جزئیات بهروزرسان روز اول بازی Prey با حجم ۱٫۳ گیگابایت مشخص شد
همان طور که در روز گذشته اعلام کردیم، عنوان Prey قرار است در تاریخ ۵ می (فردا) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه شود. اما این عنوان نیز به مانند بسیاری دیگر از عناوین، در روز اول عرضه یک بهروزرسان خواهد داشت. حال، جزئیات و حجم این بهروزرسان روز اول مشخص شده است.
با این که روی کاغذ این بهروزرسان حجم زیادی نداشته و خیلی مهم تلقی نمیشود، اما وقتی به جزئیات نگاه میکنیم، متوجه میشویم که بسیاری از مشکلاتی که در نسخه دمو توسط بازیبازان و سازندگان یافت شد، برطرف میشوند. این بهبودها شامل حال بخشهای مختلفی مانند رفع باگها، بالا رفتن و ثابت ماندن نرخ فریم و رفع گلیچهای گیمپلی میشود. اگر نسخه دموی Prey را بازی کرده باشید، حتما متوجه شدهاید که صدای بازی به طرز غیر معمولی بالا است و دشمنان صدای بسیاری را تولید میکردند اما حال، طبق پیامی که آقای رافائل کلانتونیو (Raphael Colantonio) به طرفداران دادهاند مشخص شده که این مشکل عجیب، کاملا برطرف و درست شده است.
شما میتوانید مهمترین موارد بهروزرسان روز اول بازی Prey را که ۱٫۳ گیگابایت حجم دارد، در زیر مطالعه کنید (دقت داشته باشید که ممکن است اسپویلرهای کوچکی در این موارد وجود داشته باشد):
- پناهگاههای Cystoids و Cystoid حال، به اشیا سریع، واکنشهای مناسب تری نشان میدهند.
- Nightmare دیگر روی اشیایی که بازیباز به آنها تبدیل شده، کمپ نمیکند.
- موثر تر شدن تنظیمات هوش مصنوعی در بازی
- دست زدن به نارنجکهای لمسی در حالت عادی، دیگر باعث منفجر شدن آنها نمیشود.
- Technopath حال، با حملات دزدکی و مخفیانه با stun gun ضربه میخورد.
- اسلحههای به زمین افتاده را حال، میتوان دوباره برداشت و به چرخه اسلحههای محبوب اضافه کرد.
- رفع مشکلات مختلف در مورد قابلیت Mimic Matter
- Backlash حال، زمانی که به صورت فعال باشد، به صورت موقتی از صدمه دیدن جلوگیری میکند
- دست کاری ریموتی، حال، برای باز کردن بیشتر کانتینرها استفاده می شود.
- اثرات اپراتور نظامی حال، برای نمای اول شخص درست کار می کند.
- بازیبازان حال، برروی سطوح برقی و الکتریکی و آب، در هنگام پریدن صدمه میبینند
- بازیبازان حال، میتوانند اپراتورهای نابود شده را در Zero-G بردارند و با خود حمل کنند
- نسخههای محلی سازی شده بازی هماکنون از سوییچ VO به انگلیسی پشتیبانی میکنند.
- قابلیت بارگذاری سریع، حال، بیشتر فایلهای ذخیره جدید را بارگذاری میکند، نه فقط ذخیره سازیهای خودکار را.
- رفع شدن مشکلات مختلف در نرخ فریم، ذخیره سازی و بارگذاری، کرشهای درون گیمپلی، نشانگر مخصوص مراحل و هدفها، متنها و صداهای محلی سازی شده، مشکلات SFX و مشکلات VFX
شما میتوانید در زیر، ویژگیهای کلیدی بازی را بشناسید و با آنها آشنایی پیدا کنید:
- سای فای هیجان انگیز
در Talos I، هیچ چیز، آن چه که به نظر میآید، نیست. به عنوان Morgan Yu، سرنخهایی را که خودتان به جای گذاشته بودید را دنبال کرده و حقیقت را در مورد گذشته خود کشف کنید. در نقشههای TranStar، شما چه نقشی را بازی خواهید کرد و چگونه با تهدید بسیار عجیب و رمز آلودی که ایستگاه فضایی را تخریب میکند، رو به رو خواهید شد؟
- چینش منحصر به فرد
ایستگاه فضایی Talos I به دور ماه میچرخد و متعلق به یک شرکت خصوصی است. یک محیط بسیار لوکس و زیبا را در دهه ۱۹۶۰ تجربه کنید و آن را به صورت پیوسته هدایت کنید. مسیرها و راههای غیر خظی باعث شده تا رمز و راز ها و چیزهای جدید بی شماری در بازی قرار بگیرد.
- تهدید غیر قابل تصور
یک وجود بیگانه بر Talos I سایه افکنده و آن را آلوده کرده است؛ این یک چیز زنده است که میخواهد ایستگاه را شکار کند. حال، همه چیز به شما بستگی دارد؛ یکی از آخرین بازماندهها در ایستگاه که باید در مقابل حملههای خطرناک بیگانهها و مهاجمان شکارچی قرار بگیرد و آنها را متوقف کند.
- چالش
با دست کاری کردن گزینههای گیمپلی و تنظیمات درجه سختی، بازی خود را شخصی سازی کنید تا حتی یک ماجرای هیجان انگیز تر و در خور خودتان را تجربه کنید. شما میتوانید با تنظیم کردن درجههای سختی مربوط به اکشن، مخفی کاری یا حرکات، تجربه بازی را چالش برانگیز تر یا شاید آسان تر کنید.
- به روش خود بازی کنید
قدرتها و قابلیتهای بیگانهها را به دست آورید تا ترکیبهای متفاوتی از قدرتها و ارتقاهای تواناییهای خود تولید کنید. با استفاده از دستور العمل ها، ابزاری را بسازید که عملکرد شما را در بازی بهتر کند تا بتوانید موانعی که در مسیر قرار میگیرد را آسان تر رد کنید. با استفاده از هوش و قابلیتهای ارتقا یافته خود، از خطرها و تهدید های غیر قابل تصوری نجات پیدا کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
میخوام 🙂
سی پی وای منتظریم 🙂