کمپین حمایت مالی بازی جدید خالق XCOM راهاندازی شد
کمپین حمایت مالی Phoenix Point، جدیدترین عنوان تاکتیکی مبتنی بر نوبتِ جولیان گولوپ (Julian Gollop)، خالق مجموعه بازیهای XCOM، راهاندازی شد تا این بازی روزی رنگ بازار را به خود ببیند.
کمپین حمایت مالی این بازی از امروز بر روی سرویس «فیگ» (Fig) آغاز به کار کرده است؛ «فیگ» سرویسی مشابه دیگر سرویسهای آشنای این چنینی از جمله کیکاستارتر (Kickstarter) و ایندیگوگو (Indiegogo) است که ضمن دادن فرصت سرمایهگذاری به علاقهمندان بر روی محصولات مختلف، به خالقین و هنرمندان جهت خلق محصولات مد نظر خود از طریق جذب سرمایه کمک میکند. هدف کمپین بازی Phoenix Point رسیدن به ۵۰۰ هزار دلار است که ۳۰۰ هزار دلار از این مقدار، جهت انجام سرمایهگذاری از سوی متقاضیان خواهد بود.
این کمپین از زمان آغاز به کارش تا بدین لحظه با واکنش مثبت کاربران سرویس یاد شده همراه بوده است و تا این لحظه بیش از ۳۹۰۰ حامی، حمایتی ۲۵۰ هزار دلاری از آن کردهاند. از آنجایی که کمپیم حمایت مالی مورد بحث تا روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه (۸ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی) ادامه خواهد داشت، رسیدن به هدف آن دور از انتظار نیست.
افرادی که از این کمپین حمایت مالی کنند، به نسخهی دیجیتالی بازی Phoenix Point به ارزش ۳۰ دلار دست خواهند یافت. این عنوان قرار است که در سه ماههی چهارم سال ۲۰۱۸ میلادی برای رایانههای شخصی در دسترس قرار بگیرد.
بازی Phoenix Point در اصل در ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد و از آن زمان تا به حال در دست ساخت و توسعه قرار دارد. خالق «Gaming Insiders» یعنی دیوید کی (David Kaye)، در کنار توسعهدهندگان سابق دو استودیوی «یوبیسافت صوفیه» (Ubisof Sofia) و «کرایتک بلک سی» (Crytek Black Sea) نیز در ساخت این بازی نقش دارند. همچنین افرادی که تجربهی ساخت بازیهایی از جمله XCOM و X-COM Apocalypse را در کارنامهی خود دارند نیز جزوی از تیم توسعهی Phoenix Point هستند.
گولوپ، مدیرعامل استودیوی «اسنپشات گیمز» (Snapshot Games) در خصوص این بازی چنین بیان کرده است:
ما بازی Phoenix Point را با گرفتن الهامات فراوان از مجموعهی معروف XCOM میسازیم. ما ویژگیهای گیمپلی مورد علاقهی خود را که از بازیهای مجموعهی XCOM از جمله UFO: Enemy Unknown و X-COM Apocalypse، که من آنها را طراحی کردهام، الهام گرفته و ضمن بهروزرسانی اقدام به ادغام آنها با برخی از ایدههای شگفتانگیزی که استودیوی « Firaxis Games» در بازسازی این مجموعه استفاده کرد، میکنیم تا یک بازی جدید خلق کرده که جوهر اصلی آن در ژانر XCOM باشد.
آخرین نسخه از مجموعهی محبوب XCOM، بازی XCOM 2 بود که توانست پس از عرضه، تحسین منتقدان را برانگیزاند و به یک موفقیت قابل توجه تبدیل گردد.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات