لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا
لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا
لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا
لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا

لیست آرزوها برای BF4

مجید محمدی
۲۱:۱۰ ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا

چگونه DICE و Electronic Arts میتوانند از موفقیت BF3 استفاده کنند؟ ما چند پیشنهاد داریم.

 

 

 

 

از تعقیب Call of Duty کنار بکشید

در حال حاضر مواد منفجره ای وجود دارد که در سطر آن بخش کمپین Call of Duty است که هر سال منتشر می شود و ما یکی دیگر از EA نیاز نداریم. به جای کپی از Treyarch و Infinity Ward و درگیری با انها، بهتر است که Dice ارزش های واقعی برای یک گیم پلی ( گیم پلی غیر خطی، محیط های باز، مخلوطی از پیاده نظام و جنگ های فضایی ) را در کمپین بعدی بازی خود قرار دهند.

بازی های موفق در این زمینه را می توان Crysis و Borderlands نام برد که به گیمرها یک شوتر sandbox موفق را نشان می دهند و البته با توجه به کارنامه موفقیت Dice در بخش چندنفره، باید منتظر یک رویکرد جدید باشیم.

 Co-op بسازید در حالی که در ان هستید

Battle*field 3 دارای حالت cooperative مستقل است اما پیاده سازی نیمه پخته ان بسیاری از گیمرها را به چاره اندیشی انداخت. DICE باید در Battle*field 4 تجربه ۴ نفره حالت cooperative را به گیمرها بدهد.

مبارزات ۶۴ نفره در کنسول

تفاوت بین نسخه PC و کنسول BF3 با بسته  Armored Kill بیشتر اشکار می شود. فضای این نقشه برای مبارزات ۶۴ نفره ساخته شده است اما در کنسول تنها می توان حداکثر ۲۴ نفر با یکدیگر در مبارزه کنند که پیدا کردن یکدیگر در این نقشه بزرگ کار دشواریست. با فرض بر اینکه Dice قصد دارد تا BF4 را برای کنسولهای نسل بعد عرضه کند این فرصت مناسبی خواهد بود تا محدود کردن تعداد افراد مبارز در کنسولها را کنار بگذارد و یک جنگ واقعی را به نمایش بگذارد.

گذشته را به اینده بیاورید

Battle*field 1943 یکی از موفقترین عنوانهای این سری است که با پریدن از زمان حال به جنگ جهانی دوم توانست سریعترین فروش XBLA را در زمان خود کسب کند. Karkand map بازگشت Battle*field 3 به ان گذشته خاطره انگیز بود که Dice نباید این کار را متوقف نکند. ما ارزو داریم تا نقشه های خاطره انگیز ۱۹۴۲, Vietnam, و Bad Company را به صورت HD مشاهده کنیم.

انتشار نقشه های بیشتر 

بسته Return To Karkand map پاداش پیش خرید BF3 از سوی Dice بود اما پس از ۸ ماه صبر کردن بعضی از محله ها بسته بود. اگر Dice بخواهد که خوشحال باشد و سالها در لیست پرفروش های بخش چند نفره  Xbox Live باشد باید نیاز به گسترش فضاهای نقشه ها دارد.

اشتراک گذاری مبارزات

هر دو بازی  Halo و Call of Duty به بازیکنها این اجازه را می دهند تا از مبارزات خود تصویر بگیرند و ان را با دیگر بازیکن ها در دیگر نقاط جهان به اشتراک بگذارند. در BF اتفاقات شگفت انگیزی مانند جاخالی دادن از موشک با هلیکوپتر، تیر اندازی خلبان از مایلها دورتر، حمله انتهاری با ماشین به پایگاه و … وجود دارد که می توان انها را با دیگران به اشتراک گذاشت. این بهترین فرصت است تا DICE  اجازه دهد تا ما مبارزات مضخرف خود را ضبط کنیم و با دیگران اشتراک بگذاریم.

به تازه واردان پرواز کردن را بیاموزید

اموزش هلیکوپتر یا جت در وسط یک دیگری بزرگ ایده جالبی نیست. هم تیمی ها نارحت می شوند وقتی می بینند یک تازه وارد، جتی را به زمین می کوبد، وقتی که همان جت میتوانست با یک خلبان ماهر، کمک بسیاری در مسابقه به انها بکند. ما دوست داریم ببینیم DICE  به بازیکنان در یک محیط امن پرواز کردن را می اموزد. همانند بخش مهارت FIFA که برای تازه کاران ساخته شده تا به انها اصول اولیه را اموزش دهد.

اجازه دهید در بین بازی تغییر کنیم

هنگامی که شما وارد بازی شدید تا مبارزه کنید بسیاری از مردم تمایل دارند تا اسلحه و کلاس خود را تغییر دهند. این بسیار عالی خواهد بود اگر بتوانیم این کار را در منو و در هنگام بازی کردن انجام دهیم. این امکان زمانی که در حال بارگذاری نقشه است به ما داده می شود و میتوانیم اسلحه و کلاس خود را انتخاب کنیم اما اگر قصد داشتیم در هنگام مبارزه این کار را انجام دهیم باید تا راند بعدی بازی صبر کنیم.

ارائه پشتیبانی از تلویزیون

 e-sports بخاطر حمایت از پخش مسابقات ورزشی بیشتر در محبوب شده و تبدیل به یک بازی ویژه مسابقات شده است. Treyarch  نیز از طریق  livestream از Black Ops II پشتیبانی تلویزیون می کند و اگر DICE  میخواهد به ان عمل کند بهتر است هم اکنون ان را در اغوش بگیرد تا ان را به بعد موکول کند.

اضافه کردن VOIP بومی برای PC

Battle*field 2 که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد از VOIP پشتیبانی می کرد که بازیکن ها می توانستند با یکدیگر چت کنند.  Battle*field 3 سال گذشته منتشر شد اما این قابلیت را نداشت. ما مطمئن نیستیم چرا Dice چشم خود را بر روی این مسئله بسته است اما با اجرای VOIP در Battle*field 4 می تواند زندگی را برای گیمرها راحت تر و دلپذیرتر کند.

دادن ابزار طراحی به کاربران

ما LittleBigPlanet, ModNation Racers, و Minecraft  دوست داریم چون در ان می توانیم جامعه خود را بسازیم. DICE  باید به جای مخفی کردن کلید های موتور بازی سازی Frostbite، باید به طرفدارن امکانات اسانی را بدهد تا بتواند نقشه ها و حالت های شخصی خود را طراحی کنند.

این دیدگاه ما نسبت به Battlefield 4 بود هم اکنون نوبت شماست که بگویید علاقه مند هستید که چه چیزی به بازی اضافه شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا
لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا
لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا
لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا
لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا
لیست آرزوها برای BF4 - گیمفا