هماکنون موتور بازیسازی آنریل انجین ۴ از کنسول نینتندو سوییچ نیز پشتیبانی میکند
موتور بازیسازی «آنریل انجین ۴» ساخته شرکت «اپیک گیمز» (Epic Games) یکی از محبوبترین موتورهای بازیسازی حاضر در بازار است که دهها هزار بازی توسط این تکنولوژی طراحی و ساخته شدهاند. در حال حاضر، توسعهدهندگانی که از این موتور استفاده میکنند میتوانند بازیهای ساخته خود را برای پلتفرمهای زیادی عرضه کنند که به تازگی آخرین نسخه از آن نیز از کنسول نینتندو سوییچ به صورت کامل پشتیبانی به عمل میآورد.
دو شرکت «اپیک گیمز» و «نینتندو» جهت سازگاری موتور بازیسازی «آنریل انجین ۴» با کنسول نینتندو سوییچ با یکدیگر همکاری کردهاند که در پی این همکاری آخرین شماره این موتور با پشتیبانی کامل از کنسول نامبرده به صورت رایگان در دسترس توسعهدهندگان مورد تائید قرار گرفته است. نسخه جدید این موتور که با نام و شماره «آنریل انجین ۴٫۱۶» شناخته میشود جایگزین نسخه «آنریل انجین ۴٫۱۵» شده است و از کنسول دستی/خانگی نینتندو سوییچ نیز به صورت کامل پشتیبانی میکند.
اگر جزو بازیسازی هستید که تمایل دارید با استفاده از این موتور برای جدیدترین کنسول شرکت نینتندو سوییچ بازی بسازید؛ ابتدا باید از طریق این نشانی مورد تائید قرار بگیرید تا بتوانید به کدهای منبع آن به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید و با دیگر توسعهدهندگان نیز در ارتباط باشید.
بازیهای زیادی با استفاده از موتور بازیسازی «آنریل انجین ۴» برای پلتفرمهای متعددی از جمله ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی ساخته و توسعه یافتهاند. از جمله این موارد میتوان به عناوین Street Fighter V، Gears of War 4 و Shenmue III اشاره کرد. این موتور برای عموم علاقهمندان به صورت رایگان قابل دسترسی است. در صورت تمایل میتوانید از این نشانی آن را دریافت کرده و با استفاده از آموزشهای موجود بیشتر از کارآییها و قابلیتهای آن جهت استفاده در فرآیند ساخت یک بازی ویدئویی بدانید.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
اگه اینطور باشه عالیه واسه سوییچ من گرافیک خیلی خیلی وایم مهمه ولی گیم پلی و داستان مهمه و خداییش سوییچ باید بازیهایی با گرافیک عرضه کنه بالاخره گرافیک خودش چیزیه ک ی بازی خوب بهش نیاز داره
باعث تاسفه در دورانی که کنسولی ۶ و۲ ترافلاپسی نزدیک به عرضه شدنه یک کنسول عرضه میشه که سخت افزارش ۱ ترافلاپسه و اکثر عناوین مولتی براش عرضه نمیشه و برعکس موج آب میخاد شنا کنه هیچوقت به ساحل نمیرسه
ایشالا بااین موتور بازی سازی شاهد بازی های بزرگی باشیم و پشتیبانی دولاپرها ی بیشتر
:yes: :yes: مبارک فناش