شرکت کپکام انتظار فروش ۱۰ میلیون نسخهای را از عنوان Resident Evil 7 دارد
پس از آنکه عنوان Resident Evil 7: Biohazard، با فروش ۳.۵ میلیون نسخهای خود در سال مالی ۲۰۱۷، موفق نشد تا انتظارات شرکت کپکام را به صورت کامل بر آورده کند، حال این شرکت اعلام کرده که انتظار دارد فروش کلی این عنوان به بیش از ۱۰ میلیون نسخه برسد.
ساعاتی قبل، متن انگلیسی پرسش و پاسخ شرکت کپکام با سرمایه گذاران منتشر شده، که در آن مدیریت شرکت کپکام در مورد عملکرد عناوین مختلف این شرکت، و انتظارات آنها از این عناوین صحبت کردهاند. کپکام اعلام کرده که فروش ۳.۵ میلیون نسخهای بازی Resident Evil 7، آغاز خوبی برای این عنوان بوده، حتی اگر نتوانست باشد انتظارات اولیه کپکام را بر آورده کند.
مدیریت این شرکت بیان کرده که، نرسیدن عنوان Resident Evil 7 به فروش تخمین زده شده ۴ میلیون نسخهای در سال مالی ۲۰۱۷، برای این عنوان ناامید کننده نبوده زیرا «دوران زندگی بازیهای رایانهای در حال رشد است». نه فقط دوران زندگی بازیها افزایش یافته، بلکه فروشهای دیجیتالی نیز رشد بسیاری داشته و همچنان در حال بزرگ شدن هستند. از آنجایی که اکثریت فروش شرکت کپکام از طریق نسخههای دیجیتالی بوده تا فروش نسخههای فیزیکی، در نتیجه افزایش بازار دیجیتالی برای شرکت کپکام یک برتری به حساب میآید.
سه عنوان قبلی از سری اصلی Resident Evil یعنی نسخههای ۴، ۵ و ۶، به ترتیب موفق شدهاند تا بین ۷.۵ میلیون تا ۱۰ میلیون نسخه بفروشند. شرکت کپکام امیدوار است تا عنوان Resident Evil 7 نیز عملکردی مشابه داشته باشد، و نهایتا به فروش ۱۰ میلیون نسخهای برسد. این شرکت اعلام کرده که بازخورد خوب منتقدان نسبت به این عنوان، به فروش دنبالهدار Resident Evil 7 کمک خواهد کرد، در حالی که کپکام نیز با برگزاری رویدادهای تبلیغاتی و عرضه محتویات قابل دانلود، به پشتیبانی از این عنوان ادامه خواهد داد.
Resident Evil 7 مورد استقبال هواداران و رسانهها قرار گرفته، و میزان فروش آن حتی تا این لحظه نیز در حال افزایش است. ما با انتشار محتویات قابل دانلود و برگزاری رویدادهای تبلیغاتی که شامل مراسمهای برای هواداران خواهد بود، اخبار مختلفی را پیرامون این عنوان ایجاد کرده تا به میزان فروش تعیین شده برای Resident Evil 7 در سال مالی جاری، دست یابیم.
عنوان Resident Evil 7: Biohazard هماکنون بر روی پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی قابل دسترسی است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
تا چند ماه پیش میگفت فروشش خیلی زیاد بوده و بیش از تصورمون بود
الانم میگه انتظاره فروش ۱۰ میلیون نسخه رو داره
#این_است_طمع
شما وقتی میری سر جلسه ی امتحان، اول از همه به دنبال گرفتن ۱۰ هستی ، بعد نمره ی بیشتر و در پایان اگه وقت باشه و بتونی میری به سمت ۲۰، همه جا همینه در تمام زمینه ها، وقتی به هدف اولیه رسیدیم طبیعی هست که به اهداف بالا تر فکر کنیم، اسم این پیشرفت هست و نمیشه همین طوری اتهام طمع زد
اصلن پیشرفت انسان با توجه به همین اصله
۲۰ میلیون هم از این شاهکار بفروشه بازم حقشه ، بی صبرانه منتظر DLC ها هستم …
عزیز من اوت لست هدفش فقط ترسوندنه گیمره ۹۵درصد وحشته و بقیه فرار و قایم شدن یا همون بقا
اما رزیدنت اویل سیستم شوتینگ داره چیزی که اوت لست نداره و شوتینگش خیلی عالی و فوق العادست
داستان خیلی بهتریم داره اویل مخصوصا تو قسمت روایت
گرافیک بهتری داره رزیدنت اویل
تو قسمت صداگزاریم میشه گفت در یک سطح هستن
پس هرجور بخوایم نگاه کنیم رزیدنت بازیه خیلی بهتریه نسبت به اوت لست اما خب بودجه رزیدنت بیشتر بوده و رد برلز با بودجه کم تونسته یه اثر عالی خلق کنه
دی ال سی هایی که تا الان اومدن چه طور بودن?
دی ال سیا بره من خیلی جذاب بودن مخصوصا Ethan must dieکه توی Banned footage vol.1 بود و سختیش درحد دارک سولز نه سی و میتونستی بکنی نه چیزی بنظرم ارزش خیلی زیادی دارن
جفتش خوب ، ولی چون دلار تو کشور ما گرون هست شاید از نظر قیمت نسبت به محتوا برای بخشی از گیمر ها گرون قیمت باشه ، با این حال DLC های اصلی هنوز تو راه هستند …
پسر جون اون موقعی که resident evil سبک ترس رو خلق کرد فکر کنم نه شمایی وجود خارجی داشتی نه سازنده های out last
به لحاظ گیمپلی و محتوا دو عنوان outlast 2و resident evil 7 اصلا باهم قابل قیاس نیستن.به پایان رسوندن out last 2به زحمت به ۳ ساعت میرسه وشما تویه بازی فقط باید فرار کنید.نه معمایی داره و نه هیچی فقط باید فرار کنید یا قایم بشین.
داستان بازی هم همون روایت سطحی و منسجم نسخه ی قبلیه که اگر سکانس های ترسناک نبود به هیچ وجه چیزی از داستان نمیفهمیدیم
Resident evil از بزرگ ترین فرانچایزهای صنعت گیمه که بازی های سوم شخص تا ابد بهش مدیونن،خیلی زور داره یه بچه مثل تو بیاد اینجوری تخریبش کنه!
واقعا حالم از امثال تو به هم میخوره و مخصوصا فضای گیمینگ ایران که امثال کوته فکری مثل تو توش پرورش پیدا میکنن.
داداش اوت لست کم کمش ۶ساعت بود اما بطور معمولی بیشتر از ۱۰ساعت خودمم بالا گفتم اصلا قابل مقایسه نیستن اما دیه الکی کوبیدنم خوب نی
در این که RE7 از اکثر نظر ها از outlast سرتره شکی نیست، ولی برای گیمرهایی که از زمان های قدیم مخصوصا دوره Ps1 سری Evil رو دنبال می کردن RE7 برای سازندگان یه حرکت ریسکی و برای طرفدار ها یک شوک بود که با دیدن گرافیک ، گیم پلی و دیتیل فوق العاده و داستانی که کم کم بازی رو به Evil های قبلی مرتبط می کرد همه کسانی رو این بازی رو تجربه کردن به وجد آورد، به نظر من RE7 جزو TOP10 بازی های ساخته شده تا به امروزه . شما هم حتما یا ست آپت مشکل داره یا آستیک ماتی که زیبایی این بازی رو ندیدی :))
یادم میاد اویل چهار همیشه مادرم کنارم بود..جنبه بازی ترسناک ندارم ! ولی اصلا نمیشه از اویل گذشت…باید اینو بدون هیچ ترسی بازی کنم. 😛
من خیلی وقته رزدینت اویل بازم و علاقه شدیدی به این سری دارم و به جرئت میتونم بگم ۱۶ ، ۱۷ بازی از مجموع ۲۳ بازی این مجموعه رو بازی کردم.
بدون ترس از منفی و فحش خوردن میگم! واقعا RE7 رو به زور تموم کردم، اصلا حس رزیدنت اویل تو این بازی بهم دست نداد و به هیچ وجه از تغییراتش خوشم نیومد. من حتی RE Dead Aim رو با متا ۶۵ دوبار تموم کردم ولی ۷ رو با اینکه اواسط بازی داستان با تغییر انتخاب فرق می کرد رغبت نکردم دوباره برم.
ترس های لحظه ای، دشمنان، دشمن آخر بازی، مخفی کاری و … هیچکدوم اون چیزی نبودن که از RE انتظار داشتم.
نمیدونم شاید مشکل از خودمه چون با ذهنیت بازی های قبلی این سری بازی رو شروع کردم و مثلا اونقدر از سری Revelations لذت بردم که دوست داشتم این بازی هم مثل اون باشه و البته الانم به شدت منتظر Revelations 3 هستم!
به هرحال این حرف دل من به عنوان یه فن RE بود قطعا نظر بقیه هم محترمه 🙂
نظرت مخترمه خیلیا مثل تو بودن خوششون نیمده اما بیشتر نظرات مثبته من خودم عاشق نسخه هفتم چون سری به یه تغییر نیاز داشت که با همین اول شخص شدن تونست یه تغییر خوب تو بازی بده
نسخه بعدی بنظرم سوم شخص باشه بهتره و داستان رزیدنت۶رو ادامه بده هنوز درگیر اون کات سینه آخره نسخه ششم که جیکو نشون میده
من کل نسخه هارو بجز RE GaidenوDeadly silence
بهترین نسخه سری بنظرم RE3بود که واقعا الان که تو متاکریتیک دیدم متاش ۷۹شده بدجور تعجب کردم
بدترینشم Operaion of racooncity
امیدوارم نسخه بعدیه سری RE Revelations 3باشه هنوزم نسخه دوم رولیشنزو بازی میکنم خیلی خفن بود مخصوصا شخصیت پردازیش و ناتالیا
نه مشکل از بازیه داداش
سری رزیدنت ایول برام انقدر ارزشمندن که حتی از نظر من فروش ۳۰ میلیونی هم براش کمه
سال هاست که با این سری زندگی کردم و باهاش خاطره دارم :heart: :heart: :heart:
دیروز داشتم انیمیشن رزیدنت اویل اهریمن خاموش رو میدیدم . با دیدن لئون و کلیر خاطرات نسخه های قدیمی واسم زنده شد . به نظر من این اشتباه و حماقت محض کپکام هستش که از اینهمه چهره شناخته شده و محبوب تو نسخه جدید استفاده نکرده که راحت میتونست فروشش رو چند برابر کنه . به شخصه اگه لئون ، کلیر ، جیل توی هر رزیدنت اویل جدیدی باشن میخرمشون چون همشون واسمون خاطره دارن
منم خیلی دوست داشتم شخصیت قدیمی باشه اما خب با همین شخصیتم تونست موفق باشه
البته اگه شخصیت قدیمی بود به علت داشتن مهارت زیاد ترسش کمتر میشد
بالأخره تمام شخصیت های بازی یه روزی جدید و ناشناخته بودن دیگه! بعد معروف و محبوب شدن در این بین یکسری مؤفقیت بیشتری داشتن
اینطوری به قضیه نگاه کنیم بازی ساز ها باید فقط شخصیت های دنیای واقعی رو بسازن تا خوب بشه!!
رزیدنت اویل فقط سه گانش شاهکار بود ۱.۲.۳ونسخه صفرش واقعا عالی بودن ۶ افتضاح به تمام معنا بود ۵ بازم گرافیکش نسبت به ۶ عالی بود ۷ هم که رزیدنت نبود فقط اسمشو به دوش میکشید چهار هم که یه تغییر اساسی کرد البته نسبت به سه گانش تحولی بود تو زمان خودش یادش بخیر
چرا فقط یاد گرفتیم هرچی چن نفر گفتن طوطی وار تکرار کنیم؟؟؟چرا رزیدنت نبود؟؟؟چون شخصیت جدید داشت؟؟؟اونطوری بخوای حساب کنی که باید بگی نسخه دو رزیدنت نبود چون دوتا شخصیت جدید داشت
نسخه زیرو نبود چون شخصیت جدید داشت
اگرم بخاطر دوربینه که رزیدنت چهارم اویل نبود چون عوض شد دوربینش
درسته که به ۳نسخه اول نمیرسه اما به معنای واقعی اویله
چون رزیدنت اویل یعنی دوربین سوم شخص و شخصیت های بیاد ماندنیش اخه یکم واقعه بین باشیم و فن بازی الکی نکنیم لیون کجا ایتان کجا ؟ کرازر و وسکر و نمسیس کجا باس مسخره اخر اویل ۷ کجا که یه پیر خرفت بود .
احسن :-* من عاشق حرف درستم
THE LUNATIC FRINGE Resident Fan
عزیزم چرا شما تو این پست اصرار داری به همه اثبات کنی بگی نسخه هفتم خوبه ؟؟ و بگی فقط خودت رزیدنت اویل رو تجربه کردی؟
در صورتی که اصلا و ابدا اینطور نیست…
منم هم مثل شما نسخه های مختلف اویل رو تجربه کردم… و عاشقشونم مخصوصا نسخه ۲ و کد ورونیکا…
کاملا با نظر Frank woods موافقم… رزیدنت اویل ۷ فقط نام این سری رو یدک میکشید… اخرشم به خاطر اینکه تابلو نشه موضوع رو دوباره وصل کردن به امبرلا…
چه ربطی به شخصیت داره عزیز من؟… بازی رو که کلا سبکشو عوض کردن… شخصیت ها هم که کلا عوض کردن… از فیلم های هالیوودی مثل پیچ اشتباه خیلی شیک و مجلسی اسکی کردن… سکانس میز شام که دیگه اخرت اسکی بود…
حالا شما اسم این بازی رو رزیدنت اویل میذاری… به خودت بر میگرده….
قبلا گفتم الانم میگم… کپکام از نام رزیدت اویل استفاده تجاری کرد… غیر ممکنه بود… همچین بازی متوسطی بدون ام رزیدنت اویل به فروش زیاد دست پیدا کنه..
من نمیگم کسی بجز من بازی نکرده اتفاقا خیلیا زودتر از من بازی کردن و تموم کردن حتی بین رفیقای خودم
بحث من اینه که چون دوربین عوض شده یعنی دیگه رزیدنت نیست؟؟؟اگه اینطوره که شما نسخه۴رو هم نباید رزیدنت دونست چون عوض شد
هر چیزی نیاز به تغییر داره حتی گاد آو وارم مجبور شد تغییر کنه
قبول دارم کپی از فیلما کار اشتباهی بود اما بازی هنوز رزیدنته
تنها بازیایی که اصلا تو سری قبولشون ندارم و اسم این فرنچایزو لکه دار کردن راکون سیتی و آمبرلا کورپس بودن اما با نسخه ۷ دوباره برگشتن
نظر همه شما محترمه اما میتونید آخرش یه نظر شخصی بزارید ضمنا اگه به بیشتر نقدا توجه کنید از جمله گیمفا میبینید که اونام همین نظرو دارن
استاد… تغییر خوبه… ما مخالف تغییر نیستیم…
ولی یه فرایچر رو به پایبندی به ریشه هاش می شناسن…
نسخه ۷ … دقیقا همین ویژگی رو داره… پایبند نبودن به ریشه های این فرایچر بزرگ…
نسخه ۴ … اکثر شخصیت های سری اویل بودن… از اون مهمتر خود استاد شینجی میکامی بازی رو ساخته بود…مگه میشه به ریشه ها پایبند نباشه… این هنر استاد رو نشون میده..کل بازی رو تغییر داد … ابهت بازی چند برابر شد…
بازی پر خلاقیت و نواوری بود… اینو میذاری کنار اویل ۷ که از فیلم های هالیوودی اسکی میکنه!!
تو رو خدا این دوتا عنوان رو کنار هم نذارین…
شما هم میتونی سر بزنی به بخش نظرات نقد این عنوان تو سایت ign … ببین چه فوش هایی که ندادن به کپکام…
در کل تعصب رو هیچ چیزی خوب نیست…یاد بگیریم منصفانه نقد کنیم
۴ شاهکار بود واقعا پنج هم به خاطر واسکر که از نظر من بهترین باس سری هست (میتونه نمسیس هم باشه )اما من وسکر رو بیشتر دوست داشتم ۶ هم بازی خیلی خوبی بود البته اگر ازش انتظار ترسناک بودن نداشته باشیم پایان کریس رو خیلی دوست داشتم جیک هم شخصیت خوب و دوست داشتنی بود باس خوبی هم داشت اما بازی ترسنکی نبود به عنوان یه بازی اکشن عالی بود .
حرفت دقیقا عالی بود بعضیا فن بویشون گل کرده اینو من نگفتم درست ۷ فروش خوبی داشت اما دلیل بر این نمیشه که هر بازی از سوی کمپکام میاد و نام تجاری بازی رو میذاره رزیدنت و دی ام سی سری رزیدنت ۰.۱.۲.۳.۴.۵سری دی ام سی ۱.۲.۳.۴بود حالا شما قبول دارین نسخه ۷ و دی ام سی ۵ نسخه أصلی چندگانه نسخه های پیشین هستن؟ اگه بگی هستن باز چیزی نمیتونم بگم چون فکرت و حرفت قابل احترام resident evil fan
هیچ وقت فن بوی بازی درنیووردم اگه قرار بود اینجوری باشه هیچ وقت از سونی تعریف نمیکردم چون PCدارم
اگرم تند حرف زدم معذرت میخوام چون فعلا یه مقدار مشکل دارم که اعصابم بهم ریخته
من trial رو استیم بازی کردم ،از بس که ترسیدم دیگه نسخه کامل رو بازی نمی کنم 🙂
به این تایپیک هم سر بزنید:
https://forum.gamefa.com/Thread-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-uplay-For-Honor-The-Division-Rainbow-Six-Siege-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86
بازی خوبی هست اما نسخه های کلاسیک اون یه چیز دیگست
رزیدنت اویل خیلی مدت زمانه بازیش کم بود میشه گفت خودشم dlc هستش