سونی به آمار ۷۰ میلیون کاربر فعال بصورت ماهانه در شبکه پلیاستیشن دست یافت
سونی از برنامههای خود در مورد وضعیت فعلی پلیاستیشن ۴ و استراتژیهای آینده سال مالی جاری جهت افزایش رشد شرکت، رونمایی کرد.
طی جلسه استراژی شرکت سونی که امروز برگزار شد، معاون بخش سرگرمیهای سونی آقای Tsuyoshi Kodera از برنامههای آینده عناوین و خدمات شبکهای شرکت صحبت نمود. او در ابتدا عملکرد سونی را در سال مالی ۲۰۱۶ مورد بررسی قرار داد و اعلام کرد که رشد و توسعه اکوسیستم پلیاستیشن ۴ “بسیار موفق” بوده است، و این رشد شامل نوآوریهای ارائه شده در پلیاستیشن ۴پرو و عرضه موفق پلیاستیشن ویآر نیز میشود.
در ادامه به برنامههای مورد نظر سونی در سال مالی جاری پرداخته شد، Kodera توضیح داد که هدف آنها “حفظ و گسترش همکاریهای موجود” و “افزایش فرصتهای تجاری و درآمد” خواهد بود.
این برنامه شامل به حداکثر رساندن سودآوری اکوسیستم پلیاستیشن ۴، بعلاوه افزایش بهرهوری پلیاستیشن ویآر بعنوان یک مدیوم بازی و سرگرمی، ارائه محتوای جدید برای پلتفرمها و جذب مخاطبان بیشتر از طریق انتشار عناوین جدید برروی گوشیهای تلفنهمراه در ژاپن و آسیا خواهد بود.
نکته قابل توجه جلسه برگزار شده این بود که تا پایان سال مالی ۲۰۱۶ (یعنی ۳۱ مارس ۲۰۱۷) تعداد اعضای شبکه پلیاستیشن به ۷۰ میلیون کاربر فعال بصورت ماهانه رسید، و همچنین تعداد اعضای سرویس Plus شبکه پلیاستیشن نیز ۲۶٫۴ میلیون نفر به ثبت رسیدهاند. جهت مقیاسه شبکه پلیاستیشن و ایکسباکس Live: آمار و ارقام منتشر شده از ایکسباکس Live طی دو فصل گذشته خبر از کابران فعال ۵۲ الی ۵۵ میلیونی میدهند. سونی در صدد است تا این آمار را افزایش دهد، هچمنین درنظر دارد تا لاینآپ خود را با انتشار عناوینی مثل Uncharted: The Lost Legacy و Gran Turismo Sport بهبود بخشد. لازم بذکر است برطبق پیشبینیهای صورت گرفته، سونی تا پایان سال مالی (مارس ۲۰۱۸) میزان فروش کنسول پلیاستیش ۴ را به ۷۸ میلیون دستگاه خواهد رساند.
در بخش پلیاستیشن ویآر، سونی درنظر دارد تا بازار فروش این هدست را از طریق ارائه عناوین و سرگرمیهای مختلف، افزایش دهد. درمیان این موارد سونی بدنبال بهبود لاینآپ خود و سازگاری بیشتر پلیاستیشن ۴پرو است. در صدر برنامهها سونی قصد دارد تا با افزایش محتوای غیر ویآر خود مانند: فیلمهای سینمایی و موسیقی و ارائه سرگرمیها براساس منطقه زمانی، برای خود موقعیتی جدید فراهم کند.
در بخش گوشیهای تلفنهمراه نیز سونی قصد دارد تا از طریق شرکت ForwardWorks اقدام به ساخت عناوین جدید و افزایش روابط و همکاری با ناشران تردپارتی و توسعه دهندگان، کند. هدف آنها تهیه لیستی از عناوین با ژانرهای مختلف و ساخت IPهای جدید، و مهمتر از آن ایجاد همکاری با سایر شرکتهای زیرمجموعه سونی میباشد.
درنهایت، هدف شرکت سونی در سال مالی جدید رشد تجارت پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ویآر است. رشد درآمد حاصله از شبکه پلیاستیشن نیز از دیگر برنامههای آنها خواهد بود.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
نظرات
خیلی کمه.
😐 😐 😐 😐 😐
واسه اینکه بهتر درک کنی فکر کن کل جمعیت ایران فعال باشن :dazed:
تبریک میگم ۷۰ میلیون کاربر اونم آنلاین آمار فوق العاده ایه!
شبکه plyastation network سرجمع بیش از از ۱۲۰ میلیون کاربر داره که ۷۰ میلیونش آنلاین هستن واقعا عالیه
😎 :yes:
فقط میشه از جمله
“الحقو والانصاف Sony و PlayStation سلاطین صنعت گیمن” استفاده کرد 😀 :inlove:
کاملا درسته. سلاطین بازیهای تخیلی و زامبی محور.کشتن و غول و هیولا و دایناسور تو خون سونیه. :rotfl:
باز خداروشکر میکنیم این غول و زامبی و دایناسور رو سونی کنسل نمیکنه
درود بر سونی!!!! :pray: :tremble: :pray: :tremble:
ایول سونی این دلیلش فقط و فقط انحصاری های بی نظیر تک نفره و داستانی(بازم تاکید میکنم تک نفره وداستانی) و احترام به تمام سلیقه هاس ولی بازم لیاقتش بیشتر از این حرفاس حداقل تا الان ۱۰۰ میلیون کاربر فعال باید میداشت
افتخار میکنم منم یکی از هفتاد ملیونم 😥
سونی و پلی استیشن عزیز ! ۱۸ سال باتو همراهم ! ارزو میکنم هرروزی که میاد بهتر از روز قبل باشی!
متعصبانه تو رو دوست دارم !
محشره
همیشه آمارش توی امور مثبت از همه پتلفرما بالاتره :yes:
تبریک 🙂 اما همه این ۷۰ میلیون نفر بازی آنلاین نمیکنن و این اضافه کنم این ۷۰میلیون شامل اتصال دوایسهای دیگه به شبکه هم میشه و یه اما دیگه اینکه لایو بهترین شبکه برای بازیهای آنلاین کنسولی هست:-)
باش
ایول دمش گرم، فقط سونی :inlove: :heart: