گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا

گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII

علی سالمی
۱۷:۲۲ ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا

جدیدترین گزارش مالی شرکت کپکام، از فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil 7: biohazard، بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ خبر داده است.

علاوه بر Resident Evil 7، این گزارش اطلاعات تازه‌ای از میزان فروش عناوین مختلف شرکت کپکام را، در اختیار ما قرار می‌دهد. عنوان Monster Hunter XX که تا این لحظه تنها در کشور ژاپن قابل دسترسی است، تنها موفق شده تا ۱.۷ میلیون نسخه بفروشد. از سوی دیگر نسخه بهبود یافته (Remaster) عنوان Resident Evil 6 که برای دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شده، توانسته به فروش بسیار خوب ۱ میلیون نسخه‌ای دست یابد.

در حالی که دو عنوان Resident Evil 7 و Monster Hunter XX، کمتر از انتظارات اولیه کپکام فروخته‌اند (شرکت کپکام به ترتیب انتظار فروش ۴ میلیون و ۲ میلیون نسخه از عناوین ذکر شده را داشت)، این شرکت اعلام کرده که Resident Evil 7 «در مجموع عملکرد خوبی داشته»، و Monster Hunter XX نیز «شروع مناسبی داشته است».

در کنار عناوین بالا، بازی Dead Rising 4 که برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده، حتی نتوانسته به فروش یک میلیون نسخه‌ای دست یابد. عملکرد این عنوان برای شرکت کپکام بسیار ناامید کننده بوده، زیرا این شرکت قبل از عرضه، انتظار فروش دو میلیون نسخه‌ای را از این عنوان داشت. از جمله دیگر عناوین کپکام که در برآورده کردن انتظارات این شرکت موفق نبوده، باید به عنوان Monster Hunter Stories اشاره کرد، که هم‌اکنون در کشور ژاپن قابل دسترسی بوده و این عنوان نیز همانند Dead Rising 4، نتوانسته حتی یک میلیون نسخه بفروشد.

در حالی که عناوین جدید این شرکت هیچکدام نتوانستند به میزان فروش پیشبینی شده دست یابند، کپکام اعلام کرده که نسخه‌های بهبود یافته عناوین Resident Evil (خصوصا Resident Evil 6) فروش بسیار قدرتمندی داشته‌، و کاملا از انتظارات این شرکت فراتر رفته‌اند. کپکام همچنین در گزارش خود از موفقیت تعدادی از عناوین موبایلی این شرکت و عنوان عرضه شده از سری Monster Hunter برای دستگاه‌های پاچینکو، خبر داده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا
گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • devil may cry 3 گفت:

    این کامنتم با اقای ماکروسافت ایکس باکس است
    شما تو پست قبلی رزیدنت اویل خیلی این بازی رو کوبیدین و اونوقت نتوتنستم جواب بدم و امیدوارم این کامنتم رو بخونید
    بیشتر اشکالاتی که شما از بازی گرفتید درباره این بود که این بازی رزیدنت نیست و حس و حال این سری رو نداره باید خدمتتون عرض کنم که بهترین تصمیم بود که کلی از چیز های بازی رو عوض کنن وگرنه به به بازی انگ تکراری بودن و نبود نواوری میزدم
    میخوام حرفمو بای مثال بهتون بگم
    بازی gears of war 4 یه بازی عالی بود و خیلی لذت بخش ولی چرا اینقدر منتقد ها بهش گیر دادن و نمرش کمتر از چیزی که حقش بو د شد
    چون بازی هیچ نو اوری و چیز جدیدی واسه رو کردن نداشت و میشه گفت یه کپی از سری بود
    بازی ها باید یه تغییر کلی داشته باشن برای نمونش یکی از بهترین انتخاب های این نسل بازی جدید god of war که کلا بازی رو عوض کردن چه از دوربین بگیر تا سلاح و بازی فقط اسم و شخصیت سری god of war رو داره که من واقعا دوست دارم ببینم نتیجه چی میشه شما تصور کن که شبیه قسمت های قدیمش میشد اونوقت همه میگفتن تکراری هست و ازش ایراد میگرفتن
    امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم :yes: :yes:

    • موافقم.
      واقعا لازم بود که تغییرات اساسی توی بازی بدن.
      البته نکته ی مفید این بود که علاوه بر تغییرات و نوآوری، بازی به ریشه های خودش هم پایبند بود.
      خیلیا فکر میکنن باید حتما شبیه RE4 باشه تا برگشت به ریشه حساب بشه در صورتی که سه نسخه اول رزیدنت ایول پایه و اساس سری هستن
      امیدوارم کپکام توی رزیدنت بعدی هم همین روند رو حفظ کنه و دوباره همه چیزو خراب نکنه.

    • Inside1990 گفت:

      gears of war 4 دلیلش تکراری شدن نبود پس چرا آنچارتد ۴ نمرات بالاتری دریافت کرد؟دلیل اینکه gears of war 4 با انتقاد روبرو شد این بود که ساخته ی اپیک نبود و حال و هوای سه نسخه ی قبل رو نداشت و اون گیم پلی سه گانه ی قبل رو نداشت و به طور کلی یه پسرفت بود نسبت به ۳ نسخه ی قبل…درمورد رزیدنت اویل ۷ هم نمیدونم چرا یه سری از دوستان تا یه بازی نسبتا خوب میبینن توی نسل ۸ فکر میکنن این بازی خداست؟خب رزیدنت ۷ قطعا از نسخه ی ۶ خیلی بهتر بود ولی اصلا قابل مقایسه با ۵ نسخه ی قبل نبود به خصوص نسخه ی ۴٫٫٫حالا چون کمبود مهمات داشتیم و سیوش مثل نسخه های اول بود باید بگیم شاهکار بوده؟؟آخرای بازی ندیدین چقدر افت کرد بازی و یه جورایی معلوم بود میخوان کشش بدن و ربطش بدن به سری اویل…در مورد تغییر هم خب بعضی از تغییرا خوبه مثل تغییر دوربین رزیدنت ۴ یا god of war و….ولی در این مورد اول شخص کردن بازی ۸۰ درصد واسه vr بود و ۲۰ درصد واسه ترس بیشتر ولی دقت کن کسی رزیدنت رو واسه ترس از نوع اوت لست بازی نمیکنه جنس ترس رزیدنت فرق میکنه اینو متاسفانه شما هنوز درک نکردین.

      • AGA9 گفت:

        موافق نیستم . وجود سرباز های روباتیک تغیر رنگ اصلی بازی از خاکستری به جعبه مدادرنگی و آوردن شخصیت مونث (البته این سوی رو خیلیا دوست داشتن :rotfl: ) و تغیر شخصیت اصلی از دلایل انتقادات بود . البته این فقط نظرمه و نتیجه خوندن نقد ها. 😎

  • هر چند بعضیا از این عنوان لذت نبردن ولی از نظر من عالی بود. بسیار جذاب و سخت بود.معما هاش عالی بود.داستان هم زیبا و درگیر کننده.خانواده بیکر فوق العلاده طراحی شدن.در عین بهینه بودن گرافیک چشم نوازی داشت.طراحی محیط هم عالی و ترسناک بود. حتی اگه این نسخه به ۴ نسخه اول نرسه از شوتر سوم شخصی هایی (!) مثل نسخه ۵ و ۶ بسیار بهتر بود.

    • Ubisoft گفت:

      خیلیا این عنوان رو میکوبن و فقط لفظشون رو قفل کردن رو این جمله: Resident 4
      الان الانه هفت سال پیش هفت سال پیش بود.
      مهم اینه این سه میلیون نفر لذت ببرن.
      این ایویل همون چیزی بود که من میخواستم.
      تم تاریک و منحصر به فردش
      داستان شوک کنندش با پایان عجیبش
      گیم پلی کلاسیکش با معماهای جالب
      طراحی زیبای سلاح ها و دشمنای بازی
      گرافیک چشم نواز زیبا و گرافیک فنی بدون نقص
      و حس اضطراب و دلهره ای که هیچوقت دلیلش رو کشف نکردم.
      این بازی هر چی باشه برای من از صدتا بازی با داستان فوق العاده مثل رد دد و اینساید و آنچارتد و هیلو بهتره.

  • امیدوارم لطمه ای وارد نکنه به شرکت شرمندشم وضع مالی اجازه نداد اورج بگیرم رزیدنتو 😥 بعدا جبران میکنم براش :-(( 😀

  • Amirluck011 گفت:

    به نظرم کپکام زورش رو تو بازی زد بازی خوبی هم از اب درومد

  • واقا لذت میبرم میبینم evil دوباره مثل قبل شده :-)) :-)) :-))

  • moon گفت:

    ببین رزینت اویل هفت برای من به شخصه یه بازی عالی بود ، ولی اصلا نمیتونم اونو رزیدنت اویل بدونم. ، رزیدنت اویل یعنی لیون ، کریس و… رزیدنت اویل یعنی ی داستانی کع ریشه زامبی و رزیدنت اویل و راجب شخصیت های کلیدی قبلی باشه ، چرا ما باید بیایم خودمونو گول بزنیم ، دیگه بازی کع صرفا ترسناک باشه و چاشنی اکشن نداشته باشه طرفدار نداره ، من دوست دارم رزیدنت بعدی دقیقا مثل رزیدنت چهار که تو دوره خودش انقلابی ایجاد کرد باشه ، ی چیز جدید ی تلفیقی از اکشن و ترس و بقا ، ی چیز تو مایع های the last of us

  • ready to play گفت:

    بهترین هارر این نسل تا اینجا =)))

گزارش مالی شرکت کپکام | فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای عنوان Resident Evil VII - گیمفا