Koei Tecmo عناوین بیشتری برای نینتندو سوییچ خواهد ساخت
شرکت کویی تکمو (Koei Tecmo)، تا این لحظه یکی از بزرگترین پشتیبانی کنندگان از پلتفرم نینتندو سوییچ بوده، و گزارشات اخیر این شرکت از ادامه این روند خبر میدهند.
نسخه ژاپنی عناوین Romance of the Three Kingdoms XIII و Nobunaga’s Ambition: Sphere of Influence از شرکت کویی تکمو، هماکنون برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه شدهاند. دو عنوان دیگر این شرکت یعنی Nights of Azure 2 و Nobunaga’s Ambition: Taishi نیز به تازگی برای عرضه بر روی نینتندو سوییچ معرفی شدند. و البته شاید مهمترین عنوان این شرکت، بازی انحصاری Fire Emblem Warriors برای پلتفرم نینتندو سوییچ باشد، که با همکاری شرکت نینتندو در دست ساخت است. شایان ذکر بوده که دو نسخه از سری بازیهای Dragon Quest Heroes نیز توسط Omega Force (یکی از استدیوهای زیرمجموعه شرکت کویی تکمو)، برای پلتفرم نینتندو سوییچ ساخته و عرضه شدهاند.
حال پس از معرفی و عرضه عناوین بالا برای پلتفرم نینتندو سوییچ، شرکت کویی تکمو اعلام کرده که حتی برنامههای بیشتری برای عرضه عناوین آینده خود بر روی این کنسول دارد. رییس شرکت کویی تکمو آقای کیکو اریکاوا (Keiko Erikawa)، هفته گذشته در گزارش مالی این شرکت، اعلام نموده که در موتوربازیسازی چند پلتفرمه آنها، کنسول نینتندو سوییچ به عنوان یکی از پلتفرمهای اصلی کدگذاری شده است. این بدین معنی بوده که شرکت کویی تکمو، میتواند به صورت خودکار از یک منبع واحد نسخههای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، رایانههای شخصی و نینتندو سوییچ عناوین خود را تهیه کند.
آقای اریکاوا در این گزارش همچنین در مورد ایده و شعار اصلی نینتندو سوییچ که «همهجا و در همه حال» بوده، سخن گفته و اعلام کردند که به نظرشان این ایده نه تنها بسیار مناسب و جالب است، بلکه ایده موفقیت آمیزی نیز خواهد بود. پس شرکت کویی تکمو با باور به موفقیت ایده ذکر شده، به توسعه عناوین بیشتر و حمایت از پلتفرم نینتندو سوییچ ادامه خواهد داد.
در انتهای این گزارش نیز ذکر شده که Fire Emblem Warriors تنها عنوان انحصاری شرکت کویی تکمو برای نینتندو سوییچ نبوده، و این شرکت در آینده عناوین انحصاری بیشتری برای این پلتفرم خواهد ساخت.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات