اطلاعاتی از روند پیشرفت توسعه بازی Bloodstained: Ritual of the Night منتشر شد
کوجی ایگاراشی (Koji Igarashi) به تازگی و در جدیدترین شماره مجله ژاپنی «فامیتسو» مصاحبهای را انجام داده است که در جریان آن بیان کرد که مراحل ساخت و توسعه بازی Bloodstained: Ritual of the Night چیزی بین ۲۰ و ۳۰ درصد کامل شده است. این تولیدکننده اذعان داشت که لازم است تا مراحل توسعه بازی نامبرده را تسریع بخشد تا بتواند ساخت آن را تا زمان تعیین شده در سال ۲۰۱۸ میلادی تکمیل کند.
چند سالی میشود که کمپین حمایت مالی بازی Bloodstained: Ritual of the Night، نسخه فرعی از مجموعه بازیهای Castlevania، در سرویس «کیکاستارتر» به پایان رسیده است؛ با این وجود مدتی پیش شاهد به تعویق افتادن تاریخ انتشار آن تا سال ۲۰۱۸ میلادی بودیم اما تاریخ انتشار جدیدی برای آن مشخص و اعلام نشد. آخرین اخبار این بازی بیشک برای طرفداران آن خوشایند نخواهد بود چراکه کوجی ایگاراشی، کارگردان بازی مورد بحث، در خصوص مراحل توسعه این بازی صحبت کرده و بیان داشته است که پیشرفت این فرآیند چیزی مابین ۲۰ تا ۳۰ درصد است. ایگاراشی در ادامه اظهار داشت که جهت عرضه این بازی در سال ۲۰۱۸ میلادی باید روند توسعه آن را تسریع بخشد و بیش از پیش بر روی آن کار کند وگرنه Bloodstained: Ritual of the Night بار دیگر تاخیر خواهد خورد.
با این وجود اما تا بدین لحظه صحبتی در خصوص به تعویق افتادن این بازی به میان نیامده و ایگاراشی گفته است که برای پیشبرد مراحل توسعه Bloodstained: Ritual of the Night از استودیوهای خارجی کمک خواهد گرفت تا این عنوان را در زمان مشخص خود به بازار عرضه کند و در دسترس حامیان مالیاش قرار دهد.
نسخه کنسول Wii U این بازی به منظور سرعت بخشیدن روند توسعه آن لغو شد؛ Bloodstained: Ritual of the Night توسط موتور بازیسازی «آنریل انجین ۴» ساخته میشود و این موتور از کنسول نسل قبلی و شکست خورده شرکت نینتندو پشتیبانی نمیکند. اگرچه ایگاراشی به جای نسخه Wii U، تصمیم به انتشار این بازی بر روی کنسول موفق و ترکیبی نینتندو سوییچ گرفته است.
بازی Bloodstained: Ritual of the Night قرار است که در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ویتا، نینتندو سوییچ و رایانههای شخصی عرضه و منتشر گردد.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
“….تصمیم به انتشار این بازی بر روی کنسول موفق و ترکیبی نینتندو سوییچ گرفته است….”
کنسول موفقو خوب اومدی