خیلی لذت بردم! به طوری که یه بار اشتراکی گرفتم دیدم خیلی میچسبه رفتم اورجینالشو گرفتم با کانتکت های مختلف .واقعا قشنگه اصلا تکراری نمیشه! فقط احساس کردم یکم روش های ترور کردنش بیشتر از blood money بود! (بر خلاف بقیه دوستان) در کل قشنگه و ارزش چند بار بازی کردن رو داره.به دوستایی که تجربه نکردن حتما پیشنهاد میکنم
سلام به همه عزیزان راستی میدونستید سازنده اصلی فاینال فانتزی یک ایرانی بوده و یکی از دلایل اصلی موفقیت این سری همین شخص ایرانی به نام ناصر جبلی بوده