Dragon Age 4 توسط نویسنده بازی تائید شد
همه ما در جریان هستیم که دیر یا زود خبر ساخت نسخهای دیگر از فرانچایز محبوب Dragon Age منتشر خواهد شد، بخصوص بعد از موفقیتهای بسیار عنوان Dragon Age: Inquisition. اما هماکنون Dragon Age 4 به صراحت تائید شد!
در مصاحبهای که وبسایت Eurogamer با آقای الکسیس کندی (Alexis Kennedy) خالق عناوینی مانند: Fallen London و Sunless Sea، کسی که سال گذشته به استودیوی بایوور پیوست تا در ساخت پروژهای جدید بصورت دورکاری همکاری نمائید، تائید کرد که بازیای که بررویش کار میکند Dragon Age 4 است.
درحالی که این تائیدیه نیمه رسمی از ساخت Dragon Age 4 به خودی خود خارق العاده میباشد؛ اما همچنین آقای کندی جزئیاتی را از مکانی که بازی در آن روایت میشود، و ممکن است ادامهای بر عنوان Dragon Age: Inquisition و بستههای گسترش دهنده آن باشد، به اشتراک گذاشت. او تائید نمود که تنها نویسندگی بخشی از بازی را برعهده خواهد داشت، اما همان بخشی که وی هماکنون درحال کار برروی آن است هیچ چیزش شبیه مواردی که قبلا در فرانچایز مشاهده کردید، نیست. کندی در این مورد توضیح داد:
تنها چیزی که در موردش میتوانم صحبت کنم این است که به من این اختیار داده شده تا بصورت خودمختار برروی داستانی افسانهای که از سایر بخشهای بازی مجزا میباشد، کار کنم. که این قضیه بواسطه دورکاری من منطقی بنظر میرسد. و اگر شما از پیش با کارهای من آشنایی داشته باشید، احتمالا از نحوه انتخاب موضوع سورپرایز نخواهید شد. چیزهایی آشنا در انتظار شماست.
در بیان میزان عمق داستان [نوشته وی] نمیخواهم بزرگنمایی کنم، اما نوشته من بسیار شبیه نوشتههای Patrick Weekes [نویسنده سری Mass Effect] است. به من گفته شده تا برروی دنیایی کاملا متفاوت کار کنم… این یک اتفاق خارق العاده نیست، اما میتوان آن را متمایز دانست. این دنیایی افسانهای است که تاکنون در عناوین Dragon Age مشاهده نکردهاید.
صحبتهای کندی هیجان انگیز بنظر میرسند. Dragon Age 4 هنوز بصورت رسمی معرفی یا تائید نشده است. اما احتمالا این عنوان در آینده برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
نظرات
خیلی منتظریم :yes: :yes: :inlove:
دمش گرم عاشق این سبک بازیام فقط گرافیکش شدیدا داغونه
داداش این نوع سبک ها طرفدارای مخصوص خودشو داره منی که بیشتر سبکام شوتر هستش با اینجور بازیا به سختی ارتباط برقرار میکنم نظر شخصی بود شاید حرف من من باب خودم باشه شاید یه گیمر تو همه سبکا حرفه ای عمل کنه ولی در کل..کلی گفتم این باز طرفدارای مخصوص خودشو داره تبریک به طرفدارای سبک آر پی جی
آره تنها مشکلش فکر کنم همین باشه :-/
اسپم: دوستان Red Dead 2 تا بهار سال دیگه تاخیر خورد(الان نمیدونم خوشحال باشیم یا ناراحت) :sarcasm:
خوبه فقط خدا کنه این گیمپلی مسخرش درست کنه بشه شبیه ویچر ۳ عالی میشه
سیستم مبارزش اینطوریه
بدون اون سیستم مبارزه که دیگه دراگون ایج نمیشه
رو مبارزات و ماموریت فرعیاش بهترکار کنن عالی میشه.
تو را به جان عزیزت این یکیو درست بزن دیگه شاهکار نمیشه لااقل مثل دراگون ایج باشه!
آندرومدا نمیخواستیم شاهکار باشه فقط کافی بود مثل مس افکت باشه (که البته اگر مثل مس افکت بود همون شاهکار خودمون میشد به هر حال…) اگر آندرومدا اسمش مس افکت نبود نمره ش ۸۰میشد و اگر ایرادای کوچیک و بزرگ انیمیشین و بهینه سازی فنی نداشت ۹۰، نمره مهم نیست البته دیدیم با بازی های فوق العاده ای مثل Unity یا Beyond چطوری تا کردن تمام چیزی که انتظار میره یه دراگون ایجه :yes: :yes:
در ضمن یادم رفت بگم که اگر بخواد شبیه به پاتریک ویکز باشه باید مثل پاتریک ویکز هر روز از زمان معرفی بازی توی فروم فعال باشه و نظر تک تک فن ها بخونه و توی داستانش تاثیر بده در حقیقت مس افکت بدون نظر فن ها هیچوقت مس افکت نمیشد، برای نوشتن یه داستان حماسی هم باید بازی یه پیش زمینه حماسی داشته باشه (اگر منظورش از ((سبک)) این بوده یه چیزی مثل پیش زمینه مس افکت،هیلو یا خدای جنگ) و گرنه نمیشه یه روز صبح از خواب بلند بشی و بگی خب رفقا بریم یه بازی حماسی بسازیم!
:yes: :yes: :yes:
هیج دراگون ایجی برا من دراگو ایج اوریجین نشد.
برای منم همینطور :yes: :yes: :yes:
والا بوخودا
زیاد زیادش یک بازی خوب میشه مثل بقیه نسخه های سری .. کم کمشم یک بازی پر مشکل مثل اندرومدا اما بعیده که بازی خیلی خوبی باشه
تو سری عصر از دها ما نسخه اول رو داریم که شاهکاره مشکلات آندرومدا در بخش گرافیکی به تغییر موتورشون بر میگرده و اینکه تیم اصلی پشت بازی نبودن ولی آندرومدا یه بازی عالیه و المان های واقعا خوبی داره. به نظرم تا زمانی که باییور صاحب سبک بود بازی هایش عالی بودن اما از مس افکت ۳ به بعد بیشتر سعی در کپی باقی بازی ها بود.
دنیای عصر اژدها واقعا بزرگه و طراحی عالی داره و داستان های زیادی میشه ساخت.
امیدوارم این بازی یا آی پی جدیدشون دوباره اسم بایوور رو به عنوان یک استدیو صاحب سبک مطرح کنه.
DAI بازی قشنگی بود و داستان زیبا و جذابی داشت
اما مشکلاتی در زمینه:
انیمیشن بی ظرافت و بی روح و گیم پلی خشک و پر از باگ، افت فریم داشت ( نامناسب برای نسل هشتم)
که همین مشکلات در آندرومدا به فاجعه تبدیل شد 🙁
من نمی دونم این تیم اصلی که شما می گی مشغول ساخت کدام عنوان بودن/هستند که در ۲ پروژه بزرگ این استدیو حضور نداشتن 😐 ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)
مواردی که در مورد تیم اصلی گفتم فقط در مورد اندرومدا بود. من تمام ایراد هایی که به بازی گرفتین رو قبول دارم. مشکلات گرافیکی مربوط به فراست بایت میشن و همونطور که گفتم بایوور افت قابل ملاحظه ای کرده.
mersad@
فکر نکنم به موتور مربوط باشه، چون که…
EA موتور Frostbite رو داره برای بیشتر بازی هاش استفاده می کنم و این جور مشکلاتی نداشته 😐
وقتی خود بایور اعتراف می کنه به جای موشن کپچر، دستی کار رو داشتن انجام می دادن، خوب دیگه مشخصه چه خبره :laugh:
به هر حال امیدوارم، از این ۲ بازی inquisition و آندرومدا درس حسابی گرفته باشن 😉 :yes:
مهمترین اصل بازی های جهان باز نقش افرینی چیست؟
بنظر من اینه که این اپشن رو طراح در اختیارت بزاره که با بازی اونجوری که دوست داری رفتار کنی ..
بطور مثال توی اسکایریم خیلی ها کاری به داستان اصلی نداشتن و صرفا گشت و گذار میکردن تا به یک جایی برسن … یا توی ویچر شما از همون اول انتخاب های خیلی زیادی داری و میتونی خیلی تاثیر گذار باشی در حالیکه طراح بازی اصلا بهت نمیگه چکار کن…
مشکل دیگه بایوور داستان های شدیدا کلیشه ایست .. هم مس افکت و هم دراگون ایج داستان های تکراری دارند .. بخدا خلاقیت کار سختی نیست .. شما داستان سرزمین میانه ، ویچر ، دارک سولز یا الدر اسکرولز رو با داستان های عصر اژدهایان مقایسه کن واقعا ابکیه بنظر من .
من خودم خوره نمام بازی ها از همه سبک ها هستم اما بنظر من سبک بازی سازی بایور سبک خوبی نیست دلیل اینکه مس افکت اینقدر معروف شد اولین بودن و صاحب سبک شدنش بود .. بنظر من اندرو مدا خیلی خوب مس افکت را ادامه داده پس چرا بازخود ها اینقدر بده؟ بنظر منکه باگ هاش اونقدرم اذیت نمیکرد .. بازی چیزی برای گفتن نداشت. چون دیگه صنعت گیم پر شده از این داستان ها و گیم پلی ها مردم چیز جدید و خلاقانه میخوان ..
دراگون ایج بازی وسیعی و خوبیه اما اصلا حس این رو به گیمر نمیده که من چیزی کشف کردم یا کاری انجام دادم که شاید دیگران انجام نداده باشند ( ماهیت نقش افرینی) طبق معمول طراحی بازی های بایوور به گونه ایست که باید انتخاب های طراح بازی را قبول کنی …
فرض کن تو نسخه اینکویزیشن شما با نقشه وسیعی طرف بودین اما بازی کم کم به خوردتون میداد
بنظر من این مساله سلیقه منه ولی من گفتم یک بازی (خوب) میشه … و خیلی کمن که نسخه های قبلیش رو شاهکار بدونن .. چون فقط بازی شاهکار تلقی میشه که روی صنعت گیم تاثیر بزاره .. مثل اسکایریم، ویچر، فالوت، گاد اف وار . رزیدنت اویل و…. دراگون ایج روی تنها بازی ای که تاثیر گذار بوده پیلارز اف اترنتی بوده که دقیقا چیزیست که دراگون ایج باید میبود!
نوع گیم پلیی که poe بهت میده همونی هست که عصر اژدها باید میداشت نه تلفیق این دو که لذت هیچ کدوم رو نبری
در اینکه داستان های بایوور کلیشهای هستند که مخالفتی ندارم. میدونی من استعداد بایوور رو در خلق دنیا های غنی و جذاب می دونم مثل دنیای مس افکت یا دنیای عصر اژدها که جزییات بالایی دارند. من عنوان استار وارز بایوور رو خیلی دوست دارم چون آزادی عمل بالایی داشتی همینطور اولین بازی دراگون ایج.
در مورد مس افکت باهات موافق نیستم برای اینکه مس افکت یه ترکیب بینظیر نقش آفرینی و شوتر بود و اینکه نحوه تاثیر انتخاب ها در ۳ بازی واقعا عالی کار شده بود.
ماموریت های فرعی بازی های بایوور که افتضاحه تو اندرومدا یه بخشی بهتر بودن ولی در کل من زیاد وقتم رو صرفشون نمیکنم.
در مورد Poe هم که حرف نداره مگه میشه obsidian بازی بد بسازه 😀 .
نسخه یک شاهکاری بوده واسه خودش من زمان انتشارشم بازیش نکردم پارسال رفتمش تاثیر انتخاب ها و داستانش عالی بودن.اون موقع که افراد زیادی از کتاب گیم او ترونز خبر نداشتن خود سازنده ها گفتن که ازش الهام گرفته بودن تو داستان.نه مثل نسخه های اخرش که داستانش در اون حد فوق العاده نبود.
با نسخه origins و inquisition که خیلی حال کردم
ببینیم این بازی چه خواهد کرد…
وای….بعد ELDER SCROLLS از بهترینای RPGه
حسابی با نسخه ORIGINS و inquisition حال کردم…
به امید یه شاهکار :inlove: :heart:
هرگز بازی نکردمش چون مبارزه با غوله. :laugh:
خوش به حالت :/
برات بهتره که اصلا بازی نکنی چون یه وقت همین غوله شب از زیر تخت میاد سراغت 😐 😐 😐
قربونت. :laugh:
ناراحت نشی یه وقت.شوخی میکنم 😉 😉 😉
سلام … میدونم اینجا جاش نیست ولی کسی میدونه که چطور میشه تو مسابقات جهانی فیفا شرکت کرد؟!
کاری نداره میری تو مسابقات شرکت میکنی.
خیلی دوست داشتم ادامه دراگون ایج ۲ رو بسازن
ببسنیم هاوک چ کرده :reallyangry:
هشدار اسپویل
هاوک که تو Inquisition بود. بسته به انتخاب شما سرنوشتش تغییر می کنه.
Inquisition تو لیسته بازیاس فعلا استارتشو نزدم
پس اون سیکر ها (seeker) تو دراگون ایج ۲ که دنبال هاوک میگشتن مربوط به
Inquisition میشه؟
آره همون گروه که دنبال هاوک بودن گروه اینکویزیشن رو تشکیل میدهند.
چرا کسی اینو زود تر نگفت 😀 :reallyangry: :yes: :inlove:
ای جان.عشقم داره برمیگرده :inlove: :inlove: :kissed: