در Call of Duty: WW2 قابلیت دویدن بصورت نامحدود وجود نخواهد داشت
در Call of Duty: WW2 قابلیت دویدن بصورت نامحدود، ویژگیای که بازیکنان در نسخههای اخیر به آن عادت کرده بودند، وجود نخواهد داشت.
دویدن بصورت نامحدود، توانایی ایست که بازیکنان بدون اینکه نیاز به تازه کردن نفس داشته باشند، میتوانند تا بینهایت به دویدن ادامه دهند. اما این قابلیت در Call of Duty: WW2 وجود نخواهد داشت.
این ویژگی جزء اصلی بسیاری از Call of Dutyهای اخیر بوده است، اما بنظر میرسد استودیوی Sledgehammer Games در ساخت Call of Duty: WW2 روش دیگری را پیش گرفته باشد. این خبر را بنیانگذار استودیو آقای مایکل کاندری (Michael Condrey) از طریق حساب توئیترش تائید نمود. اون در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در مورد این قابلیت اینگونه نوشت:
خیر
— Michael Condrey (@MichaelCondrey)
کاندری در پاسخ خود اشارهای به نبود این قابلیت در بخش تکنفره، چندنفره و یا هردوی آنها نکرده است. اما بنظر میرسد روی صحبت وی با بخش چندنفره باشد. و این احتمال وجود دارد که در بخش چندنفره یک ویژگی وجود داشته باشد که با بازکردن آن بتوان این قابلیت را فعال نمود!
در ادامه باید عرض کنیم که قابلیت دویدن بصورت نامحدود ویژگیای است که سالها پیش طرفداران خواستار اضافه شدن آن جهت افزایش سرعت بازی بودند (و موفق به دریافت آن نیز شدند). در آن زمان تمامی بازیها برروی زمین روایت میشدند و متکی بر نبردهای زمینی بودند. اما هنگامی که بازیکنان از روند سریع نبردهای فضایی سری Call of Duty خسته شدند، مجددا بدنبال بازگشت گیمپلی کندتر و هدفمند بودند. همچنین در مورد Call of Duty: WW2 این نکته وجود دارد که، دویدن بصورت نامحدود شاید زیاد منطقی بنظر نرسد. درحال حاضر زمانی که اکثر استودیوها این قابلیت را بصورت پیشفرض در عناوین خود اعمال میکنند، عدم وجود این ویژگی باید جای خود را میان طرفداران باز کند!
قطعا طی مراسم E3 که تنها چند روز با آن فاصله داریم، اطلاعات بیشتری از Call of Duty: WW2 و خصوصا بخش چندنفره آن دستگیرمان خواهد شد.
Call of Duty: WW2 قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
با نبود این قابلیت و همچنین بهبود سریع زخم ناشی از تیر ها،این بازی بیشتر به یک شبیه ساز واقعی جنگ نزدیک میشه.خیلی هم عالی!
این ویژگی ها رو سالها پیش تو Operation Flashpoint Dragon Rising دیده بودم.نمیشه همیشه بدوی .بعد دویست متر خسته میشه.اگه تیر به پا بخوره نمیتونی بدوی مگه اینگه سرباز medic شخصا بیاد امپول بزنه. :laugh: سربازها همگی پانسمان دارن و میتونن باندپیچی کنن اما برای بهبودی کامل یا باید تا checkpont بعدی پیش رفت یا تن به امپول داد . 😀 تنها بازی هست که هنوز دارمش.اخه تو خونه با دو رایانه بصورت LAN بازی میکنیم.واقعا حیف که BOHEMIA INTERACTIVE داره وقتش رو صرف DLC های متعدد برای ARMA 3 میکنه و سری Flashpoint رو بعد Red River ول کرده به امان خدا.خیلی دوست دارم نسخه بعدی نقطه اشتعال رو بسازن.
flashpoint فوق العاده بود.واقعا شبیه ساز جنگ محشری بود.خاطراتمو زنده کردی.
flashpoint نسخه ی اول یک اسطوره بود ! واقعا یک شبیه ساز بود ولی بعد اون همینطور ضعیف و ضعیف تر شد…dragon rising بازی بدی نبود ولی red river یک فاجعه بود !…
اون استدیوی سازنده ی ARMA هم که شما میگی فقط همون نسخه ی اول رو ساخت و دو نسخه ی بعد ربطی به این استدیو نداره که بخواد نسخه ی جدیدی بده بیرون..
حق با شماست تو دو نسخه بعدی Codemasters شخصا اقدام کرده.
یک تریلر نایاب از اولین نسخه Flashpoint گذاشتم اپارات.
سرچ کن تو اپارات
Operation Flashpoint Cold War Crisis
بنظر خیلی میخون بازیو به واقعیت نزدیک کنن :inlove:
هم راحت میمیری هم شاید راحت بکشی
واسه اینه که راش ندی بری تو دل دشمن بعد همه رو به تیر ببندی 😀
عالی… واقعی تر از همیشه
راست میگی توی ww1 که این طوری بود
همین که از فضا و اینده برگشته کافیه
افرین واقع گرا باشید و تخیلات فضایی تونو تو جنگ جهانی خالی نکنید خیلیییی ممنونممم 😐
اکتیویژن مسلما رفته دنبال آسان ترین راه و این بازی بخاطر COD بودنش فروش خواهد کرد. این سری، اینقدر به دلیل سابقه خوبش بزرگ شده و حالا یکی از نمادهای صنعت گیم هست و اکتیویژن در این میان، بیشتر دنبال سوده! مطابق معمول، کسانی که دنبال عمق در بازیها نیستن خیلی از بازی Call of Duty: WWII استقبال خواهند کرد :yes:
اگه واقعا فقط به فکر تیغ زدن مخاطب نباشن میشه حتی توی یک بازه ۱۰-۱۲ ماهه هم محصول با کیفیت تولید کرد اما شاید مخاطبها تو اینکه سرشون کلاه میره مقصر هستن
خب شما الان میگی این بازی موفق نمیشه؟ به نظرم که مخاطبا بیشترین رضایت ر خواهند داشت
بازی که متای های همیشه نسبتا خوبی داشته یعنی هیچ وقت با عجله بازی ساخته نشده و همیشه بازی نسبتا بهینه بوده بازی
اینکه میگی مخاطب سرش کلاه می ره یه توهین به تمام کسایی کلاف جدید بازی کردن هست و تو می گی اون ها بی فکر هستن البته دور از جون
خیلی هم عالی
حالا یه فن بتلفیلد میاد بگه از بتل وان اسکی رفتن 😛
برعکس خیلی ها من هر دو بازی رو دوست دارم.
Battlefield 4 و Call Of Duty Modern Warfare 3 همیشه تو ذهن و خاطره من موندگار شدن.
دیگه خیلی داره واقعیش میکنه میترسم فردا بیاد بگه خودتون باید اسلحه دست بگیرید بجنگید.
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
خوب این با یک واقعیت مجازی ردیف میشه ، یه اسلحه دستت میگیری ، عینک میزاری بعد هم lets play
قدم به قدم این بازی داره بیشتر به واقعیت نزدیک میشه و طبیعی تر میشه
عالیه
کلا کود داره فوق واقعی میشه خیلی خوبه به نظرم جذابیت بیشتری داره :heart: :heart:
هم کالاف هم بتل فوق العاده هستن حالا گاهی این یکی بهتر گاهی اون یکی بهتر.کسایی که فن بازی در میارن غیر منطقی هستن.حالا مثلا اگه بتل بهتر باشه از کالاف یا برعکس شما خودت رو از تجربه اون یکی محروم میکنی؟!من ترجیه میدم هر دو رو بازی کنم.یه مثلا چون ایکس باکس فن هستی خودت رو از انحصاریای پلی فور محروم کنی یا برعکس؟!عزیزان گیم فن باشید
:yes: :yes:
اگه با یه تیر نقش زمین بشه ، این قابلیت رو فقط در بخش تک نفره (هوش مصنویی) اضافه میکنه ، چون در بخش مولتی (هوش انسانی) دیگه هیچ کی نمیتونه دو متر بره جلو